Şimdi Ara

Samsung B650-51-52-53 Lcd Tv Serileri # Genel Konu # (328. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.080
Cevap
31
Favori
753.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese slm. geçen hafta samsung le-40c630 lcd almış bulunmaktayım. lcd de usbden film uzatma özelliği var, mkv uzantılı filmleri de açmakta fakat yaşamakta olduğum sorun şu: usb ye filmi attıktan sonra lcdye takıyorum gayet güzel izlemekteyim fakat belli bir yere kadar o da filmin genellikle 1:16:00 süresine kadar bu sürede takılma yaşıyorum film bundan sonrasını açmıyor ama bu süreye gelmeden önce 1:15:00 gibi filmi burdan ileri sarıyorum o takılan yeri atlayınca geri kalanı açıyor sorunsuz izliyorum... Eğer bu konuyla ilgili herhangi bir çözüm bilen, yardım edebilcek varsa merakla bekliyorum çünkü inanın çıldırmak üzeriyim lütfen bilen biri veya fikri olan birileri varsa yardım etsin...
  • Merhaba

    Aynı sorunla bende karsı karsıyayım. 32b651T3 var bende ve dün 3000.2 olan yazılımı düsürmek istedim.tv kapandı ve bir daha gelmedi.acmaya calıstıgımda power ışığ bir süre yanıp sönüyor ve daha sonra tamamen sönüyor.çıldırıcam.kendi ellerimle bozdum tvyi.yılbaşı olduğu için servisede ulasamadım.ex-link kablosu ile cozebilirsiniz diyorsunuz.kabloyu buldum diyelim nasıl yapıcam.yada bu islemi yaptırabilcegimiz bir yer önerebilirsiniz.zira servisin bu arızayı tespit edip garanti dışı bırakma olasılığı yüksek.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Onur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    32B651 sahibiyim. Mart 2010'da almıştım. Geçen hafta ekranda dikey bir çizginin farkına vardım. Servis çağırdım. 1 Aralık'ta gelip, panel değişimi gerekiyor diyerek tv yi servise götürdüler. Bugün aradığımda, panel siparişi verdiklerini yurtdışından geldiği için bir kaç hafta sürebileceğini belirttileri.
    Üstad albani'nin şurada
    http://forum.donanimhaber.com/m_35172046/mpage_1/key_/tm.htm
    yazdıklarından sorunun Vertical Stripe-Line>>>> yani klasik bir Samsung S_PVA hatası olduğu sonucuna vardım. Servis de öyle diyor.
    Anlaşıldığı kadarı ile panel değişim hayli külfetli ve zor bir işlem. Bu yüzden yenisi ile değiştirmelerini bekliyeceğiz artık. Tabii ki yasal tamir süresinin (30 gün) sonunda.



    İki hafta sonunda panel değişimi yaparak tv yi teslim ettiler. Sorun yok. Demek ki panel değişimi o kadar da zor bir işlem değilmiş. Ürünü teslim ederken verdikleri servis fişinde parça (panelin) fiyatı olarak 994 TL yazıyordu. Ya garanti bittikten sonra ortaya çıksaydı. Televizyon direk çöpe...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone
    quote:

    Orijinalden alıntı: guarding

    Kardeş tv'nin sırasıyla menü-destek-yazılım yükseltme kısmından geçerli sürüm diye göreceksin yüklü fw'yi.Bence son cıkan güncellemeleri yükleme bekle biraz daha sağlıklı cevaplar alana kadar çünkü bende son cıkanları yüklemiştim eski fw'lere dönüş yapamadım.Yapılabilirliğinin olduğu söylendi ama baya çetrefilli bir olay belki sende yüklü olan fw ile daha kolay dönüş yapabilirsin kolay gelsin...

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaşlar selamlar...

    geçen sene burada çok vaktimi harcamıştım ama iş yüzünden başımı kaldıracak zamanı bulamıyorum çok uzun zamandır... bizim TV Samsung LE-40B653.. en son hangi FW yükledim hatırlamıyorum.. nereden bakıldığını da hatırlamıyorum ancak yeni FW'nin nasıl yükleneceğini hatırlıyorum... son FW nedir? yüklenmesi gerekir mi?? en son 3000li bi FW fln vardı millet yüklemeyin sakın fln diodu orada kalmışım ben...


    akşam bir kontrol edeyim.. bnm son FW sanırım 2004 mü neydi.. 3000'e updatelemeyin diye bir şeyler okumulştum o haliyle kaldı anlayacağınız.. o zmn yeni FW beklemeye dwm..

    Yeni yazılım yüklemeye gerek yok. 2004 iyidir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Klopacius-
    sealm beyler
    * TV'ye Flash diski takdığınızda çıkan menüden sırasıyla;
    [Content Library ] -> [USB] -> [OYUN] menüsündeki "Bigger Yellow Font" sarıtuş ile seçip Orta tuş ile "seçileni kopyala" seçeneği ile TV ye kopyalama işlemini yapıyoruz.
    burda sarı tuşa basıp orta tuş dediğiniz kumandanın ortasındaki ok tuşuna basınca bi kararıp geri geliyo ekran ama kopyala diye seçenek çıkmıyo bende ?
    bi kere daha yapınca tv kapanıp açılıo bu sarı büyük yazı olayını kullanmak için tv de hangi yazılımı kullanmam gerek ? yazılımdan dolayı sanırım bende kopyala çıkmıyor dts anynet dlna ıvır zıvır umrumda değil sadece sarı büyük yazı için başka bi yazılım yüklememiliyim ?
    lcd min modeli : LE40B652T4PXZG
    yazılım sürümü : T-CHLCIPDEUC-2003.2
    yardımcı olan olursa sewinirim

