Şimdi Ara

Samsung Galaxy A73 kullanıcıları, Wi-fi sorunu yaşayan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Büyük bir hevesle siparişini verdiğim Galaxy A73 256 Gb modeli cihazımı kullanmaya başladığım (A70'den verileri kopyalayarak) ilk günlerden itibaren WiFi bağlantısı ile ilgili sorunlar yaşıyorum. Cihaza tüm yapılabilecek sıfırlama işlemlerini yaptım. Ancak sorunum düzelmedi.

    Durumu şu şekilde anlatabilirim. Evimde, kayınpederin evinde ve iş yerime ait 3 farklı konumda 2 yada daha fazla AP ile genişletilmiş olan kablosuz ağ bağlantısı kullanıyorum. Ancak A73 cihazım bir AP'den diğerine geçerken kablosuz bağlantısı tam güç olmasına karşın kablosuz ağ bağlantısı için "internet olmadan bağlı" uyarısı gösteriyor ve mobil ağ ile internete çıkıyor. Telefonu kapatıp açınca bu sorun geçici olarak düzeliyor ve 1-2 gün sorun olmadan tüm AP cihazları arasında geçiş yapabiliyorum. Ancak bazen 1 bazen 2 gün geçtikten sonra sorun tekerrür ediyor. Bu hatayı verdiği zaman kablosuz ağ bağlantısını kapatıp açtığımda internete çok güzel erişiyor. Ancak cihazı kapat-aç yapmamışsam yine diğer AP'nin çekim alanına girdiğim zaman yine "internet olmadan bağlı" hatası ile karşılaşıyorum.

    Evimde AirTies modem ve Airties AP, kayınpederin evinde Kablonet modem ve TP-Link AP, kullanıyorken, iş yerime ait 3 konumda da UniFi AP cihazları kullanıyorum. Farklı cihazlarda aynı sorunu yaşadığım için sorun kesinlikle AP cihazından bağımsız. Eğer internet bağlantısını sağladığım yerde tek bir cihaz (Wifi Modem yada AP) varsa böyle bir sorun kesinlikle yaşanmıyor. Bu sorun kesinlikle 2 yada daha fazla AP ile genişletilmiş olan ağlarda çıkıyor. Bununla ilgili Galaxy A70 cihazı ve A73 cihazı yan yana tutarak da test gerçekleştirdim ve videoya kaydettim. Soruna ait açıklamalı metni ve videoyu KVK servisine ve Samsung müşteri hizmetlerine göndermeme rağmen henüz olumlu bir geri dönüş alamadım. KVK cihazı getirmeniz lazım diyor, Samsun Müşteri hizmetleri ise cihaza bağlanıp bir kaç işlem yapmasına karşın hiçbir şey değişmiyor.

    En son şans olarak Samsung Members uygulaması üzerinden hem videoyu hem açıklamaları gönderdim. Konu cihazın logları ile birlikte incelemeye alındı diye geri dönüş aldım ve sonucu bekliyorum.

    Aranızda Samsung Galaxy A73 cihaz kullanıp da bu sorunu yaşayan başkaları da var mı merak ediyorum. konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar, yada aynı sorunu yaşayan arkadaşların yada hiçbir sorun yaşamadım diyen kullanıcı arkadaşların cevaplarını rica ederim. Herkese selamlar.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Samsung Galaxy A73 Wi-Fi Sorunları: Çözüm Önerileri

    Samsung Galaxy A73 kullanıcıları, son zamanlarda Wi-Fi bağlantısı sorunları bildirmektedir. Bu sorunlar, "Samsung A73 Wi-Fi sorunu", "A73 Wi-Fi problem" ve "Samsung Wi-Fi internet olmadan bağlı sorunu" gibi terimlerle çevrimiçi forumlarda ve destek platformlarında sıklıkla tartışılmaktadır.

    Yaygın Wi-Fi Sorunları:

    • İnternet olmadan bağlı: Wi-Fi'ye bağlı görünmesine rağmen internete erişilemiyor.
    • Wi-Fi kopma: Wi-Fi bağlantısı sık sık kesiliyor veya zayıf.
    • Yavaş Wi-Fi hızları: Wi-Fi bağlantısı yavaş veya tutarsız.
    • Wi-Fi'ye bağlanılamıyor: Hiçbir Wi-Fi ağı algılanamıyor veya cihaza bağlanılamıyor.

