Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 3 [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
62.783
Cevap
388
Favori
2.430.083
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1115 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Verdampfer

    quote:

    Orijinalden alıntı: KAHVECİİ

    Arkadaşlar kamera sorunumu sayende çözdüm abi :)
    bi kaç örnek eklemek istedim.
    tabi akşam akşam anca bu kadar :) dışarı çıkınca müsait bir zamanımda
    daha iyi şeyler yakalamaya çalışacağım.
    Bir kaç tane daha çekmiştim onlar daha iyi bunlar onların yanında daha vasat kalmış gibi
    ama en fazla zoom da gene ' de kaliteli geldi açıkcası
    tekrar tekrar teşekkür ederim. :)
    /Zaten sorunu bir tek siz kaale aldınız-ve cevapladınız /


    çözümü rica ediyorum kardeş

    Çözümü arkadaşlar şu kamerayı aç ayarları gel kamera bölümüne gir metreleme diye bir yazı göreceksin o büyük ihtimal orta felan diye işaretli normal çekimlerde o gene öyle dursun ama bir objeyi yakından çekmek istersen onu matris yazan yere al ve kamerayı en yüksek zoom a alın çekin üstte bir arkadasa daha detaylı yazdım. .
    Bir sorun olursa yaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1115 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ottorehagel

    quote:

    Orijinalden alıntı: KAHVECİİ

    Abi benim sorunum şuydu :
    kamera orjinal hali ayarlarına dokunmamıştım.
    yakına gelince bir objeye odaklamıyordu,ancak uzaktan odaklıyordu
    bende baya araştırdım vs.vs. sonra IRoN nickli abim saolsun bana yolu gösterdi
    aslında ben bu olayı biliyordum ama bu işe yaradığını bilmiyordum.
    Sende de böyle olacak büyük ihtimal
    Sorunun çözümü şudur abi ::

    - 1 - : Kamera'yı Açın
    - 2 - : Ayarlara gelin.(Dişli Çark a bas yani )
    - 3 - : Ondan sonra tekrar ayarlara gel (gene o çark ikonu olan yere bas )
    - 4 - : Zaten kamera bölümü gelir direk genede üstten kamera'yı seç
    - 5 - : Altta ''METRELEME'' Adlı yazıyı göreceksin.Orjınalınde ''Orta Ağırlıklı'' gibi bir şey işaretliydi bende.Aslında gündelik çekimler için o kalsın.Ama ona tıkla ve onu ''MATRİS''e al
    daha sonra kamerayı çekmek için zoomu en yüksek seviye yap ve istediğin yerin dibine istediğin kadar gir ve odaklama mükemmelll

    YAPAMADIĞIN YER OLURSA VEYA KAFANA TAKILAN MESAJINI BEKLER VE SEVE SEVE CEVAPLARIM ABİ :)
    İYİ AKŞAMLAR..

    Teşekkürler bende zoom açısından sorun yok da kamerayı çok yakınlaştırınca bir nesneye odaklanıp bırakıyordu. Yinede çok sağol.

    Aynen işte bendeki sorun da oydu dediğimi yap sorun kalmaz .
    Ama metreleme yi matris yaptıktan sonra kamerayı en yüksek zoom da kullan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    12674 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burcink

    Hava durumu sizde de böyle oluyor mu ? Gerçek hava ile telefonun gösterdiği arasındaki farklara bakarmısınız

    Saygılar




    yani o anki durumla, telefonun hava durumunun çektiği data farklı olabilir, genel olarak her hava tahmini uygulamasında olan bir şey şaşırmamak lazım

    adamlar yağmurlu tahmin etmiş ama nereye yağacak nereye yağmayacak vs bayat kalmış
    |
    |
    _____________________________
    Hırs seni kul etmesin, Allah seni hür yarattı




  • Yarbay
    5054 Mesaj
    bir haftadır böyle görünüyor :)
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar note 3 cihazımda ısınma çok oluyor. Bu mesajı yazmadan test ettim 10 dk içinde ateş gibi oluyor. Yaptığım şunlar face öyle göz ucuyla baktım, gmail maillerime baktım, google Analytics ile sitenin hit durumuna baktım bukadar bunlar 10 dk sürdü ve cihaz ateş gibi oldu. Şuan bu mesajı cihaz ile yazıyorum. Ne adımlar uygulamaliyim neler tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burcink