    Önce sarı tuş ile seç sonra seçileni kopyala yapman gerekmiyor mu? FW de iyi, Yeni yazılım yüklemenize gerek yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lenovoo
    arkadaşlar ben ilk cıkan dts versiyonunu yüklemek istedim fakat beceremedim :(
    fazla kurcalamamak için tekrardan deneme yapmadım, fakat şimdi bilgisayarımı tv ye bağladığımda pc kendi kendisine restart yapmaktadır.
    bu durum ben dts dosyasını yükleme yapmaya çalıştıktan sonra başladı. sizlerdede bu şekilde bir problem oldumu? bunu nasıl giderebilirim?

    TV deki yazılımın bilgisayarınızın reset yapması ile bir alakası yoktur. Kronik windows sorunu...

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Klopacius-
    Audio Stream Switcher (v0.2) ve Bigger Yellow Font (v0.2) programlarını çalıştırabilmek için tv de hangi sürümün yüklü olması gerekir ?
    not: yazılım sürümü : T-CHLCIPDEUC-2003.2 daha önce hiç yazılım yüklemedim
    TVnizdeki yazılımla yapabileceğinizi düşünüyorum. TV nizin kullanıcı klavuzunda yazılımın nasıl yüklendiği yazılıdır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi
    Arkadaşlar Şimdi B650 serilerinde DTS sorunu düzeldimi.? Geçmiş Sayfaları okumadım ama bayadırda başlığı takip edemiyodum.? Bi haber varmı.?
    Günaydınlar...Bkz eski sayfalar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybala5
    Arkadasim olmadi gene yukleme yapiyorum 2 sn ekran kararip aciliyor ardindan mecburen buradan cikip ana tv menusune oradan media p. ile hdd deki .mkv uzantili filmime donuyorum. Oynat deyince reset oluyor.
    Ne yapmam lazim.

    Bu TV de daha önce video oynatmışsanız olan bir durum. Çözümü yok. DTS programını kullanmak için TV nizi kapatıp açtıktan sonra HERHANGİ BİR VİDEO/SES DOSYASI OYNATMADAN DTS programını çalıştırın, daha sonra media playerden video oynattığınızda reset yapmaması gerek.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekvin
    Arkadaşlar herkezin yeni yılı hayırlı sağlık mutluluk içinde geçmesi temennisi ile bir yardım rica edicem

    LE40B652T 4PXZG model numaralı lcd tv sahibiyim tvde 2009/09/30_002005 yazılımı yuklü

    usb den fılm izliyorum altyazı büyültmek ve bazı filmlerin dar ekran (ekrana sığdır yapamıyorum resim seçeneklerinde var ama pasif sorunumu çözermi aktif edemediğin için deneyemedim) oynamasından dolayı biraz sıkıntım var bunun için sayfalarca yazılanları okudum inanın bazı bilgilerede ulaştım emeği geçen tüm arkadaslarada teşekkür ederim

    yalnız bıraz cesaret problemım var bu anlatılanları yapmaya cesaret edemedim bir türlü tv nin basına bir iş açmaktan çekiniyorum yanlış dosya atmaktan yanlış birsey yapıp gerıye donus mumkun olmamasından çekiniyorum açıkca

    sizlerden ricam lütfen bilgi sahibi bir arkadasım yardımcı olabılırmı dts cok önemli değil ama filmlerin dar ekranda oynaması ve alt yazı büyütmek için bu tv de ne yapmam gerekiyor hangi yazılımı yuklemem gerekıyor yardım edecek birisi olursa çok sevinicem şimdiden herkeze çok tşk ederim çalışmalarınızdada başarılar dilerim

    saygılarımla

    VıdeoAR fix ile TV ekranına tam olarak sığdırırsınız. Alt yazı büyüten Big Yellow Font uygulamasını da kullanabilirsiniz. Bunlar için firmware yüklemeye ihtiyaç olmadığından TV nize bir zarar gelmesi pek olası değil.


    quote:

    Orijinalden alıntı: jkirk
    LE40B653T5WXXC ve T-CHL7DEUC-1007.1 televizyonumda şu SamyGo eklentilerini denedim.

    - Telnet Enabler (çalıştı)
    - Netsurf (çalıştı)

    - DTS fix (ÇALIŞMADI)

    Maalesef DTS benim televizyonumda çalışmadı. Wiselink write zaten ON konumundaydı (bir ara yapmış olabilirim veya default öyle gelmiş de olabilir, bilemiyorum). USB'deki v3'ün içinden libcda.so.disabled'ı silerek içerik yönetimi menüsünden TV'nin belleğine kopyalamayı seçtim. Daha sonra da çalıştırdım. Kısa bir süre ekran kararmasından sonra ekran tekrar geri geldi. İçerik menüsünden çıkıp Media Player menüsüne geldim, harici sabit diskimden DTS'li olduğunu bildiğim bir filmi açtım. Film açarken sağ üst köşede çıkan "Oyun Hazırlanıyor..." animasyonu ekranda sonsuza kadar kalıyor. Çıkmak istediğimde çıkamadım. Bunu iki kez iki farklı film üzerinde denedim. İkisi de aynı sonuca sebep oldu. Birincisinde kumandadan kapata falan basarak çıkmayı başardım. Ama ikincisinde kumandayı kullanarak çıkamadım, fişi çekmek zorunda kaldım.

