Şimdi Ara

SAHTEKAR HEPSİBURADA!!!!!!!!!!!!!!!!!! (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
8.471
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
140 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emclord00 kullanıcısına yanıt
    Her konuda sizin gibi boş insanlar çıkmak zorunda mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbm333

    Faturada bu kulaklık yazıyor mu çünkü hakem hayeti fatura ister. Bide bildiğim şu kadar kişi ile sınırlı yazıyordu kampanyada mikroskopla görülebilecek boyutta.

    kulaklığın faturasını kestiler

  • HB son günlerini yaşıyor. Baktım 2 yıla yakın hiçbir şey almamışım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gelişmiş ülke toplumlarında güvene dayalı sistem vardır. Mesela sen çakallık yapıp ürüne hile veya hurda kattın. Sittin sene onlara ürün satamazsın. 10 ürün bedava versen belki. Tıpkı hadislerde yer alan müslüman bir delikten 2 kez sokulmaz sözü gibi.

    Şimdi kurumun ne olduğu önemli değil. Hile hurda var mı var. Oyalama, yalsncı duruma düşürme var mı var. Anında kesecen alışverişi. Onlar sana muhtaç. Sen onlara feğil.

    Nike.com dan alışveriş yaptım çol açık söylüyorum hayatımda gördüğüm kalitesiz kurum. Nike ın ürünlerini bilmesem bunlardan sipariş geçermiydim. Normal de mağazadan ürün alırdım avm lerden artık onuda almayacam. Ben değil onlar düşünsün. Bırakında hb düşünsün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizler hala hepsiburada veya benzer sitelerden mi alışveriş yapıyorsunuz?
    Amazon’u Almanyadan biliyordum ama Türkiye’de kullanınca amazonun neden amazon olduğunu yani dünya devi olduğunu anladım.
    Her firmada sorun çıkar , önemli olan çözüm yolu metrdolojisidir ki bu konuda amazon çok iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada üzerinden integra bilgisayardan h115i sıvı soğutma aldım. Gelen ürün ürün kırık ve sıvıları akmış bir şekilde geldi. Hemen hepsiburadaya iade ettim kabul etmediler. integra bilgisayar da kabul etmiyor. Temmuzdan beri uğraşıyorum. Hakem heyetine başvuru yaptım. Hepsiburada kesinlikle sizin haklarınızı değil firmaları savunuyor.


    hepsiburadadan aldığım ürüne kötü yorum yaptım diye yayınlamadı. 3 kere yorum yaptım 3 ünüde yayınlamadı. Tamamen taraflı hepsiburada ve bir daha hayatta alış veriş yapmam.

  • Biri kampanya yapıp kupon yüklemez biri böyle saçmalıklar yapar. Nedir bu milletin çektiği. Üstelik bunlar ülkenin en büyük alışveriş siteleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce yine bu forumda Hepsiburada ile ilgili bir mağduriyeti okumuştum. Elamanın biri 10k ya falan oyun laptopu almış, arızalanmış HB ye göndermiş. Tabi o ara laptop 25k olmuş. HB servise göndermiş ve servis hb ye yeni bir laptop göndermiş. HB bu laptopu müşterisine göndermek yerine 10k para iadesi yapmış. Müşteri servisi aradığında; servis cihazın tamir edemedikleri için yenisini HB ye gönderdiklerini söylemiş. Ne derece doğrudur bilmiyorum ama böyle şeyler yaşanıyor.



    Muhtemelen firma ufak puntolorla stoklarla sınırlıdır gibi bir ibare küçücük yazmıştır. Yine altına XXXX A.Ş. firması kampanyayı değiştirme hakkını saklı tutar gibi bir ibare de vardır. Şikayetinizden büyük ihtimal bir şey çıkmayacaktır. Hepsiburada firması için yüz binlerce üye ve alışveriş yapan arasında bir kişisiniz o yüzden sizi kaybetmekte pek umurlarında olmayacaktır.


    Suç uyanıklık yapan firma da mı?


    Hayır kesinlikle tek suçlu devlet!.. Vergisini alıp çekiliyor, müşteri karşısında firmaları koruyor. Müşterileri yani tüketicileri koruyan kanunlar ya Kanada, ABD ya da ,AB ülkelerindeki gibi yazılmıyor ya da yazılsa uygulanmıyor. Çünkü devlet yeteri derece denetim yapmıyor. Böyle olunca da her vergi ve ek masraf artışında bu artışı fiyat arttırarak müşteri üzerine bırakan firmalar birde utanmadan kullanıcıları teknik servis, satış sonrası destek sonrasında mağdur ediyor.





  • yunusbeen kullanıcısına yanıt

    Tek suçlu Hepsiburada arkadaşım Devlet ne alakası var ?

    Amazon mesela Amazon.de neden böyle yapmıyor Devlet kontrolünde bile değil adamları THH ye bile veremem ama hiç bir zaman madur etmediler.

    Türkler de sıkıntı var Türklerin yönettiği firmalar mini çakallıklar yapmayı seviyor

  • hakem heyeti işlemleri dijital oldu ama çalışan memurlar çok yavaşlar iş yapmıyorlar.

