Şimdi Ara

Samsung Akıllı Kumanda Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
73.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar , Samsung 48h6470 Tv nin kumandası arızalandı.Tv 1 haftalık kullanmaya başladıktan 2 gün sonra kumanda sorunu ortaya çıktı.Kumandayı 2-3 dk kullanmadıktan sonra herhangi tuşa bastığınızda(Kapatma tuşu hariç) ortalama 5 saniye geç algılıyor.Bu durum her zaman yok ama genelde bu şekilde. Pillerini değiştirdim.Tv ye tekrar ve tekrar eşleştirme yaptım ancak durum düzelmedi.Bu durum daha önce başına gelmiş olan var mı? Çözümü bulan?


    Edit: Tvye değişim verildi ancak sorunlar dahada büyüdü. Servis ile yaşadığım problemleri buradan okuyabilirsiniz

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2844707/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metrekare -- 28 Kasım 2014; 17:54:21 >







  • Aynı sorun bende de mevcut. Çözdüyseniz bilgi verir misiniz?
    Yada bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım aynı sorun tüm akıllı kumandalarda var. Ben de aynı şeyden şikayetçiyim. Belli bir süre tuşs bsılmadığında bekledikden sonra beklemeye filan mı alıyor kendini bilmiyorum. O yüzden aradan süre geçtikten sonra tepki verme süresinde gecikme oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖKHAN SOYLU -- 25 Kasım 2014; 12:08:03 >
  • Sorunu çözemedim devam ediyor , bazen 4-5 saniye bazen 20 saniye sürüyor sebebini anlamak zor. Anakartı değişicek dediler sorun düzelmeyince , TV yeni olduğu için değişim verdiler. Henüz yeni televizyon gelmedi.

    Edit : Ayrıca sorun kumandadan değil , kumanda değişti sorun genede düzelmedi.

    Kullandığınız televizyonların modeli nedir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metrekare -- 25 Kasım 2014; 16:40:17 >
  • H6500. Bende bekleme maksimum 5 saniye diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖKHAN SOYLU -- 25 Kasım 2014; 17:19:39 >
  • GÖKHAN SOYLU G kullanıcısına yanıt
    Kime sorsam bana sorun pildediler dedi , 4 kez pil değiştirdim farkmedi. Sizin piller eskiyse pilleri değiştirip deneyin olmadı.
  • Ben de TV yi alalı bir hafta oldu. TV ile gelen pilleri kullanıyorum. Pillerin üretim tarihine baktım 2014 yılı yazıyordu.

    Bu yüzden yeni tv yi servise verip de belirsiz bir süre Tv siz kalmak da istemiyorum. Bilmiyorum kararsız kaldım servise versem mi?

    Ayrıca kanal geçişlerinde bazen diğer kanala geçtiği anda anlık olarak görüntü donup ses kesiliyor. Kanal dğiştiriken anlık olarak yaşanıyor. Napsam bilemedim



    Acaba bu durumun sebebi çanak anten, LNB, kablo vs. olabilir mi?. (Tek çanakla 2 li LNB ile 2 TV kullanıyoruz alt komşu ile)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖKHAN SOYLU -- 25 Kasım 2014; 19:56:32 >
  • GÖKHAN SOYLU G kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum malesef ne desem yanlış olur, iade edebiliyorsanız iade edin , internetten aldıysanız 14 gün iade hakkı var. Olmadı servis çağırın değişim istiyorum deyin yeni tv gelene kadar eskisini almıyorlar.

    Edit: Bana gelen servis piller bitmiştir , sounbar yüzündendir yada yalıtım varsa yapıyor olabilir dedi. Soundbarı falan çıkarıp denedim gene aynı sorunu yaşadım.Yalıtım zaten yok.