    Bir de 1007 sürüm firmware'i 200x'e yükselterek denemeyi düşünüyorum. Önerisi olan var mı?

    2005 yükle derim TVne. Eğer eski yazılımı bulamazsan SamyGO nun wiki sayfalarında good / Old firmwares sayfasında var.


    quote:

    Orijinalden alıntı: burqa
    Herkese slm. geçen hafta samsung le-40c630 lcd almış bulunmaktayım. lcd de usbden film uzatma özelliği var, mkv uzantılı filmleri de açmakta fakat yaşamakta olduğum sorun şu: usb ye filmi attıktan sonra lcdye takıyorum gayet güzel izlemekteyim fakat belli bir yere kadar o da filmin genellikle 1:16:00 süresine kadar bu sürede takılma yaşıyorum film bundan sonrasını açmıyor ama bu süreye gelmeden önce 1:15:00 gibi filmi burdan ileri sarıyorum o takılan yeri atlayınca geri kalanı açıyor sorunsuz izliyorum... Eğer bu konuyla ilgili herhangi bir çözüm bilen, yardım edebilcek varsa merakla bekliyorum çünkü inanın çıldırmak üzeriyim lütfen bilen biri veya fikri olan birileri varsa yardım etsin...
    http://meteorite.sf.net adresinde sorunlu MKV . Matroska dosyaları düzelten bir programım bulunuyor. O programda ücretsiz :). Alın deneyin, o MKV filminizi düzeltin bir de öyle deneyin belki bir işe yarar. Son zamanlarda yeni MKV filmleri düzeltmiyor meteorite diye yorum alıyorum, fazla zaman ayıramadım son bir yıl ona, ama yine de denemeye değer.


    quote:

    Orijinalden alıntı: jkirk
    quote:

    Orijinalden alıntı:_EUA_
    Çalışır gibime geliyor. Çalışmazsa Orjinal 2005'e yükseltin. Sakın daha yenileri TV nize yüklemeyin.


    Hızlı cevap için teşekkürler. DTS denemesi öncesinde telnet'i, Netsurf'u ve Channel editor'u denedim. Telnet ve Netsurf gayet güzeldi. Ama channel editor için kanal listesini export edemedim. Volume- ve enter'a basınca benim televizyonumda export/import menüsü gelmiyor. SamyGo'da söylendiği gibi "Ses" menüsünde "Hoparlör Seçimi" ayarı "TV Hoparlötü" şeklinde ayarlanmış ve Anynet+ (HDMI-CEC) kapalı olmasına rağmen bu menü bende açılmadı. Galiba 100x serisi (en azından 1007) firmware'in bir farkı buymuş.

    Firmware'i 200x'e yükseltmeden telnet ile SamyGo'da anlatıldığı gibi /mtd_rwarea konumundan ilgili dosyaları PC'ye aktarıp orada düzenlesem, sonra onları yine telnet ile mevcut dosyaların üzerine yazsam olur mu? Yoksa firmware upgrade daha iyi bir fikir midir?

    300x serisi firmware zaten olası değil.
    Öncelikle o kanal exportu TV nin kullanım klavuzunda olan bişey.. Yani illaki oluyordur. önce bir kere ses düşürme sonra enter'e uzun süre basılı tutuyordun sanırım USB de flash disk varken... Tam hatırlamıyorum ki :) TV nin kullanım klavuzuna bakıver. Bide 2005 güzeldir. Yükle gitsin. SamyGO Firmware sayfasında var gerekli linkler.


    quote:

    Orijinalden alıntı: macellanus

    ÜSTAD _EUA_
    Tivibu gibi ipTV hizmetlerinin herhangibi bir widget yada content programı yardımı ile internet@TV özelliği olan B65x serilerinde kullanma şansımız var mı?
    SamyGo forumlarında java script ile bir kaç yöntem tarif ediliyor ama pek bir sonuç elde edilmiş gibi gelmedi bana.
    Bu nedenle;
    1. Acaba netsurfle tivibu sitesi üzerinden yapılan yayını izleyebilme imkanımız olabilir mi? (ben netsurf yüklemede hep problem yaşadığım için deneyemedim)
    2. Ayrıca tivibu nun silverlight üzerinden çalışması büyük bir sorun herhalde ama bunu aşabilme şansımız var mı?
    3. Yoksa Q-Waves Wireless Usb Av Kit gibi bir ürüne para bayılıp pc ekranını tv ye getirip oh bunu da ne güzel hallettim deyip kendimi mi kandırsam :)

    3 en kolayı olur. Sen bilirsin...
    2. Şahsımın görüşü Silverlight da C# gibi mikrosoftun hilkat garibesidir. Flash'ın pastasına atılmış parmaktır. Diğer M$ ürünleri gibidir... Uzak durmak daha iyi.
    1. tivibu ya hiiç bakmadım. TTNet/Türk telekom ile aramda var da uzun süredir dava olduğundan. Pek hazzetmem kendilerinden. :) Yinede yeterli uğraş verildiğinde sadece TV kullanılarak, başka bir aygıta gerek olmadan bu yayınların izlenebileceğini düşünüyorum. Hatta NetFlix bile izlersiniz de o uğraşı kim yapacak sorun orada. :)


    quote:

    Orijinalden alıntı: dricardo2000
    Merhaba
    Yazmıs olduklarınızı harfiyen b650 de uyguladım fakat tv kapandıktan sonra bir daha acılmadı. televizyonum 3000.2 versiyonluydu.simdi ne yapacağımı bilmiyorum. televizyonu nasıl acabilirim.acmaya calıstıgımda ısık yanıp sonuyor ve hic bir sey olmuyor.yardım ederseniz sevinirim.

