Şimdi Ara

Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.339
Cevap
65
Favori
357.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese selam. cihazdan çok memnunken birden bire durduk yere kendiliğinden kapandı. ne yaptıysam açamadım. şarja takıyorum almadı. ben de hemen ankara da yetkili servise götürdüm. 28-03 tarihli cihazı 28-04 tarihinde servise verdim. incelicez ve kullanıcı kaynaklı değilse 30 güne kadarki arızalarda sıfır ürün tedariği yapıyoruz dediler. kutu fatura ne varsa teslim ettim ve eyvallah deyip çıktım. hemen akşamına mesaj geldi cihazınız hazır diye. gittim ve ay 31 çektiği için 1 günle kaçırdığımı ve şarj slotunun değişeceğini söylediler. cihaz yeni olduğu için ellerinde malzeme olmadığını ve gelince yapacaklarını söylediler. yine eyvallah dedim. 1 mayıs karantinasına girmeden akşam 5 te yine cihaz hazır diye mesaj geldi. pazartesi alırım artık diyip bugüne bıraktım. ne olur ne olmaz diye bugün servise gitmeden aradığımda da hatanın şarj slotu değil anakart kaynaklı olduğunu söyleyip anakartı değiştireceklerini fakat ellerinde yine yedek parça olmadığından çok uzayabileceğini söylediler. 1 aylık cihazın anakartının değişmesini istemiyorum yeni cihaz istiyorum dediğimde mümkün değil derdinizi genel merkeze anlatın bizim yapabileceğimiz bu dediler. samsung genel merkezi aradığımda da servisin işine karışmalarının mümkün olamayacağını öğrendim. anakart değişimi için malesef süre veremiyolar. çok da uzayabilirmiş. sizce ne yapabilirim? beklemek mi tek yapabileceğim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihangircan18

    herkese selam. cihazdan çok memnunken birden bire durduk yere kendiliğinden kapandı. ne yaptıysam açamadım. şarja takıyorum almadı. ben de hemen ankara da yetkili servise götürdüm. 28-03 tarihli cihazı 28-04 tarihinde servise verdim. incelicez ve kullanıcı kaynaklı değilse 30 güne kadarki arızalarda sıfır ürün tedariği yapıyoruz dediler. kutu fatura ne varsa teslim ettim ve eyvallah deyip çıktım. hemen akşamına mesaj geldi cihazınız hazır diye. gittim ve ay 31 çektiği için 1 günle kaçırdığımı ve şarj slotunun değişeceğini söylediler. cihaz yeni olduğu için ellerinde malzeme olmadığını ve gelince yapacaklarını söylediler. yine eyvallah dedim. 1 mayıs karantinasına girmeden akşam 5 te yine cihaz hazır diye mesaj geldi. pazartesi alırım artık diyip bugüne bıraktım. ne olur ne olmaz diye bugün servise gitmeden aradığımda da hatanın şarj slotu değil anakart kaynaklı olduğunu söyleyip anakartı değiştireceklerini fakat ellerinde yine yedek parça olmadığından çok uzayabileceğini söylediler. 1 aylık cihazın anakartının değişmesini istemiyorum yeni cihaz istiyorum dediğimde mümkün değil derdinizi genel merkeze anlatın bizim yapabileceğimiz bu dediler. samsung genel merkezi aradığımda da servisin işine karışmalarının mümkün olamayacağını öğrendim. anakart değişimi için malesef süre veremiyolar. çok da uzayabilirmiş. sizce ne yapabilirim? beklemek mi tek yapabileceğim?
    Öncelikle çok geçmiş olsun çok can sııcı bir durum. Tavsiyem ilk olarak şikayet vara konu açmanız. Çözüm olmazsa, Tüketici mahkemesine online başvuru yapmanız. Tüketici hakem heyetinden çıkacak sonucun lehinize olacağını düşünüyorum ve diğer ceza davaları gibi uzunda sürmüyor.
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifomer -- 5 Mayıs 2020; 2:3:20 >




  • cihangircan18 C kullanıcısına yanıt
    İlk defa duyuyorum böyle bir durumu.. Ankada da hangi servis?

    Kanun diyor ki; ilk 6 ay da cihaz da kusur olursa (kullanıcı hatası) hariç, tamiri reddedip yenisi ile değişim talep edebilirsin.

    Servis eminim ki bu kanunları biliyor. Neden zora koşuyorlar merak ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arifomer kullanıcısına yanıt
    3 aydan önce sonuçlanmaz hele ki bu zor geçen süreçte..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -KuTLuBeY- - kullanıcısına yanıt
    simge elektronik. yeni cihaz alıp almamak çok dert değil aslında. ama işin çok uzayabileceğini söylemeleri sıkıntılı. hatta 1 ayı bile geçebilir parça tedariğinde dendi. 20 iş günü hakkımı sorunca da genel merkezi arayın lütfen dediler.
  • cihangircan18 C kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir servis ya o? Genel merkez muhattabınız değil, cihazın bulunduğu servis sizin muhattabınız. Cihazı oradan alıp necatibey (destek bilişim) samsung yetkili servisine vermenizi tavsiye ederim. Henüz çok yeni bir ürün bu şekilde mağdur etmeleri yersiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -KuTLuBeY- - kullanıcısına yanıt
    Hocam pandemi yüzünden necatibey kapalıymış. Tüm arızalar ankara da buraya geliyomuş bu sıralar. Çok kalabalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihangircan18 C kullanıcısına yanıt
    Yasal tamir süresi 21 iş günüdür. 21 günde tamir etmezler ise yeni cihaz vermek zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevrans

    Forumdaş aldığın yere geri götür bence

    Alıntıları Göster
    Açma kapama düğmesine basılı tutarak açtım normal kurulum ekranı geldi. Sonrasında anormal bir durum olmadan kurdum. Telefonu ilk inceleyip kutusuna koyduğumda tam oturtamamıştım kutuya, kenarlarını çok sıkışmıştı. Düğmeler basılı kaldı sanırım..
  • Benim bir sorum daha var, Telefon bataryasındaki tüm şarjı kullandım ve kapandı sonrasında şarja koydum ve 2 -2,5 saatte %100 doldu. İlk şarj için, dolmuş olmasına rağmen şarja devam etmeli miyim sizce ? İnternette 8-10 saat bırakın diyor diyor ama A71 hızlı şarj ile geliyor. Kullanım klavuzu da yanımda yok.
  • Brooklyn kullanıcısına yanıt
    hocam öncelikle şarjı kesinlikle 0 yapmayın hatta 20 altına düşürmemeye gayret gösterin sıfır aldığınız cihazı istediğiniz zaman şarj a takabilirsiniz (yüzde 20 altına düşmesin) 100 olduğunda çıkarın eskidendi o 8 10 saat bekletme olayları 100 olunca çıkarın şarjdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihangircan18 C kullanıcısına yanıt
    Dün açıktı önünde kuyruk vardı..?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arifomer kullanıcısına yanıt
    S20de yazılımsal ama diğerlerinde değil. Super amoled "plus" panellerde bu sorun var. Daha önce başka telefonlarda da kullanılmış ve aynı sorun yaşanmış.

    Kaldi ki s20 de sorun bölgesel degil, tamamen yeşilleniyor oluyor ekran bazi gecislerde. Renk ayarinda bir sıkıntı var onun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire Cavalry

    S20de yazılımsal ama diğerlerinde değil. Super amoled "plus" panellerde bu sorun var. Daha önce başka telefonlarda da kullanılmış ve aynı sorun yaşanmış.

    Kaldi ki s20 de sorun bölgesel degil, tamamen yeşilleniyor oluyor ekran bazi gecislerde. Renk ayarinda bir sıkıntı var onun
    Bakalım bende servise verdim değişim isteği ile cihazı 1 ay 10 günlük cihaz 1 ay muhabbeti yaptılar bana en başta bende normal bir günde olsak haklısınız ama durum normal değil çıkma yasakları oldu diye belirttim direk detaylarını samsungu arayın onlar söylesin bahanesi vs yaptılar. Videosunu çekip servise verdim ana merkeze yazı yazılmış haber bekleniyormuş değişim için ana merkezden.
  • Değişim olmaz ise tamir vs derlerse cihazı geri alıp tüketici haklarına başvursam değişim yaparlarmı acaba. Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı fabrikasyon hatası cihaz değişim sürecinin yasal zamanı için. 1 2 ay vs gibi
  • Bugun telefonum geldi arkadaşlar hepsiburadadan almıştım 3- 4 gun surdu.

    Telefonda ne kırmızı ton, ne parlakligi azaltinca siyah gri panelde cikan yeşil tonlaması nede sari ekran sorunu var.

    Ocak yazilimi yüklü olarak geldi ek bir güncellemesi yok.

    Bazi arkadaslara farkli distribütörden gelmişti benimki direk samsung garantili.

    Telefonun benjm acimdan tek sıkıntısı büyük olması ki onada yapacak bisey yok suan alinabiliecek telefonlarin hangilerine bakarsaniz bakin max 1cm oynuyor.

    Parmak izini eski kullandigim a5 2017de nasıl tarattiysam ayni sekilde yanj telefonu elime alinca mecburen parmağı yan basmak gerekiyor tam aldigim gibi dokunduğum sekliyle tarattım belki 100defa denedim her seferinde açtı hemen açtı. Ayni parmağı 2 defa tanıttım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

    Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

    Buda aldığım kılıf cok kaliteli ürün ama her kılıfta olduğu gibi telefonu biraz kalinlaştırıyor yapacak bisey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hayırlı olsun
    güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpha Centauri kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu sabah Turkcell bayisinden mavi rengini satın aldım. İnternetten daha ucuza denk geldi. Bazı bayiler yalnızca onlara özgü indirim yapabiliyorlarmış o indirimden yararlandım (ilimdeki diğer bayiye gittiğimde çok daha fazla bir fiyat söylendi). 3189a satın aldım. Üstelik bu durumda 'kargo' sıkıntısı ne çekmek ne de çektirmek istiyordum. Baya araştırdığım bir telefon. Kronikleşen yeşil ekran sorunu bende yok galiba. Telefonu şimdilik çok beğendim zaten özellik yönünden bence bu fiyata baya iyi. Kamerası da güzel bence. Aşırı mükemmel olsun diye takıntım yok. Yalnız s4'ten buna geçince aşırı büyük geldi :D evde a50 de var arasında gözle görülür bir fark var. Daha uzun duruyor a71. ben çantada taşıyacagım için sorun yok ama belki cepte sıkıntı yaratabilirdi. Üstündeki jelatine ben güvenemedim 6d olan kırılmaz camdan taktırdım içim daha rahat. şimdilik de şeffaf bir kılıf aldım spigen bulunca ondan alacağım.




  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.