|
Yarın nasipse bir araç bakacağım.Ekspertize hangisine gideceğime karar veremedim.Tavsiyeleriniz varsa alırım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Yarın nasipse bir araç bakacağım.Ekspertize hangisine gideceğime karar veremedim.Tavsiyeleriniz varsa alırım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
tarcanlar yarım saatlik mesafede |
|
_____________________________
Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005 Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010 |
|
+1 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
|
Ben ilçedeyim mesela, il merkezine gitmek alıcının en doğal hakkı, ilçedeki tek ekspertize gideceksin diyemem. Fakat ilde en az 8-10 ekspertiz varken başka ile gitmeye yanaşmam. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Baya arac vardı ama nasıl oldu bilmiyorum 2 dk bekledim aracı aldılar.40 dk sonra işlemler bitti < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|