Şimdi Ara

Samsung, ev aletlerinin garantisini 20 yıla uzattı: Peki gerçekte ne anlama geliyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
3
Favori
7.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CoreXXX kullanıcısına yanıt

    senin 25 yıl önce aldığın bosch ile bugün ki bosch aynı kalitede değil.


    arkadaşımın geçen sene aldığı çamaşır makinasının kazanından ses gelmeye başlamış. Servisi çağıracağım diyordu en son.





    Türkiye'deki en dayanıklı beyaz eşya arçeliktir bence. Bizde de bosch var ama bir daha alsam kesinlikle arçelik tercih ederim.

  • VESTEL almam 3 yıllık buzdolabı gostergesi bozuldu. "Gelir para ile yapırız" cevabını aldım

  • Bosh yazan olmuş. 30 yıllık bulaşık makinesi için servis çağırdık, yapamadı. Bunda sorun yok. Hiç gelmeye de bilirler, dediğim gibi 30 yıllık makine. Ama arızayı bile yanlış söyledi. Beyni bozulmuş dedi, parçayı bulsam alacaktım. Bulamadım, teknik servis çağırdık su alan parçayı değiştirdi. 175 TL para veriyorsun, sana arızayı bile doğru söyleyemiyor. Acaba Almanya'da böyle bir şey yapabilirler mi? Türkiye'de şikayet etsen tüketici haklarına git diyecekler. Ondan sonra AKP dünya lideriymiş.

  • Adını vermek istemediğim bir firmanın çamaşır makinası bozuldu, garanti kapsamında beyni değişmesi gerekiyormuş ama Türkiye’de parça kalmadığı için yurtdışından sipariş edicez abi şu kadar tutar( döviz cinsinden diyor birde) bu kadar tutar diye sıkmaya başladığını duydum. Üstüne birde servis ücreti aldı, götürdük bir tamirciye abi 150₺’e yaparım dedi bir parça değiştirdi makina düzgün çalışıyor. Bu yüzden Türk markalarına çok güvenim yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En boş beleş basliklardan biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsungu seviyorum, sempatim var 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aga uygun fiyatlı beyaz eşya alınır arıza yapınca da kıçına tekme vurulup atılır . beyaz eşyaya dünya para baymak 90 larda kaldı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 14 Eylül 2022; 15:21:40 >
  • firmalara devletlerin bir ayar çekmesi lazım. Aldığın cihaz ne olursa olsun pamuklara sar sarmala arızalandığında kullanıcı hatası oluyor firmalara göre sadece ev aletlerinde değil telefonlarda da öyle

  • buzdolabını 13 yıldır kullanıyoruz sıfır sıkıntı

    arçelik beko dan sonra bence alınabilir bir marka

    vestel de güzel buzdolabı çamaşır makinası 13 yıl ve regal klima 8 yıl tık demedi millet ön yargı ile yaklaşıyor ama vestel de güzel bence bir ürün 10 yıl çalışıyorsa daha ne olsun

  • trde vestel alın geçin


    ciddiyim bozulursa yaptırılması kolay


    bunların yedek parçasını ara ki bulasın

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Servis çağırdık bir ay sonra geldiler,

    Biz servis çağırmadık niye geldiniz dedim (unutmuştum)

    Abi çağırmışsınız dedi

    Ha siz geçen ayki arama için mi geldiniz dedim

    Evet dedi

    Biz o makinada umudu kestik yenisini aldık dedim artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Bosch’tan uzatılmış garantiyle aldığım bulaşık makinesi 5 sene sonra bozulunca garantinin 1 ay kalmasına kala yeni ve üst modelle değiştirdi (artık üretilmediği için) bu durum samsung veya başka marka üründe olsa tamir etmeye çalışırlardı. Önemli olan nerede üretildiği değil ürünlerine sahip çıkması.

    Samsung 20 yıl garanti verse ne fayda. Almamak için internetteki yorumlara bakmak yeterli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA7DB07DC -- 15 Eylül 2022; 1:36:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin hemfikir olduğu konu heralde Türkiyede asıl sorun servisler.

    Bizim buzdolabı da samsung. 15 yıl falan oldu. Motorunda falan sıkıntı yok ama aldıktan 1-2 sene sonra buzluğu değişik bi koku yapmaya başladı. Poşetin ağzını bağlamayınca koku yapıyor. Annemlerin arçelik yapmıyor mesela.

    Garantisi bitmeden servis çağırdım, servis elemanı kokuyu alamadı(!) Koku yok diyor. Yahu diyorum bu koku öyle muallak bişey değil. Çok çok net yani. Eş dost akraba herkes anında alıyor kokuyu. Kokan tereyağıyla yemek yaparsan yerken bile kokuyor. Ama servis ne hikmetse alamadı kokuyu... Sonra başka samsunga gittim, koku giderici değişti falan ama koku gitmiyor.

    Aynı muhabbet tepe mobilyanın servisinde de oldu. Dolap kapağı stoperi çalışmıyordu. 2 kapaktan birisi sona gelince yavaşlayıp yavaşça kapanıyor, diğeri çaat diye vuruyor, usta(!) diyor ki ikisi de aynı. Kafayı yedirdi bana lavuk. Ulan diyorum şuna bir bak, buna nasıl aynı dersin... Aynı abi diyor. Şikayet ettim falan ama hiçbirşey çıkmadı tabii.

    45 yıldır, sattığının arkasında duran gördüğüm tek firma amazon. Onun dışında istisnasız 1 tane esnaf/marka görmedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hahah komedi gibi konu olmuş..evde şu an Arçelik buzdolabı arızalı yatıyor..neymiş Sanayi bakanlığı 7 yıl kullanım ömrü vermiş,iyide 5-6.yılda verdi arızayı..Konuda Samsung'u gömerken müşterisinin yanında bile durmayan Arçelik'i övmek güzel kafaymış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim köyde AEG buzdolabi var 40 yıldir calisiyo. Hala tık yok cok iyi sogutuyo




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 15 Eylül 2022; 8:6:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evlenince Samsung aldık,10 sene olucak daha bir sorun çıkmadı ama bunu yazdım diye bozulur😀

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arçelik grubundan şaşmam parçası bol yerli yaklaşık 7-8 yıl önce çamaşır makinesi aldık bir süre sonra yıkamasından memnun kalmadık garanti kapsamındaydı şikayet ettik ve makinanın aynısı üretimde olmadığı için ücretsiz olarak üst model ile değişti. İsteseydi değiştirmezdi mahkeme yolu açık diyebilirdi değişim sonrası bir kaç kez memnuniyetimizi sordular vs.


    Şuana kadar tüm ürünlerde Arçelik kullanıyorum tavsiye ederim.

  • Bulaşık makinasını almıştım. 7. yılında pompası değişti. Tabii ki para da ödedim.

  • bizimde buzdolabı garantisi bittikten sonra soğutma motorunun arıza yapması sonucu motor değişikliğinden 2.5k ücret ödeyerek değişim oldu bozdolabi son 1 sene evde kimse olmadığı için fişi çekik bir şekilde duruyordu halbuki, önceden bosh a güvenirdim ancak bizim için kötü tecrübe oldu eski buzdolabı değildi 3 4 senelik felandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.