Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 2 [ANA KONU] (İlk Sayfayı Okuyun!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
84.580
Cevap
520
Favori
3.382.402
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY NOTE 2 [ANA KONU] (İlk Sayfayı Okuyun!)
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1242 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: agritux

    Fransa 4.4.2 den sonra boş ram miktarınız nedir
    1,73 gb ram de 1,57 ram dolu oluyor. Normal mi? 4.3 te böyle bir şey yoktu?
    quote:

    Orijinalden alıntı: agritux

    Fransa 4.4.2 den sonra boş ram miktarınız nedir
    1,73 gb ram de 1,57 ram dolu oluyor. Normal mi? 4.3 te böyle bir şey yoktu?


    |
    |
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5s 64GB Gold

    Front-End Developer




  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Ditto rom bugün v5 güncellemesini yaptı. Gördügüm kadarıyla çok güzel olmuş kullanan falan var mı???
    DN3_v5_by_E-Team
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Cevabın gelmesini bekleyemedim ve dayanamayıp Ditto Rom v5 4.4.2 romunu kurdum. Şu an Titanium Backup ile dosyalarımı geri alıyorum. Rom hakkında düşüncelerimide yazarım yakın zamanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemkate -- 8 Mayıs 2014; 19:11:49 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2237 Mesaj

    indiriyorum su anda

    tiatnium ile backup alirken hangi optionu kullaniyorsun ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxelll -- 8 Mayıs 2014; 19:34:11 >
    |
    |
    nemkate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • “Ey kendini insan bilen insan! Kendini oku… Yoksa hayvan ve camid hükmünde insan olmak ihtimali var.”
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj

    Normal bir şekilde titanium backup açtıktan sonra sağ üstte aramanın yanında ki "Dosya Click" işareti olan kısıma basıyorum >Yedekle> Tüm kullanıcı uygulamalarını + sistem verilerini yedekle kısmından istedigimi seçip yedegini alıyorum.
    |
    |
    maxelll kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2237 Mesaj

    restore yaparken peki iki tane secenek cikiyor genelde xml olanindan mi geri yukleme yapiyorsun ? bi kac kere denedim titanium backup ile hep sorun oldu yani geri yuklemeden sonra programlari bi yavaslama oluyor . tek tek mi yuklesem programlari acaba `
    |
    |
    nemkate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • “Ey kendini insan bilen insan! Kendini oku… Yoksa hayvan ve camid hükmünde insan olmak ihtimali var.”
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    Yeni ditto rom hakkında yorumlarınızı bekliyoruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Steam: nevrastt

    Origin: 1Nevrast
  • Yarbay
    2441 Mesaj

    Ah bide kısa olmasa
    |
    |
    Beyaz Kartal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2441 Mesaj

    Bende birazdan indirip bugece deneyeceğim haber verdiğin için teşekkürler dostum :)
    |
    |
    nemkate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj

    Paşam "ben sececegim" butonu ile yapıyorum ve programlardaki bütün yedeklerim ile beraber geri geliyor En azindan birşeye karismiyorum.... Duraksama sanki var tam detaylı inceleyemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemkate -- 8 Mayıs 2014; 22:08:07 >
    |
    |
    maxelll kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj

    Dene kardeşim dene pişman olmayacaksın ama duraksamalar takılmalar bazen oluyor.
    BU konuda bilgi verirsen sevinirim
    |
    |
    KoTuTuRK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    37 Not

    Azalmaz..
    Yığınla,gereksiz uygulama var arkada çalışan..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mert6385 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Dene kardeşim dene pişman olmayacaksın ama duraksamalar takılmalar bazen oluyor.
    BU konuda bilgi verirsen sevinirim
    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Dene kardeşim dene pişman olmayacaksın ama duraksamalar takılmalar bazen oluyor.
    BU konuda bilgi verirsen sevinirim

    Ben bir önceki sürümü denemiştim onda takılma falan yoktu tek sevmediğim yanı telefon kapalı iken şarza taktığımda telefonun kendiliğinden açılmasıydı onun dışında iyiydi..
    Aslında yıllardır phoenix rom kullanıyordum ama uzun zamandır 4.4.2 çıkmadı mecbur bunu deneyeceğim bakalım artık..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj

    Valla bende Phoenix rom kullanıyordum ama yürek şişirdi güncelleme yapmamakla. Ditto rom bayagı geliştirdi kendisini.
    |
    |
    KoTuTuRK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2833 Mesaj
    Ev içinde wifi ile internete bağlıyken çok sık kesilmeler yaşıyorum bunun sebebi nedir? Aynı zamanda wifi ile laptoptan bağlanırken hiç kesilme yaşamıyorum bunuda belirteyim.

    Bir de youtube a giriş sağlayamıyorum iphone da bu durum düzeldi diye biliyorum ancak android telefonlarda böyle bi sorun mu var yoksa benim cihazla alakalı bir durum mudur bu?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1242 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Forumchu

    Ev içinde wifi ile internete bağlıyken çok sık kesilmeler yaşıyorum bunun sebebi nedir? Aynı zamanda wifi ile laptoptan bağlanırken hiç kesilme yaşamıyorum bunuda belirteyim.

    Bir de youtube a giriş sağlayamıyorum iphone da bu durum düzeldi diye biliyorum ancak android telefonlarda böyle bi sorun mu var yoksa benim cihazla alakalı bir durum mudur bu?
    quote:

    Orijinalden alıntı: Forumchu

    Ev içinde wifi ile internete bağlıyken çok sık kesilmeler yaşıyorum bunun sebebi nedir? Aynı zamanda wifi ile laptoptan bağlanırken hiç kesilme yaşamıyorum bunuda belirteyim.

    Bir de youtube a giriş sağlayamıyorum iphone da bu durum düzeldi diye biliyorum ancak android telefonlarda böyle bi sorun mu var yoksa benim cihazla alakalı bir durum mudur bu?

    Dns değiştirip ek bir uygulamaya gerek kalmadan girebilirsiniz mobil veri aktifken maalesef yine youtube dan yararlanamazsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5s 64GB Gold

    Front-End Developer




  • Yarbay
    2441 Mesaj

    Bir ara açıklama yapmıştı derslerden falan zaman bulamıyormuş bekleyin falan diyordu İngilizcesini yanlış çevirmediysem eğer
    |
    |
    nemkate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj

    Biz destek verelim derslerine ne olacak buralardayız hep :) 4.4.2 gelirse zaten ona geçiş yaparım. Merak yüzünden Ditto ya geçtim.
    |
    |
    KoTuTuRK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Biz destek verelim derslerine ne olacak buralardayız hep :) 4.4.2 gelirse zaten ona geçiş yaparım. Merak yüzünden Ditto ya geçtim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Biz destek verelim derslerine ne olacak buralardayız hep :) 4.4.2 gelirse zaten ona geçiş yaparım. Merak yüzünden Ditto ya geçtim.

    Bende aynen kullanmasamda sırf merak ve sıkıtıntıdan yükleyeceğim..türk olsa derslerine herşekilde yardım ederdik ya neyse
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj
    ofisde yeni bir 16 gb flash bellek kullanmaya basladim .flash bellegin bir ucu normal usb diger ucu micro usb

    telefon flash bellegi algiladi ama pc ye taktigimda bicimlendirilmemis disk uyarisi verdi bicimlendirdim pc bellegi tanidi tekrar telefona taktigimda desteklenmeyen format uyarisi verip bellegi tanimiyor telefon uzerinden bicimlendirme secenegide yok bu sorunu nasil cozerim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
SEO
üniversite
SEO
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,800
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.