Şimdi Ara

SAMSUNG 2011 D SERİSİ MODELLERİ; 3D LED TV [ANA KONU] (287. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.840
Cevap
35
Favori
779.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4

     SAMSUNG 2011 D SERİSİ MODELLERİ; 3D LED TV [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    merhaba tek takılma değil ekran kenarlarından ışık sızmalarıda var .hadi onuda geçtim tv seyrederken arka plan görüntüleri bulanık yani seyrederken hiç keyif alamıyorum.
    Tüm ayarları denedim. Dün samsung servis geldi yok yayından yok ışık sızması olurmuş normalmiş gibi laflar etti .Hdmı kablosunu değiştirdi, birde digitürk ile konuşun kutuda problem olabilir dedi. Şimdi digitürkü çağardım baksın eğer ondada bi şey yoksa işin peşini bırakmayacam iadesini veya değişimini isteyeceğim.Bu arada tvyi aldığım BİMEKS konuyla hiç ilgilenmiyor topu samsunga attı.

    Merak etme hiçbir teknoloji market bu tarz sorunlarla ilgilenmiyor sanki malzemeyi satanlar kendileri değilmiş gibi

    samsung türkiyeye topu atıp aradan çekiliyorlar bende vatandan aldım 1 hafta sonra iade etmek istedim kabul etmediler halbuki kanunen hakkım var ama uzun iş tabii

    onun yerine kulağımızı tersten tutturdular serviz aracılığı ile değişim aldım

    Evril,

    Ben cihazı Vatan'a iade ettim. Ancak bunu yapmak için sikayetvar.com'a yazı yazdım, defalarca Samsung Türkiye, kurulumu yapan servis ve Vatan ile konuşmak durumunda kaldım. Sonunda Vatan iade aldı.

    Ancak ben cihazı kurulum sırasında iade etmiştim ve tv'yi hiç kullanmadım. İade'den sonra karşılıklı sinirlerine gerildiği süreçlerden sonra Vatan bir şekilde ikna oldu.

    Bunu yaparken, bankamı arayıp kredi kartındaki ilgili harcamayı iptal ettirmeleri yönünde talimat verdim ve tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım. Ancak, Vatan'ın beklenmedik şekilde iadeyi kabul etmesi ile tüketici hakem heyetine dilekçe vermem gerekmedi.

    merhaba samsung servii bugün cihazı incelemek için aldı .Ya değişim yada para iadesi yapacaklar tabi mühendisler kontrol edeceklermiş. Bi şey yok demezler inşallah.
    Fakat bende şimdiden stres başladı değişirlerse yine aynı sorun olurmu veya para iadesi yaparlarsa ne almalayım sorunsuz tv film seyretmek için. ps3 oyun falan çokta önemli değil önemli olan benim için iyi bir tv yayını izlemek iyi bir film izlemek (3d li). Bu konuda tavsiyeleri olan varmı.




  • Merhabalar ,bende geçen hafta samsung 40d7000 ile aranıza katılmış bulunamktayım ,tüm sayfaları okudum fakat tam olarak bu clouding ve ışık sızdırma olayını test etmek için ekrana nasıl bakmak gerektiğini anlamadım.Tam olarak karşıdan bakılan bir açıyla mı bakarak test etmem gerekiyor? Yardımcı olursanızı seviririm.Daha 1 hafta olmadı alınalı,ona göre yolumuzu çizelim iade hakkıımız varken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    merhaba tek takılma değil ekran kenarlarından ışık sızmalarıda var .hadi onuda geçtim tv seyrederken arka plan görüntüleri bulanık yani seyrederken hiç keyif alamıyorum.
    Tüm ayarları denedim. Dün samsung servis geldi yok yayından yok ışık sızması olurmuş normalmiş gibi laflar etti .Hdmı kablosunu değiştirdi, birde digitürk ile konuşun kutuda problem olabilir dedi. Şimdi digitürkü çağardım baksın eğer ondada bi şey yoksa işin peşini bırakmayacam iadesini veya değişimini isteyeceğim.Bu arada tvyi aldığım BİMEKS konuyla hiç ilgilenmiyor topu samsunga attı.

