Şimdi Ara

Salincaga çeki demiri baglayip arabayi cekmisler, direksiyon saga donuslerde cok hissiz ve güvensiz (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
123
Cevap
1
Favori
5.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Yok ....neyse uzatmayim hayırlı gunler geceler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gecmiş olsun. Büyük ihtimalle bu olay sonrası daha önce fark etmediğiniz bir durumu kendinize dert ettiniz.

    Benim de başıma geldi. Aracım bozulunca çağırdığım çekici şoförü aracı kamyonuna bu şekilde yükledi. Debriyaj gitmiş zaten canım sıkkın, nutkum tutuldu birşey diyemedim. Tamirhaneye giderken yol boyunca Almanya'da akraba ziyaretinde oradakilerin işlerini ne kadar iyi yaptığını, Türkiye'de herkesin işini savsakladığını anlattı durdu. Sonra arabayı indirirken tampon altından plastik bir parça düştü, aldı kenara koydu. Adam gidince fark ettim parça meğer bu namussuzun halatı gerdiği için kırılmış. Nereden baksan 500₺. Haram olsun pis herife. Bana sorsa çeki demirini on saniyede çıkartırdım. Lanet olsun ona.

    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam titreme sorununuz disktendir. Araç sıcakken yıkıyorsanız yamulur diskler. Frene basmadan da yüksek hızda titrerse balans ayarı bozuktur. Diğer sorununuza gelirsek Direksiyon kutunuz sağlamsa belki çok ilginç gelecek ama aynısı başıma geldi. Lastiğimde çok çok çok küçük bi delik varmış.Zamanla inince lastiği yaptırdım. Sorunum düzeldi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • carreraman59 kullanıcısına yanıt
    Hocam valla yukarida bahsettigim sorun su an asıl derdim degil artik. Direksiyonda bi titreme basladi, hem direksiyon kendini toplarken hem de yolda en az 50-60km/s hizla giderken ben azcik saga veya sola yön degistirmeye calistigimda direksiyon kafa salliyor gibi oluyor. Elimde hissediyorum. Garip bi olay. Sebebini bulamadim ve yarin sabah on duzenciye gidecegim mecburen. Umarim disklerimin yamuklugundan veya jant yamuklugu gibi biseyden ciksin sorun kaynagi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaş, görmeden biz nerden bilelim. Kendini yiyip bitirecegine götür arabanı açıp baksınlar heryerine neyse çıkar ortaya. Yaptir ödet arkadaşına

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave23 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam siz direk yorum yapmayin olsun bitsin :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 100-120 ile giderken dümdüz bir yerde direksiyonu bırakıp ani fren yapınca çekiyor mu?

    Direksiyonu bırakıp ani kalkış yapınca çekiyor mu?

    Eğilme bükülme varsa çeker yoksa sorun çekme işleminden değildir. Büyük ihtimalle adam sana böyle bir olay anlattı diye takıntı olmuştur. 18 yaşında araba belki önceden alışkanlıkla hissetmiyorsundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    60 bin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt
    Bu bahsettiginiz iki olay da yok. Ne fren esnasinda ne ani kalkişta cekme yok hocam duz gidiyor. Otobanda direksiyonu birakinca araba sağa cekmeye basliyo ufak ufak. Tek olay bu. Belki de siz haklisiniz araba 18 yasinda elbette dogru bu ama oyle pimpirikliyim ki bu araba boyle degildi eminim 😊 simdi de direksiyon kendini toplarken bi titreme olayim basladi hayirlisi diyorum nereye cikacak bu is bakalim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibiyse bir şey yoktur, anlatılanlara gerilip arabadan soğumuşsunuzdur değiştirin imkan varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt
    İşte arabayi degistirmeye hem imkan yok hem de aracimi cok seviyorum, daha 123.000km’de ve bu direksiyon muhabbetleri olmadan once pamuk gibiydi :)
    Simdi bi sekilde eski hâline dondurmem gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rot balanscı olarak gürüşlerim:
    ilk baktırdığınız yerde sağ kaster düşük demiştiniz
    o halde sağ kasteri şasecide çektirmeniz, yani sağ teker alttan ileri çekilecek bunu rot balanscı yapamaz şaseci işidir
    bu iş sağa çekmeyi keser,
    farklı yerlerdede rot ölçümü yaptırmışsınız bazı ölçümler gerçeği göstememiş olabilir cihazları sorunlu olabilir,
    gene sorun varsa direksiyon açı sensörü 18 yıllık arabada varmı bilmiyorum varsa reset sıfırlanması yeterli olabilir bizde sıfırlıyoruz istanbuldayız.
    arabayı sağ alt salıncakdan çekmeyle diğer parçalara zarar gelmez, ama sizden gizlenen başka bir darbe varsa iş değişebilir
    50 km civarındaki direksiyon sallaması porya teker jant veya lastik salgısı eğriliği olabilir, hangisinde olduğunu anlamak için tekerleri balans makinasında ve poryayı araç üstünde çevirerek kontrol etmek gerekir ücretli kontrol ediyoruz
    anlattığınız arızalara göre aslında sağ teker kaldırım gibi bir yere vurmuş hem salıncak kaster geri kaymış hem teker döner parçalarda eğrilik oluşmuş olabilir, araç çekilirken kasteri ileri çeker çekecekse geri değil,

