|
bir olay var 500 lira eft yaptigim bir satici talep ettigim urunu vermedi ,whatsapp engelledi falan..bu namussuzun bircok ilani var ,inat ettim odetecegim buna...savciliga gittim daha sonra da bankaya ihbar goturdum falan... 1)parami geri odemesi icin sadece savcilika yaptigim sikayet yeterlimidir yoksa hukuk mahkemesinde tazminat davasi da mi acacagim 2)siber suclara da sikayet etmem gerekir mi ,gorevli arkadas gerek yok dedi ama bir sorayim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