    Hava durumu sizde de böyle oluyor mu ? Gerçek hava ile telefonun gösterdiği arasındaki farklara bakarmısınız

    Saygılar




    Hava raporu olarak accu weather'i tek geçerim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PORSCHE 911 CARRERA
    (hayalim)
    WİPE CACHE PARTİTİON NASIL YAPILIR ALTTAKİ LİNKE BAKIN
    http://www.youtube.com/watch?v=8VeVAuo7ux8




  • Root Admin
    8584 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    37 yaşımdayım kimseye yaşından dolayı hürmet etmek zorunda da değilim. Saygıyı hürmeti hakeden kişi 5 yaşında da olsa saygıda kusur etmem aksine haketmeyene 99 yaşında da olsa hürmet etmem.

    Gürol konusuna gelecek olursa adıyla hitap etmeyi saygısızlık olarak görüyorsan sen abi dersin amca dersin dede dersin beni bağlamaz ben adıyla hitap etmeyi saygısızlık olarak görmüyorum .


    Konuya gelecek olursak wipe işleminin ne olduğunu bilmeyen bi sürü adam var burada .
    Wipe yaptığında garanti bozulur mu diye hala soranlar var.

    Bu adamların wipe işleminin telefon hafızasını sms leri kişileri tamamen sildiği ni bilmeme ihtimallerini göz ardı etmemek lazım.

    Bu yüzden de zırt pırt wipe önermemek gerekiyor. Birilerinin resimlerini sms lerini kişi listesini back up lamama ihtimalini dikkate almak lazım.

    Anlatabildim mi´?

    Bırıne abı dıye hıtap etmek toplum terbıyemız geregıdır. Tabı kımse senı zorlayamaz oda ayrı konu.

    Ama sen 60 yasındakı bır ınsana sadece yardımcı olmak amacıyla wıpe onerıyor dıye Gurol dıe askerlık arkadasınmıs gıbı hıtap edersen, kı wıpe onerısı tamamen dogrudur, bu senın aldıgın terbıyeyı gosterır.
    Bu sıtede wıpe yapmayı bılmeyen bır cok kısı var dıye ana sayfaya bu konuyu acıklayan vıdeo kondu.

    Bu arada bende 37 yasındayım ama hayatımda benden yascana cok buyuk olan hıc kımseye senın gıbı hıtap etmedım. Sanırım ınsanları ayırt eden en buyuk faktorlerden bırıde malum bu.

    Dediğim gibi kimseye yaşından dolayı saygı göstermek zorunda değilim


    Bu arada aldığım terbiyeyi sizin değerlendirme lüksünüz yok olamaz da.

    Bu forum içinde bulunduğunuz süre boyunca önce kişilere, sonra yazılanlara, sonra ortak değerlere ve nihayetinde forumu oluşturan tüm unsurlara saygılı olmak zorundasınız. Nasıl saygılı olunur bunu öğretecek bizler değiliz. Ne zaman saydığım değerlere saygılı olmayı öğrenirsiniz o zaman başımızın üstünde yeriniz olur.

    İyi günler, lütfen yeni hesap almayın.
    |
    |
    _____________________________
    Macbook Air 11"/iPhone5/iPod4th32Gig/iPad1st/iPadmini2Retina64Gig
    Sony NWZ-ZX1/Sony MDR-1A/BT/ AKG K518DJ
    PlayStation4/PlayStation3/PS Vita
    LG 32MB25HM 82 Full HD Monitor
    Logitech Driving Force G29
    Asus N552VW-FW149T





  • Yarbay
    8349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cleet

    Arkadaşlar wipe yaptım sonrasında yedekten geri yükledim telefonu şuanda herşey normal..Tavsiyeleriniz ve yardımcı olduğunuz için hepinize teşekkürler..