    Bana değişim verileli nerdeyse 1 ay olucak ama televizyon yok, tedarik sürecinde diyorlar sürekli. Bende artık sikayetvar.com a yazdım farklı bir modelle değişim istiyorum dedim. Böyle giderse daha çok bekliycez.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2844707/tedarik-sureci/wvo7r



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metrekare -- 25 Kasım 2014; 20:11:29 >




  • 48H6650 benim tv modeli. Bende bekleme suresi baya uzun hatta bazen power tusu disinda hicbir tus calismiyor. Kac defa pil degistirdim pille hic alakasi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana soundbar yapabilir dediler bluetooth ile bağlandığı için. sizlerde soundbar varmı? Belliki Tvlerde bir sorun var farklı modeller ama birbirine yakınlar , aynı olan parçalarından birinde problem var sanırım. 48h6470 in ana konusunda sordum kimsede böyle bir sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metrekare -- 26 Kasım 2014; 17:44:39 >
  • Bende TV nin yanında Telsiz telefon ve wireless modem var birde klima var aynı odada. Bunlardan etkilenir mi hiç aklıma gelmemişti. Ama sorun TV de gibi kanallar da yavaş değişiyor bende normal tüplü televizyonda daha hızlıydı.
  • GÖKHAN SOYLU G kullanıcısına yanıt
    Onlardan etkilenmez sanırım , eğer etkileniceksede samsung tv yapmasın bir zahmet.Uydu geçiş hızı normal ama bende bazen takılıyor seri kanal değiştirirken , birden bire kanal atlıyor.
  • Eğer imkanınız varsa tvleri iade edin kurtulun servisle uğraşmayın.Ben deliricem artık servis yüzünden.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2844707/
  • Arkadaslar durum nedir? Bende de ayni sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -the- kullanıcısına yanıt
    Ben 1 aydır değişim sürecini bekliyorum , samsung un elinde yokmuş televizyon. Yeni televizyonda da aynı sorun olmasından korkuyorum.Bir çok çözüm denedim ama hiçbiri işe yaramadı.

    Şikayervar linkim üst mesajda var ama yazdıklarımı başkası göremiyormuş.Şikayetvar daki mesajlarım;


    1)
    "Donma sorunu olan 48h6470 modeli ürüne 31,10,2014 tarihinde değişim verildi. Hala ürünün tedarik sürecini bekliyorum. Aranıp ürünümün 21,11,2014 tarihinde gelip kurulacağını söylediler ancak belirtilen tarihte gelmedi. 444 77 11 i arayıp durumu anlattım ürünün hala tedarik sürecinde olduğunu söylediler.

    Eğer ürün elinizde yoksa müşteriyi mağdur etmeyin lütfen, biz bu ürünleri bir bedel karşılığı satın alıyoruz ve gereken hizmeti görmek istiyoruz. Ayrıcı bu modelin sadece Teknosa da satılması ve Samsung da ürün sayfasının olmaması akıllarda soru işareti bırakıyor. Mağduriyetimin giderilmesi için Televizyonumun biran önce değiştirilmesini hatta bir üst modeli ile değiştirilmesini istiyorum."

    Not: Servis elemanı değişim belgesine donma sorunu yazdığı için öyle yazdım , çünkü yaşadığımız bu sorunun bir tanımlaması yok.Sorun kumandadan değil tamamen televizyondan.

    2)
    "Ben böyle bir şey görmedim. 26.11.2014 Çarşamba bana geri dönüş yapıldı , ürününüz 28.11.2014 cuma günü teslim edilip kurulacak denildi.Sabahtan beri evde TV yi bekledim gelecek diye saat 17:00 oldu gelmedi.Bende müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım, ilk müşteri temsilcisi kontrol etmek için sizi hatta bekleticem dedi 10-15 dk bekletti ve telefonu kapattı.Tekrar aradım, başka bir temsilci bu seferde servisle görüşüp 5 dk içinde size geri dönüş yapıcam dedi ve telefonu kapattı.30 Dk oldu henüz kimse geri dönüş yapmadı.

    Samsung resmen tüketiciyle dalga geçiyor.2 kez gelecek deyip gün verdi.Müşteri hizmetleri zaten her şeyden bihaber çalışıyor.Şikayetimde de belirttiğim gibi eğer elinizde ürün yoksa tüketiciyi bu kadar bekletip herhangi bir çözüme ulaşamayıp neden mağdur ediyorsunuz? Müadil yada üst bir model ile değişim yapmıyorsunuz?

