Şimdi Ara

Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.984
Cevap
72
Favori
185.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 22 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 341
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 72
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ercaner jr. (472 mesaj) xTheXx (337 mesaj) isa_tr (299 mesaj) arifomer (202 mesaj) nevrans (93 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (958 mesaj) Mobil (1843 mesaj) Mini (121 mesaj) Uygulama (1062 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    Bende Samsung A71 sipariş ettim Hepsiburada tarafından ve satıcı olarakta Hepsiburada'dan. Brightstar distribütör garantili olarak geldi. Sitesinde Samsung Türkiye Garantili yazdığı halde. Bende direk iade ettim. Şuan A71 beğendiğim halde kronik soruna doğru ilerleyen bir ekran problemi var gibi ne yazık ki. Benimde aklımda Realme 6 pro var. Yada biraz fazla verip hiç sorun yaşamamak için Apple 11 mi seçenekler bitti sayılır. Huawei markasına sıcak değilim.

    Alıntıları Göster
    huawei markasına neden sıcak değilsiniz? A71' i iade alırlarsa nova 5t sipariş etmeyi düşünüyorum. Kötü bir tarafı varsa ona göre siparişimi gözden geçireyim
    _____________________________




  • Yarbay
    17275 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    Şuan elimde Hepsiburada tarafından gelen Samsung A71 telefon var kutusu hiç açılmadı. Bugün geldi. Hiç açmadan HB nasıl iade edebilirim. Bu sorun var mı yok mu denemek dahi istemiyorum açıkcası ?
    Sorun çıkmaz aç tepe tepe kullan senle yaşamıyacak
    Bu kadar efhamlı olmayın pozitif düşünün olumlu olsun
    Hayırlı olsun
    _____________________________
    KURU FASULYE + PİRİNÇ PİLAVI
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    İade edildi. Çünkü Hepsiburadayı arayıp sordum. Bana yolladıkları cihaz Brightstar distribütör ürününü yollamışlar. Müşteri hizmetlerindeki arkadaşta şaşırdı duruma geri gönderi işlemi gerçekleştirdim.
    |
    |
    Kafkaslı57 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2419 Mesaj

    Huawei forumda çalışanlarıyla reklam yapıp duruyor. İnsanları yanıltıcı çok postları var. P40 lite haberlerine ve konusuna bakabilirsin.

    Nova 5t de ise bottle neck ve ısınma sorunu var. Kirin 980 işlemci hızlı evet ama uzun süre işlem yaptığı zaman telefon acayip ısınıyor diyorlar (Kaynak: Teknoseyir'den Umut, kendisi dürüst bir telefon incelemecisi, HardwareArenanın ise ısınma testi var, Pubg oynuyorlar, ayarları yükseğe alıyorlar ama kaydetmeden çıktıkları için bi anlamı kalmadı testin)

    Son olarak, Huawei ne olacağı belli olmayan bir firma. Şuan teknik servisleri falan iyi ama 2 yıl sonra bitebilirler. Ayrıca Nova 5T kullanıcı sayısı forumda bile çok az, 2. elde satmak istesen zulüm olur sana. A71'in kullanıcısı ve pazarı daha büyük.
    |
    |
    Desibel34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2419 Mesaj

    "720g daha iyi bir işlemci"

    https://versus.com/tr/qualcomm-snapdragon-720g-vs-qualcomm-snapdragon-730



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unknownuser87442 -- 1 Mayıs 2020; 15:45:56 >
    |
    |
    alfabrava kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Brightstar olsa ne oluyor? O da Samsung Türkiye garantili.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    özgür41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Brightstar olsa ne oluyor? O da Samsung Türkiye garantili.
    Şikayetlere bakarsan anlarsın Samsung Türkiye Garantili varken neden distribütör garantili alayım ki. Kendi düşünceni kendine sakla
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Bence siz eksik ve yanlış bilgilerinizi kendinize saklayın. Brightstar dediğin firma dağıtıcı bir firma yani distribitör. Garanti hizmeti sunmaz. Sattığı ürünlerde Samsung Türkiye garantisi altında. Türkiye de en çok Vodafone çalışıyor bu firma ile. Dünya da birçok ülkede faaliyet gösteren bir firma.

    Sizin mantığınızla üzerinde KVK ya da Genpa etiketi olan kutularda var ama Samsung Türkiye servisleride bakıyor bu cihaza.

    Bir şey bildiğiniz yok bari öğrenmeye açık olun.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    özgür41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    Senin sıkıntın ne burda para benim istediğimi yaparım
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Foruma danışmayacaksın o zaman şöyle mi yapayım böyle mi yapayım diye.. Para seninse, başkasının fikrine mahkum olma.