    Çözüm Önerileri:

    • Cihazı yeniden başlat: Bu, birçok Wi-Fi sorununun giderilmesine yardımcı olan basit ancak etkili bir çözümdür.
    • Ağ ayarlarını sıfırla: Ayarlar > Ağ ve İnternet > İnternet'i Sıfırla bölümüne giderek ağ ayarlarını sıfırlamayı deneyin.
    • Yazılımı güncelle: En son yazılım güncellemelerinin yüklendiğinden emin olun. Bu güncellemeler genellikle hata düzeltmeleri ve performans iyileştirmeleri içerir.
    • Wi-Fi yönlendiriciyi yeniden başlat: Yönlendiriciyi yeniden başlatmak da Wi-Fi sorunlarının çözülmesine yardımcı olabilir.
    • Wi-Fi kanalını değiştir: Çevresel parazitleri azaltmak için yönlendiricinin Wi-Fi kanalını değiştirin.
    • Güvenlik duvarını devre dışı bırakın: Bazı güvenlik duvarları Wi-Fi bağlantısını engelleyebilir. Geçici olarak devre dışı bırakmayı deneyin.
    • Fabrika ayarlarına sıfırla: Tüm diğer çözümler başarısız olursa, son çare olarak cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz.

    Önemli Not: Fabrika ayarlarına sıfırlama, cihazınızdaki tüm verileri silecektir. Bu işlemi gerçekleştirmeden önce önemli verilerinizi yedeklediğinizden emin olun.

    Bu çözüm önerilerini uygulayarak Samsung Galaxy A73'ünüzdeki Wi-Fi sorunlarını çözebilirsiniz. Sorun devam ederse, daha fazla yardım için Samsung müşteri destek servisiyle iletişime geçin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ne yaptınız? Var mı sorununuzda bir değişiklik yada çözüm?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef yok. Geçen gün yaklaşık 1gb güncelleme aldı cihaz ama değişen bir durum yok. Samsung members'tan da ikinci cevap bekliyorum. Bakalım nasıl olacak. Siz kullanıcı mısınız, almayı mı düşünüyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izi_ser İ kullanıcısına yanıt
    Fiyatı düşerse ben almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de kamerasında sorun yaşıyorum. Bir fotoğraf çektikten sonra 2. için epeyce beklemek zorunda kalıyorum. Seri fotoğraf çekemiyorum.

  • A73 ü bilmemde s22 de bu wifi ve çekmeme sorunu vardı. O yüzden satıp kurtulmuştum iki haftalık cihazı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayfam

    ben de kamerasında sorun yaşıyorum. Bir fotoğraf çektikten sonra 2. için epeyce beklemek zorunda kalıyorum. Seri fotoğraf çekemiyorum.

    Merhaba, 108mp çekiyor ve hafıza kartını kayıt yeri olarak kullanıyorsanız kartın hızlı bir kart olması lazım. Yada kayıt yeri olarak cihaz hafızasını kullanmayı deneyebilirsiniz. Diğer foto çekimlerinde sorun yaşamadım hiç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Smart think uygulaması var telefonda ona Bi bak bir de WiFi otomatik araması açık mı sende, açıksa Bi kapat onu öyle kontrol et

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba, Sorunun kaynağını çözdüm, Members uygulaması ile Samsung'a da ilettim ama telefonunuzu servise götürün demekle yetindiler. Komedi resmen. Sorun şu şekilde oluşuyormuş. Wifi Hot-Spot ile mobil internetimi başka cihazlara 1-2 defa paylaştıktan sonra ortalama 24-48 saat içinde bağlı olduğum wifi ağlarında "internet olmadan bağlı" uyarısı veriyor. Hiç mobil internet paylaşımı yapmadan 230 saat (neredeyse 10 gün) cihazı kullandım ve sorun yaşamadım. sonrasında farklı zaman dilimlerinde 3 kere hot spot paylaşım yaptım. 1 gün henüz yeni dolmuştu ki 3. paylaşımım sonrasında bağlandığım wifi ağında sorun tekrar etti. yani Hotspot paylaşım yapmadığım sürece cihazda hiç bir sorun yok. normal wifi kullanımına geri döndüğüm zaman bir şekilde DNS sunucularına erişim sağlayamıyor ve bu hataya düşüyor. tek çözüm de telefonu kapatıp açmak.

    Bana geçmiş olsun size de bilgi olsun :)





  • Merhaba bende hot spot kapattım oldu bende çok uğraştım ama şuan iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar wifi basın sağ üste 3 nokta oraya gelişmiş ayarlar oradan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.