Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] (419. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.155
Cevap
172
Favori
884.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 417418419420421
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Kesenin dolmasını bekleyeyim hocam o zaman ben, cihazı yeni aldık daha Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] 

    Evet dediğiniz ürün son derece mantıklı ve kaliteli. Özellikle kablosuz şarj desteği. Acelesi yok takipte kalayım efsane cuma vs :)

    Öneri için çok çok teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F4A3289BF -- 21 Kasım 2020; 1:0:39 >
  • N11 den 6500.00 ₺ ve 600₺ kupon ile 5900.00₺ ye mal ettiğim Note 10 u Garanti suresi ile ilgili sikintidan degisime gönderdim, Çarşamba. Dün ulaşmasına ragmen değişim kabul edilmemiş. N11 sanal operatörü kullandim ve tekrar değişiklik m talep edin dedi.
    Yaptım.
    3 gün +24 saat icinde talebiniz degerlendirilecek dendi.

    En kotu iade edip parami alacağım.
    Beklemedeyim bakalım, ne olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamirci14 kullanıcısına yanıt
    Garanti başlangıç tarihini nereden öğrendiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oceandark O kullanıcısına yanıt
    Bu birkaç ay içinde satılan Note 10 plusların nerdeyse hepsi yeni üretimdir. Yani bataryalarımız oldukça yeni... Diğer taraftan bende dahil olmak üzere pekçok arkadaş batarya performanslarından memnunlar (ürünü bu hafta alan arkadaşları ayrı tutuyorum, çünkü bataryanın oturup tam performansının ortaya çıkması 4-5 günü buluyor). Bu durum sanki sizel özel bir durum. Eski telefonunuzdan Note 10 plusa bilgilerinizi nasıl aktardınız? SmartSwitch ile aktardıysanız tüm uygulamalar ve ayarlar dahil olarak mı aktardınız? Bu şekilde yapanlarda batarya şikayeti ile karşılaştım. Sizde bu şekilde aktardı iseniz, birkaç gün daha telefonu takip ederseniz, dğzelme yok ise önemli bilgilerinizi, kişileri yedek alın (mümkünse MicroSD karta, vcf olarak), fabrika ayarlarına getirip uygulamaları tek tek ayrıca kurun.
    Bu durumdan dolayı sayfada telefonu yeni alanlara küçük bir yapılması gerekenler diye mesaj atmıştım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • oceandark O kullanıcısına yanıt
    Bu vesile ile en güncel ekran süremi ve kullanımlarımı paylaşmış olayım.
    (Gün boyu evdeydim, evde telefon iyi çekiyor; iş yerinde telefon iyi çekmediği için bu kadar süre alamadığımı belirteyim):

    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 21 Kasım 2020; 1:34:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Beyler iki cihaz arasında kaldım yardımcı olabilirmisiniz öncelikli tercihim note 20 diğer tercihim note 10 plus ama kararsız kaldım note 20 de 500 tl geri ödeme kampanyası var ve kablosuz kulaklık hediyesi var sadece kulaklığın fiyatı 1000 tl sizce hangisi mantıklı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Haklısınız. Pil ömrünü öldürüyor. Benim de kapı gibi garantim var. Telefon elimde olduğu müddetçe onu her yönü ile sömüreceğim. An itibari ile maksimum gücü aktif yaptım. Telefondaki görüntü yazılar çok daha güzel oldu. Farkını hissettiriyor. Madem o kadar para verdim, bu özellikler kapalı kullanmayacağım. Yanımda 20.000 Mah Power bank da var. Dışarıda imdada o yetişecek. Ama muhtemelen xiaomi nin 45 watt destekli powerbank ini alacağım. Tadından yenmez olacak. Pil bozulursa servise yollayacağım değiştirsinler. Değiştirmezlerse telefonun parasını talep ederim thh de 😊 bu telefonun 2k ekranını açmayıp full hd+ kullanmayacaksam neden bu parayı saydım bu telefona 😊 şarjı hızlı gidiyor bu arada. 45 watt imdada yetişecek her seferinde 😂


    Direkt smart switch ile geçeyim dedim fakat o riski almaya değmez dedim. Sıfır kurulum yaptım. Kafam rahat oluyor en azından.