    Aynı sorunla bende karsı karsıyayım. 32b651T3 var bende ve dün 3000.2 olan yazılımı düsürmek istedim.tv kapandı ve bir daha gelmedi.acmaya calıstıgımda power ışığ bir süre yanıp sönüyor ve daha sonra tamamen sönüyor.çıldırıcam.kendi ellerimle bozdum tvyi.yılbaşı olduğu için servisede ulasamadım.ex-link kablosu ile cozebilirsiniz diyorsunuz.kabloyu buldum diyelim nasıl yapıcam.yada bu islemi yaptırabilcegimiz bir yer önerebilirsiniz.zira servisin bu arızayı tespit edip garanti dışı bırakma olasılığı yüksek.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Onur
    Onur kardeş, öncelikle geçmiş olsun. Bülent kardeşte aynı sorunla karşı karşıya kalmıştı. Sorun o yazıdaki linklerden birinin hatalı olması. Hatalı link yüzünden TV kalkış yapamıyor. Program değişik çünkü. Her zaman TV yi kurtarmak için yapılacak bişeyler vardır. Sizin sorununuz büyük ihtimal yanlış u-boot kodu. O maklede arkadaşın yazdığı uboot linki B7000 serisinin ubootunu gösteriyormuş. Sizin TVniz ise B650.. Eğer garanti kapsamında ise TV'niz servis çağırın derim. JTAG ile TV nize eski uboot geri yüklenebilir, TV nin içerisinde JTAG portu var ama ben JTAG arayüzünden pek anlamadığım için hiç denemedim.. Tekrar geçmiş olsun.




  • Orijinalden alıntı: _EUA_
    Orijinalden alıntı: jkirk
    LE40B653T5WXXC ve T-CHL7DEUC-1007.1 televizyonumda şu SamyGo eklentilerini denedim.

    - Telnet Enabler (çalıştı)
    - Netsurf (çalıştı)

    - DTS fix (ÇALIŞMADI)

    Maalesef DTS benim televizyonumda çalışmadı. Wiselink write zaten ON konumundaydı (bir ara yapmış olabilirim veya default öyle gelmiş de olabilir, bilemiyorum). USB'deki v3'ün içinden libcda.so.disabled'ı silerek içerik yönetimi menüsünden TV'nin belleğine kopyalamayı seçtim. Daha sonra da çalıştırdım. Kısa bir süre ekran kararmasından sonra ekran tekrar geri geldi. İçerik menüsünden çıkıp Media Player menüsüne geldim, harici sabit diskimden DTS'li olduğunu bildiğim bir filmi açtım. Film açarken sağ üst köşede çıkan "Oyun Hazırlanıyor..." animasyonu ekranda sonsuza kadar kalıyor. Çıkmak istediğimde çıkamadım. Bunu iki kez iki farklı film üzerinde denedim. İkisi de aynı sonuca sebep oldu. Birincisinde kumandadan kapata falan basarak çıkmayı başardım. Ama ikincisinde kumandayı kullanarak çıkamadım, fişi çekmek zorunda kaldım.

    Bir de 1007 sürüm firmware'i 200x'e yükselterek denemeyi düşünüyorum. Önerisi olan var mı?

    2005 yükle derim TVne. Eğer eski yazılımı bulamazsan SamyGO nun wiki sayfalarında good / Old firmwares sayfasında var.


    Yardımlar için teşekkürler. 2005 firmware ile DTS fix dahil tüm eklentiler çalıştı. Çift ses izi geçişi de süper... :) SamyGo projesine de ayrıca teşekkürler.


    Orijinalden alıntı: jkirk
    Orijinalden alıntı:_EUA_
    Çalışır gibime geliyor. Çalışmazsa Orjinal 2005'e yükseltin. Sakın daha yenileri TV nize yüklemeyin.

    Hızlı cevap için teşekkürler. DTS denemesi öncesinde telnet'i, Netsurf'u ve Channel editor'u denedim. Telnet ve Netsurf gayet güzeldi. Ama channel editor için kanal listesini export edemedim. Volume- ve enter'a basınca benim televizyonumda export/import menüsü gelmiyor. SamyGo'da söylendiği gibi "Ses" menüsünde "Hoparlör Seçimi" ayarı "TV Hoparlötü" şeklinde ayarlanmış ve Anynet+ (HDMI-CEC) kapalı olmasına rağmen bu menü bende açılmadı. Galiba 100x serisi (en azından 1007) firmware'in bir farkı buymuş.

    Firmware'i 200x'e yükseltmeden telnet ile SamyGo'da anlatıldığı gibi /mtd_rwarea konumundan ilgili dosyaları PC'ye aktarıp orada düzenlesem, sonra onları yine telnet ile mevcut dosyaların üzerine yazsam olur mu? Yoksa firmware upgrade daha iyi bir fikir midir?