    sağ kaster sola göre biraz fazla verilmeside gerekir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 25 Şubat 2020; 22:40:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz icin tesekkurler.

    Rot ayarini ilk yaptirdigim usta, sag tekerlegin sola gore biraz geride durdugunu fark edince travers vidalarini söküp sag tarafi biraz ileri hizaladı. Değerler istedigimiz gibi tutunca civatalari yeniden sıktı. Sonrasinda rot ayarlarina tekrar bakti ve halloldugunu soyledi.

    Sizce bu islem yanlis mi? Bunu şaseci mi yapmaliydi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Normalde anlattığınız sorun yaşadığınız semptomların tam zıttına sebep olur. Direksiyon sola toplama eğiliminde olur ve sola dönmek sağa dönmekten daha kolay olur.

    Ancak arkadaşınız arabayı o sıkıntılı yere düşürürken sağ ön tekeri bir yere vurmuş olabilir. Bu durumda sağ ön teker geriye kayarsa bahsettiğiniz semptomlar oluşur. Ancak aracın ön takımına bakılmış ve görünen o ki gerekli düzeltme yapılmış.

    Fakat arka tekerler de direksiyona etki eder. Arka tekerlerin birinde oluşan bir yamukluk da aracın bir tarafa daha rahat dönmesine ve çekmesine sebep olabilir.

    Bir de aklıma gelen, 6n2'lerde hıza duyarlı sertleşen direksiyon olayı vardı. Bu sistemde bir sorun çıkmış olabilir. Şöyle sorayım mesela 40-50 ile giderken de aynı hissiyat var mı? Bu sertleşme dışında direksiyon kutusundan bir şey çıkmaz.

    Ama şu da var, direksiyon kutusunu ya da rotili kastırıp az da olsa oynatmışlarsa bu da aracın tuhaf davranmasına neden olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    benzer bir şeyi biz yapmayı yeterli bulmadığımızdan yapmıyoruz
    travers vidalarındaki boşlukda ayar yapacak kadar boşluk yok kurtarmaz sola göre fazlada olması lazım
    şasecide çekilmesi lazım. arkada kaçıklık varda etki yapar, sabit dingilse şaseci çeker, değilsede ayar kurtarmıyorsa şaseci çeker. ölçü raporu rot makinasında alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Lastik havalarını hiç kontrol ettiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet dun baktim. Havalari dogru seviyeye cektim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Ben de istanbul'da bu isleri duzgun yapan bir yer ariyordum.

