Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY M51 [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.495
Cevap
109
Favori
316.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 49 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 476
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 29
  • Ortalama Mesaj Aralığı 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 22
  • Favoriye Eklediklerim 109
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Mr.Chesterfield (253 mesaj) gontik (249 mesaj) Legolasx (238 mesaj) Blueorcid (225 mesaj) gokmay (218 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2707 mesaj) Mobil (2264 mesaj) Mini (430 mesaj) Uygulama (1094 mesaj)
  • @
29 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY M51 [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    642 Mesaj
    İyice oturdu benim şarj. 2 hafta oldu. Nasıl sizce? AOD açık, yoğun kullanıyorum genelde gün içinde.








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    15454 Mesaj

    $u konu başlığında ne kadar fazla şikayet oluştu? Konunun yarısından fazlası şikayet.


    En baştan kulaklık dağıtım işinde problem çıktı şimdi de alınan siparişler teslim edilmiyor. Burada Samsung Türkiye'nin büyük hatası var. Madem bu telefonu internet üzerinden satacaksınız niye tedbirlerinizi almıyorsunuz? Burada onlarca kişi mağdur oldu sadece iyi organizsyon yapılamadığı için.


    Böyle güzel bir telefon çıkartıyorsun ama yaptığın rezilliklerden insanlar markadan soğuyor.


    Telefon çıkalı neredeyse 2 ay oldu ama halen ne doğru düzgün kılıf ne de ekran koruyucu film var. Telefon satışa çıkmış aksesuar satıcıları daha telefonu bile tanımıyor.


    Bugüne kadar aldığım telefonların kılıf vb. aksesuarlarını daha telefon elime geçmeden almıştım. M51 için aradan 2 ay gemiş bir tane ekran koruyucu yok.


    Samsung daha telefonları teslim edemiyor. Pazarlama satış departmanı bu telefonun ne kadar satılacağını ön göremiyorsa bıraksın bu işi.


    Firmalar müşteri ararken bunlar hazır müşterilerini mağdur ediyor...





  • Yarbay
    3310 Mesaj

    Benim demeye çalıştığım bu zaten.

    Samsung shop ile n11 deki bizim aldığımız satıcı aynı. Eğer shop için ayrı bir stok ayırmadılar ise oradan da alsan göndermezler. Arayıp sormanız lazım.

    Kısacası farklı yer zannetmeyin. Aynı kişiler aynı firma.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tomurcukk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6973 Mesaj

    aynı firma ama farklı birimler.


    n11'den ben de 11.11'de aldım, 18.11'de fatura kesildi, 20.11'de ürünü teslim aldım.


    30 Ekim üretim tarihli.


    evet cevap vermemeleri filan sinir bozucu ama bir bakıyorsun tık diye kargoya verilmiş de olabiliyor.


    bu arada rusya ve ukrayna güncellemesi çıktı.


    hem güvenlik güncellemesi kasım 2020 oldu hem de changelist (20084131) de değişiklik var. ama detayları belli değil.


    güncelleme kodu: M515FXXU1BTK4


    Download Samsung Galaxy M51 SM-M515F SER Russia M515FXXU1BTK4 firmware (sammobile.com)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Windows10 -- 26 Kasım 2020; 13:42:3 >
    |
    |
    Frk_Plt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    6219 Mesaj

    Babalar fedakardır. En azından hayırlı babalar öyle hayırsız babalarda var evin rızkını içkiye kumara ve başka şeylere ayıran. Biz babamızdan hayır gördük, zaten evlat sahibi (evlendim ve 1,5 yaşında oğlum var) olduktan sonra babamı arayıp babanın ne kadar kıymetli birşey olduğunu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Hep derlerdi ilerde ana-baba olunca anlarsınız kıymetimizi diye.