    Geliştirici modunu da açtım, Sony whh 910nl kulaklığı bağladım. Baktım ki LDAC Aktif olmuyor. Bayağı uğraştım geliştirici ayarlarından LDAC ayarlıyorum her seferinde eski ayarlara geri dönüyor, meger Sony uygulamasından uyguladığım bir aylardan (bağlantı mesafesini iyileştir. Ses kalitesine öncelik verme) kaynaklanıyormuş. İçim rahatladı. Tekrar ayarı düzeltince Sony uygulamasından şu an LDAC aktif ve berrak net bir ses veriyor. Sorun yaşayan arkadaş varsa buna dikkat etsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaDLoCK M kullanıcısına yanıt

    Bence note 10 plus i tercih et. Efsane cuma kampanyasını takip et. Note 10 plus i çok uyguna alırsın. 5800 e alanlar var. En azından en üst düzey telefonu kullanmış olursun. Tabiki tercih senindir 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDLoCK M kullanıcısına yanıt

    Bu arada sanki senle note 8 platformunda da karşılamıştık. Yanılıyor muyum 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceandark

    Bence note 10 plus i tercih et. Efsane cuma kampanyasını takip et. Note 10 plus i çok uyguna alırsın. 5800 e alanlar var. En azından en üst düzey telefonu kullanmış olursun. Tabiki tercih senindir 👍

    Note 10 plus da e-sim desteği yok ve 2019 da çıkmış bir cihaz 1 ay sonra 2021 e giricez 2 yaşındaki bir cihaza bu parayı vermek yerine az daha ekleyip son çıkmış cihazı almak daha mantıklı geliyor yani çıkamadım işin içinden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceandark

    Bu arada sanki senle note 8 platformunda da karşılamıştık. Yanılıyor muyum 😊

    Aynen olabilir şuan note 8 kullanıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDLoCK M kullanıcısına yanıt
    Her zaman yeni bir model çıkacaktır. Fiyat/fayda oranı ile hep bir adım geridekine bakarım. Note9 fiyatına Note 10 plus alma şansı varken değerlendirmeli... Artı yeni çıkan modellerde hep bir aksaklık olur, aşırı rekabetçi piyasada üreticiler yeteri kadar test uygulamadan piyasaya ürün sürüyorlar. Bunlar yazılım kaynaklı olursa sonraki güncellemeler ile gideriliyor ama donanım kaynaklı olursa geçici çözümler ve inkar yönüne gidiyorlar. O yüzden piyasaya çıkmış kullanıcılar tarafından test edilmiş ürünler bence daha makbuldur. Şöyle bir yıl dolaşsın ğrün piyasada... 5G, eSIM, 120Hz gibi yeni özellikler önce bi tüketici tarafından onaylansın derim. Bu arada 120hz ekranı 2K'da alamıyorsunuz, ya 2K 60Hz veya FHD+ 120Hz alabiliyorsunuz diye biliyorum. Diğer taraftan Note 10 plusı değerli kılan bir durumda 3 büyük güncelleme politikası için alt sınır serisinde olması. Android 11'i beklerken 12'nin de cebimizde olduğunu bilmek insana güven veriyor. Haa yeni Android sürümleri çok yeni bişey getirmiyor olabilir ama Samsung One UI'deki büyük güncellemeleri Android sürümleri ile beraber veriyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=o6Fu8Zkb0t4&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 21 Kasım 2020; 3:34:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum hocam, bende amiral gemi alacağım zaman 1 yıl öncesinin amiral gemilerine bakarım. Hem yazılım hemde fiyat olarak daha bir oturmuş ve olaki bir süre sonra memnuniyetsizlik durumunda daha az bir zararla elden çıkarma şansı oluyor. Şu an mesela Note 10+ gayet yeterli gelecektir uzun bir süre. 120hz farkını deneyimlemedigim için bilmiyorum ama yeni bir teknoloji ve şarj düşmanın olduğunu biliyorum. Malum Samsung sarj konusunda Xiaomi ve Huawei in hala gerisinde. İlana koyduğum Mate 20 (Düz modeli) cihazim en az 2 gün ve hiçbir kısıtlama olmadan 8-9 saat ekran süresi veriyor 2 günlük kullanimda. Note 10+ bu süreleri zorlasak ve kısıtlasak 24 saatlik kullanimda anca verir oda belki. 120hz de imkansız gibi. Bence gereksiz bir fark vermek olur şahsi düşüncem. Maddi kazancı iyi olanlar için bir şey diyemem dener satar çok etkilemez belki ama şahsi olarak ben şu an maddi durumum elverseydi bile daha üst bir cihaza geçmezdim. Bu cihazları 1 sene sonra görmek lazım :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Kasım güncellemesi sonrası, hard reset atmama rağmen telefonda takılmalar mevcut. Ayarlar menüsünde karşılaştim şimdi olmuyor ama instagram ve tarayıcı da ciddi takılmalar mevcut. Uygulamayla mi alakalı bilemedim. Ya da Samsung a hosgeldiniz mi bilemedim 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Kablosuz şarj 25w değil. Henüz kullanmadım. Nettten bakınız. Hatırlamıyorum. Aynı anda kullanırsanız iki tarafı aynı güçle şarj etmiyor.

