Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada) (2862. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
79.384
Cevap
390
Favori
2.804.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
152 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 28602861286228632864
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başıma gelen bir durumu sizlerle paylaşmak istedim kusura bakmayın forum konusunu biraz kirleticem ama

    Sayın Yetkili,

    Samsung Galaxy 4 Marka/Model ürününüzü 25.03.2015 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satın aldım. (Faturası Mevcut)

    Satın alım tarihinden bir kaç ay sonra kamerasındaki özellikle gece çekimlerinde net olarak belli olan problemi fark ettim. Çekimlerde fotoğraf üzerinde kırmızı çizgiler oluşuyordu.

    1. Evre

    Cihazı Beşiktaş - Ekmen Elektronik adındaki servise verdim. Yazılım güncellemesi yapıldığını belirterek cihazı geri verildi, ama kamerada yaşadığım sorun aynı şekilde devam ediyordu.

    2. Evre

    23.06.2015 tarihinde telefonu tekrar Beşiktaş - Ekmen Elektronik'e aynı sorun sebebiyle verdim. Karanlık odada birkaç çekim yaptıktan sonra kameradaki sorunu kabul ettiler. ( Problemin tespiti için 2 defa gereksiz uğraşmak zorunda kaldım. )

    Bu arada kamera problemi yanı sıra cihazda şebeke sorunu olduğu belirtmeme rağmen note 4 telefonlarda böyle bir sıkıntıyla karşılaşmadıklarını belirttiler! Ekran görüntüleri mevcut. ( Sanki cihazın o arızayı yapabilmesi için en az 100 kişide görülmesi gerek, bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışıdır. )

    3.Evre

    18.11.2015 tarihinde kamera ve ekranda titremeyle beraber renk karışması olduğu şikayetiyle MTA Elektronik servisine başvurdum. Ana kart değişimi yapıldı. Onlara da şebeke problemini belirttim ve bunları ekran görüntüsü alma yöntemiyle ispat etmeye çalışmama rağmen operatör kaynaklı diyerek ilgilenmediler.

    4. Evre

    23.11.2015 tarihinde tekrar Beşiktaş - Ekmen Elektronik'e onlarca aldığım ekran görüntüsü ile birlikte şebeke problemi olduğunu ilettim, sorunu kabul ettiler ve telefonumun bir suru parçası değişti. ( Yine sorun tespiti için gereksiz mesai harcadım. )

    5. Evre

    08.03.2016 tarihinde tekrar Beşiktaş Ekmen Elektronik'e ön kamera bulanıklığı ve mor renkli çekimiyle beraber şebeke probleminin devam ettiğini ekran görüntüleriyle belirttim. Cihazım serviste 1 gün kalmasına rağmen arıza tespit edilmedi cevabı aldım. Bu arada serviste cihazın sol at kısmında bir çizik oluştu. Bu durumu yetkiliye söylediğimde "bu ancak cihaz açıldığı zaman olabilecek bir çizik ama servis kayıtlarında açılmadığı görünüyor" cevabı aldım. Ürünüm tamir edilsin diye beklerken daha farklı hasarlarla geri verilmeye çalışıldı. Cihazı teslim tutanağında böyle bir çizik olduğu belirtilmemişken bu şekilde ürünü almayacağımı belirttiğimde "Hakem heyetine başvurmam önerildi." ( Gerçekten Samsung markasını çok iyi temsil eden bir partner ile çalışıyorsunuz. )

    Bu kadar problem yaşatan bir ürün için daha fazla servis servis gezmek istemediğimi belirterek, müşteri memnuniyeti adına ürünümün yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum. ( Umarım sizde hakem heyetine başvurmamı önermezsiniz. )

    Mesai saatleri içerisinde uzunca vaktimi ayırarak yazdığım bu şikayetimin aynı hassasiyet ile incelenerek gereğinin yapılmasını rica ederim.

    İyi Çalışmalar.

    Müşteri temsilcisi cevabı
    Değerli Müşterimiz Fahrettin Albayrak,

    Merhaba, Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Yasin.

    Fahrettin Bey, karşılaştığınız bu durumu anlıyorum. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    4178901940 iş emri numaralı SM-N910C model cihazınız teknik servis merkezimiz tarafından incelenmiş olup, belirtilen arızaya rastlanılmamıştır. Cihazınız şuan için değişim ya da iade işlemlerine uygun olmamaktadır.

    En kısa süre içerisinde cihazınızı servis merkezinden teslim almanızı rica ederiz.

    Servis merkezimizin vermiş olduğu bilgi tarafımızca geçerli olup, üzülerek bildirmek durumundayız ki, tarafımızdan sağlanabilecek farklı bir işlem bulunmamaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayÇINAR

    Güncellemenın akibeti belli değil..
    Fark yok diyorlar.bende stock ve suemax kernelle kullanıyorum...acele etme istersen root kernel belki güncelleme ile olmayabilir...

    Hocam suamax kernelin hangi versiyonunu kullanıyorsunuz?
  • Google bugün Android N'i kullanıma sundu arkadaşlar.
    Daha bize android 6 gelecek. Ah samsung ah!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fahrettin34 F kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun. İşte samsungun ayrıcalığida bu. Bu telefon LG olsaydı bu kadar probleme şimdiye yenisiyle hatta bir üst modeliyle sıfır kapalı kutu olarak çoktan değiştirilirdi.

