Şimdi Ara

Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
6.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 gün
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 58
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berkbozkus (58 mesaj) Schumii (10 mesaj) DRAGUT (6 mesaj) sniper23 (6 mesaj) cenkakay08 (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (135 mesaj) Mobil (34 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (12 mesaj)
  • @
128 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Samsung G9 Odyssey Hasarlı Ürün Teslimatı (ÇÖZÜLDÜ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2144 Mesaj

    Hocam geçmiş olsun, beni kesseler bin TL üzeri elektronik eşyayı online almam, alsam da en yakın subeye yönlendirir kontrol edip alırım, teknosa dan 3 kere televizyon geldi 3 ü de arızalıydı her biri 1 ay kaybettirdi bana, işin komik yanı ise her seferinde kurulum için servisin gelip, daha sonra siz bunu açtınız mı diye salakca sorular sorulmasıydı.

  • Binbaşı
    1462 Mesaj

    Umarım sorununuz tez zamanda çözülür. Bu kadar para verip üstüne bir de millete laf anlatmaya çalışmak hakkaten eziyet.


    Monitör şahane duruyor. Flight Sim'de falan çok keyifli olur. Görünce bi heves ettim ama fiyatı görünce yıkıldım :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thrashbringer -- 11 Kasım 2020; 9:37:53 >
  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Merdomable

    Hocam geçmiş olsun, beni kesseler bin TL üzeri elektronik eşyayı online almam, alsam da en yakın subeye yönlendirir kontrol edip alırım, teknosa dan 3 kere televizyon geldi 3 ü de arızalıydı her biri 1 ay kaybettirdi bana, işin komik yanı ise her seferinde kurulum için servisin gelip, daha sonra siz bunu açtınız mı diye salakca sorular sorulmasıydı.

    Teşekkürler hocam. Maalesef TR deki tüketicini kaderi.

    |
    |
  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thrashbringer

    Umarım sorununuz tez zamanda çözülür. Bu kadar para verip üstüne bir de millete laf anlatmaya çalışmak hakkaten eziyet.


    Monitör şahane duruyor. Flight Sim'de falan çok keyifli olur. Görünce bi heves ettim ama fiyatı görünce yıkıldım :D

    Çok teşekkkürler. Gerçekten etkileyici bir ürün. Tabii sağlam çıkarsa kutudan :)

    |
    |
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj

    Ekran karardı desiğiniz olay bu fotoğraftaki olay mı? Morarıp mavilenmesi?


    https://ibb.co/WH5xxDr




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    81 Mesaj

    Evet,yabancı kaynakları takip ediyorum 9. ve 10. jenerasyonların 4k 120hz ve gsync uyumlu olmasından dolayı oyun odaklı kullanan çok var.Umarım ileride makul fiyatlı 32 inç versiyonu çıkar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Schumii kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6332 Mesaj

    Satıcı amazon olsaydı ürünü çoktan iade almıştı

    |
    |
  • Çavuş
    76 Mesaj

    Çok geçmiş olsun, takipteyiz.

  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yenidenbaslamak

    Çok geçmiş olsun, takipteyiz.

    Teşekkürler.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj

    Endişelenme, talebine göre iade ya da değişim yaparlar. Bana da LC27HG70 hasarlı gelmişti ve paramı iade ettiler. Samsung'un servisi iyi.


    Ayrıca internetten alışveriş yapmam diyenler saçmalamış. Fiziksel mağazadan alışveriş yaptığınızda kanuna göre malı görerek satın almış oluyorsunuz ve sorgusuz sualsiz iade etme şansınız olmuyor (bazı firmaların kendi iade kolaylıkları hariç). İnternette ise uzaktan alışveriş kapsamında olduğu için iade etme hakkınızın önü açık oluyor. Önemli olan düzgün bir firmadan alışveriş yapmanız. Ek olarak, Samsung ürünlerini hangi aracı firmadan alırsanız alın, doğrudan Samsung'u ararsanız, ürünün iade ya da değişim süreciyle onlar ilgileniyorlar. Bana gelen hasarlı üründe HB ile hiçbir şekilde muhatap olmayıp, işimi Samsung ile görmüştüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viktor R3znov -- 11 Kasım 2020; 11:20:17 >
  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Viktor R3znov

    Endişelenme, talebine göre iade ya da değişim yaparlar. Bana da LC27HG70 hasarlı gelmişti ve paramı iade ettiler. Samsung'un servisi iyi.


