Şimdi Ara

Samsung 920NW LCD Monitörüm Bozuldu...!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar günaydın;

    Nisan'ın ortalarında Mavi Bilgisayar'dan aldığım LCD monitörüm dün bozuldu.

    Nasıl olduğunu anlayamadım birden bire görüntü gitti, simsiyah bir ekran geliyor. Ben çalıştığım için kardeşim çalıştırıyordu makinayı, yine böyle bir gün durup dururken görüntü gitti.

    Şimdi CRT'mi kullanıyorum, fakat çok ufak ve yuvarlak geliyor.

    Bozulduktan hemen sonra neler yaptım onu yazayım;

    Hemen kasaya baktım acaba kasaya mı bişey oldu diye, ama oyun hala çalışıyordu, mönitörü butonundan (anahtarından, düğmesinden) kapattım açtım görüntü 2 saniyeliğine gelip geri gitti. Isıdan olduğunu anladım, 15 dk. bekledim ve açtım ekranı düzeldi diye sevinmiştim. Tekrar ısınınca yine kapandı, kapanım esnasında ekranın ışığı normal yanıyordu. Monitör uyku durumda mavi ışığı yanıp söner, öyle değildi ışık normal yanıyordu.

    Eğer bozulması ısınmasındansa bu monitör hiçbir şeye yaramaz. İş yerindeki Hyundai'ler ve LG'ler tüm gün gün hem de tüm hafta çalışıyorlar, bozulsa onlar bozulurdu.

    Sanırım servis yolu gözüktü değil mi? O değerli yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.

    Bir de Samsung benim ekranımı ekrandan saymıyor galiba, sürücüsü hariç hiçbir yerde, hiçbir lisetede, hiç bir katagoride göremedim ekranımı. En önemlisi Samsung'un Türkiye Internet sayfasından ürün kaydı yapılmıyor, başka ülkeler var ama Türkiye yok.

    Ben de müşteri hizmetlerini arayacağım.

    Saygılarımla...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyborg1981 -- 4 Ağustos 2008; 10:52:21 >



  • Merhaba arkadaşlar;

    Dün Samsung Teknik Servisi aradım; adres, telefon, ad soyad falan filan aldılar. Monitörümü evimden kargoyla alacaklar. Ankara'dan İstanbul'a gidecek.

    Bakalım ne olacak, inşallah yaparlar, inşallah bir daha tekrarlamaz.

    Bir de "takip numarası" verdiler ama ben nereden takip edeceğimi bulamadım. Samsung'un Net sayfasında yok öyle bir yer. Bu numara acaba kargo takip numarası mı yoksa arıza takip numarası mı?

    Saygılar...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyborg1981 -- 23 Temmuz 2008; 9:45:50 >
  • Merhabalar;

    Monitörüm sanırım İstanabul'a gitmayacak, kargo yerine teknik servis çalışanları almış evden.

    Götürdükleri yer sırf Samsung'a ait bir yer değil, Fujitsu/Siemens bayisi, servis fişinde öyle yazıyordu.

    İyi günler...
  • Umarım değiştirirler monitörünüzü. 932NW bozulmuştu benim de aldıktan 15 gün sonra. Vatan bilgisayar değiştirdi hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saluki -- 29 Temmuz 2008; 9:24:42 >
  • İiyi monitörmüş.Kardeşin sabaha kadar bakıyormuş.Süre bitmiş olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Báistídhubh -- 29 Temmuz 2008; 9:53:42 >
  • Arkadaşlar merhaba;

    Bir hafta oldu göndereli, ben de Samsung'u aradım ne oldu ne bitti diye.

    Kadının söylediğine göre; dönüştürücü kartı (invertor card) yanmış ve ellerinde parça olmadığı için gelmesini bekliyorlarmış. Parça geldiğinde iki gün içinde monitörüm elime geçermiş.

    Bence bu üründen bana hayır gelmez gibime geliyor.

    İyi günler...!
  • aynı bahane!benim monitör bozulduğunda da parça bekliyoz elimizde yok demişlerdi.almayın şu samsungdan monitör 2 ay gelmedi zaten.şimdi sorunsuz kullanıyorum ama ilk günden bozulan monitörü 2 ay bekledim
  • Büyük şanssızlık valla elektronikte şans büyük etken..
  • monitörünle ilgili tüm haberleri güncel olarak alıyoruz sayende

    eee bugün neler oldu:D
  • bende bu monitörden alacaktım samsung olması içimi rahatlatıyordu bu sitede biraz araştırma yaptım ve alan 3 kişiden birinin kesinlikle sorun yaşadığını gördüm bende 3 kişiden biri olmamak için mavi bilgisayardan lg 194ws marka model lcd monitör aldım ölü piksel yok nokta hatası yok görüntü süper ve 5000:1 kontrast oranı eğer iade alırlarsa ve tekrardan lcd monitör almak istersen bu monitörden almayı düşünebilirsin.
  • Arkadaşlar biz geçen yıl Eylül ayında internet cafe için 20 adet Samsung 920NW monitör aldık. Bir kaç ay sonra ilk arıza meydana geldi tam olarak cyborg_1981 ' in bahsettiği arıza vardı monitörde. Garantiye gönderdik bir ay boyunca parça bekleniyor diyerek beklettiler, bir ay sonra ise başka model bir monitör (923NW) gönderdiler. Monitörlerimiz teker teker aynı sebeple arızalanıyor ve hep aynı rutini yaşıyoruz. Bir kaç masa eksik çalıştığımız için de mağdur oluyoruz. Müşteri hizmetlerini arayıp bu seride bir sorun varsa hepsini birden değiştirin dedik kabul etmediler. Monitörlerimizin yarısından fazlası değişti. Değişenlerin neredeyse hepsinin modeli birbirinden farklı ve iki tanesi de halen serviste, 30 iş günü olan sürenin dolmasını bekliyoruz.

    Velhasıl mağdur bir müşteri olarak Samsung'dan monitör almamanızı tavsiye ediyorum.
  • Demek ki bu Samsung 92X-NW serilerinde bir problem varmış. insanın Samsung servisinde banko beklemesi gerekiyor zaten, okuduğum tüm şikayetlerde bu var.. genelde o parça da gelmez ve yeni monitör verirler.. demek ki onarmak yerine yenisini vermek çerez parası geliyor Samsunga teknik servisi de sembolik olarak tutuyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.