Şimdi Ara

SAMSUNG 55NU8000 KULLANICILARI (136. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
7.296
Cevap
118
Favori
579.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün mkv formatında film izlemek istedim ses dosyası tanınmadı diyor. görüntü var ama ses yok sorun neden kaynaklı olabilir. bu tv lerde codec olayı varmı onu mu indirmek gerekli.
  • Reyiz kullanıcısına yanıt
    Gse , ghosting vs vs bu tip şeylerden anlamıyorum arkadaşlar, aşağıda ki resimlerde bişey görebiliyormusunuz yoksa herşey düzgün mü : )




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cji -- 21 Ocak 2019; 13:6:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuqueTr

    arkadaşlar özellike haraketli sahnelerde Netflixte film izlerken bazen ghosting görüyorum motion plus kapalı acaba ondan mı kaynaklanıyor?
    bende de var cözemedim halen. cumartesi günü aradım servisi, bana "gün içerisinde bulunduğunuz ildeki şube servisi sizi arayıp televizyonunuza uzaktan bağlanacak" dediler. bugün oldu halen arayan yok. demin ben aradım yoğunluktan dolayı sıraya alındınız diyorlar.

    gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Cumaya kadar bekleyeceğim eğer çözülmezse iade yapacam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sıfırbirr -- 21 Ocak 2019; 13:30:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikmehmet

    Arkadaşlar amazon dan 5260 tl ye aldigim 55nu8000 tv nin kurulumu cumartesi günü yapıldı. Ben memnunum. Işte azıcık isim sızması var ama. Önemsemiyorum.goruntu gerçkten çok güzel. Arkadaşların dediği gibi öyle seçici kusursuz panel istiyorum derseniz biraz zor oluyor. Ama ufak kusurları da gormezden gelebilmeliyiz
    Hayırlı olsun hocam. aynen kusursuz panel bulmak çok zor bence ufak sorunları kafaya takmadan kullanmak lazım bende dün hafif banding sorunu tespit ettim ama pek kafaya takmamaya çalışıyorum daha kötüsü gelebilir diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sıfırbirr

    bende de var cözemedim halen. cumartesi günü aradım servisi, bana "gün içerisinde bulunduğunuz ildeki şube servisi sizi arayıp televizyonunuza uzaktan bağlanacak" dediler. bugün oldu halen arayan yok. demin ben aradım yoğunluktan dolayı sıraya alındınız diyorlar.

    gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Cumaya kadar bekleyeceğim eğer çözülmezse iade yapacam.

    Alıntıları Göster
    Bence televizyonun ayarı ile alakalı bir durum panel ile ilgili olduğunu düşünmüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuqueTr

    Bence televizyonun ayarı ile alakalı bir durum panel ile ilgili olduğunu düşünmüyorum

    Alıntıları Göster
    sadece motion plus'ı kapattım değişen birşey olmadı. görüntü ayarlarını sıfırladım gene değişen birşey yok maalesef...
  • Cji kullanıcısına yanıt
    Hocam hersey duzgun gule gule kullanin panelinizi aslada takmayin kafaya hatta buraya girmeyin bile sorun olmadikca ki baska sorunlari gorup sorun aramayin sadece tadini çıkartın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi samsung servisinden aradılar yaklaşım yarım saat tv'ye bağlı kaldı sıfırladı etti testler yaptı herşet normal dedi. izlediğiniz yayınlarla alakası var diyor.

    böyle birşey olabilir mi ya. 1080p 60fps olmayan videoları titrek mi izleyecem yani
  • sıfırbirr S kullanıcısına yanıt
    Hocam size daha önce söylediğim gibi galiba durum kalitesiz içeriklerde sorun gözüküyor gibi dün çalıştığım yerdeki tv ye baktım ts başakşehir maçına top turuncu olduğu için aşırı titreme yoktu ama yinede farkediliyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsinli61900

    Hocam size daha önce söylediğim gibi galiba durum kalitesiz içeriklerde sorun gözüküyor gibi dün çalıştığım yerdeki tv ye baktım ts başakşehir maçına top turuncu olduğu için aşırı titreme yoktu ama yinede farkediliyordu
    auto motion titreme ayarını 0 yaptım biraz düzeldi gibi. bunla yetinecem mecbur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sıfırbirr -- 21 Ocak 2019; 14:27:4 >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Samsung'un 2018 model tüm tv'lerinde DTS-(PASSTHROUGH) desteği yok NU8000'e özel bir durum değil. Sorun yok 5.1 kanal gelen sesi stereo olarak TV hoparlöründen dinleyebilirsiniz. Şayet 5.1 kanal dinlemek istiyorsanız, ham olarak gelen ses sinyalini çözecek DTS ARC veya OPTICAL destekli bir ev sinema sistemi çalıştıran receiver kullanmanız gerekir. Zaten ev sinema sisteminiz yoksa 5.1 kanal çıkış hiç bir işinize yaramaz. Sonuçta TV üzerinde 2 kanal veya 2.1 kanal hoparlör sistemi var ;)
  • Cji kullanıcısına yanıt
    Tv gayet iyi cıkmiş hayırlı günlerde kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peccimist

    Samsung'un 2018 model tüm tv'lerinde DTS-(PASSTHROUGH) desteği yok NU8000'e özel bir durum değil. Sorun yok 5.1 kanal gelen sesi stereo olarak TV hoparlöründen dinleyebilirsiniz. Şayet 5.1 kanal dinlemek istiyorsanız, ham olarak gelen ses sinyalini çözecek DTS ARC veya OPTICAL destekli bir ev sinema sistemi çalıştıran receiver kullanmanız gerekir. Zaten ev sinema sisteminiz yoksa 5.1 kanal çıkış hiç bir işinize yaramaz. Sonuçta TV üzerinde 2 kanal veya 2.1 kanal hoparlör sistemi var ;)
    nu8000 ne yazık ki dts i arc veya optic üzerinden de iletmiyor.denemiş biri olarak söylüyorum bunu.dts sesleri almanın tek yolu sesi bir kaynağı bir receivera bağlayarak çözdürmek ve görüntüyü receiver üzerinden vermek.




