Şimdi Ara

★ SAMSUNG GALAXY A7 (SM-A710) (Nougat 7.0) [ANA KONU] ★ (116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.806
Cevap
27
Favori
120.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    batarya değişimi için teknik servise bıraktığım telefon, stoklarında batarya olmadığı için iade/değişime gönderildi.
    Sonrasında sıfır telefon geleceğini ya da Teknosa faturalı olduğu için değişim raporuyla mağazadan değiştirebileceğimi söylediler:)

    Neyse, sonuçta hala bekliyorum. Şayet satın aldığım mağazadan değişim yapılabilecek şekilde rapor verirlerse farkını ödeyip Iphone satın almayı düşünüyorum. Lanet olsun böyle firmaya! Batarya dışında hiçbir arızası olmayan, keyifle kullandığım telefonumdan soğuttular. Aslında garanti kapsamında teknik servis dolayısıyla da ücret iadesi talep edebilirim, ama değişim raporu çıktığı için daha fazla beklemek istemiyorum.
    Koskoca marka bir bataryayı değiştiremedi. Anca bol bol reklam yapsınlar, teknik servisi genelde ağır çalışan bu markadan telefon falan alınmaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 7 Mart 2017; 10:22:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.james

    Merhaba,
    batarya değişimi için teknik servise bıraktığım telefon, stoklarında batarya olmadığı için iade/değişime gönderildi.
    Sonrasında sıfır telefon geleceğini ya da Teknosa faturalı olduğu için değişim raporuyla mağazadan değiştirebileceğimi söylediler:)

    Neyse, sonuçta hala bekliyorum. Şayet satın aldığım mağazadan değişim yapılabilecek şekilde rapor verirlerse farkını ödeyip Iphone satın almayı düşünüyorum. Lanet olsun böyle firmaya! Batarya dışında hiçbir arızası olmayan, keyifle kullandığım telefonumdan soğuttular. Aslında garanti kapsamında teknik servis dolayısıyla da ücret iadesi talep edebilirim, ama değişim raporu çıktığı için daha fazla beklemek istemiyorum.
    Koskoca marka bir bataryayı değiştiremedi. Anca bol bol reklam yapsınlar, teknik servisi genelde ağır çalışan bu markadan telefon falan alınmaz!



    hayırlı olsun hocam çok ilginç batarya değişimi stokta yok diye yeni cihaz vermeleri olay yanii bende bataryayı bozayım da cihaz değişim alayım soğudum telefondan yada iade etsinler bana parayı yeni telefon alayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.james

    Merhaba,
    batarya değişimi için teknik servise bıraktığım telefon, stoklarında batarya olmadığı için iade/değişime gönderildi.
    Sonrasında sıfır telefon geleceğini ya da Teknosa faturalı olduğu için değişim raporuyla mağazadan değiştirebileceğimi söylediler:)

    Neyse, sonuçta hala bekliyorum. Şayet satın aldığım mağazadan değişim yapılabilecek şekilde rapor verirlerse farkını ödeyip Iphone satın almayı düşünüyorum. Lanet olsun böyle firmaya! Batarya dışında hiçbir arızası olmayan, keyifle kullandığım telefonumdan soğuttular. Aslında garanti kapsamında teknik servis dolayısıyla da ücret iadesi talep edebilirim, ama değişim raporu çıktığı için daha fazla beklemek istemiyorum.
    Koskoca marka bir bataryayı değiştiremedi. Anca bol bol reklam yapsınlar, teknik servisi genelde ağır çalışan bu markadan telefon falan alınmaz!



    Keşke benim cihaza da direkt değişim kararı verseler. Batarya şişmesinden dolayı arkadaki açıklık gün geçtikçe büyüyor. Ne Samsung muş be
  • Tardis* kullanıcısına yanıt
    Yeni telefonum ya da değişim raporu henüz gelmedi ama yine de teşekkürler:)

    Evet, stoklarında yeni batarya kalmadı diye direkt yeni telefon önermeleri komik tabii (bunu teknik servis çalışanlarına da söyledim) ama yeni batarya yoksa değiştirmek zorundalar;) (yasal tamir süreci aşacağı için vs)

    Ben telefonumdan çok memnundum, şimdi garanti kapsamında bire bir aynısını göndermeyip, yeni A7 2017 modelini de gönderebilirler. (2016 modelleri stoklarında yoksa)