    300x serisi firmware zaten olası değil.
    Öncelikle o kanal exportu TV nin kullanım klavuzunda olan bişey.. Yani illaki oluyordur. önce bir kere ses düşürme sonra enter'e uzun süre basılı tutuyordun sanırım USB de flash disk varken... Tam hatırlamıyorum ki :) TV nin kullanım klavuzuna bakıver. Bide 2005 güzeldir. Yükle gitsin. SamyGO Firmware sayfasında var gerekli linkler.



    Tuş kombinasyonunu doğru yaptığıma eminim ama nedense bir türlü eski firmware ile çalıştıramamıştım. Şu anda o da çalışıyor.




  • Herkese merhaba..

    Bu ürünle ilgili bilgisi olan varmı..

    Çok hoşuma gitti philips'lere 5000tl verene kadar sizce böle bişey yapmak mantıklı değilmi?

    Çok güzel gözüküyor bu ürünü aramızda alan yada yaptıran varmı?


    Gitti gidiyor ilanı burada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekvin
    Arkadaşlar herkezin yeni yılı hayırlı sağlık mutluluk içinde geçmesi temennisi ile bir yardım rica edicem

    LE40B652T 4PXZG model numaralı lcd tv sahibiyim tvde 2009/09/30_002005 yazılımı yuklü

    usb den fılm izliyorum altyazı büyültmek ve bazı filmlerin dar ekran (ekrana sığdır yapamıyorum resim seçeneklerinde var ama pasif sorunumu çözermi aktif edemediğin için deneyemedim) oynamasından dolayı biraz sıkıntım var bunun için sayfalarca yazılanları okudum inanın bazı bilgilerede ulaştım emeği geçen tüm arkadaslarada teşekkür ederim

    yalnız bıraz cesaret problemım var bu anlatılanları yapmaya cesaret edemedim bir türlü tv nin basına bir iş açmaktan çekiniyorum yanlış dosya atmaktan yanlış birsey yapıp gerıye donus mumkun olmamasından çekiniyorum açıkca

    sizlerden ricam lütfen bilgi sahibi bir arkadasım yardımcı olabılırmı dts cok önemli değil ama filmlerin dar ekranda oynaması ve alt yazı büyütmek için bu tv de ne yapmam gerekiyor hangi yazılımı yuklemem gerekıyor yardım edecek birisi olursa çok sevinicem şimdiden herkeze çok tşk ederim çalışmalarınızdada başarılar dilerim

    saygılarımla

    quote:

    VıdeoAR fix ile TV ekranına tam olarak sığdırırsınız. Alt yazı büyüten Big Yellow Font uygulamasını da kullanabilirsiniz. Bunlar için firmware yüklemeye ihtiyaç olmadığından TV nize bir zarar gelmesi pek olası değil.



    ustam bilgi için teşekkür ederim
    big yellow font forumda anlatıldıgı gıbı deneyerek yüklemeyi başardım videoar fix aynı yontem ile başarılı olamadım ekran bir saniyeliğine kararıp geri geliyor ama yukleme olmuyor acaba yanlıs dosyalarımı yuklemeyı denıyorum bilemedim bu 2005 versiyon için videoar fix dogru dosya hangisidir? birde çift sesli filmler içinde Audio Stream Switcher (v0.2).zip yuklemeyı denedim ama aynı şekilde ekran kararıp bir sanıye ıcınde gerı gelıyor yukleme başarılı olmuyor yardım ederseniz sevinirim

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekvin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekvin
    Arkadaşlar herkezin yeni yılı hayırlı sağlık mutluluk içinde geçmesi temennisi ile bir yardım rica edicem

    LE40B652T 4PXZG model numaralı lcd tv sahibiyim tvde 2009/09/30_002005 yazılımı yuklü

    usb den fılm izliyorum altyazı büyültmek ve bazı filmlerin dar ekran (ekrana sığdır yapamıyorum resim seçeneklerinde var ama pasif sorunumu çözermi aktif edemediğin için deneyemedim) oynamasından dolayı biraz sıkıntım var bunun için sayfalarca yazılanları okudum inanın bazı bilgilerede ulaştım emeği geçen tüm arkadaslarada teşekkür ederim

    yalnız bıraz cesaret problemım var bu anlatılanları yapmaya cesaret edemedim bir türlü tv nin basına bir iş açmaktan çekiniyorum yanlış dosya atmaktan yanlış birsey yapıp gerıye donus mumkun olmamasından çekiniyorum açıkca

    sizlerden ricam lütfen bilgi sahibi bir arkadasım yardımcı olabılırmı dts cok önemli değil ama filmlerin dar ekranda oynaması ve alt yazı büyütmek için bu tv de ne yapmam gerekiyor hangi yazılımı yuklemem gerekıyor yardım edecek birisi olursa çok sevinicem şimdiden herkeze çok tşk ederim çalışmalarınızdada başarılar dilerim

    saygılarımla

    quote:

    VıdeoAR fix ile TV ekranına tam olarak sığdırırsınız. Alt yazı büyüten Big Yellow Font uygulamasını da kullanabilirsiniz. Bunlar için firmware yüklemeye ihtiyaç olmadığından TV nize bir zarar gelmesi pek olası değil.



