Şimdi Ara

Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.339
Cevap
65
Favori
357.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende a71 alma arifesindeyim ne dersiniz alınırmı birde kafama takılan soru google play store uygulamaları yok deniyor bazı telefonlarda dogrumudur nasıl anlatız ?
  • Kazall kullanıcısına yanıt
    Bu problemin aynısını s10 lite cihazında yasıyorum. 1 hafta serviste kaldiktan sonra ariza tespit edemediler cihazin aynen geri verilmesini karar verdiler.

    Siz nasıl itiraz ettiniz ilk karara?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizde ki sorunu bilemiyorum. Ama bende gece kısık ışıkta ekranın yarısı yeşil kalıyordu. Bende sorun bariz belliydi. Birde kendilerince boş bir açıklama geliştirmişler. A70 tede bunlar vardı. Parmak izi okuyucusu ekran altında olduğu için ekran kısıp açarken yeşillenme oluyor dendi.

    Halbuki benim sorunum kısık ekranda ekranın belli bir kısmı yeşil kalmasıydı.

    A70 de de A71 dede bahsettikleri sorunuda sorun olarak görmüyorlar. Halbuki bu bir sorun. Arızalı ürün. Ekran kalitesinden dolayı normalmiş üzüldüm kullanıcılara.

    Yukarıda ki mesajlarda resimleri ekledim.


    İzmirde samsung premium servise diye bir yer var. Aldığınız ürün 1 ay dolmadan arıza verirse birebir değişim yapılıyor. Fakat servisin kötü tavrından dolayı müşteri hizmetlerini aradım. Artık samsung kullanmak istemediğimi belirttim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazall kullanıcısına yanıt
    Sıkıntımız birebir aynı, gri temalı uygulamaların %5 gibi düşük parlaklıkta yeşil görünmesi:
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/142365347

    İzmir Samsung yetkili servisine bırakmıştım [ Başarı Servis, Karşıyaka'da ] cihazın problemli olmadığına karar verdiler. Cihazı 06.03 tarihinde almıştım, 14.03 tarihinden beri de serviste.
  • Ekrandaki o sorun benim Tab S6 tablette de var. Yurtdışı forumlarda da konuşuluyor. İlkini Samsung'a sorunlu cihaz olarak iade edip daha sonra yeniden almıştım. Onda da eskisi kadar olmasa da biraz var. Kafaya takınca karanlık ortamda sadece gri ekranlarda görmek mümkün ama artık takmıyorum. Normal kullanımda sıkıntı yaratmıyor. Ama ayıplı mal olarak iade talep etsem, her türlü iade ederim.

    Tab S6 ile ilgili linkleri atıyorum.

    https://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-s6/help/screen-faulty-t3972567

    https://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-s6/help/uneven-black-levels-t3985041



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 21 Mart 2020; 11:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kesinlikle bir arıza. Samsung kadar boş bir marka görmedim. note 8 demi 9 da mı ne çelik demişti. Alüminyum çıkmıştı. İphonedo videoda bahsediyor.


    Satın alım tarihiniz 1 ayı geçti mi ?


    Eğer zorluk çıkarırlarsa tüketici hakem heyetine gidin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Böyle ürünleri neden ısrarla alıyorsunuz 😃

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazall kullanıcısına yanıt
    satın alım tarihi bir ay geçmedi.
    ama yetkili servis bir arıza yoktur kararı aldıysa konu iadeye nasıl dönecek, okuduğuma göre başta sizin talebinizi de arıza olarak kabul etmemişler ondan sordum.

    siz izmir'de hangi yetkili servisle konuştunuz
  • Kazall kullanıcısına yanıt
    Apple'da muadili 7-8 bin lira olduğu için olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir çankaya şair eşref bulvarında samsung premium servise var. Oraya başvurun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Appleda ipad te muadili bile yok.ikisi farklı cihazlar. Ayrıca ipad pro 11 inc 2020 almak zorunda değilsiniz. Çeşitli seçenekleri var.


