< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 7 Mayıs 2025; 11:2:22 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 7 Mayıs 2025; 11:2:22 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
diğer konuna da yazdım, biraz düzenleyip atacağım buraya biraz bilgilen, belki az da utanırsın. civilization serisini civ3'den beri oynarım. 7'yi daha almadım indirime girsin bakarım, şu an 6 mevcut. civ oyununda bir millet seçiyorsun genelde, haliyle milletin lideri de sabit figürdü. her milletin kendine göre güçlü yönleri vardı, yani ekstra stat ile başlıyordu her millet kendine göre. atıyorum almanlarda üretim hızlıyken, osmanlılarda topçuları daha hızlı geliştirip şehiri daha hızlı alıyorsun. ingilizlerin gemileri ilk çağlarda diğer milletlere göre çok daha fazla ilerliyor vs. oyunun 7. serisinde lider ve millet mekaniği değişti. yani liderin ve milletin ayrı ayrı statları var, kombolayabiliyorsun. atıyorum lideri caesar seçip osmanlıların başına, benjamin franklin seçip rusların başına, kanuniyi seçip ingilizlerin başına koyabiliyorsun. bence saçma bir mekanik ama oyun işte, tarih makalesi değil ki. trailerda da yeni eklenen liderleri vs belirtmişler zaten. cengizhanı da etiyopyalıların başına koyabiliyorsun oyun ve oyunun mekaniğini çaktığın yok, işin gücün manipülasyon. sanrıların yüzünden kafayı yemek üzeresin, psikolojik destek almanı tavsiye ederim. muhtemelen hiç civ oynamadın, buradakiler de oynamıyor sanıp sallıyorsun ama sert kayaya çarptın. ortamlara yarım manipüle edilmiş bilgileri salıp linç ettirmeye çalışıyorsunuz, çok tehlikeli bir linç, hedef gösterme grubu olmaya başladı bu kendini "sjw karşıtı" olarak tanımlayan grup. kendi echo chamberınızda kafayı sıyıracaksınız bu gidişle harbiden. bu yaptığın bilinçli manipülasyon ve linç taktiği suçtur aslında, firaxis ya da 2k seni ciddiye alıp dava açsa fena taklaya gelirsin benden demesi. |
|
diğer konuna da yazdım, biraz düzenleyip atacağım buraya biraz bilgilen, belki az da utanırsın. civilization serisini civ3'den beri oynarım. 7'yi daha almadım indirime girsin bakarım, şu an 6 mevcut. civ oyununda bir millet seçiyorsun genelde, haliyle milletin lideri de sabit figürdü. her milletin kendine göre güçlü yönleri vardı, yani ekstra stat ile başlıyordu her millet kendine göre. atıyorum almanlarda üretim hızlıyken, osmanlılarda topçuları daha hızlı geliştirip şehiri daha hızlı alıyorsun. ingilizlerin gemileri ilk çağlarda diğer milletlere göre çok daha fazla ilerliyor vs. oyunun 7. serisinde lider ve millet mekaniği değişti. yani liderin ve milletin ayrı ayrı statları var, kombolayabiliyorsun. atıyorum lideri caesar seçip osmanlıların başına, benjamin franklin seçip rusların başına, kanuniyi seçip ingilizlerin başına koyabiliyorsun. bence saçma bir mekanik ama oyun işte, tarih makalesi değil ki. trailerda da yeni eklenen liderleri vs belirtmişler zaten. cengizhanı da etiyopyalıların başına koyabiliyorsun oyun ve oyunun mekaniğini çaktığın yok, işin gücün manipülasyon. sanrıların yüzünden kafayı yemek üzeresin, psikolojik destek almanı tavsiye ederim. muhtemelen hiç civ oynamadın, buradakiler de oynamıyor sanıp sallıyorsun ama sert kayaya çarptın. ortamlara yarım manipüle edilmiş bilgileri salıp linç ettirmeye çalışıyorsunuz, çok tehlikeli bir linç, hedef gösterme grubu olmaya başladı bu kendini "sjw karşıtı" olarak tanımlayan grup. kendi echo chamberınızda kafayı sıyıracaksınız bu gidişle harbiden. bu yaptığın bilinçli manipülasyon ve linç taktiği suçtur aslında, firaxis ya da 2k seni ciddiye alıp dava açsa fena taklaya gelirsin benden demesi. |
|
_____________________________
AMD Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk MAX, Crucial Ballistix Sport LT DDR4 3000 2x8GB, MSI GeForce 1060 3GB Gaming X, Kioxia Exceria Plus 1TB, Phanteks P400A, EVGA Supernova 650 G2, Noctua NH-U12S Chromax, Acer VG240ypbiip, Aula F75, Logitech G Pro X Superlight
|
|
adam 130 iq imiş hocam, einstein'in kayıp hücresi olabilir. bizim aklımız yetmez onun düşüncelerine |
|
_____________________________
"Her canlı ölümü tadacak ve sonunda dönüp huzurumuza geleceksiniz." - Ankebût, 57.