    ustam bilgi için teşekkür ederim
    big yellow font forumda anlatıldıgı gıbı deneyerek yüklemeyi başardım videoar fix aynı yontem ile başarılı olamadım ekran bir saniyeliğine kararıp geri geliyor ama yukleme olmuyor acaba yanlıs dosyalarımı yuklemeyı denıyorum bilemedim bu 2005 versiyon için videoar fix dogru dosya hangisidir? birde çift sesli filmler içinde Audio Stream Switcher (v0.2).zip yuklemeyı denedim ama aynı şekilde ekran kararıp bir sanıye ıcınde gerı gelıyor yukleme başarılı olmuyor yardım ederseniz sevinirim

    saygılarımla


    bir cesaret şunu denedim tv yi 2004 surume gerı yukledım sonra forumda okuduklarımla 2005 orginal fw patch yaparak tv ye yenıden yukledım ve problem olmadan alt yazı ve tam ekran sonunu cozdum herkeze verdıklerı bılgı ıcın tsk ederım sadece suanda dual ses ıcın audio stream switcher ve dts yuklemeyı cozmem gerek onuda sanırım dogru surumu bulamadıgım ıcın beceremıyorum

    saygılar




  • Öncelikle ilginize teşekkür ederim.

    Salı günü televizyonu servis alıp götürdü.Kısmetse tamir etmişler yarın getireceklermiş.Parça değişikliği oldu dediler ama hangi parça olduğunu söylemediler.Televizyon masrafsız tamir olmuş olarak gelsin bir daha upgrade-downgrade mi tövbe.hd media player alıcam.yapalım derken 1600 tl yi çöpe atıyordum az daha.sizlere çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Onur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dricardo2000
    Öncelikle ilginize teşekkür ederim.

    Salı günü televizyonu servis alıp götürdü.Kısmetse tamir etmişler yarın getireceklermiş.Parça değişikliği oldu dediler ama hangi parça olduğunu söylemediler.Televizyon masrafsız tamir olmuş olarak gelsin bir daha upgrade-downgrade mi tövbe.hd media player alıcam.yapalım derken 1600 tl yi çöpe atıyordum az daha.sizlere çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Onur
    Anakartı komple değiştirmişlerdir. Bir masraf çıkartacaklarını da sanmam ayrıca garanti süresi dolmadıysa. Bir de hiç risk yok ise biyere gitmiyorsunuz demektir. Samsung malesef bu "kısıtlı" yazılımları çıkarttı ki TV leri ile oynamayı bırakalım. Biz oynamayı bırakmadık, bazı başarılarda elde ettik ama risk biraz daha arttı malesef.

    Bide 1600 tl çöpe atılır mı yahu? En kötü ihtimal bir kullanıcının sattığı şu parçayı alırdınız 80€ ya:
    http://sourceforge.net/apps/phpbb/samygo/viewtopic.php?f=17&t=1271
    Sıfırı da $150 civarında bişey sanırım. Yani TV bozuldu hadi çöpe atalım diye bir şey söz konusu değil.
    Yükleme yaptığınız USB nin içindeki LOG dosyası sizde duruyor ise, bana yollarsanız, ileride bu hataların neden kaynaklandığını daha iyi şekilde anlayabilir ve gerekli düzeltmeleri yapabiliriz.
    Bazı insanlar yapıyor çalışıyor, bazılarının ki çalışmıyor (siz dahil toplam 3 kişide böyle bir sorun oluştu şimdiye kadar). Nedenini bilemiyoruz tam olarak. Uboot'dan şüpheleniyoruz sadece o kadar.

    @Tekvin, Sende DTS 3.0'ı yükle. Onun içinde ses geçiş uygulaması var zaten. Ses yüklemeyi ayrıca çalıştıramazsın DTS ile birlikte. Çakışma yaparö çalışmaz. Bir de daha önce dediğim gibi, hiç video oynatmadan direk DTS kodeğini yüklemen lazım. Ayrıca DTS uygulamasını TV nin içine kopyala. USB bellekten çalıştırıyorsan yine sorun oluşturabiliyor.
    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dricardo2000

    Öncelikle ilginize teşekkür ederim.

    Salı günü televizyonu servis alıp götürdü.Kısmetse tamir etmişler yarın getireceklermiş.Parça değişikliği oldu dediler ama hangi parça olduğunu söylemediler.Televizyon masrafsız tamir olmuş olarak gelsin bir daha upgrade-downgrade mi tövbe.hd media player alıcam.yapalım derken 1600 tl yi çöpe atıyordum az daha.sizlere çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Onur

    Dogrusuda media player almak arkadaşım ben bunu aylar önce yazdıgımda yok paranmı bol falan dediler bende arkadaşların yaptıgı yazılımı kullanıyorum en büyük özelligi yarım ekran dizi veya filmleri tam ekran yapıyor. Dts işini media playerle çözdüm yazılımında yapacagı şeler belli seviyede, tv de olmayan bir özelligi zorlamanın anlamı yok, arkadaşların çabasınıda takdir ediyorum ama zorlamayla olmuyor sonra alıyoruz tv yi koltugumuzun altına servisin yolunu tutuyoruz




  • selam arkadaşlar bende LE46A656A1F marka samsung var mkv flmleri nasıl izlerim bunda?? herhangi bir upgrade firmware güncellemesi yapmadım şimdiye kadar. sadece servis menüsünden wiselink movie seçeneğini akrif edeyim dedim o seçenekte yok benim servis menüsü değişik herhalde :)
  • dts 3.0 da ikinci dil seçimi veya ikinci alt yazı seçimi için hangi tuşu kullanıyorduk???