    Merak etme hiçbir teknoloji market bu tarz sorunlarla ilgilenmiyor sanki malzemeyi satanlar kendileri değilmiş gibi

    samsung türkiyeye topu atıp aradan çekiliyorlar bende vatandan aldım 1 hafta sonra iade etmek istedim kabul etmediler halbuki kanunen hakkım var ama uzun iş tabii

    onun yerine kulağımızı tersten tutturdular serviz aracılığı ile değişim aldım

    Evril,

    Ben cihazı Vatan'a iade ettim. Ancak bunu yapmak için sikayetvar.com'a yazı yazdım, defalarca Samsung Türkiye, kurulumu yapan servis ve Vatan ile konuşmak durumunda kaldım. Sonunda Vatan iade aldı.

    Ancak ben cihazı kurulum sırasında iade etmiştim ve tv'yi hiç kullanmadım. İade'den sonra karşılıklı sinirlerine gerildiği süreçlerden sonra Vatan bir şekilde ikna oldu.

    Bunu yaparken, bankamı arayıp kredi kartındaki ilgili harcamayı iptal ettirmeleri yönünde talimat verdim ve tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım. Ancak, Vatan'ın beklenmedik şekilde iadeyi kabul etmesi ile tüketici hakem heyetine dilekçe vermem gerekmedi.

    merhaba samsung servii bugün cihazı incelemek için aldı .Ya değişim yada para iadesi yapacaklar tabi mühendisler kontrol edeceklermiş. Bi şey yok demezler inşallah.
    Fakat bende şimdiden stres başladı değişirlerse yine aynı sorun olurmu veya para iadesi yaparlarsa ne almalayım sorunsuz tv film seyretmek için. ps3 oyun falan çokta önemli değil önemli olan benim için iyi bir tv yayını izlemek iyi bir film izlemek (3d li). Bu konuda tavsiyeleri olan varmı.

    kardeş geçmiş olsun bu başlıkların içinde bi yerde senin sıkıntın gibi bir sıkıntı bende yaşadım bahsettim, sözde mühendisler bakım için alınan tv de ışık sızmasını göremeyip ürene sağlam raporu vererek geri yolladılar.Resimleri aşağıda

    http://imageshack.us/photo/my-images/225/51417117.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/97/25088917.jpg

    Ben arkasını bırakmadım ihtarname çektim tepe yöneticilerine mail attım sonra değişim kararı çıktı tekrar kontrole gitti TV 2-3 kez gitti geldi ve ürüne sonunda değişim kararı çıktı, değiştirdim.Değiştirdim ama yine ışık sızmaları var eskisi kadar olmasa da çok fazla değil.Samsung un TV leri sanırım hep problemli çok dikkat etmek lazım sen ama her iki durumada hazırlıklı ol derim.Olumsuz bir yanıt alırsan arkasını bırakma.




  • ışık sızması haftasonu vatandan almıs oldugum d8000 tv de ozellıkle koselerde olmak uzere bende de var tv ızlerken karanlık veya ısıklı ortamlarda benı rahatsız etmıyor sadece kanal degısımlerınde ınfo bar ıle bırlıkte sıyah ekran cıktıgında farkedıyorum ekran tamamen sıyah oldugunda sankı ekranın elektırıgı kesılıyormus gıbı sızma felan kalmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    Yarın Star yeni frekansa geçecek malum. Sadece bir kanalın frekansını değiştirmek için ne yapmak lazım bilen var mı? Ben bakındım ama sadece Uydu Tarama kısmını görebildim. Bir kanal için bütün düzeni bozmayalım şimdi...


