Şimdi Ara

Salim Ünsal'ın sıralama tahmini saçma değil mi? SS'li

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
11
Cevap
0
Favori
3.703
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Salim Ünsal'ın sıralama tahmini saçma değil mi? SS'li
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3270 Mesaj




    Sözelde 5K'da olan bir adamın 7 K gerilemesi size mantıklı geliyor mu? olsun olsun 2-3 bin olsun.
    Ben de 6 K'dayım eğer bu doğruysa bittim



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3817 Mesaj
    Adam fullesr bile puani 380 civari gelir tek sinava girmisse puani 408 olan afamin gerilemesine imkan yok ben ole diyim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    233 Mesaj
    LYS 4'e girmeyen TM'cilerin ilk 10 Bin'i 7-8 oynatacağını düşünüyorsa beyin sıfıra yaklaşmış
    _____________________________
  • Binbaşı
    1390 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xuz

    LYS 4'e girmeyen TM'cilerin ilk 10 Bin'i 7-8 oynatacağını düşünüyorsa beyin sıfıra yaklaşmış

    Aynen hocam hatta ilk 20-30 bini bile zar zor etkiler.Hatta etkilemez.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1700 Mesaj
    sallıyor boşver almış geçen seneki sonuçları eline ona göre değerlendiriyor mantığa bak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    108 Mesaj
    Sallıyor lan bu benim görüşüm de şu.en az sıralamalar 5 bin yükselecek.Yani 25 bin sıralaması olan 20 binden tercih yapmaya başlayıp 30 binde bıraksın.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    271 Mesaj
    Sallıyor bu benim görüşüm de bu
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    151 Mesaj
    adam ünlü olma çabasında attığı tweetleri biraz inceleyen görürsünüz hepsi vakıf üniversitelerinin maşası herkes söylüyor bunu ama siz hiç gördünüz mü devletten bi eğitimcinin çıkıp da hata var dediğini?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1083 Mesaj
    Tamam vazgeçtim yazdığımdan




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buck Fuddy -- 23 Temmuz 2012; 12:25:21 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3270 Mesaj
    502 puan galiba.acaba sıralaması kaç.ulan ama harbiden saçma 502 puandaki mf ciyi hangi tm ci yerinden edebilir ki.
    yuh
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4704 Mesaj
    2012 de bile adama sallıyorlarmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.