Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SAMSUNG 55NU8000 KULLANICILARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
5.682
Cevap
132
Favori
419.808
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    874 Mesaj
    4. Degisim cihazimda guzel bir panel buldum diye sevinirken bugun televizyon otomatik kapatma ile kapandi(4 saat kanal degistirmemistim)ve tekrar actigimda karsilastigim sonuc









    Bir daha samsung mu?Asla



    Simdi isin yoksa bir daha bekle,televizyonsuz kal.



    Bunun cozumu var mi diye sormuyorum bile..Anakart yanmisa benziyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    10557 Mesaj

    Fişini sök tak duzelir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Christian Louboutin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1949 Mesaj

    geçmiş olsun hocam bunları görünce insan soğuyor gerçekten bizde indirime girince almayı düşünüyoruz
    |
    |
    Bahsedilenler: Christian Louboutin
    _____________________________
    Apple iPhone 11 Pro, Macbook Pro, iPad Pro, Apple Watch 4, PS4 Pro
    PSN ID: LuqueTr
  • Er
    7 Mesaj

    Cevabınız için teşekkür ederim. Cumartesi günü sorduğumda 6300 tl demişlerdi teknosada. Bugün vatan ile görüştüm. Haftaiçini bekleyin diyorlar. Bu arada vatan cumartesi günü 6000 tl demişti. (bu söylediklerim peşin fiyatları)
    |
    |
    QRX kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    870 Mesaj

    Elektronik işi gerçekten şans işi. Geçmiş olsun.
    |
    |
    Bahsedilenler: Christian Louboutin
    _____________________________
    Car Lover
  • Er
    10 Mesaj
    Arkadaslar PIP ozelligi nasil aktif oluyor bende pasif durumda
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    150 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kck87

    Selam arkadaşlar,

    Farklı renklerde paneli test ederken farkettim sağ üst köşede nokta gibi ölü piksel demeyeceğim sanki leke gibi bişey var sanırım. Yeni eve taşındığımdan ve yoğun zamanlar geçirdiğim için servis kurulum yaparken test edebilme fırsatım olmamıştı.
    Zoom yaptığımda panel ile ön katmanın arasında sanki leke gibi duruyor, çünkü leke altındaki piksel ışıkları gözüküyor gibi geldi bana.

    Konu hakkında tecrübesi olan arkadaşlar youmlarsanız sevinirim.

    Resimleri de ekliyorum;
    Beyaz, ,Kırmızı, Mavi, Yeşil, Sarı, Turkuaz, Magenta renklerinde çektiğim resimler aşağıdaki linklerdedir. Resimleri kaydedip zoom yaptığınızda lekenin arkasındaki piksel ışıkları belli oluyor.
    Resim yükleme sitesi kaliteyi düşürdüğü için ayrı download linki ekliyorum.

    Beyaz:https://i.hizliresim.com/AD08nq.jpg
    Kırmızı:https://i.hizliresim.com/4jZW1q.jpg
    Mavi:https://i.hizliresim.com/JZ78qn.jpg
    Yeşil:https://i.hizliresim.com/Ov38VA.jpg
    Sarı:https://i.hizliresim.com/zj2Oa4.jpg
    Turkuaz:https://i.hizliresim.com/GmpWP3.jpg
    Magenta:https://i.hizliresim.com/y6AJNN.jpg

    Resim download: https://drive.google.com/open?id=1IcSks2vW5iydqNNHdxISRYlhGN88rgQc




    quote:

    rick dangerous @ 30 Kasım 2018 00:11:45

    Son sayfalarda gördüğüm kadarıyla herkes benim gibi; desteklenmeyen film dizi formatlarından muzdarip, lakin benim sormak istediğim ( 90 sayfayı okumayı çok isterim ama maalesef) bir konu var. PS4 oynarken oyun modunu kullanmak daha mı iyi ve oyun modunda ekstra ayarlar var mı tavsiye edeceğiniz ? Hiç açmadım oyun modunu çünkü eski Samsung Tv'de 2010 model) hiç bir halta yaramıyordu oyun modu. Bir sinerji yaratırsak iyi olur


    PS4 var fakat deneme fırsatım henüz olamadı denedikten sonra yorum yazarım. Deneyen arkadaşlar da yorum yapacaklardır.
    Selam Arkadaşlar;

    Yaşadığım sorun ile ilgili bugün servis dönüş yaptı. Değişim için merkezden onay beklendiğini söyledi. Alternatif olarak da TV panel değişimi ve 500Tl nakit hediye ediyoruz 3gün ile 1 hafta arasıdna panel değiştirip teslim edebiliriz ve TV garantiniz aynen devam edecek şeklinde alternatif sundular. Bende direkt olarak değişim istediğimi belirttim. Merkezden değişim onayı geldiğinde terkar iletişime geçeceklermiş.
    Ya bu merkez dedikleri yerde çalışan yokmu bu nedir ya resimlere bakıp bi onay veremediler kaç hafta gün oldu.

    Birde elektrikler gidip geldiğinde görüntü ayarları parlaklık v.s. sıfırlanıyor arkadaşlar sizde de böylemi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kck87 -- 24 Aralık 2018; 13:16:8 >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Tekrardan selamlar herkese. Lütfen tecrübeli arkadaşlar bu konuyla ilgili yorum belirtirse, yol gösterirse çok sevinirim çünkü tam şu noktada kafam çorba oldu. Ne yapacağımı bilmiyorum.