    Şu rezilliği herkes görsün Samsung dan ürün almadan 2 kez düşünsün.Ben artık ne Samsung alırım nede aldırırım. Tüketici haklarına başvurmak şart oldu bir sonuca ulaşmak için.Ürün iadesi talep edeceğim.Şu saatten sonra Samsung ağzı ile kuş tutsa yaranamaz."

    3)
    "Yaklaşık 2 saattir müşteri hizmetleri ile görüşüyorum , ne bir bilgi verebiliyorlar nede bir çözüm sunuyorlar. Pazartesi ilk işim tüketici haklarına başvurup oradan çıkacak kararla mahkemeye gitmek olacak."

    Not: Ayrıca şu söz edilen çözüm merkezi de bir halta yaramadı.28 Kasımda aradı çözüm merkezinden arkadaş tv niz bugün gelecek dedi kapattı. Son yazdığım mesaja henüz cevap gelmedi samsungdan.


    Şuan teknosa hariç hiçbir yerde stok kalmamış ve uzun süredirde yokmuş.İstinye park Samsung bayisi ile konuştum numaramı bıraktım birşey öğrenebilirse geri dönüceklerini söyledir ancak pek umutlu değilim ordanda.

    Yani Samsung a kafam girsin artık

    İngilizce'si iyi olan bir arkadaş bu kumanda algılama sorunu hakkında Samsung a güzel bir mail yazabilir mi acaba? En azından sorunlu bir üretim olup olmadığını öğrensek.




  • televizyonum bugün geldi. Bana kargo ile yurtdışından gelecek denilen televizyon samsung deposundan geldi.Gelen arkadaşa sordum neden stoklarda yok diye " Depoda televizyon dolu abi" dedi. Madem depoda vardı bu samsung neden ürünü yollamadı? Eğer bu ürünler depoda yatıyorsa ve dağıtılmıyorsa büyük ihtimalle üretim hatası var. Bu akşam yada yarın tv yi kurmaya gelicekler.Büyük ihtimalle aynı sorun yeni televizyonda da olucak gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karga Burun

    televizyonum bugün geldi. Bana kargo ile yurtdışından gelecek denilen televizyon samsung deposundan geldi.Gelen arkadaşa sordum neden stoklarda yok diye " Depoda televizyon dolu abi" dedi. Madem depoda vardı bu samsung neden ürünü yollamadı? Eğer bu ürünler depoda yatıyorsa ve dağıtılmıyorsa büyük ihtimalle üretim hatası var. Bu akşam yada yarın tv yi kurmaya gelicekler.Büyük ihtimalle aynı sorun yeni televizyonda da olucak gibi.

    Hocam naptiniz ayni sorun varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -the- kullanıcısına yanıt
    Bir sorun yok şuan normal çalışıyor her an bozulucakmış gibi oluyorum takıntı oldu artık :S Çok uzun süre bekleyince ses açıp kısarsam 1 saniye bir gecikme oluyor oda sanırım normalmiş. Eskiden 1-2 dk beklese bile 5-10 saniye geç algılardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karga Burun

    Bir sorun yok şuan normal çalışıyor her an bozulucakmış gibi oluyorum takıntı oldu artık :S Çok uzun süre bekleyince ses açıp kısarsam 1 saniye bir gecikme oluyor oda sanırım normalmiş. Eskiden 1-2 dk beklese bile 5-10 saniye geç algılardı.

    Ayni sorun bende de var,yaklasik yarim saat hic tusa basilmayip tusa basilirsa yaklasik 5 sn bekleyip devreye giritor.
    Musteri hizmetleri servisi cagirmaniz gerekiyor diyorlar.
    Bu surec nasil ilerliyor?1 aylik tv yi tamire falan yollamam dedim.Ne yapmaliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -the- kullanıcısına yanıt
    Ben servis çağırdığımda 1 haftalıktı tv , ilk önce kumanda değişti sorun tekrar edince arkadaş anakartı değişicek dedi bende yeni olduğu için değişim istedim.Arkadaş yeni olduğunu bilmiyomuş sanırım keşke söyleseydiniz kumandayla uğraşmazdık hemen değiştirirdik dedi.Geldi değişimi yazdı gitti. Önce müdürlükten değişimi onaylıyor sonrada bekliyorsun , çok uzarsa arayıp taşkınlık yapıp bağırır çağırırsın anca o şekilde hızlanıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.