< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Fiyatı çok şeyimde değil. Tatmin etsin yeter :D |
Sen becerememişsin. Evet müşterinin yanında. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkakay08 -- 11 Kasım 2020; 20:9:38 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
hocam öncelikle geçmiş olsun. bildiğim kadarıyla monitörün bedeli hakem heyeti başvuru sınırlarının üzerinde. bu sebeple tüketici mahkemesine dava açmanız gerekebilir. inşallah tez zamanda probleminiz çözülür. |
Aynen öyle hocam. Umarım olay o boyutlara gelmeden halledebilirim. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Başıma geldiğinden biliyorum ama simdi burda kirik monitor var onu tam bilemiyorum 3 celsede bitmisti benim dava. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Hem monitor hem laptop < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İnsanları uyarıyorum.Dikkat edilmesi gereken monitör alımında test ederek alın.ben 4 5 adet sorunu odssy g7 monitörü iade ettim.Sorularınızı bana sorarsanız size detaylı yardımcı olurum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Omera nickli üyenin p.m den attığı soru Hocam selam. nereden aldınız acaba? ben de aldığımda sorun çıkarsa eğer, iadede zorlamayacak bir yerden almak istiyorum. Cevabım : Merhaba dostum.Vatan bilgisayara gidiyorsun alacağın monitörü test ettireceğini söylüyorsun.Ölü piksel ve ışık sızması yanlarında dur sende bak eğer anlıyorsan ben detaylı anladığım için kendim baktım.2 üründe ölü piksel çıktı.2 ürünü de samsung garanti kapsamında mağazadan test ettiediğim ve sorunlu çıktığı için iade ettirip hediye çeki aldım stok kalmadı.başka mağazaya gittim vatanın orada durumu anlatım depodan yenisini çıkarttırdım.Ve test ettim mağazada oem de çalışan arkadaşlarla beraber çok şükür 3.sünde sorun çıkmadı paketlettirip aldım.Bu arada monitörü ilk alanlardanım ilk aldığımda 32 inç olan eve geldi samsung shop internet mağazasından aldım.Tam orta bölge de ölü piksel çıktı.Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım 20 senedir bu sektörde çalıştığımı ürün incelemesini youtubda paylaştığımı ve ürünün iade talebini isteyim iade ettim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Avantajın 15 20 senedir vatandan alışveriş yaparsan ordakileri tanırsan ve 15 20 sene pc , oem parçaları ile iç içe olup anlarsan tüketici haklarını bilirsen Monitörü test de ettirirsin sorunlu da çıksa iade edersin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam var mı bir gelişme? Merak ettim, sonuç tatlıya bağlanmıştır umarım ? @berkbozkus |
Selamlar. Şu an için bir gelişme yok. Değişim talebim Samsung'a iletilmiş ve dönüş bekleniyormuş hocam. |
Hayırlısı,inşallah gönlünüzce sonuçlanır. |
Çok teşekkürler. Eksik olmayın. |
Maalesef firmaların asgari ücrete bilgisiz personel çalıştırma mantığı oldukça böyle daha çok olay olur. Bilgili personele gelsen bile sana eziyet çektirecek ona eminim ama bir de devamlı sağa sola yönlendirip birileri tarafından başından atılmak var. Yani böyle durumlarda ne yapacağız bilmiyorum kutulayıp iade etmeye vicdanımız el vermiyor doğruyu söyleyince de ne kırık monitörü ne de ölü pikselli monitörü iade edemiyoruz. Bu Samsung kutu işini mi beceremiyor galiba genelde Samsung'da yaşanıyor bu durum. Benim de Samsung'da başıma gelmişti ürünü açtım panel kırık Amazon yurt dışıydı adamlar değiştirdi direk. Forumdan bir arkadaş aracılığıyla almıştım Amazon ile birkaç dakika yazıştı o kadar. Hevesle bir dünya para ver monitör al sonra uğraş dur yazık valla şimdiden kolay gelsin hocam. |