Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SAMSUNG 55NU8000 KULLANICILARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
5.686
Cevap
132
Favori
420.064
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Smart view bende çalışmıyor. Aynı ağda olmasına rağmen görmüyor tv yi. Ekran yansıtmada aynı şekilde sorunlu.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Er
    7 Mesaj
    Sevgili kullanıcılar çetinkaya marka 1000v 800w voltaj regülatörü almak mantıklı mıdır voltaj düşüklüğü yada yüksekliği riski için bu tvye uygun. Reklam olmasın diye link atmıyorum ama fikriniz önemli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: The.ExpertD

    Ben mi fazla pimpirikliyim yoksa televizyonda bir sıkıntı mı var ? Özellikle futbol maçı izlerken bu karartılar gözüme batıyor.



    TV ankaradan gelmiş ve paneller kontrol edilmiş. TVnin özelliği buymuş. Samsung'un Türkiyede nasıl bir zihniyetle yönetildiğinin ve hatta Türkiyedeki hizmet anlayışının en büyük örneği de bu olsun. Bir daha samsung'dan kibrit çöpü alırsam ne olayım.
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.




  • Çavuş
    89 Mesaj

    ne demek ya. aksiyon yazılarında ne yazmışlar yada size tam olarak ne denildi. öyle iş mi olur
    |
    |
    The.ExpertD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: The.ExpertD

    Ben mi fazla pimpirikliyim yoksa televizyonda bir sıkıntı mı var ? Özellikle futbol maçı izlerken bu karartılar gözüme batıyor.



    Konudaki arkadaşlar kusura bakmasın, kendi mesajımı alıntılayıp duruyorum ancak rezaletin boyutu gıdım gıdım artıyor.
    Makinenin, robotun birleştirdiği elektronik cihazı Türkiye'deki servislere emanet ederseniz ne mi olur ?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The.ExpertD -- 20 Aralık 2018; 13:53:9 >
    |
    |
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mericim

    ne demek ya. aksiyon yazılarında ne yazmışlar yada size tam olarak ne denildi. öyle iş mi olur
    Orası da ayrı bir rezalet. Servise alındığından beri her gün 2 defa aradım. Dedikleri şey hep aynı "servisten size geri dönüş sağlanacak, tv kontrol ediliyor" 4 gün boyunca bunu duydum. Ne arayan vardı ne soran. Bugün sabah canlı destekten sorduğumda arıza kaydının olmadığını söylediler. M.H numarasını aradığımda yine arıza kaydının bulunmadığını ve teslim ettiğim servisi aramamı söylediler. İtiraz ettim anlattım, 3-4 dakika bekleterek kontrol ettiler. Arıza kaydının kapandığını ve dalga geçer gibi televizyonun özelliğinin o olduğunu söylediler. Bu kadar zır cahil bir servisle hayatım boyunca karşılaşmadım. Yerel servisi aradığımda ise televizyonun geldiğini ve teslim edileceğini söylediler. Geldikten sonra da durum üstteki resimler gibi.

    Tekrar alıp götürdüler televizyonu. Bir dahaki gelişinde kesinlikle kabul etmeyip olayı yargıya taşıyacağım.
    |
    |
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.




  • Onbaşı
    22 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    55 çok küçük olur o mesafeye bana 2.5 metreden küçük geliyor 55 keşke 65 alsaymışım diyorum
    Haydaa biri büyük gelir diyor biri gelmez diyor.Ne yapicaz şimdi.Kafamı iyicene karıştırdınız;))Gercekten karar veremedim 55-65 mi diye.3 metreden 65 izleyen yokmu?? Bide ondan yorum aliyimm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    Naptin ya 2 metre cok yakın degilmi??65 alırsam 3 metreden izlicem ama büyük gelir göz ağırtır diye korkuyorum.Iki haftadir karar veremedim.Almaya avm ye gidiyorum bakınıyorum boş dönüyorum,;)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    smmmcevo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dodo1981

    Haydaa biri büyük gelir diyor biri gelmez diyor.Ne yapicaz şimdi.Kafamı iyicene karıştırdınız;))Gercekten karar veremedim 55-65 mi diye.3 metreden 65 izleyen yokmu?? Bide ondan yorum aliyimm

    Alıntıları Göster
    Aynen bende 2 yıldır karar veremedim 2 metreden 55" büyük mü olur karar veremiyorum
    |
    |
    _____________________________
    Apple iPhone 11 Pro, Macbook Pro, iPad Pro, Apple Watch 4, PS4 Pro
    PSN ID: LuqueTr
  • Teğmen
    123 Mesaj

    Bir haftada alisiyo insan hocam



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Dodo1981 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    40 Mesaj

    Wifi modulun calismiyo servisi arayip urunu degistirmelerini soyle ayni problem vardi servis kumandasi ile reset atti 2 gun calisti 3. Gun kopmalar oldu 4. Gun çalismadi degisim talebinde bulundum degistirdim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ns41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    37 Mesaj