    Sipariş veriyorsun açsam mı açmasam mı diye tavsiye istiyorsun, sonra yalan yanlış bilgiler verip, kirlilik yaratıyorsun. Komiksin. Tamam iade etmedin mi telefonu daha meşkul etme '"A71 Ana konusunu''.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    özgür41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    Forumda sadece sen mi var sen meşgul etme burayı
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Yalnız, telefonu kullanan benim. Sen daha kutusunu açmadan forum da saçma sapan iade muhabbetleri eden sensin :)

    Bilgi yok, araştırma yok. Öyleymiş de, böyleymiş falan filan ile davranış sergileyen sensin. Senin yanlış bildiğin bilgileri düzelttim bence teşekkür etmelisin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    özgür41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    Problem yaşayacağımı bile bile neden lades olayım. Sorun problem yaşayan arkadaşlar var sonuçta. Kaldı ki yaklaşımı kendini birşeyler sanan birisi için isteklerin çok gerçek hayatta üzülürsün dikkat et
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Doğru bilgi vermek, yanlış bilgiyi düzeltmek beni ancak onurlandırır. Sen ve senin gibi cahiller bilgi veremez ancak, öyleşmiş böylemiş derler... Sana yalan yanlış bilgilerinle ve cahilliğinle başarılar, gerçe hoş bu kafayla zor da neyse.. Çocuk gibi mızmızlanıyorsun forumda daha telefonun kutusunu açmamışsın bla bla... Neyse kalite ve zeka önemli, diğer forumdaşları yeterince rahatsız etmiş oldum senin kalitesizliğinle.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    özgür41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    Kendi sıkıntılarını buraya yansıtma çoluk çocukla uğraşamam. Burası forum ve kullanan arkadaşların fikirleri benim için önemli senin görüşün bile önemli sonuçta kullanıcısın ama sendeki yukarıdan bakma çabalarını bırak boşver
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Abi nasıl hastalık lı insanlar var ya, adam almış telefonu kutusunu açıp acmamayi forumda soruyor.

    Bu nasıl kafadır biri anlatsın bana.

    Ben bu telefonu alıp bu forumda ilk yorum yapanlardanim,

    Telefonumda bir sıkıntı yok, çatır çatır kullaniyorum.

    Telefonum yeşil felan degil, evet ekranı kısınca o olay bende de oluyor. Bunu normal kullanımda goremezssiniz.

    Çok boş insan var cokk boş, ama hepsi kendini akilli zannediyor.

    Tuaff yemin ederim tuaffffffff



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3026 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    Şikayetlere bakarsan anlarsın Samsung Türkiye Garantili varken neden distribütör garantili alayım ki. Kendi düşünceni kendine sakla

    Alıntıları Göster
    Distribütör garantisi demek samsung Türkiye garantisi demek zaten. Aynı şey. Sizin karıştırdığınız paralel ithalat. Paralel ithalat farklıdır. Ama Distribütör veya samsung Türkiye garantili farklı değil ayni şeydir.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3738 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Distribütör garantisi demek samsung Türkiye garantisi demek zaten. Aynı şey. Sizin karıştırdığınız paralel ithalat. Paralel ithalat farklıdır. Ama Distribütör veya samsung Türkiye garantili farklı değil ayni şeydir.

    Alıntıları Göster
    Brightstar bandrolü olması Samsung garantili ürün olduğu anlamını değiştirmiyor sanırım değil mi ? Benim de cihaz yarın Hb dan geliyor.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1743 Mesaj

    Hayır hocam dağıtıcı, tedarikçi firma Brightstar. Ürün yine Samsung Türkiye garantili olur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    arifomer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3738 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Hayır hocam dağıtıcı, tedarikçi firma Brightstar. Ürün yine Samsung Türkiye garantili olur.
    O halde müşteri hizmetleri temsilcisi de yanlış bilgi vermiş sanırım arkadaşa. Hocam ben yarın ürün gelince neye dikkat etmeliyim ?

    Misal
    https://www.hepsiburada.com/staticpage/770866081203554

    burda ki 5. videoda satıcısı Hepsiburada olan ürünün kapalı kutuda ve jelatinli olacağı yazıyor.

    Bugün hepsi buarada samsung yetkilisi ile canlı sohbette bunu sorduğumda jelatin olmayabilir 2 taraflı badrol vardır. Jeletinin olup olmamasına takılmayın dedi. Sizce eğer jelatin yoksa ne yapmalı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifomer -- 1 Mayıs 2020; 20:42:42 >
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Gülüş Tasarımı
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.