    (2 yıl önce lg telefonunu kendi hatam ile hard brick ettiğimde servise göndermiştim ve telefonda onlarca çizik olmasına rağmen 2 model üstüyle sıfır olarak değiştirilmişti)

    lg note serisi çıkartsa bu samsungu bırakırım bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok sağ olun .Ben sadece Samsung müşteri memnuniyeti konusunda ufak bir bilgilendirme yaptım.
  • WebServisi kullanıcısına yanıt
    Yanılmayın Google N için geliştirici ön sürümü yayınladı. Yani Android N için daha çok yol var.
    Android M içinde bu kadar heyecan yapmayın. Note 4 sanırım son güncelleme bu olacak. O sebeple ki ne kadar geç ve kararlı çıkarsa o kadar iyi olur.
    Eğer uzun süreli Android güncellemesi istiyorsanız Nexus cihaz alacaksınız nokta....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hkubilayk H kullanıcısına yanıt
    kardeşim yorumumu okumadığın çok belli.
    Android N'i kullanıma sundu yazdım ben. Evet geliştiriciler için sundu bunu bende biliyorum. ama sundu sonuç olarak.
    Ayrıca geliştiriciler için sunduğuna göre google cihazlarına android N'in verilmesi yakındır. Nokta.
  • Son zamanlarda rehbere numara kaydetmiyor. Internet acik olmadigi zamanlar ozellikle. Bu tip durumda Internetin acik olmasi sart midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G.House M.D


    quote:

    Orijinalden alıntı: EsaSOgLaNN


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxerman

    Paylaşırım tabi. Ancak şu bir gerçek tabi, bunu sadece bu sürümü kastederek söylemiyorum geneli için.
    Ne kadar az bekleme süresi yaşayarak cihazı kullanıyorsak, o kadar uzun ekran açık süresi alıyoruz.
    Aynısı tam tersi için geçerli. Ne kadar az ekran açık, o kadar uzun bekleme süresi.

    Yani, bugüne kadar 24 saat bekleme süresi alıp, beraberinde 6 saat SOT(Screen On Time) alan görmedim.

    Note 4 ün şarjı çok çok iyi aldığım ekran süresi ise bu 

    http://hizliresim.com/NA4D8Q 

    5.1.1 yüklü turkcell rom var root yok stock sürüm yüklü 

    %100 şarj ile 24 saat açık kaldı cihaz kullanıma göre değişiyor şarj süresi


    29 şubatta paylaşım yapmışım Wifi ile süre bu 3g ile 5.40 yada 6.15 alıyorum



    Süre çok iyi hocam. Bende de böyle olması için neler yapabilirim, tavsiyeniz var mı?

    Cihazda gereksiz uygulamaları devre dışı bırakın cihazda yüklü ama ara sıra kullanmak istediğiniz uygulamaların ise mobil ve Wifi kısıtlamaları ve durdurma ayarlarını yapın tel şarjı bitene kadar kullanın öyle şarj edin hızlı şarj tiki aktif ise onu kapatın ekran parlaklığı ise size kalmış nu şekilde kullanırsanız uzun ömürlü şarj ile günü kurtarırsın Smart maneger ilede uygulamaları her zaman optimizasyon olarak da ayarlayın sonrasında ise malum uzun şarj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Son zamanlarda rehbere numara kaydetmiyor. Internet acik olmadigi zamanlar ozellikle. Bu tip durumda Internetin acik olmasi sart midir?

    Fabrika ayarlarını sıfırla büyük ihtimalle düzelir.
  • Ben güncellemeyi yaptığımdan beri 3g yada wifi farketmez, internete bağlantımda durmalar ve gecikmeler yaşıyorum. Keşke yapmasaydım.
    Telefonu aldığımdan beri Stok browser'ı kullanıyorum.
  • Değil hocam..

    Arkadaşin dedigi gibi wipe yap..yazilimsal o olay..düzelir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle birşey yaptım. Bağlantı ayarlarından LTE geçişini kapattım. Sadece 3G/2G geçişini seçtim. Şimdilik sorun çözülmüş gözüküyor. Sanırım sorun LTE çalışmalarından dolayı oluyor.

    Şebeke sorunu yaşayanlar LTE'yi devredışı bırakmayı denesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Son zamanlarda rehbere numara kaydetmiyor. Internet acik olmadigi zamanlar ozellikle. Bu tip durumda Internetin acik olmasi sart midir?

    Şart değil devre dışı bıraktığınız bir servis, özellik yada yaptığınız bir ayar sebep oluyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Irak romunda olan bir özellik PrayMode Dua Modu ilginç


    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fahrettin34 F kullanıcısına yanıt
    Hocam bence konuyu bu şekilde bırakmayın tüm bunları belgeleyebiliyorsanız (servis fişleri+mail çıktıları+fatura) direk THH.'ne başvurun kesin sonuç alırsınız.
    Tekrar geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefonu yeni aldım gold rengini.Hangi kılıf ve ekran koruyucusundan almalıyım neler önerirsiniz teşekkürler.
  • Son güncellemeyi yapanlar durum nedir, yapmamı önerir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hulux

    Irak romunda olan bir özellik PrayMode Dua Modu ilginç


    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada)

    Iraklılar bizden daha iyi müslüman değil, ama dışardan öyle görünüyor demek ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polonya romu kullananlar güncelleme geldi yükledim. Boyutu TR için sunulandan daha az.


    Bu mesaja eklenen görseller:

    SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada)SAMSUNG GALAXY NOTE 4 [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 28602861286228632864
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.