    Bakalım inşallah hayırlı evlat oluruz ve evlatlarımızda hayırlı olur. Ben 4 ay önce kayınpedere M31 aldım uzun yol şoförü telefonun sürekli şarjı bitiyor diye bir kaç ay öncede babamlar torun ziyaretine geldiğinde "Hoca senin telefonu artık değiş eskidi o yenisini al kendine" diyince anladım ki benim telefonu istiyor. Bende elimdeki telefonu babama verip hep ikinci el kullandırdığımı fark edince süpriz yapmak istedim.


    Cihaz şimdilik bende   kılıf, cam ve biraz testten sonra torunu görmeye geldiğinde vereceğim. Zaten aldığımda fotosunu gönderdim çok mutlu oldu. Pandemi dolayısı ile gidip gelme maalsef olamıyor yoksa geleceklerdi yanımıza. Bende işim gereği bir yere kımıldayamıyorum. Önümüzdeki ay inşallah cihazı teslim edeceğim kendisine.


    Allah herkese hayırlı evlat versin inşallah. AMİN

    |
    |
    celebic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    3310 Mesaj

    Ben iki yerden de cihaz aldım. Aynı yerden gönderildi. Depo aynı büyük ihtimalle.

    Yine de dediğiniz gibi ve benim de dediğim gibi shop için ayrı bir stok ayırmış olabilirler. Arayıp sormadan alınmaması doğrusu.

    Hatta önceki mesajlarım da ss attım. Stok Yok diyor ama sepete atıp alım yaptırıyor shop.



    Ekleme ::: artık yordu beni daha da bu konu hakkında yazmayacağım. Hem konuyu da dağılmasın. Kullananlara hayırlı olsun. Bekleyenlere Allah sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frk_Plt -- 26 Kasım 2020; 13:44:48 >
    |
    |
    Windows10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    160 Mesaj

    Hocam arayıp sorduğumda 3 iş günü içinde kargoya verilecek dedi samsungshop. İhtiyacım olduğu için bekliyorum ne yapıyım :( Kafam karıştı n11 iptal edip samsungshoptan sipariş vermeye değer mi çünkü 1 aralık tarihinde bile göndermezseler şaşırmam..
    |
    |
    Frk_Plt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3310 Mesaj

    Ben güvenemiyorum açıkçası. Ne desem boş.

    Ama belki dediğim gibi shop için ayrı bir stokları olabilir.

    Eğer ki kartta limit varsa n11 den iptal etmeden shoptan sipariş geçin. Duruma göre hareket edersiniz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tomurcukk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    160 Mesaj

    Teşekkürler yorumunuz için
    |
    |
    Frk_Plt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6219 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Windows10

    aynı firma ama farklı birimler.


    n11'den ben de 11.11'de aldım, 18.11'de fatura kesildi, 20.11'de ürünü teslim aldım.


    30 Ekim üretim tarihli.


    evet cevap vermemeleri filan sinir bozucu ama bir bakıyorsun tık diye kargoya verilmiş de olabiliyor.


    bu arada rusya ve ukrayna güncellemesi çıktı.


    hem güvenlik güncellemesi kasım 2020 oldu hem de changelist (20084131) de değişiklik var. ama detayları belli değil.


    güncelleme kodu: M515FXXU1BTK4


    Download Samsung Galaxy M51 SM-M515F SER Russia M515FXXU1BTK4 firmware (sammobile.com)

    Yılların samsung kullanıcısı olarak Samsung Cihazlarınızı ASLA GÜNCELLEMEYİN demek istiyorum. Cihazı hangi firmware ile çıktıysa o en stabil olanıdır (Samsung için) sonraki güncellemeler ile cihazda bariz aksaklıklar oluyor. Örneğin kamera kalitesi düşüyor, arkaplan işlemleri artıyor, bazı özellikle çıkartılıyor (Mirrorlink, WPS ve bir kaç özellik artık bizde yok)


    O nedenle güncelleme geldi diye sevinmeyin. Kapatın kafanız rahat etsin.





