Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: alperen_69 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.409
Cevap
198
Favori
640.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 847
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 24
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 12
  • Favoriye Eklediklerim 198
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • timucinpusat (348 mesaj) enis ekici (303 mesaj) Türbülans Havayolları A.Ş (239 mesaj) efe ibo (238 mesaj) kartel1 (232 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3687 mesaj) Mobil (3979 mesaj) Mini (198 mesaj) Uygulama (2545 mesaj)
  • @
18 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj

    O zaman normal bir durum sanırım.   Ben note5'ten buna geçtim bir gün önce de garip geldi. O yüzden sorayım dedim. Ama biraz garip bence :D Bir araştırayım, halbuki inceleme videolarında hiç böyle bir şey duymadım yorumculardan

    |
    |
    guitarra.35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj

    Evet, Allah var ses kalitesine diyecek yok ama bence biraz da garip. Arka kapakta sürekli bir titreşim insanı rahatsız da ediyor. Büyük bir sorun mu? Bence değil. Ama dediğim gibi Note5'ten bu telefona geçtim. Garip gelince sormak istedim :)

    |
    |
    Muhabbetkar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oceandark

    Kalite kaybı olmasın diyorsanız kulaklıkta, biraz paraya kıymanız gerekir. Kablosuz çok iyi kulaklıklar var. Kulak üstü büyük olanları da var kulak içi olanlar da. Kablonun pabucu dama atılalı çok oldu 👍

    Haklısınız hocam, telefonda eksikliğini hissetiğim tek şey 3,5mm jack girişi oldu ama yavaş yavaş kaldırıyorlar zaten artık alışacağız :)

    Type-C kulaklıkları tak çıkar soketi mahvedecek, çoğu arkadaşım farklı marka telefonlarını servise verip soket değişimi yaptırdı hep.


    Açıkçası şu an için görüşme olarak işimi görecek bir şey yeterli ama ilerleyen zamanda kesenin ağzını biraz daha açarak hem müzik kalitesi olsun hem de kablosuz şarj destekli bir kulaklığa geçeceğim. Bu konuda telefondaki Wireless PowerShare desteği kulaklık şarj desteği için süper olacak.


    Şu an elimde 6-7 sene önce aldığım Samsung HS3000 var hala bozulmadı ama şarj süresi vs çok kısaldı doğal olarak :)

    https://www.trendyol.com/samsung/hs3000-siyah-bluetooth-kulaklik-p-41091336




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guitarra.35 -- 21 Kasım 2020; 17:54:55 >
    |
    |




  • Teğmen
    192 Mesaj

    Ben kablosuz şarj cihazı sanmıştım



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    timucinpusat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1353 Mesaj

    Değil.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    muzzo22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    192 Mesaj

    Hepsi burada da ürün başlığı öyle.

    https://www.hepsiburada.com/samsung-kablosuz-hizli-sarj-aleti-gumus-eb-u1200csegww-p-HBV00000L700R?magaza=BYLN+ELEKTRON%c4%b0K



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    timucinpusat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Titriyor evet, baktım kardeşimin s20+'ında da titriyor, hoparlörün ekran altına konumlandırıldığı cihazlarda böyle bir durum söz konusu sanırım. Eski telefonum note9'u da kontrol ettim şimdi, titreme yok.

    Sonuçta Note10+`a has bir problem gibi durmuyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    turker03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1015 Mesaj

    Benim anladığım kadarıyla Samsung'un online mağazalarını drk aksesuar yönetiyor. Aranızda shop.samsung.com/tr/ adresinden ürün alan varsa teyit edebilir. Tahminim oradan alanların da faturalarını drk aksesuar kesmekte.

  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.Root

    Hepsi burada da ürün başlığı öyle.

    https://www.hepsiburada.com/samsung-kablosuz-hizli-sarj-aleti-gumus-eb-u1200csegww-p-HBV00000L700R?magaza=BYLN+ELEKTRON%c4%b0K

    hem kablolu hem kablosuz şarj edebiliyor bu powerbank.

  • Teğmen
    192 Mesaj

    Kablosuz şarj için alınabilir mi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hako7445 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1353 Mesaj

    Başlık hatalı.