    Malesef ne yaptıysam olmadı. Smart view uygulamasını ilk zamanlar denemiştim ama olmamıştı. Siz 5 Ghz için herhangi bir ayar yaptınız mı ?
    |
    |
    H27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dodo1981

    Haydaa biri büyük gelir diyor biri gelmez diyor.Ne yapicaz şimdi.Kafamı iyicene karıştırdınız;))Gercekten karar veremedim 55-65 mi diye.3 metreden 65 izleyen yokmu?? Bide ondan yorum aliyimm

    Alıntıları Göster
    Değerli kardeşim , evimde oturma odamda koltuk dizaynını baz aldığımda ve tv ünitesi hesaba katıldığında ortalama 3-3,5 m mesafeden izliyorum. Bu kişisel düşüncemdir ve bana göre en idealidir. (55 inç)

    Bir çok farklı kaynakta 1080p için bilmem kaç metre , 4k için b*k püsür metre hesapları var. Bunları kaale almayacaksın.

    Tv ilk kurulumda gözümüze büyük geldi , biraz alışınca da daha mı büyük alsaydım diye düşündüm.

    Tabi bir süre sonra da en ideal seçimin 55 inç olduğunun farkına vardım. Bir yerde de gözümün sağlığını düşünmek zorundayım.

    Tv yi kocaman alıp getirip ağzımızın içine sokmanın da bir anlamı yok. Bana göre bir noktadan sonrası israf. Optimum düzeyde düşünmek gerek.
    _____________________________




  • Çavuş
    40 Mesaj

    Modem sadece 5 ghz de acik duruyor 2.4 ghz kapali servis gelince acip deniyelim dedik 4. Gun yine ayni problem basladi (smrt view ile beraber wifi da gitti hicbir ağı görmuyo)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    onurdinhooo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj

    Telefonunuz ne marka acaba ?

    Amacınız sadece ekran yansıtmak ise smart viewe gerek yok.

    Bilmeyen arkadaşlar için söyleyeyim. Çoğu akıllı telefon markalarında ekran yansıtma için ekstra bir programa ihtiyaç yoktur. (Neredeyse hepsinde)

    LG , Samsung , HTC , Huawei gibi markalarda Miracast , Asus markalarda Play To vs gibi özellikler telefon içerisinde mevcuttur.
    Diğer cihazlar için ise (android) ekran yansıtmak isteyen arkadaşlar sırayla Ayarlar-Ekran-Yayınlama menüsüne giriş yapsınlar. Eğer ekranda tv modelini göremezlerse sağ üst köşede bulunan sekmeye tıklayıp 'Kablosuz Görüntülemeyi Etkinleştir' kutucuğunu seçip aktif hale getirsiniler. TV ile telefon kesinlikle aynı modem ve ağda olmak zorundadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maho23 -- 20 Aralık 2018; 22:25:34 >
    |
    |
    ns41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj

    Samsung galaxy S8 ve hem kendi menusunden hem SmartThings ten denedim sonuc ayni



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    maho23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    37 Mesaj

    Böyle bir sorun olması kötü oldu ya. Yazılım güncelleme bakıyordum internetten sorunu çözer diye. Bugünün tarihiyle paylaşılmış yeni bir yazılım gördüm. Türkçe değil tahmin ettiğim kadarıyla. Çünkü multilanguage gibi bir not yazmamışlar. Benim cihazımın versiyonu 1153.3
    Altta paylaştığım linkte 1202.3 var.
    Bölge farklılığından dolayı sorun yaşar mıyım? Konuda tecrübeli arkadaşlar bilgilendirirse çok memnun olurum
    https://www.samsung.com/us/support/owners/product/2018-uhd-smart-tv-nu8000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurdinhooo -- 20 Aralık 2018; 22:31:8 >
    |
    |
    Bahsedilenler: maho23 , H27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Sene olmuş 2019 ne puhu tv var ne tivibu yazıklar olsun!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj

    Yeni yazılım bölgesel olarak yayımlanmaya başlanmış.

    Kısa süre içerisinde TR sitesine de eklerler. Biraz daha bekleyin. Dil konusunda bilgi yok. Amerika ve bazı ülkelerde kullanıma sunmuşlar.

    Güncelleme içeriği ise ;

    - Model: NU7400, NU7500, NU8000, NU8500, NU9000, Q6F, Q7F, Q7C, Q8F, Q9F
    - Sürüm: 1202.3

    1. Geliştirilmiş kullanılabilirlik
    2. Geliştirilmiş tarayıcı performansı
    3. Geliştirilmiş uygulama performansı
    4. Geliştirilmiş kararlılık
    5. Giriş cihazlarının geliştirilmiş kullanılabilirliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maho23 -- 20 Aralık 2018; 23:24:34 >
    |
    |
    onurdinhooo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Teşekkürler dediğiniz gibi bekleyeceğim artık..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
seo paketleri
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.