Şimdi Ara

SAKIN MİLLENİCOMA GEÇMEYİN SAKINN ! PİŞMAN OLURSUNUZ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
4.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Musteri temsilcileri tam robot:) sikayet bildirimi açıyorum 4 saat sonra hat degerleriniz iyi deyip sijayeti kapatiyorlar. Ben diyorum ankara nerede o diyor elma nekadar.. iste bukadar alakasizlar. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evren27 E kullanıcısına yanıt
    Aynen banada aynısını yapıyorlar Arza kayıdı oluşturuyorlar daha sonra beni arayıp bir ses kayıdı Sorununuz çözülmüştür diyor çözülmediyse 2 ye basın diyor 2 basıyorum sonra tekrar teknik ekibi arıyorum, bana dedikleri şu Ben arza kayıdı açtım sorununuz çözülcek siz rahat olun ben ilgili birimlere ilettim. bende işe yaramıyor işte diyorum onlarda ben özel olarak belirttim diyor. Daha sonra tekrar ses kayıdı arıyor sorununuz çözülmüştür diye yine 2 ye basıyorum çünkü halen sorunum çözülmemişti. Tekrardan arıyorum ve diyorlarki Ben arza kayıdı oluşturdum ilgili birimler ilgilenecektir. Bu 15 günden fazla sürdü ve derdimi kimseye anlatamadım tam çıldırmalık




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    O zaman Millenicom`a geçmeyeceğim müşterileriyle ilgilenmediği her halinden belli oluyor. O zaman başka Internet Servis Sağlaycılarına bakmalıyım. Benim zamanım değerli, zamanımı Millenicom denen saçma yerde harcayamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Can Ersoy

    O zaman Millenicom`a geçmeyeceğim müşterileriyle ilgilenmediği her halinden belli oluyor. O zaman başka Internet Servis Sağlaycılarına bakmalıyım. Benim zamanım değerli, zamanımı Millenicom denen saçma yerde harcayamam.
    Merhaba,www.milleni.com.tr sayfasından beni arayın talebinde bulunursanız uzman satış ekibimiz size detaylı bilgilendirmeyi sağlayacaktır. Sadece müşteri hizmetleri değil gerek sosyal medya kanallarından gerek whatsapp destek hattından ve biz buradan donanım haber destek ekibi olarak size yaşayacağınız sorunlarda yardımcı olmaya hazırız. Sizi de Millenicom ailesinde görmek isteriz.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Halen sorunum çözülmüş değil hatta çözülmeye bile çalışılamadı. Artık beni aramamaya başladılar her gün ararlardı artık onuda yapmıyorlar, artık hiç bir ümidim kalmadı sorunum hiç bir zaman ÇÖZÜLMEYECEK burda bi kez daha anlıyoruz ki Millenicom Pişmanlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gold Man -- 19 Eylül 2019; 0:40:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gold Man

    Halen sorunum çözülmüş değil hatta çözülmeye bile çalışılamadı. Artık beni aramamaya başladılar her gün ararlardı artık onuda yapmıyorlar, artık hiç bir ümidim kalmadı sorunum hiç bir zaman ÇÖZÜLMEYECEK burda bi kez daha anlıyoruz ki Millenicom Pişmanlıktır.
    Merhaba,
    Konunun takibindeyiz. En kısa sürede tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Tamam takiptesiniz ama hiç bir çözüm haftalardır sağlanmıyor.
  • Benim nakil işlemi bile 30 Ağustos'tan beri gerçekleşmedi. Bakın çok basit bir işlem, nakil işlemi diyorum. Yarın da gerçekleşmezse iptal ettiriyorum zaten aboneliğimi. 20 günde bir nakil işlemi yapılamaz mı yahu... Sürekli aynı şeyleri duymak da usandırıyor insanı ciddi manada...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    Benimde çok az kaldı iptal ettirtmeme
  • Dışarıdan bir kaç gözlem yaptım, Churn, dsl to fiber, nakil gibi gibi millenicom da süreçler kötü durumda anladığım

