Şimdi Ara

Şaka değil gerçek; Volkswagen alanlar KÂR EDİYOR! Nasıl mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
3.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tam da sıfır Focus alacaktım önümüzdeki Pazartesi! Bak şindi!

    10 ay beklemeye karar verdim bir anda. Niye o kadar masraf edeyim ki? Hem 2014 model olacak 10 ay sonra.

    Sağol konucu, iyi bir fikir verdin akşam akşam.
  • Doğru beya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarryBlade

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarryBlade

    hesapların ne kadar ters 1000 km yi 400 tl ye giden araba mı var ya? ne bu





    sen yoksa 5 litre yaktığını mı sanıyorsun

    Dizel araba 40 kuruş mu yakar yahu

    istanbulda evet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    Çok pahalı diye eleştirdiğiniz volkswagen kullanıcıları aslında diğer markaların kullanıcılarına göre çok daha karlı. Özellikle ilk sene boyunca.
    Nasıl mı? Çok basit.

    Mesela Türk aile yapısına en uygun birbirine denk donanımda 2 sedan arabayı ele alalım


    Jetta 1.6 TDI 105 PS Trendline 57.900 TL
    Trend 1.6TDCi 95PS 4K 55.935 TL


    Belki Focus'un donanım anlamında artısı vardır ama benzer araçlar ve aralarında 2 bin lira fark var.

    Jetta daha pahalı gözüküyor.

    Peki kâr nerden geliyor?


    Bugün Otosan'ın kapısından girdiğiniz anda Focus'u altınıza çekebiliyorsunuz.
    Jetta için ise 10 ay sıra bekliyorsunuz.

    Şimdi 10 ay boyunca Focus kullanıcısının masrafları:

    Ortalama bir sürücünün 10 aylık kaskosu yaklaşık 1200 TL
    Trafik sigortasının 10 aylık bedeli yaklaşık 280 TL
    10 bin km yol yapsa yakıt masrafı 3500-4000 TL
    Otopark desen o da en az 700 TL
    Kazayı belayı cezayı saymıyorum onlar zaten çok değişken masraflar. Araba perte bile çıkabilir. Hadi 1000 TL de onlara diyelim.

    Focus sahibinin cebinden en az 5000 TL para çıktı.

    Ve Focus sahibinin 10 aylık masrafını bitirdiği bu noktada Jetta sahibi, 10 ayın sonunda arabasına kavuştu.

    Peki kavuşmanın öncesinde nasıl bir masraf yaptı?

    Jetta sahibi, aylık İstanbul kart abonmanlığını en üst dereceden alsa 10 aylık abonman masrafı 1550 TL.
    Bu sırada toplu taşımayı kullanmak için harcadığı enerjiyi kazanabilmek için, beslenmesine ekstradan yarım ekmek döner yese, günde 2 TL'den ayda 50 TL (Pazar günleri çalışmadığını varsayıyorum.) 10 ayda 500 TL

    Etti mi size 2050 TL


    Bakın şimdiden bu araç 3000 TL'sini amorti etti bile.

    Hesap bu kadar açık, bu kadar ortadayken kalkıp Ford ve benzeri araç sahibinin "Volkswagen pahalı" demeye hakkı yoktur.

    />






  • seviyorum bu vw geyiklerini
  • vay anasını..
  • Gülümsetti.
  • Bence arkadaş güzel bir ironi yapmış, takdir ettim, yermeye gerek yok
  • çok yararlı bir paylaşım,üşenmeden o kadar yazıp bizimle paylaştığın için teşekkürler
  • 40 yapar.
  • abiye bir ıhlamur verin termostatı yüksek ayarlamış usta, hararet yapmış
  • Onu bunu geçte mantıklı bişey yazdın dıye okurken harcadığım 5 dk yı nasıl gerı vecen bana ? Bak gordunmu bu vw boyle işte 5 dk mı çaldı bıle. Bu arada yaş kaç ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 11 Mart 2013; 21:34:07 >
  • Bu hesaba göre herkes bankadan kredi çeksin, dünyada bir tane bile fakir kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manalaus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    Çok pahalı diye eleştirdiğiniz volkswagen kullanıcıları aslında diğer markaların kullanıcılarına göre çok daha karlı. Özellikle ilk sene boyunca.
    Nasıl mı? Çok basit.

    Mesela Türk aile yapısına en uygun birbirine denk donanımda 2 sedan arabayı ele alalım


    Jetta 1.6 TDI 105 PS Trendline 57.900 TL
    Trend 1.6TDCi 95PS 4K 55.935 TL


    Belki Focus'un donanım anlamında artısı vardır ama benzer araçlar ve aralarında 2 bin lira fark var.

    Jetta daha pahalı gözüküyor.

    Peki kâr nerden geliyor?


    Bugün Otosan'ın kapısından girdiğiniz anda Focus'u altınıza çekebiliyorsunuz.
    Jetta için ise 10 ay sıra bekliyorsunuz.

