Şimdi Ara

SAHTEKAR HEPSİBURADA!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
8.471
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
140 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emberci E kullanıcısına yanıt
    Bi laptop takip ediyorum 2, 3 gündür hepsiburada üzerinden 3 günde 3 kere fiyat güncellemesi yaptı satıcı. Sanırım sayfayı sık yenileyince ürüne rağbet var diye düşünüp kafasına göre artırdı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Geceüçteisimbulmakzor

    Amazondan pc alsam herhangi bir problem çıksa cimere şikayet etmem işe yarar mı? Trde sorumlu bir kurumları vs var mı. Ayrıyeten sizce kargo vs bilgisayar için sağlam bi şekilde gelir mi bana. Diyelim ki ölü piksel çıktı iade veya değişim alırlar mı

    Cimer'e değil tüketici hakem heyetine online başvurmalısın. Ben sağlam olsun diye ikisine başvurdum. Amazon thh'ye savunma vermezse thh lehine karar verir %85

  • Arkadaşlar konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. Daha fazla kişi görsün bu rezil hb'yi.

  • Uzun zamandır Hepsiburada sitesinden alışveriş yapmıyorum. İyice bozuldu bu site.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Stoklar dolduysa niye satıyosunuz o zaman hayırdır

  • Ben de çok eski bir h.b müşsterisiyim ve aynı şekilde benim de problemin oldu h.b ile. Ekim 1 2018'de satıcının h.b olduğu Meizu bi telefon almıştım ve son 1, 1.5 aydır telefon kendi kendine kapanmaya başladı. Son 2 haftadır da şarj aleti takılı olmadan hiç açılmamaya başladı ve garanti kapsamında h.b üzerinden ürünü onarım yapılması için yolladım. Ve dalga geçer gibi cihazı açmadan aynı şekilde bana geri yolladılar.


    Bunu söylediğimde ise, teknik servis ile iletişme geçmemi söylediler. E o zaman neden onların panelinden ürünü yolladım? Ben ürünü h.b'den aldım, süreci neden takip etmediler?


    Neyse. Bu şekilde boşu boşuna 2 haftamı yediler ve garanti süresi de geçti telefonun.Üzerine vakit kaybı. Bir daha asla alışverişim olmaz o siteden ve sizi de işin peşini bırakmadığınız için tebrik ederim. Umarım olumlu sonuç alırsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuykil -- 9 Ekim 2020; 21:35:42 >
  • Canlı desteğin verdiği cevap illegal bir firma izlenimi yarattı o ne demek ya önce gönderilecektir deyip sonra hatta tutup üstünden bilgi alıp hayır gondermiyoruz demek... 🤦🏻‍♂️ Açıkçası küçük firma olsa (istanbul bilisim olayi gibi) bi nebze anlarim ama koca hb bile böyle amator is yapıyorsa sıkıntı buyuk demektir.

    Amazona da benim icim bir turlu isinmadi. Sitesi arayüzü inanilmaz amatör. Karman corman herşey her yerde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar maalesef benzer sorunu HB ile bende yaşadım benimkisi 50 liralık siparişti ama başta iade olmuş paranızı vereceğiz diyen müşteri temsilcileri 3. arayışta siparişi almışsınız öyle gözüküyor yapacak birşey yok dediler.


    İnanılı gibi değil sana gelmeyen ürünü almışsınız diyor koskoca hepsiburada. İsmi duyulmamış dolandırıcı firmalar bile bunu yapmıyor artık.


    Daha sonra şikayetvar ve bilimum maillerle altı üstü 50 liralık bana gelmeyen iade olmuş ürünün parasını verdiler.


    Bebek bezi , ıslak mendil vs yine alıyorum ama hayatta büyük sipariş geçmem artık buradan.

  • koskoca hb de senin kulaklıgından edeceği 200 tl lik kara kalmıştı. çözülür sorunun

  • ohooo hepsiburadadan hala alisveris yapan varmi ben biraktim

    2 bucuk ay 2500 lirami hapis tuttu hepsijet urunu kaybettiginden musteri temsilcisinden teyit alarak aldigim rayban gozluk sahte cikti bu ve bunun gibi 5-6 sorun yasadim ogunden beri kullanmiyorum bu nalet siteyi 50 lira ucuza satiyorlar diye bunlarla ugrasilmaz 50 lira fazla verin basiniz agrimasin

  • Faturada bu kulaklık yazıyor mu çünkü hakem hayeti fatura ister. Bide bildiğim şu kadar kişi ile sınırlı yazıyordu kampanyada mikroskopla görülebilecek boyutta.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu rezil firmadan bir şey almayın öğrenin artık, adamlardaki vizyon ürünü sadece satmak parasını almak sonrası umurlarında değil...

