Şimdi Ara

Samsung beyaz eşya alırken 1 değil 10 kez düşünün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    samsung servis kalitesi hakkında bu forumda yazılanları dikkate almadığımdan pişmanım.

    1. ayda aldığım RF50K5920SL buzdolabı ilk geldiğinde dolap kapaklarında dalgalanma ve ezikliklerden dolayı servis formuna işleterek kapı değişimini kabul ettim, (o ürünün o şekilde kalite kontrol sürecinden geçmesi bile seviyeyi gösteriyor)

    1 hafta sonra ürün yeni model olduğu için kapıların olmadığını ve ürünü değişeceklerini belirttiler.

    6. ayın 19 u biz hala bekliyoruz. Bu kadar işine sahip çıkmayan müşterisine değer vermeyen bir marka görmedim. genel merkezden onay bekliyoruz diyerek oyalayıp durdular.

    ve sonunda 2 kez değişecekleri sözünü verdikleri buzdolabına değişemiyoruz sadece kapı değişecek diye cevap verdiler. o zaman neden tutamayacağınız sözler veriyorsunuz?

    ne zaman kapıyı değiştirebilirler veya getirdiklerinde değiştirebilirler mi orası da ayrı muamma.

    siz siz olun forumdaki arkadaşların tecrübelerine güvenin samsung dan uzak durun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbilgin -- 19 Haziran 2017; 11:47:26 >







  • sırf servisi için bile Samsung alınmaz...

    Dolabım su akıtıyordu Sakarya samsung yetkili servisi geldi 50 liralık parçayı 220 tl karşılığı değiştirdi.Eyvallah yetkili servis dedim.

    Aradan 2 ay geçmedi yine başladı su akıtmaya malum servisi çağırdım adam sökerken boruyu yaraladı gazı boşaldı dolabın...

    Ramazan günü dolapsız kaldım erzağım vs ziyan oldu utanmadan oyalıyorlar hala her aradığım başka birşey söylüyor ilgi alaka sıfır... almayın kardeşim almayın makina orta ayar birşey kaliteli değil zaten ama servisi felaket kötü uzak durun.
  • Ben de herkese inat gidip samsung aldım. Çamaşır makinamın 4.yılı Buzdolabım 2 aylık. Cep telefonumda keza öyle. Boşuna demiyoruz elektronik işi şans işi. Hele ki servis şanslı doğduysanız ne ala. (Servis işi markaya bağlı değil. En iyi markanın servisi bile şehrinizdeki en kötü servis olabilir.)

    Bilinçli Tüketici kavramı gün geçtikçe önemini bilenler için daha iyi hale geliyor. Almadan önce servis ve pazar araştırması yapmak lazım. Bir sorun olursa da soluğu tüketici mahkemesinde almak lazım ki kuruşuna kadar ücreti geri alıyorsunuz. Umarız gelecekte bunları halka daha iyi aktarırız.

    Çözüm kaynağı olarak bir de tüketici hakem heyetine başvurun.
  • Ayni şekilde Hitachi markayi da evinize sokmayı sonra kafanızı taşlara çok vurursunuz . Ben şuan vuruyorum yaptığım en büyük hata oldu Hitachi. Almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada hem samsung hem LG buzdolapları için yorumlarda kapaklarda çökmeden bahsediyor. Ben 10 yıl kompresör garantisi ve sessiz çalışma nedeniyle bu iki markayı önceleyecektim ama şimdi çekinmeye başladım. Bu kolay çöken kapak mevzusu münferit bir olay değil sanırım?
  • hatipoglu kullanıcısına yanıt
    Yeni üretim mantığı bu maalesef. İnceltilen sac kesitleri, zayıflaşan poliüretan malzemeler, genişletilen punta aralıkları, düşürülen malzeme kaliteleri, metalden plastiğe geçişler vs vs vs.

    Tüm bunlar, kozmetiği çok güzel, yani yakışıklı, ancak içi kofti ürünlere sahip olacağımız gerçeğinin bariz belirtileridir. :)

    Eskiden 5 maaşa 1 buzdolabı alırken, şimdi 1 maaşa 1-2 buzdolabı alınabiliyor olmanın da doğal sonuçları bunlar :)

    Bahsettiğiniz konu belli bir markaya özel değil hocam. Ayrıca konuya MARKA olarak bakmak da yanlış zira artık her marka her kitleye hitap edebilmek için her kesime uygun kalitede üretim yapıyor :)
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Cihazın elektroniği ile ilgili sıkıntı yok,ürün/firmanın kalitesi ve tavırlarla ilgili sıkıntı var,

    servis 2 kez ürünü değiştireceğini beyan etti, ama her 2 sinde de samsung genel merkez değişimi reddetti. Değişmeyeceksiniz neden değiştireceğiz diyorsunuz?
    ilk değişim sözlerinde 30 iş günü geçmiş pişkin pişkin kapak getiriyorlar.

    O ürünün üretim bandından boya dalgalanma ve ezik şekilde çıkması bile kalitesizliği gün yüzüne çıkartıyor.bazı telefonlarının uçaklara alınmaması boşuna değil.

    bayramdan önce yine kapak değişimine geldiler, gelen kapaklar farklı ve uymadı,ürünün modeli belli serino su belli ama 2 adam bir araya gelip uygun kapağın hangisi olacağını bile bilmiyor yerel servis hadi bilmez ama onlar zaten genel merkeze soruyor ve sipariş geçiyor.

    7 ayın sonunda artık becerebildiler,4 kez evime geldikten sonra kapağı değiştirebildiler.