    Ayrıca internetten alışveriş yapmam diyenler saçmalamış. Fiziksel mağazadan alışveriş yaptığınızda kanuna göre malı görerek satın almış oluyorsunuz ve sorgusuz sualsiz iade etme şansınız olmuyor (bazı firmaların kendi iade kolaylıkları hariç). İnternette ise uzaktan alışveriş kapsamında olduğu için iade etme hakkınızın önü açık oluyor. Önemli olan düzgün bir firmadan alışveriş yapmanız. Ek olarak, Samsung ürünlerini hangi aracı firmadan alırsanız alın, doğrudan Samsung'u ararsanız, ürünün iade ya da değişim süreciyle onlar ilgileniyorlar. Bana gelen hasarlı üründe HB ile hiçbir şekilde muhatap olmayıp, işimi Samsung ile görmüştüm.

    Umarım dediğiniz gibi olur hocam.

    |
    |




  • Yarbay
    9107 Mesaj

    Bu fiyattaki bir monitörü Samsung un uğraştırmadan yenisiyle değiştirmesi gerekir.

    |
    |
  • Yarbay
    3944 Mesaj

    Öncelikle geçmiş olsun bende BenQ marka bir monitör aldığım'da bir tane ölü pixel çıkmıştı firmaya haber verdim hemen geriye gönderin yenisini gönderelim dediler ürünü firmaya gönderdim yenisini almayacağımı para iadesi yapmalarını söylemiştim para iadesi yapmışlardı bir ürün aldığınız'da ürün'de bir hasar var ise o ürünü kayıtsız şartsız 30 gün içerisin'de bire bir değiştirmek zorundalar bunun emsal mahkeme kararları var gidip mahkemeye başvurup örnek kararları gösterip mahkeme giderlerini dahil alabilirsiniz

    |
    |
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj

    O öyle olmuyor gardasim. Hb ile aynı sorunu yaşadım monitörü kırık olarak değil sağlam olarak kargoladim. Hb ürünü bana geri gönderdi kusurlu ürün gönderdiniz diye. Bende thh başvurdum herhangi bir kanıtım yok diye kabul görmedi dava.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cenkakay08 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6332 Mesaj

    Kutuyu açarken video çekmezsen firma insiyatif kullanıp iade almaz ise THH ye bile versen %99 ihtimal ile olumlu sonuç çıkmaz aldığın kırık ürün ile baş başa kalırsın.

    |
    |
  • Yarbay
    2595 Mesaj

    Peki tutanak tutturmamışlar mı ? Kendileri olunca öyle diyorlarya :)

    |
    |
    Bekirin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    4720 Mesaj

    Vallahi öyle hocam 15.04.2020 den beri mahkeme devama ediyor. Pandemiden dolayı kurul sık sık bir araya gelemiyormuş. 9 ayı bulur sonuçlanması dediler. İnatla bekliyorum bende.

    |
    |
    berkbozkus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    20808 Mesaj

    Son dönemde çok sık notebook ihtiyacından soran oluyor, ben amazon a yönlendiriyorum eşi dostu. Hiç olmazsa bir problemde çözüm üretirler.


    En son bir arkadaşa notebook aldığımda özellikleri çok yakın başka ürün gönderdiler serisi farklı , 1080p ekranlı aldık 720p gönderdiler, kasa filanda aynı olunca ben açtım notebook'u windowsu kurdum. Sonra farkedince hepsiburada geri almadı ürünü , biz karışmayız kurulum yapılmış ürüne lenovoyla görüşün dedi. Böyle aptal saptal şey olamaz. Arkadaş için önemli değildi kız kardeşine de online ders için acil lazımdı o yüzden geri göndermekle uğraşmayalım dedi.


    Bu sebeple diyorum ki , imkan varsa, aradığınız ürün orada varsa , fiyat afaki farklı değilse, ille de amazon.

    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj

    herhalde en iyisi sorun mu var. hemen iade edeceksiniz. ürün sorunlu çıktı diye orayı burayı aramak, tutanak tutturmaya çalışmak filan doğru ama bizim ülkemizde yanlış.

    samsung telefondakiler son derece kibarlar. o kadar kibarlar ki boğulursun. ama iş sorun çözmeye gelince hiçbir şey alamıyorsun.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    755 Mesaj

    Neyin kanıtı dostum? Thh ye sen ne diye şikayet ettin? Senin kırdığını ispatlamaları gerekiyor, senin onların kırdığını değil. Kargo firmasının ürünü senden alırken kırık olduğuna dair tutanak tutması gerekiyor. Nasıl kaybetmeyi becerdin?

    |
    |
    Bekirin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
anzer balı
backlink paketleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.