Şimdi Ara

Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
187
Cevap
2
Favori
9.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JeaLeusy

    Maalesef firmaların asgari ücrete bilgisiz personel çalıştırma mantığı oldukça böyle daha çok olay olur. Bilgili personele gelsen bile sana eziyet çektirecek ona eminim ama bir de devamlı sağa sola yönlendirip birileri tarafından başından atılmak var. Yani böyle durumlarda ne yapacağız bilmiyorum kutulayıp iade etmeye vicdanımız el vermiyor doğruyu söyleyince de ne kırık monitörü ne de ölü pikselli monitörü iade edemiyoruz. Bu Samsung kutu işini mi beceremiyor galiba genelde Samsung'da yaşanıyor bu durum. Benim de Samsung'da başıma gelmişti ürünü açtım panel kırık Amazon yurt dışıydı adamlar değiştirdi direk. Forumdan bir arkadaş aracılığıyla almıştım Amazon ile birkaç dakika yazıştı o kadar. Hevesle bir dünya para ver monitör al sonra uğraş dur yazık valla şimdiden kolay gelsin hocam.

    Çok teşekkürler. Az önce servis tarafından iade/değişim talebimin onaylandığını, Samsung tarafından aranacağımı belirttiler.





  • berkbozkus kullanıcısına yanıt
    hadi gözünüz aydın hocam, çok geçmiş olsun yeniden. bizleri bile mutlu etti bu haber.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    hadi gözünüz aydın hocam, çok geçmiş olsun yeniden. bizleri bile mutlu etti bu haber.

    Çok teşekkürler hocam, eksik olmayın.

  • Arkadaşlar selamlar tekrar. Ürünün genel merkez stoklarında olmaması sebebiyle ücret iadesini yapacaklarmış. Amazon.com.tr den almayı düşünüyorm tekrar monitörü. com.tr'de satış sonrası hizmet ve garanti süreci iyi işliyor mu? Satıcı amazon.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus

    Arkadaşlar selamlar tekrar. Ürünün genel merkez stoklarında olmaması sebebiyle ücret iadesini yapacaklarmış. Amazon.com.tr den almayı düşünüyorm tekrar monitörü. com.tr'de satış sonrası hizmet ve garanti süreci iyi işliyor mu? Satıcı amazon.

    Satıcı Amazonsa alabilirsiniz hocam.

  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Satıcı Amazon ise 2 yıl içinde bozulursa iade edebilirsin.

    31 Ocak 2021 tarihine kadar da beğenmedim diyip iade edebilirsin.

  • berkbozkus kullanıcısına yanıt
    Off offf kendi malım gibi sevindim.

    Umarım geriye kalan herşey kazasız belasız yolunda gider.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanjii

    Off offf kendi malım gibi sevindim.

    Umarım geriye kalan herşey kazasız belasız yolunda gider.

    Çok teşekkürler hocam iyi dilekleriniz için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Haydi geçmiş olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclbr

    Satıcı Amazonsa alabilirsiniz hocam.



    Alıntıları Göster

    Aynen öyle yaptım. Teşekkürler  

  • ardafurkan16 A kullanıcısına yanıt

    dolandırıcı sahtekar itibar etmeyin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Her tazeleme hızında oluyordu. 120 ve 240'tan bahsediyorum tabi. 60'da hiç denemedim. Zaten 60'a düşeceksek bu monitörü almak mantıksız olurdu.

    Okadar büyük bir hevesle almıştım ki, Samsung Amerika müşteri temsilcisiyle dakikalarca telefonda tartıştık. Adam ekran kartınız sorunlu o yüzden flickering oluyor diyor. Bundan önceki monitörüm MSI Optix MPG27CQ idi. Okadar seviyordum ki hiç bir sorun yaşamamıştım.

    Bir sabah kalktım pcyi açtım ekranda yukarıdan aşağı dümdüz ölü pixel, çizgi şeklinde. Ürünü MSI'ya yolladım ellerinde bu monitörden kalmadığı için para iadesi yaptılar ve sonrasında monitör arayışına girdim. Samsungu ilk çıktığı gün aldım ama maalesef bir tek sorunsuz monitörü denk gelmedi.,

    Niyeti bozup oled 48 CX alıcam gibi bu gidişle.

    Hocam selamlar. Yeni monitörüm geldi ve son FM güncellemesiyle bahsettiğiniz tüm sorunlar ortadan kalkmış. GYSNC aktif şekilde, 5120 x 1440 çözünürlükte ve 240 HZ de sorunsuz kullanıyorum monitörü.





  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. Ben çoktan iade ettim. Lg Oled 48" siparişi verdim, onu bekliyorum:D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. Ben çoktan iade ettim. Lg Oled 48" siparişi verdim, onu bekliyorum:D

    Teşekkürler. Size de hayırlı olsun.

  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam teşekkürler

  • Schumii kullanıcısına yanıt

    O kadar bekledim gelmedi cx48,cx55 aldım geçtim ben de.Ön sipariş alıyorlar demek,fiyatı belli mi hocam ?

  • Ön siparişten kastınız nedir hocam? Ben yurttışında yaşıyorum. Burada ilk çıktığından beri 48" mevcut. Normalde 48", 55"ten daha pahalı. Bu aletler de bir garip. Büyüdükçe de fiyatı artıyor küçüldükçe de.

    Satış fiyatı 1499 dolar+tax fakat ben indirim denk getirdim 1200 dolara aldım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schumii -- 22 Kasım 2020; 19:7:59 >
  • Schumii kullanıcısına yanıt

    Eyvallah tamam şimdi oldu.Beyefendiler ürünü Türkiye'ye yeni getiriyorlar da.Ben de 48 alacaktım gelmesi Şubat'ı bulacağı için vazgeçip 55 aldım.Türkiye fiyatı 12 bin TL den gelecekmiş.

  • Gerçekten çok saçma. Dünyanın her yerinde 48" bu serinin tanıtımıyla birlikte çıktı. Sanırım TR'de 55" altına olan talep çok az belki de sebebi budur.

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.