    Iyi oldu foruma yazdiginiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Az önce web sitenizi ziyaret ettim. İletişim kısmında yazdıklarınızı okuyunca biraz şaşırdım açıkçası. Sanki birilerine kızmışssınız da ''artık yeter ulan'' diyip içinizi dökmüşssünüz :D Ben de bir teknisyen olarak iş esnasında zırt pırt soru sorulmasından nefret ederim.
    İlginç gelen kısımlar aşağıda;

    Kapıya Vurmayın Rahatsız Etmeyin, Sağa Sola Sormayın Yanlış Söyler

    İsim Soyisim le Mesaj Yaz Whatsappda yoksa cevap yok
    Telefonda bizi sorguya çekmeyin,

    Ebatınız lastiğinizde resimdeki rakamlar gibidir
    ebat baktırmaya dükkanda rahatsız etmeyin

    Size Soru Sormam, Hiç Bir Şey Paylaşmıyorum Meşgül Olmak İstemiyorum, Sadece İş Yaparım, Sorunuzu Google aramaya yazın çıkan sayfa ve videoları izleyin öğrenin.

    Rot balans işinin detaylarını sizlere işi yaparken anlatmaya zamanımız yetmez, yanınızda anlatmaya kalkarsak iş konsatrasyonumuz bozulur, detaylı hesaplama gerektiren bir iş yapıyoruz, arabanızla ilgili şikayet ve sorunu, (sağa çekiyo sola çekiyo, titriyo, şu oluyo bu oluyo vs. vs. ama mutlaka belirtin) işin başında söyleyin , işi yaparken karşılıklı sohbete cevap vereceğim derken yapılan işin detayı unutulabiliyor, bu nedenle iş esnasında iş bitene kadar ne sebeple olursa olsun, soru sormayınız, pazarlık, tartışma yapmayınız, iş kanalına girmeyiniz, işi ve ustayı biraz geriden ve dev monitörden izleyebilirsiniz, ustanın iş hareket alanını daralmak işine mani olmaya neden oluyor, bu nedenle iş anlatımını boş müsait zamanlarımızda videolarla HD çekimler yaptık detaylı anlattık mutlaka izleyiniz.




  • Bilgi paylaşımlarını bu konuda geride yazdım,
    yıllardır oldu bir kısım insanlar darbeli pert aracı olanlar gelip dükkanda rahatsız ettiler,
    iş yaptırıp düzelmezse ücreti geri istedi zorla aldı, şase kaçık yazılı bilgisayar çıktısı raporuda veriyoruz, arızayı tesbit ediyorum, ama yetmiyor sen düzeltecen diyor, niye ben boşuna işcilik yapıyorum bu tip eşkiyalarında gelmesini istemiyorum böyle işleri yapmıyorum her şeyi düzeltirim diye bir iddam yok bazı şeyler düzelmez, ama bakım ölçüm ücreti almak zorundayız, onu belirttim sayfamda zaten iyiler geliyo kötüler gelmiyo. bloğ eşkiyalar sayfamda detaylı yazdım

    Binliralık bir ODB2 cihazı takıp şu bu bozuk görünüyor deyip Arıza Tesbit ücreti almıyolarmı,
    biz 200 binliralık rot cihazı ile ölçüm yapıyoruz onun için ölçüm ücreti alıyoruz
    ücretsiz çözüm arıyor, ölçümsüz ve ücretsiz Arıza Tesbit ve çözüm yok

    Forumda web sayfamda videolarda anlatımlar var daha olmazsa yazılı soruya boş zamanımızda cevaplayabiliriz,
    ama eşkiya geliyor elindeki işi bırak kafanı ütüleyeceğim beni dinle diyor, onlarca defa tekrar aynı şeyleri anlatıyor, defalarca cevaplamakdan bıkıyoruz söylediklerimize inanmıyorda, ama yoruluyoruz gece yarısıda benzeri istirahata mani oluyor,
    açıkcası iş ayarla düzelebilirde düzelmeyebilirde parça bozuk şase kaçık olabilir ekstra işler çıkabilir

    Sırf lastik ebatına baktırmak için gelen var işini bırak lastiğime bak diyen var, kendisi baksın 175 65 14 yaz lastik ne var diye sorsun anında cevaplayalım biz arabanın altında lastiğe bakmıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 28 Şubat 2020; 15:28:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.