Şimdi Ara

Samsung A5 Değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar geçen yıl Nisan ayında eşime Samsung A5 2016 model telefon aldım telefonu Ocak ayına kadar sorunsuz kullandık ancak Ocak ayında telefon WiFi ağları görmemeye görse de bağlanmamaya başladı. Telefonu Samsung yetkili servisi olan Kayseri Özfedakar Elektronik e gönderdim. 1 hafta içinde telefon sorun çözülmüş şekilde geldi.
    Mart ayının 20 sinde yine aynı arızayı verdi telefonu yine aynı servise gönderdim bu defa 20 güne yakın sürdü telefon için her aradığımda "testlerimiz devam ediyor" şeklinde cevap verildi telefon 3 haftada geldi.
    Az önce telefonda video izlerken ve telefonun % 30 şarjı varken telefon kapandı ve şarja taktım yine de ekranda hiç bir şey yok ve telefon açılmıyor. Aldığıma alacağıma pişman oldum.
    Şimdi sizlerden ricam bu telefon için değişim talep edebilir miyim? Eğer edebilirsem nasıl bir yol izlemeliyim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Dil dökerseniz çoğu şeyi yaptırabilirsiniz. Uğraşmanız gerekecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. servise verdiğiniz zaman eğer 20 iş günü geçtiyse tüketici hakem heyetine başvurarak ücret iadesi alabilirdiniz. aynı arıza 3 defa verirse de para iadesi alabiliyorsunuz. anladığım kadarıyla 2 kez aynı arıza olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi If you my star -- 22 Nisan 2018; 9:19:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.