    Şimdi 10 ay boyunca Focus kullanıcısının masrafları:

    Ortalama bir sürücünün 10 aylık kaskosu yaklaşık 1200 TL
    Trafik sigortasının 10 aylık bedeli yaklaşık 280 TL
    10 bin km yol yapsa yakıt masrafı 3500-4000 TL
    Otopark desen o da en az 700 TL
    Kazayı belayı cezayı saymıyorum onlar zaten çok değişken masraflar. Araba perte bile çıkabilir. Hadi 1000 TL de onlara diyelim.

    Focus sahibinin cebinden en az 5000 TL para çıktı.

    Ve Focus sahibinin 10 aylık masrafını bitirdiği bu noktada Jetta sahibi, 10 ayın sonunda arabasına kavuştu.

    Peki kavuşmanın öncesinde nasıl bir masraf yaptı?

    Jetta sahibi, aylık İstanbul kart abonmanlığını en üst dereceden alsa 10 aylık abonman masrafı 1550 TL.
    Bu sırada toplu taşımayı kullanmak için harcadığı enerjiyi kazanabilmek için, beslenmesine ekstradan yarım ekmek döner yese, günde 2 TL'den ayda 50 TL (Pazar günleri çalışmadığını varsayıyorum.) 10 ayda 500 TL

    Etti mi size 2050 TL


    Bakın şimdiden bu araç 3000 TL'sini amorti etti bile.

    Hesap bu kadar açık, bu kadar ortadayken kalkıp Ford ve benzeri araç sahibinin "Volkswagen pahalı" demeye hakkı yoktur.

    senin mantığına göre hiç araba almasak daha kardayız o zaman

    cevap verilmiş konu kapanabilir. ironiyi görebilmek de bir yetenek haline dönüştü günümüzde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.

    quote:

    Orijinalden alıntı: manalaus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    Çok pahalı diye eleştirdiğiniz volkswagen kullanıcıları aslında diğer markaların kullanıcılarına göre çok daha karlı. Özellikle ilk sene boyunca.
    Nasıl mı? Çok basit.

    Mesela Türk aile yapısına en uygun birbirine denk donanımda 2 sedan arabayı ele alalım


    Jetta 1.6 TDI 105 PS Trendline 57.900 TL
    Trend 1.6TDCi 95PS 4K 55.935 TL


    Belki Focus'un donanım anlamında artısı vardır ama benzer araçlar ve aralarında 2 bin lira fark var.

    Jetta daha pahalı gözüküyor.

    Peki kâr nerden geliyor?


    Bugün Otosan'ın kapısından girdiğiniz anda Focus'u altınıza çekebiliyorsunuz.
    Jetta için ise 10 ay sıra bekliyorsunuz.

    Şimdi 10 ay boyunca Focus kullanıcısının masrafları:

    Ortalama bir sürücünün 10 aylık kaskosu yaklaşık 1200 TL
    Trafik sigortasının 10 aylık bedeli yaklaşık 280 TL
    10 bin km yol yapsa yakıt masrafı 3500-4000 TL
    Otopark desen o da en az 700 TL
    Kazayı belayı cezayı saymıyorum onlar zaten çok değişken masraflar. Araba perte bile çıkabilir. Hadi 1000 TL de onlara diyelim.

    Focus sahibinin cebinden en az 5000 TL para çıktı.

    Ve Focus sahibinin 10 aylık masrafını bitirdiği bu noktada Jetta sahibi, 10 ayın sonunda arabasına kavuştu.

    Peki kavuşmanın öncesinde nasıl bir masraf yaptı?

    Jetta sahibi, aylık İstanbul kart abonmanlığını en üst dereceden alsa 10 aylık abonman masrafı 1550 TL.
    Bu sırada toplu taşımayı kullanmak için harcadığı enerjiyi kazanabilmek için, beslenmesine ekstradan yarım ekmek döner yese, günde 2 TL'den ayda 50 TL (Pazar günleri çalışmadığını varsayıyorum.) 10 ayda 500 TL

    Etti mi size 2050 TL


    Bakın şimdiden bu araç 3000 TL'sini amorti etti bile.

    Hesap bu kadar açık, bu kadar ortadayken kalkıp Ford ve benzeri araç sahibinin "Volkswagen pahalı" demeye hakkı yoktur.

    senin mantığına göre hiç araba almasak daha kardayız o zaman

    cevap verilmiş konu kapanabilir. ironiyi görebilmek de bir yetenek haline dönüştü günümüzde.

    çok biliyorsun sen dimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakbolat

    ciddi ciddi okudum.



































    kafan güzelmiş güle güle kullan.

    +1
  • kedi uzanamadığı cıgere mundar dermıs.

    2012 yenı kasa dızel focus fıyatları 45 den baslarjken jettalar 52 den başlıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.