    erdem de bahsetmiş, dts i çalıştıramayanlar tv yi açtıktan sonra önce dts prog. ardından da oynatacakları video yu seçerlerse ( arada başka media açmadan ) sanırım sonuç başarılı olacaktır.
  • walla doğru sölüyorsun dostum bişey sruyoruz bilgilenmek açısından ipleyen yok.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrburakbey

    dts 3.0 da ikinci dil seçimi veya ikinci alt yazı seçimi için hangi tuşu kullanıyorduk???

    erdem de bahsetmiş, dts i çalıştıramayanlar tv yi açtıktan sonra önce dts prog. ardından da oynatacakları video yu seçerlerse ( arada başka media açmadan ) sanırım sonuç başarılı olacaktır.

    gerilerdeki sayfalarda bi arakadaşın linkini verdiği dts sanırım dts 3.0 değil ben onu yükledim dts çözüyor ama ses deiştirme yazılımını yükledim o çalışmıyor dts 3.0 ın linkini paylaşan olursa sevinirim
  • Arkadaşlar 40b65x seri ile ilgili forumdaki yazılanları okudum bende çoğunuz gibi DTS sorununu çözmek için paylaşılan linklerden yazılımları temin ettim ama işin ilk aşaması olan sistem menüsüne bir türlü giremedim. TV kapalıyken [INFO] [MENU] [MUTE] [POWER] bu tuşlara aynı anda olsun, sırasıyla olsun bastım ama sistem menüsü açılmıyor direk TV açılıyor. Tv deki yazılım versiyonu 3000.2 acaba diyorum kısıtlı bir sürümmü? Birde "plug&play menüsü ben aktif durumda değil böyle olunca aklıma başka bişey gelmedi birde sizlerin değerli bilgilerinize başvurayım dedim.

    Şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrburakbey

    dts 3.0 da ikinci dil seçimi veya ikinci alt yazı seçimi için hangi tuşu kullanıyorduk???

    erdem de bahsetmiş, dts i çalıştıramayanlar tv yi açtıktan sonra önce dts prog. ardından da oynatacakları video yu seçerlerse ( arada başka media açmadan ) sanırım sonuç başarılı olacaktır.

    Kırmızı, vodafone reklamlarından aklına gelsin :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Klopacius-
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrburakbey
    dts 3.0 da ikinci dil seçimi veya ikinci alt yazı seçimi için hangi tuşu kullanıyorduk???
    erdem de bahsetmiş, dts i çalıştıramayanlar tv yi açtıktan sonra önce dts prog. ardından da oynatacakları video yu seçerlerse ( arada başka media açmadan ) sanırım sonuç başarılı olacaktır.

    gerilerdeki sayfalarda bi arakadaşın linkini verdiği dts sanırım dts 3.0 değil ben onu yükledim dts çözüyor ama ses deiştirme yazılımını yükledim o çalışmıyor dts 3.0 ın linkini paylaşan olursa sevinirim

    http://sf.net/projects/samygo/files/SamyGO%20Content%20Library%20Applications/samygo_dca_0_3_bin.tar.gz/download

    quote:

    Orijinalden alıntı: _kaos
    Arkadaşlar 40b65x seri ile ilgili forumdaki yazılanları okudum bende çoğunuz gibi DTS sorununu çözmek için paylaşılan linklerden yazılımları temin ettim ama işin ilk aşaması olan sistem menüsüne bir türlü giremedim. TV kapalıyken [INFO] [MENU] [MUTE] [POWER] bu tuşlara aynı anda olsun, sırasıyla olsun bastım ama sistem menüsü açılmıyor direk TV açılıyor. Tv deki yazılım versiyonu 3000.2 acaba diyorum kısıtlı bir sürümmü? Birde "plug&play menüsü ben aktif durumda değil böyle olunca aklıma başka bişey gelmedi birde sizlerin değerli bilgilerinize başvurayım dedim.
    Şimdiden teşekkürler...

    Kısıtlı sürümdür kendileri. Ama sistem menüsü erişiminin açık olması lazım o sürümde de. Neden girilemediğini anlamadım. Garip.


    Diğerlerinin sorularına da cevap yazdım da, sonra yaptıkları yorumları gördüm, vaz geçtim. Değişik bir düşünce yapısı... Kendileri biraz uğraşırsa zaten cevaplar burada olsun başka sitelerde olsun var.
    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Diğerlerinin sorularına da cevap yazdım da, sonra yaptıkları yorumları gördüm, vaz geçtim. Değişik bir düşünce yapısı... Kendileri biraz uğraşırsa zaten cevaplar burada olsun başka sitelerde olsun var.
    Kolay gelsin.



    Öncelikle sinirlenmeye gerek yok. Ayrıca bu topicin önceki sayfalarında benimde yazılarım var. Bu topic e ilk defa girmiyorum. Genede alındıysan ÖZÜR DİLERİM

    Önceki mesajlarımı sildim. Hemen hemen tüm sayfaları inceledim . Ama okudukça kafam daha çok karıştı.