    Yeni modeli de inceledim biraz, tasarımı pek hoşuma gitmedi. Ana kameranın ois özelliğini kırpmışlar, özellikle arka kapak tasarımı basit görünüyor vs. Tabii bizim telefonlara göre artı özellikleri de var;)

    Neyse, telefonum gelince veya mağazadan değişecek şekilde rapor verirlerse tekrar yorumlarım;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 7 Mart 2017; 14:31:1 >
  • telefonumu kasa acilmasindan dolayi servise yolladim. kasada darbe var diyerek degisim icin 310 lira istediler. bende kabul etmeyip telefonu geri istedim. samsunga sikayette bulundum. bana farkli bi teknik servis onerdi. oraya gonderecegim. umarim ordada sacmalamazlar. batarya sismesi sorunuyla telefonu gonderiyorum adamlar kasada darbe var deyip kasa degisimi icin para talep ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Bugün Iphone 7 Plus'ı da alternatif olarak düşünüyordum ama şu sarı ekran ve videolarda cızırtı (video modunu çok kullanmasam da) hatalarına dair çok fazla yorum görünce vazgeçtim, çünkü o kadar yüksek fiyat ödeyip bir de bu gibi değişim problemleriyle uğraşmak istemedim.
    Alternatif olarak Samsung Note 5 işlemcili A8 2016 modelini de düşündüm ama o telefonun da kamerasında OIS özelliği yok!

    Sonuç olarak, Samsung'u ne kadar eleştirsem de "biraz da Note 5 modelini kullanayım" dedim ve satın aldım.

    Eski telefonuma ödediğim 1799 lirayı hediye çeki olarak fiyattan düştüler. (teknik servisin değişim raporundan dolayı)
    Bir de bir yıllık ek kasko garantisi hediye geldi; yani toplam üç yıl garantili bir telefonum oldu.

    Renk olarak gold düşünmüyordum ama stoklarında sadece gold ve siyah vardı, siyah da güzel ama çok çabuk leke bıraktığı için kum grisine yakın gold renk aldım. Telefon A7 2016'ya göre tabii ki daha hızlı, ama batarya kullanımı da biraz daha düşük tabii:)

    Evet, Note 5 çok güncel bir model değil ama hala çok iyi bir telefon. Keşke bataryası biraz daha yüksek kapasiteli olsaydı;)
    S7 de güzel ama A7'de 5,5 ekrana alışınca S7'yi düşünmedim. S7 Edge'nin ekranı da 5,5 lâkin o tarz ekranları çok sağlam ve kullanışlı bulmadığım için onu da düşünmedim.

    Özetlemek gerekirse, "bir daha Samsung almam" diyordum ama çok fazla da alternatif yok gibi! Umarım bu telefonu da tıpkı A7 2016 gibi keyifle kullanırım. Bu arada telefonun hızlı şarj modunu kapattım. A7'nin bataryası hep bu hızlı şarj yüzünden bozuldu bence!
    Bataryanın eskimesi sorun değil de, teknik servislerde yeni batarya stoğu olmayınca günlerce beklemek zorunda kalıyorsunuz.
    Telefon tıpkı A7 2016'nın son sürümleri gibi Lollipop değil Marshmallow'la geliyor..

    ★ SAMSUNG GALAXY A7 (SM-A710) (Nougat 7.0) [ANA KONU] ★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 14 Mart 2017; 14:51:23 >
  • c.james kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. İnşallah benim durumum da aynı olur .
  • c.james kullanıcısına yanıt
    0 düşerse benimde alasım var note 5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.james

    Merhaba,

    Bugün Iphone 7 Plus'ı da alternatif olarak düşünüyordum ama şu sarı ekran ve videolarda cızırtı (video modunu çok kullanmasam da) hatalarına dair çok fazla yorum görünce vazgeçtim, çünkü o kadar yüksek fiyat ödeyip bir de bu gibi değişim problemleriyle uğraşmak istemedim.
    Alternatif olarak Samsung Note 5 işlemcili A8 2016 modelini de düşündüm ama o telefonun da kamerasında OIS özelliği yok!

    Sonuç olarak, Samsung'u ne kadar eleştirsem de "biraz da Note 5 modelini kullanayım" dedim ve satın aldım.

    Eski telefonuma ödediğim 1799 lirayı hediye çeki olarak fiyattan düştüler. (teknik servisin değişim raporundan dolayı)
    Bir de bir yıllık ek kasko garantisi hediye geldi; yani toplam üç yıl garantili bir telefonum oldu.