    Sorunun çözülmesine sevindim ama bizi baştan dinleyip bunları yapsaydın günlerdir eziyet çekmiyor olacaktın . Can sıkıcı şeyler ama yapması da bir o kadar basit işlemlerdir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PORSCHE 911 CARRERA
    (hayalim)
    WİPE CACHE PARTİTİON NASIL YAPILIR ALTTAKİ LİNKE BAKIN
    http://www.youtube.com/watch?v=8VeVAuo7ux8
  • Binbaşı
    1461 Mesaj

    Elleriniz dert görmesin hocam
    |
    |
    Bahsedilenler: rds
    _____________________________
  • Yarbay
    16238 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    Merhaba arkadaşlar note 3 cihazımda ısınma çok oluyor. Bu mesajı yazmadan test ettim 10 dk içinde ateş gibi oluyor. Yaptığım şunlar face öyle göz ucuyla baktım, gmail maillerime baktım, google Analytics ile sitenin hit durumuna baktım bukadar bunlar 10 dk sürdü ve cihaz ateş gibi oldu. Şuan bu mesajı cihaz ile yazıyorum. Ne adımlar uygulamaliyim neler tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler.

    Yapabileceğin en kolay yöntem verilerini yedekleyip wipe dediğimiz olayı yada ayarlar kısmından fabrika ayarlarına dönersen düzeleceğini umuyorum.Yüklediğin herhangi bir uygulamadan kaynaklı olabilir.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    Merhaba arkadaşlar note 3 cihazımda ısınma çok oluyor. Bu mesajı yazmadan test ettim 10 dk içinde ateş gibi oluyor. Yaptığım şunlar face öyle göz ucuyla baktım, gmail maillerime baktım, google Analytics ile sitenin hit durumuna baktım bukadar bunlar 10 dk sürdü ve cihaz ateş gibi oldu. Şuan bu mesajı cihaz ile yazıyorum. Ne adımlar uygulamaliyim neler tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler.

    Yapabileceğin en kolay yöntem verilerini yedekleyip wipe dediğimiz olayı yada ayarlar kısmından fabrika ayarlarına dönersen düzeleceğini umuyorum.Yüklediğin herhangi bir uygulamadan kaynaklı olabilir.

    Hocam wipe dediğiniz olayı nasıl yaparız note 3 üzerinden detaylı anlatn konu vs varmı? Şuan için fabrika ayarlarına dönmem mümkün değil şuan için.

    Kullandığım uygulamalar ise şunlar hocam(kendim yüklediğim)
    http://i.hizliresim.com/xA05Dq.png
    _____________________________




  • Yarbay
    16238 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    Merhaba arkadaşlar note 3 cihazımda ısınma çok oluyor. Bu mesajı yazmadan test ettim 10 dk içinde ateş gibi oluyor. Yaptığım şunlar face öyle göz ucuyla baktım, gmail maillerime baktım, google Analytics ile sitenin hit durumuna baktım bukadar bunlar 10 dk sürdü ve cihaz ateş gibi oldu. Şuan bu mesajı cihaz ile yazıyorum. Ne adımlar uygulamaliyim neler tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler.

    Yapabileceğin en kolay yöntem verilerini yedekleyip wipe dediğimiz olayı yada ayarlar kısmından fabrika ayarlarına dönersen düzeleceğini umuyorum.Yüklediğin herhangi bir uygulamadan kaynaklı olabilir.

    Hocam wipe dediğiniz olayı nasıl yaparız note 3 üzerinden detaylı anlatn konu vs varmı? Şuan için fabrika ayarlarına dönmem mümkün değil şuan için.

    Kullandığım uygulamalar ise şunlar hocam(kendim yüklediğim)
    http://i.hizliresim.com/xA05Dq.png

    Wipe dediğimiz olayda temizleme işlemidir,Bundan kaçınırsanız bu sıkıntıyı çekmek zorunda kalırsınız.Berkans arkadaşımız root yapmadan verilerinizi yedeklemeyi nasıl yapacağınızı önceki sayfalarda anlatmıştı ama yerini bilmiyorum.İlk sayfada olabilir.