  • ozbilgin O kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Sonuç ne oldu acaba? Bu buzdolabını almayı düşünüyorduk. peki servisi haricinde dolaptan memnun musunuz? Sessiz mi?
  • Bi ara çok niyetlenmiştim, Samsung servis ve Samsung ürünleri ile ilgili başımdan geçenleri yazmaya...

    Sonra vazgeçtim, zira yazmaya kalksam kitap olur, bulaşık makinesi için en az 50 kez servis geldi evime ve aylarca uğraştıktan sonra iade kararı çıkartabildim.

    Buzdolabı için en az 30 kez servislik olduk ve hala kullanıyorum, garatisi de bitti bu arada. Bir sonraki sorunda çöpe atıp, gidip başka marka alacağım.

    Bu rakamları abartmıyorum hatta sırf insanlar abartıyorsun demesin diye aşağıya yuvarladım. :-)
  • Buzdolabı yada herhangi bir elektronik eşya herkezin dediği gibi çoğunlukla şans işidir. Geçmiş dönemlerde hep samsung ürünü aldım ve aldırdım... Bir buzdolabı 9 sene oldu hiçbir arıza vermedi , 2 buzdolabı 7 sene oldu ve çok aşırı kullanılan bir tanesi kapı açık kalma uyarı tonu veriyordu ve garantisi bittiği için işçilik dahil 70 TL ye yetkili servise yaptırıldı. Bir klima aldım ve 7 yıl oldu... 1 sefer bile arıza yapmadı , tek masrafı bakımları.

    Burada olay veya olaylar daha çok servisin çalışma tarzıyla alakalı oluyor. Nasıl mı ? Anlatayım...

    7 sene önce aldığımız ve garantisi bittikten 2 ay sonra uyarı sesi arızası veren dolap için yakınımdaki yetkili servisi çağırdım. Gündüz işte olduğum için adrese gelen servis elemanının anlattığı ; bu dolabın anakartı gitmiş , bu şekilde kullanılması sakıncalı. Yapılmasını isterseniz hemen fişini çekerim prizden , riskli çünkü. Bu anlatımlardan sonra annemler çekinip beni arıyor ve olayı anlatıyor... Servis elemanını telefona alıp soruyorum , konu nedir diye ve banada aynı teraneleri anlatarak aklınca korkuymaya çalışıyor. Birde dolabınız yeni , kalkıp yeni dolap almak size daha pahalıya mal olu8r gibi bağlamalar çekiyor. Onarım masrafını sorduğumda ise 550 TL ama 500 TL ye servis üsreti dahil yaparız demez mi birde :))) Servis ücretin ne kadar diye sorup , 25 TL servis ücretini verdirip evden yolladım ve onların arkasından başka ilçede servis hizmeti veren diğer yetkili servisi aradım. Konuyu anlattım ve bana teklif edilen ücreti duyduğumda gülsem mi kızsam mı karar veremedim. Diğer servisin 550 TL fiyat verdiği anakart değişimine 145 tl (servis ücreti dahil) , sesin arıza kaynağı olan dijital ekranın ekran kartının ise 70 TL (servis ücreti dahil) olduğunu söylediler.

    Şimdi burada kızılması gereken markanın merkezi mi yoksa işini düzgün yapmayıp yetkili servisim diye müşteriyi düdüklemeye çalşışan yerel yetkili servismi ?

    Birçok yetkili servis günü kurtarmaya yönelik yalanlar söyler. Tabiiki işini düzgün yapan nadir servislerde var.




  • @rkadas kullanıcısına yanıt
    iyi güzel de, bu servislere yetki veren kim? o markanın genel müdürlüğü. Siz bu başınızdan geçen olayı, samsung genel müdürlüğüne aktardınız mı bilmiyorum, belirtmemişsiniz. Ama aktarsaydınız, samsung gm, bu servise herhangi bir yaptırım uygular mıydı acaba? Bence hayır. Dolayısıyla, servisleri seçerken, elemanları seçerken, GM'lerin de özenli olması, bu tür şikayetlerde de gerekli yaptırımı yapması gerekir diye düşünüyorum.

    konu samsung olduğu için, samsungu örnek verdim. Yoksa A markası, B markası da olabilirdi. Konu zihniyet. Bu ülkedeki insanların zihniyeti. En tepeden en alta, aynı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 26 Eylül 2017; 20:10:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    iyi güzel de, bu servislere yetki veren kim? o markanın genel müdürlüğü. Siz bu başınızdan geçen olayı, samsung genel müdürlüğüne aktardınız mı bilmiyorum, belirtmemişsiniz. Ama aktarsaydınız, samsung gm, bu servise herhangi bir yaptırım uygular mıydı acaba? Bence hayır. Dolayısıyla, servisleri seçerken, elemanları seçerken, GM'lerin de özenli olması, bu tür şikayetlerde de gerekli yaptırımı yapması gerekir diye düşünüyorum.

    konu samsung olduğu için, samsungu örnek verdim. Yoksa A markası, B markası da olabilirdi. Konu zihniyet. Bu ülkedeki insanların zihniyeti. En tepeden en alta, aynı...

    Bu tarz konularda tabiiki merkez ile iletişime geçerim ama tabiiki o konuda bulabileceğiniz muhattap sadece çağrı merkezi ve onların oluşturacağı kayıtlarda genelde boş oluyor. Çağrı merkezini aradığımda verilen cevap ; yetkili servislerimizi çalışma şekli onların seçeneğidir , biz müdehale edemiyoruz diye olunca allah sizi bildiği gibi yapsın diyerek telefonu kapattım. Ha zamanım olsaydı o temsilci ilede uğraşırdım , samsung merkezde bir yetkiliye ulaşmak içinde uğraşırdım. sonuç olarak işini etik biçimde yapan bir servis bulup işlemi yaptırınca arkasını aramadım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.