    kendim yapayım dedim...
    USB de kanal ayarları olmasaydı (thnks God it's samtoolbox) herşey gitmişti akşam akşam
    umutla ve fotoğraflı yönlendirme de olur hayali ile ben de cevabı bekliyorum



    Elle yaptım TV üzerinden. Buldum sonunda ayarı. Usb ye de yedekledim listeyi. Sonra PC de sıraladım. Tekrar TV ye attım. Oldu çok şükür...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibocan1978

    ışık sızması haftasonu vatandan almıs oldugum d8000 tv de ozellıkle koselerde olmak uzere bende de var tv ızlerken karanlık veya ısıklı ortamlarda benı rahatsız etmıyor sadece kanal degısımlerınde ınfo bar ıle bırlıkte sıyah ekran cıktıgında farkedıyorum ekran tamamen sıyah oldugunda sankı ekranın elektırıgı kesılıyormus gıbı sızma felan kalmıyor

    Bende Vatandan 55D8000 aldım bende de kanal değiştirirken ve infoda sağ ve sol altta olmak üzere gri beyaz gibi bulutlanma var. Fakat 1saat sonra sanki geçiyor gibime geldi. Servisle konuştum bu durumu abi ararsan gelir bakarız dedi daha aramadım karar veremedim.
  • Bugun teknosa'ya gittim ve 46d7000 almayi planlarken biraz fikrim degisti.

    Gercekten samsung tvlerin biraz daha canli ve pastelsi bir gorunumu vardi.Acaba kullanan arkadaslar ekran ayarlari ile bunu daha dogal bir hale getirebiliyorlar mi ? Sony ve lg cok daha dogal bir gorunume sahipti panel olarak..

    Diger dikkatimi ceken lg'nin hakikaten 3d konusunda samsung'a gore daha basarili olmasidi ya da bana yapilan sunum boyle bir izlenim olusturdu.Acikcasi lg'nin 55d8000'e rakip bir tvsi vardi 3d konusunda beyzbollu bir test videosu resmen agzimi acik birakti.toplara elimi uzatasim geliyordu .Sony ve panasonic pek test edemedim.

    3d konusunda tecrubesi olanlarin onerilerini alabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibocan1978

    ışık sızması haftasonu vatandan almıs oldugum d8000 tv de ozellıkle koselerde olmak uzere bende de var tv ızlerken karanlık veya ısıklı ortamlarda benı rahatsız etmıyor sadece kanal degısımlerınde ınfo bar ıle bırlıkte sıyah ekran cıktıgında farkedıyorum ekran tamamen sıyah oldugunda sankı ekranın elektırıgı kesılıyormus gıbı sızma felan kalmıyor

    kardeş ben de tv yi iade edip parasını geri aldım şimdi yeni tv araştırmasına girdim samsung istiyorum yine ama korkuyorum philip te bu sorunlar yok denecek kadar az sanırım philips alacağım karar verme aşamasındayım şu an
  • Arkadaşlar şu kumandayı işaretçi konumunda web üzerinde rahat rahat kontrol edebilen var mı ? Uyuz oldum dün youtube web browserden girdim.Fareyi touchpad üzerinden çekiyorum iniyor aşağı doğru bittiği için elimi yukarı götürüp tekrar az daha aşağı insin diye çekiyorum ama yukarda elimi koyar koymaz işaretçide yukarı gidiyr.Herhangi bir kalibrasyon ayarı varmıdır bunun kullanmak ölüm oluyor. Mesela Youtubede 1080p videoyu açsam bile 360p de açılıyo bunun için videonun sağ alt tarafında ayar yeri var oraya getirmeye çalışıyorum ama nafile gelmiyor namussuz işaretçi. Çözümünü bulan varmı hassas kullanım için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realmustim

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    merhaba tek takılma değil ekran kenarlarından ışık sızmalarıda var .hadi onuda geçtim tv seyrederken arka plan görüntüleri bulanık yani seyrederken hiç keyif alamıyorum.
    Tüm ayarları denedim. Dün samsung servis geldi yok yayından yok ışık sızması olurmuş normalmiş gibi laflar etti .Hdmı kablosunu değiştirdi, birde digitürk ile konuşun kutuda problem olabilir dedi. Şimdi digitürkü çağardım baksın eğer ondada bi şey yoksa işin peşini bırakmayacam iadesini veya değişimini isteyeceğim.Bu arada tvyi aldığım BİMEKS konuyla hiç ilgilenmiyor topu samsunga attı.

