Şimdi Ara

Samsung Digimax Cyber 630 hakkındaki görüşleriniz...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaş Samsung Digimax Cyber 630 249 Ytl den önümüzdeki cuma günü BİM mağazalarında satılacak. İnternette aradım bulamadım malesef.Nasıl bir makinadır?Kullanan varmı?Fiyat/Performans hakkındaki görüşlerinizi istiyorum.Eminim bu makinayı benim gibi almayı düşünen ancak tam bilgisi olmadığı için kararsız kalan bir sürü insan vardır. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winston20 -- 6 Aralık 2006; 10:33:23 >



    _____________________________
  • arkadaslara cvp veren yok mu????

    daha öncede a 55 di sanırım o cok hosuma gitti buda onun kadar iyi midir?

    arasındaki fark nedir???
    _____________________________
  • samsung s600 diğer adı ile.sadece isim karmaşası var.s600 aynı makine fiyatı piyasaya göre biraz daha iyi.s600 giriş seviyesi için idare eder.
    _____________________________
  • YAHU BİDAHA SİZE BİŞEY SORARSAM BAN OLAYIM EMİ
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.