    Development - test - analiz önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız. Bugün abonelik iptali yapıyorum ben şahsen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    ben kendim şahsen turknet kullanıyorum (daha büyük bir operatör de danışmanım o ayrı konu tarafsız olması için diyorum)

    arkadaşın tt den miilenicom churn e 1 hafta bekledik sıkıntı çıkardı - iptal ettik tt de kaldı daire de hala churn gözüküyordu (o da bizim şirkette danışman)

    turknet (bak mh yok) daireyi farklı göstermek zorunda kalarak churn u 1 hafta içinde bitirdi kullanıcı adı şifreyi gönderdi;


    amcaoğlu nun binada tt fiber vardı dedim sıfır başvuru yap hızlı aktiflensin yok mh aklına girmiş eski adresteki dsl i churn etmeye çalışmışlar (kurulum ücretinden kaçırıp hızlı aktif ederiz demişler 2 günde) oradan dsl to fiber yapacaklar. Churn ortalama 3 gün sürüyor dsl to fiber kaç gün sürüyor bilmiyorum

    ancak dsl churn u de beceremediler, fiber tahsisde sonuç tt den aldık

    çalıştığım operatör de dsl in arka süreçlerine baktım - crm ine - ve gerçekten crm analiz development test önemli fakat yapamıyorlar gibime geliyor. 2 farklı müşteri 2 farklı zamanda test ettik canlı olarak olmadı

    mh olup olmaması sıkıntı değil süreç süreç süreç ve süreçleri doğru işleyecek operasyon bağlantıları - kişileri

    bir sıfırdan dsl tahsis de sıkıntı yok sanırım o da doping den kalan altyapı sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 20 Eylül 2019; 11:43:43 >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Çok haklı tespitler gerçekten.
    Neyse Millenicom ana konusuna da yazdım.
    Abonelik iptali için bile nakil olumlu ya da olumsuz sonuçlanmadan abonelik iptali yapamayız dediler. Çok komik ciddi manada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    Bina girişinde uç olmadığını varsayarak konuşuyorum

    İptal dilekçesini fax la(sabahtan gönder - örnek uygulama hellofax ücretsiz fax -, akşam a kadar cevap vermezler ise PTT den iade li taahhütlü veya kargo ile gönder (hepsi kimlik ile)

    Üstüne de btk şikayet kaydı aç böyle böyle oldu aboneliği de iptal etmiyorlar diye. (Sıkıştırmaz isek süreç düzelmez)

    İstersen bir yandan farklı bir iss e başvuru yapabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Bina girişinde kutu da uç da var hocam. Çünkü bu hafta başından beri suçu Türk Telekom'a atıp, onlarda olan yazılım hatası yüzünden nakil olmuyor deniyor sadece.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    onu daireye bağlasana bakalım dsl ışığı yanıyor mu ?

    güncel devre numaranızı öğrenebilir misiniz ? 88 veya 18 ile başlayan 10 haneli (olmadı devre bina girişinde var ise churn yaparsınız tabi devre sizin binada tt nin sistem de görünüyor ise :) )

  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Zaten mesele Türk Telekom'a nakil için bir şey yaptiramiyor adamlar. Hani demek istediğim bina ve site içerisindeki kutudan ötürü bir sıkıntı yok dediler. Sıkıntı TT'un yazılımsal sıkıntısıymış. Güya 1600 nakil beklemede imiş TT yüzünden. Millenicom öyle dedi bölge sorumlusu söyledi bunu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    evet tt bir ara yanıtları hatalı döndü bu doğru ancak düzeldi diye biliyorum biz bizdeki kayıtları ilerletmiş olmamız lazım (yoksa kriz olurdu) (belki daha önce yazdım 100.000 kayıttan sadece 1 i bana gelir analiz gerektirecek problemi olacak şekilde müşteriler - mh çözemedi üstü çözemedi artık analiz - ya da genel olan öyle bir iki tt nin toplu hatalı döndüğü oldu)
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    sen onu daireye bağla bakalım dsl ışığı bence yanıyordur, üstüne kullanıcı adı şifreyi girince ne olacak
  • SAKIN MİLLENİCOMA GEÇMEYİN SAKINN ! PİŞMAN OLURSUNUZ
    100MBPS KULLANIYORUM

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.