Şimdi Ara

Samsung ES serisinde altyazı sorunu ÇÖZÜMÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Tv yi aldığımızdan beri altyazı sorunumuz devam etmekte. Çıkan güncellemelerde ne yazık ki sorunu çözebilmiş değil.
    Birkaç gündür testler yapıyorum ve geçici bir çözüme ulaştım sayılır.

    Sorun: Tv nin bazı altyazılarda 2. satırı göstermeyip, 1. satırın sonunda sadece "..." göstermesi.
    Çözümler:

    1-srt dosyasındaki tüm harfleri küçük harf yapmak.
    2-Altyazı dosyasında ki Türkçe karakterleri noktasız harflerle değiştirmek. İnternette bulunan siteler ile basit bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

    Denemeler sonucunda (büyük) Ö,Ü,İ harfleri içeren cümlelerde tv 2. satırı göstermiyor. (Küçük) ö,ü,i ve Ş,Ç,ş,ç harflerinde herhangi bir sorun olmamakta. Çözüm sadece sorun çıkartan harfleri küçültmek ancak o işlem çok uzun süreceği için hepsini küçültmek daha mantıklı.

    Samsung Türkiye'ye bununla ilgili bir mail attım.

    Ayrıca altyazı ayarlar çok az. Font büyüklüğü bana yetersiz gelmekte ve konum, renk değişikliği gibi şeylerde eklenmeli artık.
    Bunun için samsung globale mail atmayı düşünüyorum.

    Faydasını görmeniz dileğiyle.
    İyi seyirler.


    quote:

    Ekleme: Hepsi nasıl küçük harf yapılır?
    Srt dosyasını not defteri ile açıp hepsini word'e kopyalayıp, oradan gerekli değişikliği yapıp tekrar not defterine kopyalayıp kaydet diyebilirsiniz.
    http://office.microsoft.com/tr-tr/word-help/HA010210665.aspx
    Daha kısa yolu bilen varsa yazabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 18 Eylül 2014; 0:17:08 >







  • Teşekkürler.. Umarım herkese çözüm olur bu. Ama her seferinde altyazının içerisinden harfleri değiştirmek zor bilmeyenler için.. Umarım Samsung kalıcı bir çözüm üretir... Ve ayrıca da ben de altyazıların küçüklüğünden ve renginden şikayetçiyim. Sanmam ama inşallah buna da bir çözüm üretirler.
    _____________________________
  • Sunmuş olduğunuz çözümü denedim, sorun çözüldü. Paylaşımızın için teşekkür ederim.
    _____________________________
  • Mechatronik M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar size bunun için sadece ALLAH razı olsun demekle yetinebiliyorum gerçekten işe yaradı 1 aydır bunun çözümünü arıyordum TEŞEKKÜRLER....
    _____________________________
  • Katılıyorum,Font rengi ve buyuklugu seçilmemesi cok buyuk bir eksiklik....
    _____________________________
  • uzun süredir altyazı sorununun nedenini arıyordum. çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim.

    http://stefanstools.sourceforge.net/grepWin.html

    bu program aracılığıyla bir klasördeki veya diskin tamamındaki text (srt .sub vb) dosyalarının içeriğindeki Türkçe karakterleri tek seferde değiştirebiliyorsunuz. umarım ben de sizlere yardımcı olabilmişimdir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi err_sin -- 22 Ekim 2014; 2:56:51 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    Merhaba arkadaşlar,

    Tv yi aldığımızdan beri altyazı sorunumuz devam etmekte. Çıkan güncellemelerde ne yazık ki sorunu çözebilmiş değil.
    Birkaç gündür testler yapıyorum ve geçici bir çözüme ulaştım sayılır.

    Sorun: Tv nin bazı altyazılarda 2. satırı göstermeyip, 1. satırın sonunda sadece "..." göstermesi.
    Çözümler:

    1-srt dosyasındaki tüm harfleri küçük harf yapmak.
    2-Altyazı dosyasında ki Türkçe karakterleri noktasız harflerle değiştirmek. İnternette bulunan siteler ile basit bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

    Denemeler sonucunda (büyük) Ö,Ü,İ harfleri içeren cümlelerde tv 2. satırı göstermiyor. (Küçük) ö,ü,i ve Ş,Ç,ş,ç harflerinde herhangi bir sorun olmamakta. Çözüm sadece sorun çıkartan harfleri küçültmek ancak o işlem çok uzun süreceği için hepsini küçültmek daha mantıklı.

    Samsung Türkiye'ye bununla ilgili bir mail attım.

    Ayrıca altyazı ayarlar çok az. Font büyüklüğü bana yetersiz gelmekte ve konum, renk değişikliği gibi şeylerde eklenmeli artık.
    Bunun için samsung globale mail atmayı düşünüyorum.

    Faydasını görmeniz dileğiyle.
    İyi seyirler.


    quote:

    Ekleme: Hepsi nasıl küçük harf yapılır?
    Srt dosyasını not defteri ile açıp hepsini word'e kopyalayıp, oradan gerekli değişikliği yapıp tekrar not defterine kopyalayıp kaydet diyebilirsiniz.
    http://office.microsoft.com/tr-tr/word-help/HA010210665.aspx
    Daha kısa yolu bilen varsa yazabilirsiniz.


    Hocam bu 2 maddeden biri mi uygulanacak yoksa her 2si de uygulanacak mı
    _____________________________
    Coming soon with new toys




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • cemo62 kullanıcısına yanıt
    1. veya 2. yöntemi uygulayabilirsiniz.

    Ben 1. yöntemi kullanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende 1. yi kullanıyorum hiçbir sorun yok tek sorun altyazı boyutu küçük geliyor ve beyaz renki sarı renk yapamıyorsunuz beyaz bir zeminde altyazı okunmuyor buda yazılım ile çözülebilecek bir olay ama bukadar basit birşeyi koymamaları çok saçma
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    Bende 1. yi kullanıyorum hiçbir sorun yok tek sorun altyazı boyutu küçük geliyor ve beyaz renki sarı renk yapamıyorsunuz beyaz bir zeminde altyazı okunmuyor buda yazılım ile çözülebilecek bir olay ama bukadar basit birşeyi koymamaları çok saçma

    O değişmez hocam Samsungun yıllardır bütün serilerinde o şekilde, media player üreten şirketlerle papaz olmak istenilmiyor, daha büyük ve renkli yazı isteyen media player alsın diyorlar
    _____________________________
    Coming soon with new toys
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.