    Şarj cihazı değil o. Powerbank.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    muzzo22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    270 Mesaj

    samsung müşteri temsilcisi resmi bayi olarak tanımadığını söylüyor ama yazınca samsung shop bayisi olarak çıkıyor :)

    |
    |
    Orhun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1185 Mesaj
    Benim Note10+ telefonum da geldi, bugün teslim aldım. Kutusunu ilk ben açtım herkeste olduğu gibi. Kesinlikle on numara, ilk izlenimlerim çok çok iyi..


    Ben NoteFe 'den geçiş yapıyorum. Ekranı kırılmıştı, 1 yıldır sol üst köşede iphone çektiği kadar bir siyah ekranla kullaniyordum

    2 ay önce 2.el Note9 aldım ama şarj soketi arızalı çıktı. Ne yaptımsa tamir edemedim. 400tl harcadım ama olmadı.

    Şunu belirteyim, eğer elimdeki NoteFe ya da Note9 sağlam olsa Note10 +'a asla geçmezdim. Hatta bunun içinde Note9'u tamir için çok uğraştım.

    Note10+ harika, tek eksiği 5G olmayışı. Yani ben bu telefonu rahat 6-8 sene kullanabilirim. Ama 3 yıl sonra 5G'ye geçiş olursa yazık olacak.

    Herkese tekrardan hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1208 Mesaj

    hocam kablosuz şarj edebilir ama en fazla iki defa edebilir sonra onuda şarj etmeniz lazım, arkadaşında belirttiği gibi şarj aleti değil, power bank. devamlı kabloya bağlı masa üstünde dursun bende telefonu üstüne koyayım şarj etsin diyorsanız başka cihaz bakmanız lazım.

    |
    |
    muzzo22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    182 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tamirci14

    N11 den 6500.00 ₺ ve 600₺ kupon ile 5900.00₺ ye mal ettiğim Note 10 u Garanti suresi ile ilgili sikintidan degisime gönderdim, Çarşamba. Dün ulaşmasına ragmen değişim kabul edilmemiş. N11 sanal operatörü kullandim ve tekrar değişiklik m talep edin dedi.
    Yaptım.
    3 gün +24 saat icinde talebiniz degerlendirilecek dendi.

    En kotu iade edip parami alacağım.
    Beklemedeyim bakalım, ne olacak.

    Garanti süresi ile ilgili sikinti derken kardesim?Sikinti neydi? Bir de bu garantiyi nerden öğreniyoruz?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1015 Mesaj

    Temsilci bence bilmiyor. Drk aksesuarın flatofiste ofisi var. Samsung da zaten flatofiste. Aralarında nasıl bir ilişki var bilemiyorum ama bir ilişki var   Shop.samsung üzerinden alışveriş yapan biri kesilen faturaya bakıp dönüş yaparsa daha net olacak tabi.

    |
    |
    iltrks kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj

    https://shop.samsung.com/tr/contactus


    Shop.samsung drk aksesuar zaten arkadaşlar. N11 mağazasıda kendi mağazaları kim ne diyor diye bakmanıza gerek yok. Türkiye Cumhuriyeti Vergi dairesi kayıtlarına göre şirketin ismi samsung değil zaten normal olarak bir ithalatçı firma kuruluyor. Herhangi bir avm mağazasına gidin alacağınız faturada firma kaşesi olur orada ithalatçı distribütr kimse onun kendi ticari ünvanı yazar zaten.. Elinizde daha önce yaptığınız alışverişlerdeki fişlere bakın anlarsınız

    |
    |
    Orhun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    180 Mesaj

    Cikarmaz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    murat8361 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1353 Mesaj

    Hayırlı olsun.

    Usb şarj girişi sağ sol duvarlarını kontrol ettiniz mi,? Deformasyon var mı?

    Nereden, kimden, ne kadara, hangi renk aldınız?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Zampara1234 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1353 Mesaj

    İki defa edemiyorsunuz. 1 defa edebilirseniz iyi. 6500 mah kadarmış. 1000 yazdığına bakmayın. Kablolu şarj ederseniz fazla şarj edebiliyormuşsunuz falan. Amazon.com yorumlarına ya da başka değerlendirmelere bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 21 Kasım 2020; 21:24:7 >
    |
    |
    hako7445 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
En ucuz kedi maması fiyatları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,891
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.