  • Yüzbaşı
    808 Mesaj

    dün hepsiburadadan siparişi verdim bugün ulaştı bana (samsun) 3500 dü sepette eklediydim sağa sola bakarken 100tl daha indirim verdi 3409 a geldi(kargo aldılar :DD)


    https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-m51-kilif-kamera-korumali-renkli-kenar-seffaf-sirt-yumusak-silikon-p-HBV000011QB42?magaza=FiberAksesuar bi de bu kılıfı sipariş ettiydim o da telefandan kısa süre önce ulaştıydı, denedi tam oturuyor ;) kenarları siyah, arkasında puslu plastik, esnek bi kılıf, kamera deliklerini de çevreliyor.




    herhangi bi hesap kurulumu uygulama kurulumu yapmadım, okuduğum kadarıyla bi hard reset yapıp öyle sıfırdan kurulumu tekrar bi yapıcam, ama şimdiden hiç bişey yüklü değilken 2.3 gb ram kullanması garipmiş :/ samsungun en sevmediğim yanı içinde gelen ve kaldırılamayan uygulamalar :/ knox falan nedir yaa smart bilmem neler falan bi ton gereksiz çöp uygulama var:/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpugur -- 26 Kasım 2020; 15:8:4 >
    |
    |




  • Çavuş
    88 Mesaj

    Telefona çıktığından bu yana hiç güncelleme hiç gelmediğinden dolayı haklı olarak yakınan arkadaşlar vardı. Ukrayna ve Rusya'da M515FXXU1BTK4 sürümlü Kasım ROM'u yayınlanmış. Ben M31s'teki gibi bize de One UI 2.5 geldi sanmıştım, ancak yalnızca Kasım 2020 güvenlik yamasıymış. Yine de Wi-fi veya şebeke sorunu yaşadığını söyleyenler için düzeltmeler içeriyor olabilir güncelleme.


    DÜZELTME: Görünüşe göre bu son çıkan BTK4 sürümü One UI 2.5 güncellemesiymiş, bir haftaya kalmaz Türkiye'de de yayınlanır diye umuyorum.


    https://samfrew.com/model/SM-M515F/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eabeloved -- 2 Aralık 2020; 0:55:44 >
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Arkadaşlar teli hepsiburadan aldım 25 inde bugün elime ulaştı lakin kutudan falan fatura çıkmadı e arşiv faturası yeterli oluyormu ? Arayıp talep etmelimiyim?
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Arkadaşlar telefonu Samsung online mağazadan alsam 200 lira kampanyasından ve sebep göstermeksizin iadeden faydalanabilir miyim?
  • Yarbay
    3457 Mesaj

    İade durumunda geri ödeme miktarını da keseriz yazmışlar detaylarda

    |
    |
    baris-balci kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    15454 Mesaj

    Buna PLANLI ESKİTME diyoruz :)

    |
    |
    Gopc@ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1637 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SeqlinOqlu38

    Arkadaşlar teli hepsiburadan aldım 25 inde bugün elime ulaştı lakin kutudan falan fatura çıkmadı e arşiv faturası yeterli oluyormu ? Arayıp talep etmelimiyim?

    Evet yeterli olur




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    85 Mesaj

    ben bugün ettim 11.11 kampanyasından 3399 TL'ye almıştım 15 gün olmuş baktım gelecek gibi değil bende - iptal ettim parayı bugün kartıma iade ettiler Sonrada samsung internet sitesinden 3499 TL'ye geri aldım 200 TL geri ödemesi var 3299 TL'ye geldi bakalım onlar kaç günde gönderecek veya gönderemeyecek  ayrıca 3000/300 kupon verdiler yarına kadar kullanmak isteyene verebilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mucox5 -- 26 Kasım 2020; 17:58:19 >
    |
    |
    mutombo19 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2524 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Unknownuser87442



    Ekran koruyucu var samsung sitesinde




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    celebic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
ankara gülüş tasarımı
En ucuz kedi maması fiyatları
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,375
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.