  • 2 yıl önce burada yorumlarda yazılanları bizzat yaşadıktan sonra hepsiburada dan alışverişi kestim. 2 yıldır birşey değişmemiş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lucifer50

    Benim kulaklığa da fatura kesilmiş ama kendi kendilerine iade aliyorlar



    Alıntıları Göster

    Benim kulaklık ulaştı bilginiz olsun. Kutusu hiç açılmamış, faturası da ayrı kesilmiş. Şu an kulaklık ihtiyacım olmadığı için kutusunu hiç açmadan satacağım.


    Ben de Samsung M51'i Satıcı: Hepsiburada seçerek almıştım ve hediye olan Samsung Buds kulaklığı bana da göndermemişlerdi. Hakkım olan 550TL'lik kulaklığı Aydın Doğan'a yedirmem dedim ve mücadeleye girip söke söke aldım. Süreç boyunca Samsung Türkiye benim tarafımdaydı.

    Bir daha hepsiburada.com dan alışveriş mi? Asla  


    Not: Türkiye'ye ticari ahlakı öğreten Jeff Bezos'un askerleriyiz.


    @lucifer50





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Virtual Reality

    Benim kulaklık ulaştı bilginiz olsun. Kutusu hiç açılmamış, faturası da ayrı kesilmiş. Şu an kulaklık ihtiyacım olmadığı için kutusunu hiç açmadan satacağım.


    Ben de Samsung M51'i Satıcı: Hepsiburada seçerek almıştım ve hediye olan Samsung Buds kulaklığı bana da göndermemişlerdi. Hakkım olan 550TL'lik kulaklığı Aydın Doğan'a yedirmem dedim ve mücadeleye girip söke söke aldım. Süreç boyunca Samsung Türkiye benim tarafımdaydı.

    Bir daha hepsiburada.com dan alışveriş mi? Asla  


    Not: Türkiye'ye ticari ahlakı öğreten Jeff Bezos'un askerleriyiz.


    @lucifer50



    Alıntıları Göster

    Bana da bir daha kargo yollamışlar bugün. Sanırım çözüme ulaşıyorum





  • çözüme ulaşcağını söylemiştim. Her gün binlerce sipariş alan bi siteden bahsediyoruz arkadaşlar. Merak etmeyin kimse mağdur olmaz

  • Yaklaşık 3 aydır HB ile olan alışverişlerimde sorun yaşıyorum. Bizzat kendilerinin sattıkları ürünlerde olmasa da, alt firmaların sattıklarından sipariş verirken elim titriyor alternatif varsa direk oradan alıyorum.



    Toprak ve pomza taşı birkaç büyük ebatlı ürün aldım şansıma hepside PTT kargo ile geldi Allah bildiği gibi yapsın PTT kargoyu 4 farklı siparişimde de evde yok, kapı kapalıydı, vs. gibi yalanlar söyleyip hatta birinde arayıp geliyoruz dedi gelin evdeyim dememe rağmen siparişleri her gün arabada gezdirip akşam şubeye çektiler yada bilmem neredeki kargomatiğe bıraktılar.


    HB'ye kızmamın nedeni eskiden yazınca dönerlerdi çözüm üretirlerdi. Şimdi mesaj sistemin kaldırdılar arıyoruz konuşuyoruz peki efendimler havada uçuşuyor ama çözüm üretilmiyor. Firmanın numarasını ver firma ile ben konuşayım 3 gündür teslim etmiyor kargoyu az sıkıştır filan diyeceğim diyorum o da yok. MH deki kızımız efendim firmanın numarasını veremiyoruz ben şikayet kaydınızı açıyorum diyor diyor da sonuç yok.


    Bende inat ettim itlikse itlik  60 liralık pomza taşını ve toprağı yine şipariş verdim. PTT kargo şaşırtmayarak yine getirmedi  , HB de yine yardımcı olmadı  .



    HB piyasa bende diyip gevşiyor güven kaybına uğruyor, Allahtan GG, N11 var ve de Amazon ilaç gibi yetişti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadow006 -- 13 Ekim 2020; 6:16:24 >




  • FeuENO kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de birkaç güne lenovo laptop almayı düşünüyorum. Ekran kartında problem olduğunu nasıl anladınız ve pc bana gelince nelerini kontrol etmem gerek nasıl kontrol ettiniz mesela siz? Ayrıyeten ölü piksel çıkarsa hepsiburadaya geri yollayabilir miyim laptopu değişim için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geceüçteisimbulmakzor kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ölü piksel hakkında çok bilgim yok. Yanlış hatırlamıyorsam 3 tane olduğunda değişim kapsamına giriyor. Lenovo konusunda ise, cihazda 2 tane ekran kartı vardı. Hem RTX 2060 hem de onboard. Onboard ekran kartına geçtiğimde sorunsuz çalışıyordu. Fakat RTX 2060 a geçince hoparlörden cızırtı gelmeye başlıyordu. Kronik sorun olduğunu ve çözümünü olmadığını yabancı forumlardan öğrendim. Onun dışında ekstra bir kontrol yapmadım. Bilgisayar kendi kendine gösterdi problemlerini.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FeuENO kullanıcısına yanıt
    Hocam kronik olmasına üzüldüm modeli neydi? Ben legion almayı düşünüyordum da. Bir de o onboarddan rtx e geçmek için vantage gibi uygulamaları mı kullanıyorsunuz yoksa biostan falan mı? Otomatik geçiş yapmıyor mu pc kendi kendine

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.