    Note 3 wipe diye Google den sorarsanız 100 tane anlatım bulabilirsiniz çoğuda videolu ama ondada tüm verileriniz silinecektir.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN




  • Onbaşı
    22 Mesaj
    arkadaşlar merhaba internete girdiğimde temassız kontrol çalışmıyor galeride gezinirken bir problem yok bir ayarımı var yada başka birşey mi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: cleet

    Arkadaşlar wipe yaptım sonrasında yedekten geri yükledim telefonu şuanda herşey normal..Tavsiyeleriniz ve yardımcı olduğunuz için hepinize teşekkürler..

    Sorunun çözülmesine sevindim ama bizi baştan dinleyip bunları yapsaydın günlerdir eziyet çekmiyor olacaktın . Can sıkıcı şeyler ama yapması da bir o kadar basit işlemlerdir

    Evet doğru söylüyorsun hocam ama insan hem vakit bulup yapamıyor hemde sorun bi düzelip bi oluştuğundan gerekli değilmiş gibi gelebiliyor ama anladımki yapıp kurtulmak en iyisiymiş..Çok teşekkürler ilginiz için..
    |
    |
    _____________________________
    2007==iphone 2G----------2008==iphone 3Gs----------2009==iphone 4G----------2010==B7330 OmniaPRO----2011==P920 Optimus 3D----------2012==HTC ONE X , HTC ONE X ---------2013==HTC ONE , NOTE 2 ,XPERIA Z1-----------2014==XPERIA Z1 , NOTE 3-4...............................................




  • Binbaşı
    1040 Mesaj
    dün geceden beri note 3 foursquare bağlanmıyor birde telefonu kapalı halde şarja takıp yatıyorum. sabah kalkıp açtığımda yeşil ışık yanıyor tamamen şarj oldu diye gösteriyor. telefonu actıgımda yuzde 97 civarında pil seviyesi olduğunu görüyorum ? bunun sebebini bileniniz varmı acaba ?
    _____________________________
    Focusrite Scarlett Studio, M-audio av-40, Yamaha Hs-50m, Fender Jazzmaster (68), Jackson Dr-x (98), Dod tec 4, Takamine eg451dlx, Pioneer VSX-520, Denon x-500

  • Herkese merhaba,

    Öncelikle bu konuyu hazırlamada ve bilmeyenlere, sorun yaşayanlara yardımcı olanlara çok teşekkür ederim. Benimde Note 3 adına baya bir bilgilenmemi sağladınız kısmetse bende Note 3 almayı düşünüyorum. Ama kafama takılan 1-2 sorun var özellikle yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Taktir edersiniz ki kulübünüz 400. sayfayı devirmek üzere hepsini okumam mümkün değil, ama aralardan okuyarak ciddi anlamda bilgi edindim.

    1- N9000 ve N9005 arasındaki farkları internetten inceledim. N9005 in özellik olarak daha iyi olduğu aşikar ve 4G LTE desteğide olması geleceğe yatırım acısından iyi. Fakat burdaki sorun ben şu an İngiltere'deyim burada zaten N9005 modeli satılıyor ve fiyat olarak 600 pound yani yaklaşık olarak 2100 lira gibi bir fiyata geliyor. 2 hafta sonra Türkiye'ye döneceğim. Forumda zaten N9005 i Türkiye'de sorunsuz kullanan arkadaşların olduğunu gördüm sizin yazdıklarınızdan. Şimdi gelelim kilit noktaya siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Tr den alınan 1900-2000 liraya alınabilir, Samsung garantili olur ve imei kayıt kürek şu bu uğraştırmaz ekstradan. N9005 i buradan alsam vergi iadesi (tax free) şunu bunu ile 1830 lira civarı bişeye alırım + Tr açtırma vergisi 125 tl idi en son (100 vergi 25 tl turkcell olarak 1,5 sene önce öyle açtırmıştım telefon) yani ikisininde fiyatı hemen hemen aynı olacak benim için.

    2- Mugen power firmasının 6500 Mah pil ürettiğini okudum internette araştırmalarım sonucu 98 dolar gibi bir fiyata dünyanın her yerine gönderdiklerini öğrendim telefonun arka kapağı değişip biraz kalınlaşıyor ama zaten Note 3 büyük bir cihaz herhangi bir şekilde cebimde taşımam gibi bir durum olmayacağından kalın olması benim için sorun değil zaten univ de ya derste oluyorum ya evde sürekli bırakabileceğim bir yerler olacak yani. Siz bu pili tavsiye edermisiniz? Mugen power o çakma pil üreticileri gibi uyduruk piler yapmıyor sanırım ürün yelpazeleri falanda baya geniş zaten.