|
|
neden japon değil, kamboçyalı aborijin veya latin veya veya berberi gibi akdenizli değil de... yine zenci ? geç bunları! kimin ne hastası olduğu belli. yine gelmiş boş keseyle bir de yandan diğer zekama madur kalan da yanlamış hemen yine :)))))))))))))) ne demişler? Köye inen KURT ( 130 IQ ) işte köyde ne var ne yok ayağa kaldırmıyorsa ... o bozkurt mudur? :) işte böyle ancak bir birinize yanlarsınız. piyasaya çıkamayan da like atar geçer :D aranızda paslaşmakla kalırsınız. ben elbette biliyorum bu ülkede herkes ki bu sizinkisi küçük bir kitle; sizin gibi at gözlüklü olarak dolaşmıyor :))) buraya daha nice paylaşımlar koyarım. bunda da %000001 (milyonda 1) katkım varsa bile ne mutlu bana. siz de böyle aranızda takılmaya devam edersiniz :) |
|
_____________________________
|
|
yav sen trailer izledin mi ya? o siyahi kisi cengiz bile degil. yanindaki ingilize laf etmiyorsun, zenciye laf ediyorsun. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
moğol atlısı. isterse kubilay veya çağatay veya veya generali sübutay olsun! ne fark eder? algı açık! trailer ayağın algı! tebrik ederim ayrıca. alıntılayarka cevap yazdın. |
|
_____________________________
|
|
yav video komedi videosu. 30 snlik komedi. olayin cengizle falan alakasi yok. ingiliz karakter ve attigin resmindeki zenci karakter komedi tartismasi yapiyor sadece. video nun aciklamasinda bile welcome to bilmemne town diyor. gidin adamlari civ 7 icin cikardigi 30snlik videolar da bakin. onlar da hep ayni mantikla yapilmis |
|
_____________________________
|
|
ben sana oyun mekaniğini açıkladım, cevap verip hata etmişük demek yerine hala sıvamaya çalışıyorsun. aynı videoyu napoleon ingilizlerin başında ya da cengiz etiyopya ordusunun başında olacak şekilde çekseler bakmazdın bile. yukarıda dedim bence civ serisine yakışmayacak saçma bir mekanik ama oyundur olur. senin derdin ırkla ve ideoloji nefretinden kör olmuşsun. alamanyada yardım parası alıp, sövdüğün zihniyetten faydalanıp bir de laf ediyorsun. mantıklı cevap veremeyince de saçmalayıp topu taca atıyorsun. algoritmanı çoktan çözdüm çeto. kutsal damacana şafak sezer manyak olursun kanka https://www.youtube.com/watch?v=uDyl8XPdoHc |
|
_____________________________
AMD Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk MAX, Crucial Ballistix Sport LT DDR4 3000 2x8GB, MSI GeForce 1060 3GB Gaming X, Kioxia Exceria Plus 1TB, Phanteks P400A, EVGA Supernova 650 G2, Noctua NH-U12S Chromax, Acer VG240ypbiip, Aula F75, Logitech G Pro X Superlight
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|