Şimdi Ara

SAMSUNG'A GÜVENMİYORUM. SATIŞ SONRASI ÇOK KÖTÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest-45D13A301 (2 mesaj) ozenclerotogaz (2 mesaj) AMC (1 mesaj) Project Scorpio (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> SAMSUNG'A GÜVENMİYORUM. SATIŞ SONRASI ÇOK KÖTÜ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3981 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yeni evimizin tüm beyaz eşyalarını Samsung'tan aldım . Samsung müşteri hattından bilgi alarak ürünleri seçtim. Canlı destek hattındaki yetkiliye altını çizerek almak istediğim ses sistemi ile bluetooth uyumlu TV'lerin neler olduğunu sordum. Bana verilen bilgiye göre ses sistemi ve 2 adet TV aldım.Ev inşaat aşamasında olduğu için tüm elektirik bağlantılarını yaptırdım. ( duvarlar kırıldı , elektirik ve kablo bağlantıları çekildi , mutfak dolabı sisteme göre yapıldı)
    Montaja gelen servis bunların birbiri ile uyumlu olmadığını ve bağlantı kuramayacağını söyledi. Samsung bu sorunun çözüleceğini bildirdi. Defalarca aradım size dönüş yapacağız dediler. 45 gündür ne arıyorlar ne de sorunumu çözüyorlar. Satış öncesi ilgi alaka çok iyi, satış sonrası çok kötü. Bu arada kurulum gecikti diye söz verdikleri hediye cep telefonunu da vermediler.
    Tavsiyem Samsung alırken canlı destek yetkilisine güvenmeyin , daha detaylı araştırıp , sattığı ürünün arkasında duran firmaları seçin.



    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Öyle bir marka yok! Türkiye de firmalar ancak satarken iyidir sattıktan sonra yüzüne bakmazlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ozenclerotogaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    197 Mesaj
    Hatanız telefon ucundaki bilgisiz satış odaklı kişiye güvenmeniz olmuş. Keşke işinizi başkasına bırakmayıp kendiniz araştırsaydınız. Çoğu firma bu şekilde ilerliyor. Umarım sorununuz çözülür, sinir bozucu bir durum.
  • Yarbay
    3981 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: landroam25

    Hatanız telefon ucundaki bilgisiz satış odaklı kişiye güvenmeniz olmuş. Keşke işinizi başkasına bırakmayıp kendiniz araştırsaydınız. Çoğu firma bu şekilde ilerliyor. Umarım sorununuz çözülür, sinir bozucu bir durum.

    Satış mağazalarına gittiğinizde satış elamanı dahi yeterli değil bu nedenle genel merkezden destek almak istedim . Altını çizerek sormama rağmen yanlış bilgi vermiş. Ürünlerin kodunu unutmamak için ekran resmini almıştım , onu da gönderdim. Lakin boşa . Hadi hepsini geçtim Firma arayıp ilgilenmiyor bile. Ders olsun bize tembellik edip işi bunlara bırakmamak gerekiyormuş.
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 10 saat 41 dakika kadarı kaldı.
    Türkiye de herşey satın alana kadardır.
    |
    |
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Maalsef ki insanımızın işine saygısı yok. Tüm mesele buradan kaynaklanıyor.
    |
    |
    ozenclerotogaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
triple negative breast cancer
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.