Şimdi Ara

Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
6.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 58
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berkbozkus (58 mesaj) Schumii (10 mesaj) DRAGUT (6 mesaj) sniper23 (6 mesaj) cenkakay08 (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (135 mesaj) Mobil (34 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (12 mesaj)
  • @
128 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj

    O işler dediğin gibi olmuyor işte kutu açık olduğu için evde kırılma ihtimali de var siz sanıyorsunuz ki ne olursa olsun thh her zaman musterinin yanında. Başına gelirse anlarsın nasıl becerdigimi. Ki itiraz da ettim ama birşey çıkacağını sanmıyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cenkakay08 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 23 saat 16 dakika kadarı kaldı.

    Fiyatı çok şeyimde değil. Tatmin etsin yeter :D

    |
    |
    clarq26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    777 Mesaj

    Sen becerememişsin. Evet müşterinin yanında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkakay08 -- 11 Kasım 2020; 20:9:38 >
    |
    |
    Bekirin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj

    Sen çok biliyosun. Küreği alırsın eline yakında çek babam çek.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cenkakay08 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2585 Mesaj

    hocam öncelikle geçmiş olsun. bildiğim kadarıyla monitörün bedeli hakem heyeti başvuru sınırlarının üzerinde. bu sebeple tüketici mahkemesine dava açmanız gerekebilir. inşallah tez zamanda probleminiz çözülür.

  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    hocam öncelikle geçmiş olsun. bildiğim kadarıyla monitörün bedeli hakem heyeti başvuru sınırlarının üzerinde. bu sebeple tüketici mahkemesine dava açmanız gerekebilir. inşallah tez zamanda probleminiz çözülür.

    Aynen öyle hocam. Umarım olay o boyutlara gelmeden halledebilirim.

    |
    |
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    Tüketici mahkemesine basvuracaksiniz, Hukuk mahkemesi gün verilecek.. Ordan Bilirkişi atanacak monitoru kalemlik tarafına teslim edilmesi için aranacaksiniz. Tabi bilirkişi ücretini de vermek zorundasınız. Uzun bir süreç olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2585 Mesaj

    hocam bilirkişi ücreti çok değil, hele monitörün fiyatına kıyasla :) zaten inşallah dava kazanılınca, masrafları karşı taraftan alıyorsunuz. dava açarken bilirkişi deliline de dayanılmalı. inşallah en kısa zamanda sorun çözülür.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AtiMX4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    hocam bilirkişi ücreti çok değil, hele monitörün fiyatına kıyasla :) zaten inşallah dava kazanılınca, masrafları karşı taraftan alıyorsunuz. dava açarken bilirkişi deliline de dayanılmalı. inşallah en kısa zamanda sorun çözülür.

    Başıma geldiğinden biliyorum ama simdi burda kirik monitor var onu tam bilemiyorum 3 celsede bitmisti benim dava.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2585 Mesaj

    benzer bir durum muydu hocam?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AtiMX4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    benzer bir durum muydu hocam?

    Hem monitor hem laptop




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3633 Mesaj

    İnsanları uyarıyorum.Dikkat edilmesi gereken monitör alımında test ederek alın.ben 4 5 adet sorunu odssy g7 monitörü iade ettim.Sorularınızı bana sorarsanız size detaylı yardımcı olurum.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2585 Mesaj

    hocam böyle deneme imkanı kim verir ki? nasıl oluyor o iş?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    UltrAslan_06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3633 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    hocam böyle deneme imkanı kim verir ki? nasıl oluyor o iş?

    Omera nickli üyenin p.m den attığı soru


    Hocam selam. nereden aldınız acaba? ben de aldığımda sorun çıkarsa eğer, iadede zorlamayacak bir yerden almak istiyorum.


    Cevabım : Merhaba dostum.Vatan bilgisayara gidiyorsun alacağın monitörü test ettireceğini söylüyorsun.Ölü piksel ve ışık sızması yanlarında dur sende bak eğer anlıyorsan ben detaylı anladığım için kendim baktım.2 üründe ölü piksel çıktı.2 ürünü de samsung garanti kapsamında mağazadan test ettiediğim ve sorunlu çıktığı için iade ettirip hediye çeki aldım stok kalmadı.başka mağazaya gittim vatanın orada durumu anlatım depodan yenisini çıkarttırdım.Ve test ettim mağazada oem de çalışan arkadaşlarla beraber çok şükür 3.sünde sorun çıkmadı paketlettirip aldım.Bu arada monitörü ilk alanlardanım ilk aldığımda 32 inç olan eve geldi samsung shop internet mağazasından aldım.Tam orta bölge de ölü piksel çıktı.Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım 20 senedir bu sektörde çalıştığımı ürün incelemesini youtubda paylaştığımı ve ürünün iade talebini isteyim iade ettim.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    3633 Mesaj

    Avantajın 15 20 senedir vatandan alışveriş yaparsan ordakileri tanırsan ve 15 20 sene pc , oem parçaları ile iç içe olup anlarsan tüketici haklarını bilirsen Monitörü test de ettirirsin sorunlu da çıksa iade edersin.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Omara kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2337 Mesaj

    Hocam var mı bir gelişme? Merak ettim, sonuç tatlıya bağlanmıştır umarım ? @berkbozkus

  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DRAGUT

    Hocam var mı bir gelişme? Merak ettim, sonuç tatlıya bağlanmıştır umarım ? @berkbozkus

    Selamlar. Şu an için bir gelişme yok. Değişim talebim Samsung'a iletilmiş ve dönüş bekleniyormuş hocam.

  • Yarbay
    2337 Mesaj

    Hayırlısı,inşallah gönlünüzce sonuçlanır.

    |
    |
    berkbozkus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkürler. Eksik olmayın.

    |
    |
    e d d a i kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1666 Mesaj

    Maalesef firmaların asgari ücrete bilgisiz personel çalıştırma mantığı oldukça böyle daha çok olay olur. Bilgili personele gelsen bile sana eziyet çektirecek ona eminim ama bir de devamlı sağa sola yönlendirip birileri tarafından başından atılmak var. Yani böyle durumlarda ne yapacağız bilmiyorum kutulayıp iade etmeye vicdanımız el vermiyor doğruyu söyleyince de ne kırık monitörü ne de ölü pikselli monitörü iade edemiyoruz. Bu Samsung kutu işini mi beceremiyor galiba genelde Samsung'da yaşanıyor bu durum. Benim de Samsung'da başıma gelmişti ürünü açtım panel kırık Amazon yurt dışıydı adamlar değiştirdi direk. Forumdan bir arkadaş aracılığıyla almıştım Amazon ile birkaç dakika yazıştı o kadar. Hevesle bir dünya para ver monitör al sonra uğraş dur yazık valla şimdiden kolay gelsin hocam.

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Bitcoin Alım Satım
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,969
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.