O zaman normal bir durum sanırım. |
Evet, Allah var ses kalitesine diyecek yok ama bence biraz da garip. Arka kapakta sürekli bir titreşim insanı rahatsız da ediyor. Büyük bir sorun mu? Bence değil. Ama dediğim gibi Note5'ten bu telefona geçtim. Garip gelince sormak istedim :) |
Haklısınız hocam, telefonda eksikliğini hissetiğim tek şey 3,5mm jack girişi oldu ama yavaş yavaş kaldırıyorlar zaten artık alışacağız :) Type-C kulaklıkları tak çıkar soketi mahvedecek, çoğu arkadaşım farklı marka telefonlarını servise verip soket değişimi yaptırdı hep. Açıkçası şu an için görüşme olarak işimi görecek bir şey yeterli ama ilerleyen zamanda kesenin ağzını biraz daha açarak hem müzik kalitesi olsun hem de kablosuz şarj destekli bir kulaklığa geçeceğim. Bu konuda telefondaki Wireless PowerShare desteği kulaklık şarj desteği için süper olacak. Şu an elimde 6-7 sene önce aldığım Samsung HS3000 var hala bozulmadı ama şarj süresi vs çok kısaldı doğal olarak :) https://www.trendyol.com/samsung/hs3000-siyah-bluetooth-kulaklik-p-41091336 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guitarra.35 -- 21 Kasım 2020; 17:54:55 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Titriyor evet, baktım kardeşimin s20+'ında da titriyor, hoparlörün ekran altına konumlandırıldığı cihazlarda böyle bir durum söz konusu sanırım. Eski telefonum note9'u da kontrol ettim şimdi, titreme yok. Sonuçta Note10+`a has bir problem gibi durmuyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Benim anladığım kadarıyla Samsung'un online mağazalarını drk aksesuar yönetiyor. Aranızda shop.samsung.com/tr/ adresinden ürün alan varsa teyit edebilir. Tahminim oradan alanların da faturalarını drk aksesuar kesmekte. |
hem kablolu hem kablosuz şarj edebiliyor bu powerbank. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
samsung müşteri temsilcisi resmi bayi olarak tanımadığını söylüyor ama yazınca samsung shop bayisi olarak çıkıyor :) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
hocam kablosuz şarj edebilir ama en fazla iki defa edebilir sonra onuda şarj etmeniz lazım, arkadaşında belirttiği gibi şarj aleti değil, power bank. devamlı kabloya bağlı masa üstünde dursun bende telefonu üstüne koyayım şarj etsin diyorsanız başka cihaz bakmanız lazım. |
Garanti süresi ile ilgili sikinti derken kardesim?Sikinti neydi? Bir de bu garantiyi nerden öğreniyoruz? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Temsilci bence bilmiyor. Drk aksesuarın flatofiste ofisi var. Samsung da zaten flatofiste. Aralarında nasıl bir ilişki var bilemiyorum ama bir ilişki var |
https://shop.samsung.com/tr/contactus Shop.samsung drk aksesuar zaten arkadaşlar. N11 mağazasıda kendi mağazaları kim ne diyor diye bakmanıza gerek yok. Türkiye Cumhuriyeti Vergi dairesi kayıtlarına göre şirketin ismi samsung değil zaten normal olarak bir ithalatçı firma kuruluyor. Herhangi bir avm mağazasına gidin alacağınız faturada firma kaşesi olur orada ithalatçı distribütr kimse onun kendi ticari ünvanı yazar zaten.. Elinizde daha önce yaptığınız alışverişlerdeki fişlere bakın anlarsınız |
Cikarmaz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 21 Kasım 2020; 21:24:7 > |