    Neyse karar sizin güle güle kullanın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Bahsedilen Tab S6'nın fiyatı Apple'dan çok da aşağı kalmıyor. Güncel fiyatı 4.600 TL şu an.
    Siz profesyonel amaçlı kullanıyor olabilirsiniz ona karışamam ama standart bir kullanıcı için 2.200 TL'ye alınabilen Apple iPad 7 10.5" ile yapılamayacak iş yok.
    Daha iyisini istiyorsan iPad Air 3 var 3.500 TL'ye.
    Bahsettiğiniz gibi 7-8 bin TL değil bu tabletler. Hatta Tab S6'dan daha ucuz.
    iPad Pro'ları diyorsanız evet onlar üst seviye modeller ve pahalılar.
    Servise işiniz düştüğünde ise Samsung'un yaklaşımı ile Apple'ın yaklaşımı arasında ise dağlar kadar fark var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung telefonlarına kısa bir süreden sonra update vermiyor resmen max 1-2 sene kullanım ömrü biçiyor ve kasıtlı eskitme uyguluyor. diğer markalarda daha iyisi daha ucuza alınabiliyor en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatırlatmakta fayda var. Corona virisüne dikkat edin. Olabildiğince dışarı çıkmayın. Çıkmak zorunda kalırsanız özel araba kullanın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tabletim 128GB hafızalı ve sim kart girişli. Kalem dahil. Denk geldi sıfır olarak 4300 TL.ye aldım. Dex modunu açıp klavye ve fare ile laptop gibi kullanabiliyorum. Aynısı Apple'da kaç lira bir bakın bakalım. Fare bile bağlanmıyor.

    2 bin küsur liralık iPad'ler ebeveynlerin çocuk eğlendirmek için aldığı model.
    Bir tablet kullanıcısı olarak tüm alternatifleri değerlendirdim, bundan emin olabilirsiniz.

    Samsung servis konusunda bana hiç sıkıntı yaşatmadı bugüne kadar. Hatta dediğim gibi, ilk tableti 30.uncu günde iade ettim, parasını ödediler. Note 5 model 20 aylık cihazı pili çabuk bitiyor diye servise verdim, ertesi gün pili ve arka kapağı değiştirip teslim ettiler.

    Tam tersi, eşimin 6S Plus cihazının ana tuşu bozulmuştu, 1 ay serviste yattı, her aradığımda başka bir havalı unvanlı, genius dedikleri kişi ile silbaştan muhatap oluyordum. Sonra hikayeden sıvı teması diye 1600 TL değişim parası istediler. Pili çabuk bitiyordu, belli bir aşınma değerine ulaşmamış diye pilini degistirmediler. Ben de o cihazı Teknosa'da 1700.e saydirip S10 Plus aldım.

    Evet Samsung 10 numara bir marka değil ama bana Apple'ı da övmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 21 Mart 2020; 13:34:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kazall

    Sizde ki sorunu bilemiyorum. Ama bende gece kısık ışıkta ekranın yarısı yeşil kalıyordu. Bende sorun bariz belliydi. Birde kendilerince boş bir açıklama geliştirmişler. A70 tede bunlar vardı. Parmak izi okuyucusu ekran altında olduğu için ekran kısıp açarken yeşillenme oluyor dendi.

    Halbuki benim sorunum kısık ekranda ekranın belli bir kısmı yeşil kalmasıydı.

    A70 de de A71 dede bahsettikleri sorunuda sorun olarak görmüyorlar. Halbuki bu bir sorun. Arızalı ürün. Ekran kalitesinden dolayı normalmiş üzüldüm kullanıcılara.

    Yukarıda ki mesajlarda resimleri ekledim.


    İzmirde samsung premium servise diye bir yer var. Aldığınız ürün 1 ay dolmadan arıza verirse birebir değişim yapılıyor. Fakat servisin kötü tavrından dolayı müşteri hizmetlerini aradım. Artık samsung kullanmak istemediğimi belirttim.
    değişim verdiler mi size?




  • serviste Apple'in övülecek bir durumu yok
  • Mediamarkt'ın gittigidiyordaki mağazasında satılan ürünlerde bi sıkıntı var mı? Kendi internet sitesiyle gittigidiyordaki fiyat arasında 400-500 TL fark var. Teşhir ürün, iadeden gelen ürün olma ihtimali var mı acaba bilen var mı? Yarın almak istiyorum bu telefondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Değişim iade onayına sunuldu denildi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm pazartesi onaylanır dedi. Teknik servis arızalı demiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazall kullanıcısına yanıt
    iyi hocam.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.