    Merak etme hiçbir teknoloji market bu tarz sorunlarla ilgilenmiyor sanki malzemeyi satanlar kendileri değilmiş gibi

    samsung türkiyeye topu atıp aradan çekiliyorlar bende vatandan aldım 1 hafta sonra iade etmek istedim kabul etmediler halbuki kanunen hakkım var ama uzun iş tabii

    onun yerine kulağımızı tersten tutturdular serviz aracılığı ile değişim aldım

    Evril,

    Ben cihazı Vatan'a iade ettim. Ancak bunu yapmak için sikayetvar.com'a yazı yazdım, defalarca Samsung Türkiye, kurulumu yapan servis ve Vatan ile konuşmak durumunda kaldım. Sonunda Vatan iade aldı.

    Ancak ben cihazı kurulum sırasında iade etmiştim ve tv'yi hiç kullanmadım. İade'den sonra karşılıklı sinirlerine gerildiği süreçlerden sonra Vatan bir şekilde ikna oldu.

    Bunu yaparken, bankamı arayıp kredi kartındaki ilgili harcamayı iptal ettirmeleri yönünde talimat verdim ve tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım. Ancak, Vatan'ın beklenmedik şekilde iadeyi kabul etmesi ile tüketici hakem heyetine dilekçe vermem gerekmedi.

    merhaba samsung servii bugün cihazı incelemek için aldı .Ya değişim yada para iadesi yapacaklar tabi mühendisler kontrol edeceklermiş. Bi şey yok demezler inşallah.
    Fakat bende şimdiden stres başladı değişirlerse yine aynı sorun olurmu veya para iadesi yaparlarsa ne almalayım sorunsuz tv film seyretmek için. ps3 oyun falan çokta önemli değil önemli olan benim için iyi bir tv yayını izlemek iyi bir film izlemek (3d li). Bu konuda tavsiyeleri olan varmı.

    kardeş geçmiş olsun bu başlıkların içinde bi yerde senin sıkıntın gibi bir sıkıntı bende yaşadım bahsettim, sözde mühendisler bakım için alınan tv de ışık sızmasını göremeyip ürene sağlam raporu vererek geri yolladılar.Resimleri aşağıda

    http://imageshack.us/photo/my-images/225/51417117.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/97/25088917.jpg

    Ben arkasını bırakmadım ihtarname çektim tepe yöneticilerine mail attım sonra değişim kararı çıktı tekrar kontrole gitti TV 2-3 kez gitti geldi ve ürüne sonunda değişim kararı çıktı, değiştirdim.Değiştirdim ama yine ışık sızmaları var eskisi kadar olmasa da çok fazla değil.Samsung un TV leri sanırım hep problemli çok dikkat etmek lazım sen ama her iki durumada hazırlıklı ol derim.Olumsuz bir yanıt alırsan arkasını bırakma.

    hocam servis dün gelip benim televizyonun fotoğraflarını çekmişti.biz, samsung genel merkeze bu fotoları göndericez onlardan gelen olumlu olumsuz karara göre size haber vericez dedi.

    Beni ne zaman ararlar?

    Ürünü alalı 1 hafta olmadı.değişim ve iade hakkım yok mu benim?