    Renk olarak gold düşünmüyordum ama stoklarında sadece gold ve siyah vardı, siyah da güzel ama çok çabuk leke bıraktığı için kum grisine yakın gold renk aldım. Telefon A7 2016'ya göre tabii ki daha hızlı, ama batarya kullanımı da biraz daha düşük tabii:)

    Evet, Note 5 çok güncel bir model değil ama hala çok iyi bir telefon. Keşke bataryası biraz daha yüksek kapasiteli olsaydı;)
    S7 de güzel ama A7'de 5,5 ekrana alışınca S7'yi düşünmedim. S7 Edge'nin ekranı da 5,5 lâkin o tarz ekranları çok sağlam ve kullanışlı bulmadığım için onu da düşünmedim.

    Sonuç olarak, "bir daha Samsung almam" diyordum ama çok fazla da alternatif yok gibi! Umarım bu telefonu da tıpkı A7 2016 gibi keyifle kullanırım. Bu arada telefonun hızlı şarj modunu kapattım. A7'nin bataryası hep bu hızlı şarj yüzünden bozuldu bence!
    Bataryanın eskimesi sorun değil de, teknik servislerde yeni batarya stoğu olmayınca günlerce beklemek zorunda kalıyorsunuz.
    Telefon tıpkı A7 2016'nın son sürümleri gibi Lollipop değil Marshmallow'la geliyor..

    ★ SAMSUNG GALAXY A7 (SM-A710) (Nougat 7.0) [ANA KONU] ★

    Hocam bende note 5 ile a7 2016 arasında kaldım. Sar değerleri düşük olduğu için bunlara yöneldim sizce hangisini tercih etmeliyim?
  • walter13 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben Samsung A7 2016 modelini bir sene boyunca çok keyifle kullandım, lâkin bir süre sonra bataryası şişti ve arka kapakta açılma yaptı. Bu sorun forumda defalarca paylaşılmıştı. A7 2016 gerek tasarım, gerekse özellik olarak çok güzel bir telefon ama hızlı şarj modu seçmeli olmadığı için bataryası çabuk eskiyip şişiyor. Batarya değiştirilir tabii, ama teknik servisin stoklarında yeni batarya yoksa günlerce beklemek zorunda kalıyorsunuz. Mesela benim telefonun bataryasını değiştiremedikleri için iade-değişim raporu verdiler. Ben de fiyat farkını ödeyerek Not 5 satın aldım.

    Note 5'e gelince; işlemci ve diğer özellikleri açısından tabii ki daha üstün bir model, ama batarya kullanım süresi A7'ye göre daha düşük. (ekran çözünürlüğünün daha yüksek olmasından dolayı)

    Size tavsiyem, eğer A7 2016 modelini tercih ederseniz, hızlı şarj adaptörünü değil de Samsung'un normal şarj adaptörünü kullanın. Aksi takdirde bataryanız üç dört ay sonra şişip arka kapağı açabilir. Note 5'de ise hızlı şarj modunu kapatabiliyorsunuz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 11 Mart 2017; 0:21:2 >
  • Arkadaşlar merhaba. Hepsiburada.com'dan aldığım ithalatçı garantili a7 2016 cihazımı yere düşürmem sonucunda arka kamera lensini kırdım. Şimdi cihaz Evo garantili cihazı kargoya ver servise gönder onarılması geri gelmesi vs. en az 10 gün sürecek ki zaten ücret karşılığında onaracaklar. Şimdi sorum şu cihazımı Evo değil de yakındaki samsung servisine versem ve onarsam cihaz Evo garantisi kapsamı dışına çıkar mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Ankara daki Samsung servisi ile tecrübesi olan var mı? Cihszı batarya şişmesi yüzünden servise vereceğim korkumdan veremiyorum. Hele burada ki şikayetleri görünce daha fazla evham yapıyorum. 6 aylık ve bana göre dünya para vererek aldığım cihaz günden güne beni endişelendiriyor. Servis tecrübeleriniz neler?