  • uzun süredir hepsiburada'dan alışveriş yapıyordum, ben de bir sorun yaşadım ve bu başlığı görünce daha tıklamadan benzer bir şey olduğunu tahmin ettim, lakin kesinlikle kasten sahtekarlık yapıyorlar, bir hata veya sorun değil.

    Bir indirim gününe denk gelmiştim yaklaşık 20 gün önce, aynı süreçte bana özel 150'ye 50 lira kupon tanımladı. ben de piyasası 115 lira civarı olan bir ürünü aldım, yanına bir şeyler ekleyip 150'ye tamamladım. Söz konusu ürün bana 69 liraya gelmiş oldu. Hatta şaşırdım ne kadar uyguna aldım iyi denk geldi felan ama zaten bu kupon bana tanımlamıştı belki de devamlı alışveriş yaptığım için, hatta eşimin hesabından baktım böyle bir kupon onda mevcut değildi.

    Neyse sonra hemen kargoya verildi ürün, ancak 1 hafta geçti bir türlü transfer olmuyor şehrimize. 1 hafta kadar sonra sistemde ürünün iade edildiği bilgisi görüntülendi. Ben de aradım dedim ben iade etmedim neden iade edilmiş görünüyor ürün bana hiç gelmedi. Onlar da ürün hasarlı olduğu için transfer edilmedi depoya geri döndü dediler. Pekala dedim ancak ben ürünün yeniden gönderimini istiyorum. Stokta olsaydı gönderilebilirdi ama stokta bitti para iadesi olur dediler. Ben de yine de ürünün kısa sürede stoklara girerse yeniden gönderimini istediğimi ilettim. Ve 2 gün sonra stoklara girdi, tekrardan telefon açtım dedim stoklara girmiş ürünün yeniden gönderimini istiyorum. Bu sefer böyle bir şeyin mümkün olmadığını ancak para iadesi olabileceğini söylediler. Israrla itiraz ettim, siteden Müşteri Hizmetleri kısmına yeniden durumu yazdım, ancak birkaç gün sonra paramı iade ettiler.

    Yani özetle Hepsiburada'nın verdiği bir kuponun veya yaptığı bir indirimin biz müşteriler açısından bir hükmü olmayabilir, boş yere sizi ve paranızı günlerce ellerinde bekletebilir ve sizi uğraştırabilirler. Bu olaydan sonra 5-6 sefer alışveriş yaptım ve asla Hepsiburada üzerinden yapmadım, bundan sonra öncelikli tercihim Amazon olacak.


    Edit: Öncelikle birkaç kez telefonla görüştüm, çok ısrar edince sitede talep kaydı oluşturdular ben de tekrardan burada müşteri hizmetlerine yazdım:


    30.09.2020 11:32

    Merhabalar,

    Ürün transfer olmadan depoda hasarlı olduğu icin iade edilmişti, bize hiç gelmedi zaten. Sonradan arayıp sorunca ya ürün tekrar gönderilecek ya da para iadesi olacak denildi. Ama şimdi stoklarda ürünün olmadığı söylendi. Ben de stoklara girerse ürünün yeniden gönderimini istedim. Çünkü ben bunu hem bana özel bir kuponla hem de indirim günlerinde aldım. Neredeyse tek kullandığım alışveriş sitesi olan Hepsiburada’nin bu haklarımı iptal etmesi beni hayal kırıklığına uğrayacaktır. Zaten şimdi Hepsiburada’nin stoklarında ürün yeniden mevcut hale geldi. Bu durumda ürünün yeniden gönderilmesine bir engel yok. Ben de ürünün yeniden gondeeimini talep ediyorum.


    05.10.2020 13:15

    TALEBİM İŞLEM SÜRECİNDE OLMASINA RAĞMEN AZ EVVEL PARA İADESİNİN 8 GÜN İÇİNDE TARAFIMA İLETİLECEĞİ MESAJI GELDİ, AMA BEN PARA İADESİ ALMAK İSTEMİYORUM Kİ BEN ÜRÜNÜ İSTİYORUM. 150 TLYE 50 TL KUPON VARDI BUNUN İÇİN DE ÜRÜNÜ ALMAK İSTEDİM VE YANINA FİYATI TAMAMLAMAK İÇİN BAŞKA ŞEYLER EKLEDİM. AMA ASIL İSTEDİĞİM ÜRÜNÜ ALAMAMIŞ OLDUM, HEM KUPONUM HEM İNDİRİMİM BOŞA GİTTİ. AİLECEK DEVAMLI SİPARİŞ YAPTIĞIMIZ SEVDİĞİMİZ HEPSİBURADA BU HAREKETİYLE HEM İNDİRİM GÜNLERİNDEN FAYDALANMIŞ OLMAMIZI ELİMİZDEN ALDI HEM DE VERDİĞİ KUPONU ELİMİZDEN ALMIŞ OLDU. BU OLAY İLE BİZİ BU KADAR UĞRAŞTIRMIŞ OLMASINA İSTİNADEN MAALESEF KENDİSİNDEN SOĞUTTU. İLK DEFA AMAZON ADLI SİTEYE ÜYE OLUP 2 ALIŞVERİŞİMİ ORADAN GERÇEKLEŞTİRDİM. ALTI ÜSTÜ BİR ÜRÜN, STOKLARINIZDA MEVCUT, DEFALARCA ARAMIŞ UĞRAŞMIŞ OLMAMA RAĞMEN TALEBİMİZE HİÇBİR ŞEKİLDE KULAK ASILMAMASI ÜZÜCÜ OLDU.