  • Genel müdürden çağrı merkeziyle görüştüm.Üründe bişey olmadığını söylediler.
    Ne yapmam gerekir.Ürünü alalı 1 hatfa olmadı.Direkt olarak para iadesi alamazmıyım veya ürünü değiştiremezmiyim?

     SAMSUNG 2011 D SERİSİ MODELLERİ; 3D LED TV [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the-music

    quote:

    Orijinalden alıntı: realmustim

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAYCAY7

    merhaba tek takılma değil ekran kenarlarından ışık sızmalarıda var .hadi onuda geçtim tv seyrederken arka plan görüntüleri bulanık yani seyrederken hiç keyif alamıyorum.
    Tüm ayarları denedim. Dün samsung servis geldi yok yayından yok ışık sızması olurmuş normalmiş gibi laflar etti .Hdmı kablosunu değiştirdi, birde digitürk ile konuşun kutuda problem olabilir dedi. Şimdi digitürkü çağardım baksın eğer ondada bi şey yoksa işin peşini bırakmayacam iadesini veya değişimini isteyeceğim.Bu arada tvyi aldığım BİMEKS konuyla hiç ilgilenmiyor topu samsunga attı.

    Merak etme hiçbir teknoloji market bu tarz sorunlarla ilgilenmiyor sanki malzemeyi satanlar kendileri değilmiş gibi

    samsung türkiyeye topu atıp aradan çekiliyorlar bende vatandan aldım 1 hafta sonra iade etmek istedim kabul etmediler halbuki kanunen hakkım var ama uzun iş tabii

    onun yerine kulağımızı tersten tutturdular serviz aracılığı ile değişim aldım

    Evril,

    Ben cihazı Vatan'a iade ettim. Ancak bunu yapmak için sikayetvar.com'a yazı yazdım, defalarca Samsung Türkiye, kurulumu yapan servis ve Vatan ile konuşmak durumunda kaldım. Sonunda Vatan iade aldı.

    Ancak ben cihazı kurulum sırasında iade etmiştim ve tv'yi hiç kullanmadım. İade'den sonra karşılıklı sinirlerine gerildiği süreçlerden sonra Vatan bir şekilde ikna oldu.

    Bunu yaparken, bankamı arayıp kredi kartındaki ilgili harcamayı iptal ettirmeleri yönünde talimat verdim ve tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım. Ancak, Vatan'ın beklenmedik şekilde iadeyi kabul etmesi ile tüketici hakem heyetine dilekçe vermem gerekmedi.

    merhaba samsung servii bugün cihazı incelemek için aldı .Ya değişim yada para iadesi yapacaklar tabi mühendisler kontrol edeceklermiş. Bi şey yok demezler inşallah.
    Fakat bende şimdiden stres başladı değişirlerse yine aynı sorun olurmu veya para iadesi yaparlarsa ne almalayım sorunsuz tv film seyretmek için. ps3 oyun falan çokta önemli değil önemli olan benim için iyi bir tv yayını izlemek iyi bir film izlemek (3d li). Bu konuda tavsiyeleri olan varmı.

    kardeş geçmiş olsun bu başlıkların içinde bi yerde senin sıkıntın gibi bir sıkıntı bende yaşadım bahsettim, sözde mühendisler bakım için alınan tv de ışık sızmasını göremeyip ürene sağlam raporu vererek geri yolladılar.Resimleri aşağıda

    http://imageshack.us/photo/my-images/225/51417117.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/97/25088917.jpg

    Ben arkasını bırakmadım ihtarname çektim tepe yöneticilerine mail attım sonra değişim kararı çıktı tekrar kontrole gitti TV 2-3 kez gitti geldi ve ürüne sonunda değişim kararı çıktı, değiştirdim.Değiştirdim ama yine ışık sızmaları var eskisi kadar olmasa da çok fazla değil.Samsung un TV leri sanırım hep problemli çok dikkat etmek lazım sen ama her iki durumada hazırlıklı ol derim.Olumsuz bir yanıt alırsan arkasını bırakma.

    hocam servis dün gelip benim televizyonun fotoğraflarını çekmişti.biz, samsung genel merkeze bu fotoları göndericez onlardan gelen olumlu olumsuz karara göre size haber vericez dedi.