    Cihazımı bugün batarya şişme arızası nedeni ile Ankara Necatibey deki Samsung teknik servisine verdim. İşlem yapan bayan a batarya şişmesinin tamamen cihazın üretim hatası nedeni ile ortaya çıktığını ve bu nedenle ayıplı cihaz kapsamında değişim yapılmasını istedim. Fakat talebimi direkt olarak reddedip cihazımın sadece tamirini talep edebileceğimi ve sadece 1 ay içideki arızalar ayıplı ürün kapsamında değerlendirilip iade/değişim işlemi talep edilebileceğini söyledi. Cihazımın henüz 6 aylık olduğunu ve hiçbir şekilde farklı aparat kullanmadığımı ve buna rağmen bu hale geldiğini söylesemde durum değişmedi. 7-10 gün içinde tamirat sonuçlanır dedi. Ben cihazı teslim ederken bizim cihazdan işlem için getiren başka kişileri de gördüm, tabi problemleri batarya şişmesi mi emin değilim. Servis aşırı kalabalık zaten, işlem için önümde en az 35 kişi vardı.

    İnşallah geldiği gün gittiği günü aratmaz :(((
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun!

    Bu telefonun batarya şişme problemi kronik üretim hatasından kaynaklansa da, teknik servis cihazı incelemeden direkt değişim/iade talebinizi kolay kolay kabul etmez. Şayet stoklarında yeni batarya varsa değiştirirler, yoksa mecburen azami işlem süreci sonunda yeni telefonla değiştirmek zorundalar. Tabii bu tamir ya da değişim/iade süreci şansınıza biraz uzun sürebiliyor.

    Aslında yeni model telefon alırken biraz beklemekte fayda var; herhangi bir kronik problemi var mı, yok mu görmek açısından..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 14 Mart 2017; 2:27:3 >
  • c.james kullanıcısına yanıt
    Şu an durumu '' yedek parça bekleniyor '' olarak görünüyor. Anlamadığım bu telefon Türkiye ye geleli 1 sene oldu neredeyse. Nasıl hala Ankara gibi ürün sayısı fazla olan şehirlerde yedek parçası olmaz. Şaşılacak durum. Bence şu marka veya bu model alınmaz diye bir şey demek doğru değil, çünkü marka-model ne kadar iyi veya kötü olsa da sorun o ülke deki dağıtımını-onarımını yapan kişi veya kurumların yetenek ve iyi niyetine bağlı her şey. Misal olarak sallıyorum dünya da 100 tane galaxy note 7 patladı adamlar cihazı kusurlu sayıp tüm dünya da iade başlattılar, ama sadece Türkie de 500 tane galaxy note 7 patlasa yine de iade süreci bu kadar hızlı ve basit olmazdı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakteristik61 -- 14 Mart 2017; 14:27:57 >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Yorumlarınızda tamamen haklısınız; markalar ne kadar kaliteli telefon üretseler de teknik servislerin niteliği de marka seçerken önemli bir etken!

    "Şu marka veya model alınmaz demek doğru değil!" yorumunuza gelince; sonuçta bir telefon satın alıyorsanız, eleştiri veya övgüleri ülkemizdeki teknik servislere göre yapmak durumundayız. Şayet teknik servislerin genel kalitesi ve hızı yetersizse, kaliteli hizmet anlayışı servisten servise değişkenlik gösteriyorsa tabii ki "şu marka veya model alınmaz" eleştirisi yapılabilir. Sonuçta bu ülkede yaşıyoruz ve telefonumuz arıza yaptığında buradaki teknik servislere vermek zorundayız.

    Sonuç olarak; bir telefonun markası-modeli ne kadar iyi olursa olsun, teknik servis kalitesi ülkeden ülkeye farklılık göstermemeli.
    Ayrıca, aynı ülkedeki bütün teknik servisleri belli bir kalite anlayışıyla çalışmalı, yani servisten servise nitelik farkı olmamalı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 14 Mart 2017; 19:12:39 >
  • c.james kullanıcısına yanıt
    '' Ayrıca, aynı ülkedeki bütün teknik servisleri belli bir kalite anlayışıyla çalışmalı, yani servisten servise nitelik farkı olmamalı! ''

    Yüzde yüzü değil ama geneli yukarıda belirttiğiniz kalite standartında göre çalışıyor. Biraz sert olacak ama ; GETİR-SAT-ONAR-BOZ-GARANTİ DIŞI BIRAK-KURTUL :)))
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız:)))
  • Benim telefonun da bataryasi şişti.Şu anda servise gönderemiyorum 1 ay boyunca boyle kullansam sorun olur mu arkadaşlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİUX

    Benim telefonun da bataryasi şişti.Şu anda servise gönderemiyorum 1 ay boyunca boyle kullansam sorun olur mu arkadaşlar ?

    Patlayabilir
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.