  • usb 3.0 yokmuş televizyonda

    bu forumda açılan bir başka konuda, usb 2.0 portuyla 4k videolarda takılmalar olur denmiş ama denemek için filmi açtım ilk 1-2 dksına baktım harikaydı 4k hissini sonuna kadar veriyordu. akşam filmi seyredip buraya deneyimlerimi yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sıfırbirr -- 21 Ocak 2019; 17:49:29 >
  • merhabalar. 3 ay önce vatan bilgisayardan 5800tl ye evlenince kullanmak için aldığım, servise kurulumunu yaptırdıktan sonra kendimde yüzeysel olarak inceleyerek tekrar kutuladığım televizyonu forumda okuduğum sayısız şikayet nedeniyle tekrar incelemek üzere pazar günü tekrar kutusundan çıkardım.

    öncelikle ölü piksel testi yaptım ve ekranın sağ kenarında yukarıdan aşağıya kadar 3mm genişliğinde beyaz bir şerit oluştuğunu gördüm. tv yayını ve usb üzerinden oynattığım filmlerde ekranın sağındaki şerit kayboldu ancak ekrana tam oturmayan 21/9 görüntü formatına sahip filmlerde aynı çizginin görüntünün hemen üstünde yatay olarak belirdiğini gördüm.

    testleri gündüz yaptığım için ışık sızması testini sağlıklı şekilde yapamadım ama gördüğüm kadarıyla ekranda aydınlatma sorunu bulunmuyor. 1 aylık değişim süresi geçtiğinden eylül ayında evlenip aktif olarak kullanmaya başlayana kadar garanti konusunda herhangi bir şey yapmayı düşünmüyorum.

    aranızda buna benzer bir sorun yaşayan var mı? ne yapmamı tavsiye edersiniz?

    https://i.hizliresim.com/V9M6bq.jpg
    https://i.hizliresim.com/nQW2B1.jpg
    https://i.hizliresim.com/v6pRqO.jpg
    https://i.hizliresim.com/16grX1.jpg




  • sıfırbirr S kullanıcısına yanıt
    yorumunu bende sabırsızlıkla bekliyorum çünkü o kadar uzun film indiremedim nereden indirebiliriz onuda yazarsan torrent harici torrentte virüs çok paralı sitede istemiyorum varsa bildiğiniz site özelden yada buradan paylaşırsan sevinirim bide bende denemek için 4k kısa filmler indirdim usbden takılmadan oynattı sorun yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarkan_ist

    yorumunu bende sabırsızlıkla bekliyorum çünkü o kadar uzun film indiremedim nereden indirebiliriz onuda yazarsan torrent harici torrentte virüs çok paralı sitede istemiyorum varsa bildiğiniz site özelden yada buradan paylaşırsan sevinirim bide bende denemek için 4k kısa filmler indirdim usbden takılmadan oynattı sorun yok
    valla hocam ben torrentten indiriyorum zaten torrent harici bir yerde bulabileceğini zannetmiyorum.

    https://1337x.to/
  • Arkadaşlar selamlar

    Tavsiyenize ihtiyacım var. bir buçuk yıldır 49" ks8500 sahibiyim. Ancak çocuklar sağolsun ekrana attıkları bir cisim nedeniyle cam kırılmadı ama üstten aşağıya kadar 15 cm genişliğinde bir çizgi meydana geldi. Panel değişimi gerekiyor ve yaklaşık olarak 4150 TL civarında. KS 8500'den çok memnundum. Şimdi yeni bir tv ihtiyacı varı. Aslında ya paneli yaptıracağım ya da 5500 TL civarında bir paraya 55" NU8000 ile 49" Q6FN arasında kalmış bulunuyorum. KS8500'ün tadını hangisi verir. NU8000 çok güzel Q6FN de sonuçta QLED. Sanırım biri 100Hz diğeri 50Hz ama playstation filan gibi bir oyun adetimiz yok. TV ve Netflix ya da kendi arşivimizden film izliyoruz. Sizce ne yamalıyım tavsiyeniz nelerdir. MEvcut TV'yi onartmak mı ki ilave 2000-2500'e yenisini almak daha mantıklı geliyor. Yenisiyse mevcut TV alışkanlığıyla 55" NU8000 mi 49" Q6FN mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dutkurusu -- 22 Ocak 2019; 11:28:29 >
  • emre6128 kullanıcısına yanıt
    İade veya değişim yaptır servise istersen ışık paneli arızalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bright like a Diamond

    amazondan iade edip teknosadan aldım fakat şöyle bir durum var ses ile ilgili

    youtube uygulamasını açınca yukarıdaki "Önerilenler" "En iyiler " gibi tablarda gezinme yaptıkça boru gibi ses geliyor sanki tiz sesi fazla ve hopörleri cızıldatıyor
    iade ve değişim gerekir mi sizce daha önce yaşayan var mı
    Deneyen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.