    Özellikle Legendary nickli arkadaşta N9005 kullanıyor herhalde yazdığı yorumlardan gördüğüm kadarıyla onun yardımını ve deneyimlerinden yararlanmak istiyorum tabi müsaitse ve yardımcı olabilirse.

    @Legendery
    |
    |
    Bahsedilenler: Legendery
    _____________________________




  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: microp44

    Merhaba arkadaşlar note 3 cihazımda ısınma çok oluyor. Bu mesajı yazmadan test ettim 10 dk içinde ateş gibi oluyor. Yaptığım şunlar face öyle göz ucuyla baktım, gmail maillerime baktım, google Analytics ile sitenin hit durumuna baktım bukadar bunlar 10 dk sürdü ve cihaz ateş gibi oldu. Şuan bu mesajı cihaz ile yazıyorum. Ne adımlar uygulamaliyim neler tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler.

    Yapabileceğin en kolay yöntem verilerini yedekleyip wipe dediğimiz olayı yada ayarlar kısmından fabrika ayarlarına dönersen düzeleceğini umuyorum.Yüklediğin herhangi bir uygulamadan kaynaklı olabilir.

    Hocam wipe dediğiniz olayı nasıl yaparız note 3 üzerinden detaylı anlatn konu vs varmı? Şuan için fabrika ayarlarına dönmem mümkün değil şuan için.

    Kullandığım uygulamalar ise şunlar hocam(kendim yüklediğim)
    http://i.hizliresim.com/xA05Dq.png

    Wipe dediğimiz olayda temizleme işlemidir,Bundan kaçınırsanız bu sıkıntıyı çekmek zorunda kalırsınız.Berkans arkadaşımız root yapmadan verilerinizi yedeklemeyi nasıl yapacağınızı önceki sayfalarda anlatmıştı ama yerini bilmiyorum.İlk sayfada olabilir.

    Note 3 wipe diye Google den sorarsanız 100 tane anlatım bulabilirsiniz çoğuda videolu ama ondada tüm verileriniz silinecektir.

    tmm hocam detaylı incelemeden sonra yaparcağım ayrıca şunu merak ediyorum wipe denilen olayı yaptıktan sonra cihazın garanti durumuna birşey oluyormu ?
    _____________________________




  • Yarbay
    4405 Mesaj
    French press e rds ten french kiss.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    3330 - GD 67 - 3510i - K500 - P800 - P990 - P1i - Xperia X1 - Iphone 3gs - İphone 4 - HTC Sensation - Galaxy S2 - LG Optimus 3D - Galaxy Nexus - Galaxy S3 - Lumia 920 - Nexus 4 - iPhone 5 - Galaxy S4 - LG Optimus G Pro - LG G2 - HTC One - Moto G - Galaxy Note 3 - HTC One M8 - HTC One M9 - Galaxy Note 4 - Xperia Z5 - iPhone 6S Plus - Huawei Mate 8 - HTC 10 - Lenovo Moto Z - Huawei Honor 8 - Blackberry Passport - Galaxy S8+ - iPhone X - Essential Phone - iPhone XS Max - iPhone 11 Pro Max
  • Yarbay
    16238 Mesaj

    Wipe telefonun kendi içinde kurulu gelen recovery mod ile yapılan bir işlem ve garantiye herhangi bir etkisi yoktur.Adı üstünde kalıntıları silme işlemidir.Fabrika ayarlarına dönerekte probleminizi çözebilirsiniz diye düşünüyorum.Wipe biraz daha derin temizliktir.Eğer yine aşırı ısınma olursa o zaman teknik servise müracaat etmeniz gerekir.
    |
    |
    microp44 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    37 Not

    Baglanmamasi foursquare'in kendisinden kaynaklaniyor..
    Farkli cihazlarda da ayni sorun mevcut



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zilgar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Media Sözlük
bankalar.org
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.