    Televizyonumun bilgileri aşağıdaki gibi

    Model : 40B652T4PXZG


    GEÇERLİ SÜRÜM : 2010/01/13_002007

    Cihazımı daha çok ATLANTA HD BOX uydu alıcı ile kullanıyorum. HTPC PC me de HDMİ olarak bağlı.
    Ağ yapılandırması tamam PC nin harddiskine ulaşıp film izleyebiliyorum. İnternet Wingetleri çalışıyor .


    SWU_T-CHL7DEUC_003001_I02_ES000DS000_100421


    Bu yazılımı update edeyimmi ? Update yaparsam sonra DTS yüklemek istediğimde engel teşgil edermi ? Forumdaki yazılanlardan anladığım kadarı ile 2007 sürümünde DTS yüklemesi olmuyormuş.

    Yada bu cihazı güncel hale getirmek için sırasıyla hangi işlemleri yapayım ?

    Farzedin tv yi yeni aldınız . Hangi işlem basamaklarını uygulardınız ?

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ufocu -- 14 Ocak 2011; 18:01:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufocu
    quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Diğerlerinin sorularına da cevap yazdım da, sonra yaptıkları yorumları gördüm, vaz geçtim. Değişik bir düşünce yapısı... Kendileri biraz uğraşırsa zaten cevaplar burada olsun başka sitelerde olsun var.
    Kolay gelsin.



    Öncelikle sinirlenmeye gerek yok. Ayrıca bu topicin önceki sayfalarında benimde yazılarım var. Bu topic e ilk defa girmiyorum. Genede alındıysan ÖZÜR DİLERİM

    Önceki mesajlarımı sildim. Hemen hemen tüm sayfaları inceledim . Ama okudukça kafam daha çok karıştı.

    Televizyonumun bilgileri aşağıdaki gibi

    Model : 40B652T4PXZG


    GEÇERLİ SÜRÜM : 2010/01/13_002007

    Cihazımı daha çok ATLANTA HD BOX uydu alıcı ile kullanıyorum. HTPC PC me de HDMİ olarak bağlı.
    Ağ yapılandırması tamam PC nin harddiskine ulaşıp film izleyebiliyorum. İnternet Wingetleri çalışıyor .


    SWU_T-CHL7DEUC_003001_I02_ES000DS000_100421


    Bu yazılımı update edeyimmi ? Update yaparsam sonra DTS yüklemek istediğimde engel teşgil edermi ? Forumdaki yazılanlardan anladığım kadarı ile 2007 sürümünde DTS yüklemesi olmuyormuş.

    Yada bu cihazı güncel hale getirmek için sırasıyla hangi işlemleri yapayım ?

    Farzedin tv yi yeni aldınız . Hangi işlem basamaklarını uygulardınız ?

    Teşekkürler

    Sinirlenmedim de "yazıklar olsun" yazmışsın, ne demek anlam veremedim. Kime yazık olacak neye yazık olacak? Yani Bazı durum oluyor ki 1 ay bekliyorum elin gavur forumlarında bir Allah'ın kulu çıksın da cevap versin diye...
    Öncelikle daha önce de 5234 defa dediğim gibi "yazılımı yükseltmeyiiin". Sizdeki yazılım ilk kısıtlı yazılımlardan diye hatırlıyorum. Keşke 2006 olsaymış. Eğer daha önce 2006 nız var ise ve 2007 yi bir kere yüklediyseniz o zaman bu durumu geri almak kolay ve risksiz. Daha sonra çıkan yazılımlarla Tv niz daha güncel falan da olmuyor. TV nize kattığı hiçbir ek özellik yok. Yani TVniz güncel falan olmuyor...

    O versiyonda DTS çalıştırmak için. "Çocuk menüsü" yardımı ile programı TV nin içine kopyalayıp oradan rahatça çalıştırabiliyorsunuz. Kaç post önce bilmiyorum, bir arkadaş resimli şekilde koymuştu nasıl yapılacağını DTS işinin. Programı çek, USB nin içine at. İçindeki klasörü çıkart... Sonra TV ye tak, content manager den sarı tuşla seç TV belleğine kopyala sonrada çocuk menüsünden çalıştır.
    Tabi Servis menüsünden WiseLink Write özelliğinin açık olması gerekiyor TV ye uygulama kopyalamak için. Detaylı detaylı anlatamayacağım. Bu işin sonu yok :) Bir kaç sayfa geriden bakın rahatça yaparsınız.

    Bu ay yada öbüründe program nasıl çalıştırılır diye resimli anlatımlı bir sayfa hazırlamayı da düşünüyoruz SamyGO Wiki sayfasında. Google Translate den bakıp yapar artık diğer arkadaşlar da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Klopacius-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrburakbey

    dts 3.0 da ikinci dil seçimi veya ikinci alt yazı seçimi için hangi tuşu kullanıyorduk???

    erdem de bahsetmiş, dts i çalıştıramayanlar tv yi açtıktan sonra önce dts prog. ardından da oynatacakları video yu seçerlerse ( arada başka media açmadan ) sanırım sonuç başarılı olacaktır.

    gerilerdeki sayfalarda bi arakadaşın linkini verdiği dts sanırım dts 3.0 değil ben onu yükledim dts çözüyor ama ses deiştirme yazılımını yükledim o çalışmıyor dts 3.0 ın linkini paylaşan olursa sevinirim


    evet kardeş dts 3.0 in linkini paylaşan olursa hayra gececek şimdiden tşk.




  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.