    Beni ne zaman ararlar?

    Ürünü alalı 1 hafta olmadı.değişim ve iade hakkım yok mu benim?

    Cevap için ürünü aldıkları günün ertesi cevap veriyorlar problem var yada yok diye ama ben istanbul' da Avrupa yakası için söylüyorum ben B.evlerdeyim ürünü aldıklarının ertesi cevap verdiler tabii olumsuz idi.
    Ben olumsuz cevaplar karşısında şu yolu izledim ama ışık sızmaları ve bulutlanmalar epeyce vardı benim TV de resimlerden de görebilirsiniz..

    1-Samsung' un facebook sayfasında iletişimle alakalı olarak bir bölüm vardı orada durumu izah et resimleri göster bunun ayıplı bir mal olduğundan bahset tabii ürün üretim hatalı ise sana telefonla geri dönüş yapacaklar.Ürününün ışık sızması bulutlanmaları ile alakalı fotoğraflarını çek gece tamamen karanlık bir ortamda TV yi tam karşına al ve panelin ısınmasını bekle 15-20 dk kadar sonra siyah zeminli bir resim yada film ayarla forumda bununla alakalı bilgilerde test dosyalarıda mevcut o zaman ışık sızmaları gölgelenmeleri görebilirsin.O zaman bunları güzelce fotoğrafla.
    2-sikayetvar.c o m adresinden de şikayetini dillendirebilirsin ama geri dönüş olumlu olmıyacaktır sadece şikayete cevap vermiş olmak yazılan şikayete müşteri bilgilendirildi şeklinde kopyala yapıştır mantığıyla sorun halloldu imajı vermek.
    3-İhtarname çek Samsung Genel Müdürlüğüne, forumda örnek ihtarnameler var bulabilirsin.Posta yolu ile tahütlü yada Noterden de çekebilirsin.
    4-http://www2.sanayi.gov.tr/trk/TukSikayetDis_.aspx?Tur=Ayipli&SektorKey=19 bu linkteki formu doldur ve ilgili resmi kurum sana dönecek şikayetini uygun bir dille ve anlaşılabilir bir şekilde izah et dilekçe yollamanı elindeki belge yada delilleri isteyecekler.Seni arayıp neler yapman konusunda seni yönlendirecekler.
    5- İnternet ten Samsung tepe yöneticilerini bularak iletişime geçerek durumunu izah etmen sert bir dille kınamak.

    ben bunların hepsini denedim hangisi etkili oldu bilemicem ürüne değişim çıktı.Problem yok denilen Tv ışık sızması var değişim veriyoruz diyerek değişim yaptım.Ama yine ışık sızmaları var eskisi kadar olmasada, artık bu şekilde idare edicem Samsung TV de bu işi ne kadar iyi ne kadar kötü yapabiliyor forumdaki şikayetleri ve internet te de yazılan şikayetleri okursan artık bunun yorumunuda sana ve Samsung kullanıcılarına bırakmak istiyorum.
    Daha sonrasında TV tercihin de nasıl olur ona da kullanıcılar karar verir sanırım.




  • Samsung'un ışık sızma ve bulutlanma problemlerinin 2011 de artma sebebi sanıyorum yeni kullanmaya başladığı bu çerçevesiz tasarımın neticesi. Ne varki adamlar 2012 de de çerçevesiz modelleri devam ettiriyorlar, işi bilenler panelin inceleiğinden dolayı ısıyı dışartı atamamsını ve bu sebeple ısınan panelin bu tip sorunlara yol açtığını belirtiyorlar...ne derece doğru bilemem ama 2012 serilerindede aynı dizaynı kullanıyor olmamalrı yine bu yılında aynı sıkıntılar ile geçeceğinin ön-gösterisi sanski. Umarın bu yıl bu sıkıntıya çare bulmuşlardır.