    Hepsiburada Müşteri Hizmetleri05.10.2020 14:30

    Merhaba **** Bey,


    Siparişinizde yaşanan gecikme için özür dileriz.


    **** numaralı siparişinizde yer alan ürününüz teslim edilemediğinden 5.10.2020 gün sonuna kadar iade edilecektir.


    Ödeme yaptığınız 69,20₺ tutar bankanıza iade edilecektir.


    Ürünün tutarı 2 iş günü içerisinde banka hesabınıza yansıyacaktır.


    Bankaların geri ödeme süreçleri hakkında detaylı bilgiye web sitemizde yardım sayfalarından ulaşabilirsiniz.


    Teyit etmek amacıyla bankanızla irtibata geçebilirsiniz.


    Teslim olmadan iadeye yönelen ürünler tekrar gönderilememektedir.


    Para iadesi yapılmaktadır.


    Anlayışınız için teşekkür ederiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyvahfilvar -- 9 Ekim 2020; 23:45:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Venomv

    Halen burdan alışveriş yapan varmış hiç mi dünyadan haberiniz yok

    arkadaşlar linçlemişler ama hepsiburada dan gerçekten alışveriş yapmak zor piyasanın en pahalısı çoğu üründe

  • Hepsiburada ile daha önce 4 defa sorun yaşadım, hepsinde Tüketici Hakem Heyeti aracılığı ile yasal haklarımı savundum ve hepsini kazandım.

    Konuyu öne çıkartalım arkadaşlar, herkes hb'nin müşteri memnuniyetine verdiği önemi görsün.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer birşeyi bende samsungla yaşadım s10e aldım 15 mart 2019 a kadar faturanın resmini gönderenlere kulaklık kampanyası vardı 14 mart da gönderdim faturayı telefon samsung bayisinde 5500 tl idi ben toptancıdan daha uygun bir fiyata aldım sırf uygun fiyata aldım diye yollamadılar kulaklığı , sözde hediye veriyolar ama nerdeee? vermeden önce parasını sizden alıyorlar saten ondan sonra hediye ettik diyolar , şimdi tutmuş s20 mesajları atıyolar o iş artık öldü samsung bey bundan sonra size kol saati amk

  • Bende havalı tüfeğüme dürbün aldım ..büyük bir indirim oldu ..indirimden şüpelendim ama alayım bir bakayım sıkıntı varsa gö deririm dedim ...dediğim gibide oldu ..önceden açılmış ürünü gönderdiler bana ..faturada göndermediler bu ürünle ..düşündüm taşındım indirimli aldığım için göndermedim ...böyle kritik ürünleri hb den almamak lazım ..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidiceksin uçuracaksın bunları sonrada kargocuları 1-2 kargocuyu vurmadan da adam olmayacak hiç biri ibret alınması lazım artık yeter

  • Geceüçteisimbulmakzor kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Biraz geç oldu ama cevap vereyim. Ben Amazon TR den yakın zaman Lenovo laptop aldım. Ürünün ekran kartında problem olduğundan dolayı iade talebinde bulundum. Bana vermiş oldukları kargo numarası ile ücretsiz şekilde geri gönderdim. 10 gün içerisinde para iadesini yaptılar. Bu süreçte şunu öğrendim, üründe problem olsun veya olmasın beğenmemiş bile olsam koşulsuz iade alıyorlar ve müsteri hizmetleri konu ile çok alakalı. Hepsiburada'ya gelecek olursak. Şimdiye kadar çok alışveriş yaptım (yakın zaman dahil) herhangi bir problem yaşamadım. Sanırım şanslı olmamla alakalı bir durum. Son zamanlarda Hepsiburada hakkında çok şikayet okur oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim şansıma mi bilmiyorum 100 den fazla alışverişim oldu internet üzerinden. Şöyle bir düşündüğüm zaman yaşadığım bütün sıkıntıların çoğu bu siteye ait. Yanlış ürün göndermek, kullanılmış ürün, kutusu açılmış ürünleri göndermek hepsi bunlarda. Başka sitelerde de sıkıntılar oldu ama fazlasıyla telafisi oldu bunlarda iade bile sıkıntılı gördüğüm kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.