    Evet çıkıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Katılıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucinpusat

    Fark yiyeceğiniz kazığın boyutu. Note 10 plus'ta daha kabul edilebilir ölçüde. Diğeri büyük. Yanlış anlamayın. Türk tüketici olarak dedim.

    Yani elzem düzeyde hiç fark yok mu diyorsunuz?

    O zaman Note 10 Plus daha iyi desenize...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asd55samsu

    Arkadaslar n11 ile kilif iadesi hakkinda whatsapp uzerinden iletisime gecerek durumu izah ettim. Benim kilifla alakli bir sorunum vardi. Ust kisim tam oturmuyordu. Marka ile iletisime gectigimde iade almayacaklarini belirttiler . Lakin n11 mh onlar yardimci olmaz ise biz gereken destegi size saglayacagiz diyerek bana karsi guven verdiler. 118 tl odemistim kilifa. O kadar para verdik. Isim geregi araziye cikiyorum. Tekrardan paraya kiyip uag marka siyah renk kilif aldim. Videolarini inceledim. Gayet guzel ve ilgilide vbir firma. Gelince resim ceker atarim.

    Bu arada firmalara anlam vermekte zor. Hani kasitli birsey yapsak veya art niyetli bir is yapsak iade almasinlar eyvallah. Ama 1 kurus bile versek , bize o 1 kurusu kimse bedava vermiyor. Emek vererek zor sartlarda kazaniyoruz. Kimse yanlis anlamasin. Ama bizim gibi musterilere en azindan yardimci olmalilar. A firmasindan x firmasina kadar.

    Yaşadığım benzer bir durumda N11, ürün sizde kalsın, ödenen tutar kadar da çek tanımlayalım dediler.


    N11'de mağazaya verilen yorumları okumak, hatta şüphe varsa soru sor kısmından satın almadan önce sormak gerek hocam.


    Aslında olumsuz yorum almak mağazaların sonraki alışverişlerini çok olumsuz etkiler ama bu bilinçte değiller.


    Ben ilk önce mağaza olumsuz yorumlarına bakarım. %10 dan fazla ise pek yanaşmam. %10'dan az ise bu sefer şikayetçi olunan mesele nedir diye yorumlari okumaya başlarım. Kargonun geç gelmesi vs gibi konular ise alışveriş yaparım. Ama iade almıyor, gibi ciddi konularsa o mağazayı es geçerim.


    Misal sizin aldığınız uag kılıfın mağazası. Tek bir olumsuz yorum yok. Hiç çekinmeden sipariş verirdim. Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 417418419420421
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.