    1) TV'de sağ ve solda gölgelenme sorunu vardı. Servise gönderdim ve normal dedikleri tvnin fotoğraflarını ekliyorum. [1.RESİM] [2.RESİM]

    2) TV'ye serviste sadece kontrol işlemi yapılmış, herhangi bir onarım görmemiş. Buna rağmen geldiğinde ekranda şöyle bir leke vardı. [RESİM]

    3) Bunun üzerine aynı gün tekrar servise alınıp panel komple değişti ve son durum linkteki gibi [RESİM]


    Ya benim gözlerim bozuk veya hayal görüyorum ya da servis elemanlarının hepsi bakar kör. TV'nin paneli değiştiği halde tvdeki görüntüde, fotoğraf düzenleme uygulamarındaki vinyet özelliği eklenmiş gibi her iki yanında gölgelenme yapıyor. Ne yapacağım ben bununla ?
    |
    |
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.




  • Çavuş
    59 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: StaticDamaqe

    Amazon’dan kullanılmış televizyon vakasından sonra 2. televizyon tarafıma ulaştı. Kurulum yapıldıktan sonra ekleme yapacağım.
    Herkese merhaba,

    Amazon Türkiye’den aldığım televizyon kullanılmış çıkmıştı, daha önce yazmıştım. Yaklaşık1.5 ay sonra yenisini gönderdiler bu da kullanılmış çıktı. Özellikle konu hakkında yapmış olduğum aramalar, eklettiğim notlar hiçbir işe yaramamış. Konuyu sosyal medyada gündeme getirmiştim. Şimdi Amazon Global’e de durumu bildirip hukuki sürece başlayacağım. Buradan alışveriş yapacakların bilgisine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StaticDamaqe -- 24 Aralık 2018; 15:30:55 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1210 Mesaj

    Gecmis olsun hocam amazondan hangi firmadan almistiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    StaticDamaqe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    59 Mesaj

    Teşekkür ederim hocam, satıcı Amazon Türkiye’ydi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hakan_44 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    874 Mesaj

    Bugun televizyon kendi kendine duzeldi.Simdide çıtlama sesi cikti ortaya.Dakikada 10 kez televizyondan cit cit sesler cikiyor.Birde bununla ugrasicam gibi gozukuyor.



    Bu televizyonu almak isteyenlere tavsiyem kosarak uzaklasmalari.5 bin tlyi cope atmak isteyenler tabii ki alabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Christian Louboutin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj

    Sizin şanssızlığınızdan mıdır nedir bilemem ama peş peşe böyle bir durumla karşılaşmanız da çok can sıkıcı olsa gerek.

    Hangi firmadan aldıysanız eğer iade talep edin ve paranızı geri alın.

    Eğer internet üzerinden aldıysanız tekrar değişim talep etmeleri durumunda kabul etmeyin.

    Ben daha tv piyasaya sürülmeden ve mağazalarda bile yok iken doğrudan bölge dağıtıcısından almıştım tv yi. Şu ana kadar maşallah tık demedi ve çok memnunum.

    İmkanı olanlar için bizzat aracı olmadan Samsung'un kendi bayilerinden almasını tavsiye ederim. Buna elektronik mağazaları da dahil.

    Sadece resmi Samsung mağazalarını tercih edin.
    |
    |
    Christian Louboutin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    874 Mesaj

    Şu an kullandığım cihaz 3.değişim cihazı.Hepsinde bir sıkıntı çıktı.Direk samsung türkiye değiştiriyor televizyonları.

    Benim şanssızlığım mı bilmiyorum :/
    |
    |
    maho23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    48 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Christian Louboutin

    4. Degisim cihazimda guzel bir panel buldum diye sevinirken bugun televizyon otomatik kapatma ile kapandi(4 saat kanal degistirmemistim)ve tekrar actigimda karsilastigim sonuc









    Bir daha samsung mu?Asla



    Simdi isin yoksa bir daha bekle,televizyonsuz kal.



    Bunun cozumu var mi diye sormuyorum bile..Anakart yanmisa benziyor



    benim de aynisi oldu 20 gundur televizyonsuzum.Nefret ettim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    10 Mesaj
    Herkese merhaba, Dahili uydu alıcısı üzerinden kanal değiştirirken arada TV takılıp kalıyor. Komutlara tepki vermiyor yaklaşık 10 - 15 saniye sonra kendine geliyor. Hafif takılarak ilerliyor bi 5 - 10 saniye sonra normale dönüyor. Bu gibi bir durum yaşayan arkadaşlar var mı?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    48 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gidaci55

    Herkese merhaba, Dahili uydu alıcısı üzerinden kanal değiştirirken arada TV takılıp kalıyor. Komutlara tepki vermiyor yaklaşık 10 - 15 saniye sonra kendine geliyor. Hafif takılarak ilerliyor bi 5 - 10 saniye sonra normale dönüyor. Bu gibi bir durum yaşayan arkadaşlar var mı?
    evet benim tvde de aynisi vardi ben normal karsilamistim ama daha sonra tv temelli gittu bununla bir alakasi var mi bilmiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    bende de aynısı var yeni başladı bakalım ne olacak bekleyelim görelim
    |
    |
    yavuzhan007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    59 Mesaj
    Herkese merhaba,

    Amazon Türkiye’den 55 Nu 8000 satın almıştım. Amazon Türkiye satıcısı. Kullanılmış ürün gönderdiler ve yaklaşık 1.5 ay sonra değişim yaptırabildim. 2. gelen televizyon da kullanılmış çıktı. Amazon Türkiye maalesef çözüm üretemiyor. Konuyu Amazon Global’e taşımak istiyorum fakat amazon.com üzerinden mesaj atınca Türkiye’ye yönlendiriyorlar. İletişim kurabileceğim e-mail adresi bilen var mı? Nasıl bir süreç yürütmeliyim? Yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj

    Vpn ile siteye girmeyi dene



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    StaticDamaqe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
HızlıCevap
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
seo paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.