    Bende 46D8000 kullanıcısıyım, bende de ışık sızması sorunu bariz olmasada mevcut ancak bu panellerin yukarıda da açıkladığım gibi dizaynlarından ötürü bir sıkıntı bu, elinizdeki panel çok tahammül edilemeyecek derecede sorun çıkarmıyorsa( özellikle ekran dolu iken olan görüntülerde) ellemeyin bence yeni gelecek olanında illa ki az da olsa bu şekil problemleri olması olasıdır.

    Namussuz Samsung'un dizaynı ve görüntü kalitesi( şahsi fikrimdir) bu kadar güzel olmasa zaten albenileride yok başka türlü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tube Screamer -- 20 Ocak 2012; 15:25:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerçip1

    Arkadaşlar Samsung D serisi 6000-6200-6300-6500-6530 modellerinde TV de 3D sağ-sol / sol-sağ ayarı varmı.

    Çokmu içinden çıkılmayacak bir soru sorup geri dönüşümü hayal kırıklığı olan ve cevapsız bir cevap alacağımı beklemiyordum. Galiba bu Samsung topiki sadece D 7000 ve 8000 serilerini ilgilendiriyor, Herhalde LG LW topikine sorsaydım şimdiye 3-4 cevap gelirdi.
  • 7000 serilerinde var ama dediğin seride bilmiyorum...
  • 2 gün önce 46D8000 aldım. Ertesi gün isik sizmasi fark ettim. Ekran doluyken bir problem yok. Ayrıca gündüzleri siyah ekran olsa bile problem yok ama mesela gece Youtube a girerken kırmızı bir bar doluyor o sırada kafayı yiyecek gibi oluyorum. Servisi çağırdım bir fotograf bile çekmedi sadece hepsinde var bu normal, katlanacaksiniz dedi. Bende madem öyle o zaman satarken bildirin hepsinde böyle problem var diye dedim. Sonra servis bana bütün panelleri samsung yapıyor falan filan anlattı. Şimdi ne yapmam gerekir. Ekran doluyken hiçbir problem yok ama ekran siyahken kenarlarda ve o isik yanan samsung un biraz uzerinde hafif oluyor. Ne yapmam gerekir. Acaba urasip değiştirsem yeni gelendede böyle bir problem olur mu? Lütfen yardım edin...
  • d7000 de para iadesi almıştım yerinde kontrol etmem şartı ile darty den 3999 tl tablet hediyeli alacaktım biraz önce ancak son anda servis bulutlanma olayının hepsinde olduğunu ışık sızmasında değişim yapabileceklerini söylediler samsungun muhteşem tasarımına elveda demek için taşlar iyice yerine oturuyor sanırım
  • bence bu hata samsung a ait değil bizlere ait nedenine gelince bile bile bu tv leri almassak samsung ciddi pazar kaybına uğrayacaktır ve bu kaybın sebebini mutlaka sorgulayacaktırve neticede mutlaka düzgün tv leri piyasaya sürecektir
  • Arkadaşlar ÇOK ACİL CEVAP lütfen;

    d-smart kutu kullanıyorum. Bugün modül aldım ve taktım. Kanalları alamıyorum.
    Dahili uydu alıcısı ile, uydu taraması yaptım astra üzerinden tarama yapıyor. türksat olması mı gerekiyor. Eğer öyleyse türksattan tarama nasıl yapılıyor bir tek astra seçeneği var.
    yok astra üzerinden tarama yapması normal ise neden kanal göremiyorum. Sadece kontv, karadeniz tv, samsun tv vb gibi kanallar çıkıyor. ulusal kanalların hiç biri yok, D smart kanallarıda yok tabii. Ne yapmam lazım? Nerde hata yapıyorum?
  • 
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.