Şimdi Ara

Sahibinden Dolandırıcılık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
3
Favori
1.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 47
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 4 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • DaYWaLkeR (6 mesaj) Guest-D76F2B1B4 (3 mesaj) otosarrafı (2 mesaj) flyer_mig (2 mesaj) Sánchez (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (22 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2243 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    14 bin liraya çok temiz bora ilanına rastladım lpgli. Yurtdışındayım telefona bakamıyorum mail atın demiş. Adama türkçe mail attım ingilizce olarak dönüş yaptı.

    Hello,

    Do you speak english?
    Car License Plate Turkish : 42 ECS 94

    The car is registered in Turkey , all tax are paid. The car is in very good condition , no damages , original paint.
    This car was a gift from my father .
    My father is from Turkey , and my mother is from Scotland, i lived in Scotland only with my mother since I was 3 years old ,
    after my parents got divorced ( this is the reason why i do not speak turkish).

    I am looking for buyers from Turkey , because in Scotland no one will buy a car with turkish documents and left hand drive,
    because in Scotland all cars are right hand drive.
    The price for the car will be 14.000 TL .

    The car is still for sale but i removed the ad from sahibinden because i have many clients interested.

    If you are interested to buy, i can bring the car in Turkey in 3-4 days.

    Thank you!


    Muhtemelen türkiyeye getirme karşılığında yakıt ücreti,kapora vs isteyip arazi olacak arkadaş.



    |
    |




  • Binbaşı
    1524 Mesaj
    Bunun benzeri bi dolandiricilik olayina daha oncede rastlamistim. Para kaptiran varmi acaba merak ediyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2243 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: muradisdan

    Bunun benzeri bi dolandiricilik olayina daha oncede rastlamistim. Para kaptiran varmi acaba merak ediyorum.

    Olta attım adama bakalım ne cevap verecek, biraz işletelim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    648 Mesaj
    Takip



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    9253 Mesaj
    Bu tarz ilanları gördüm mü şikayet ediyorum kaldırıyorlar.
    Tv'de görmüştüm bu vakayı. Madur kişi parasını kaptırmış emeklerim gitti diye ağlıyordu.
    İyide kardeşim aracın piyasası 35-40 iken sen nasıl bir uyanıklıkla aracı 20 bine kapatmayı düşündün hiç art niyet gelmedi mi aklına diye sormak lazım.
    |
    |
  • Yarbay
    2820 Mesaj
    Çok enteresan bir şey, takipteyim.

    Malum siteden baktım 14 bin'e hiç araç göremedim, yabancı bir site üzerinden mi satılıyor hocam bu araç?
  • Binbaşı
    1322 Mesaj
    Madem sahtekarlık yapacaksın önce kandıracağın adamın dilini öğren be kardeşim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Vw bora ve 14 bin lira !?!!?error!?!?? 14 bine uno vermiyolar artık ne borası



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2243 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Çok enteresan bir şey, takipteyim.

    Malum siteden baktım 14 bin'e hiç araç göremedim, yabancı bir site üzerinden mi satılıyor hocam bu araç?

    Aynen malum sitede. 2004 model 135 binde kazasiz diye koymus. Ama mailde kapattigini soylemis ilani bi cok talibi var diye. Aklinca bana olta atiyo kacirmiyim arabayi diye.


    Araci turkiyeye ucret almadan mi getireceksin ya vazgecersem almaktan dedim. Bakalim ne cevap verecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Bu ilani bende gordum az once bilgilendir bizi merak ettim ne isteyecek senden.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    681 Mesaj
    but i removed the ad from "SAHİBİNDEN" because i have many clients interested.

    Yazıyı yazan bariz Türk. SAHİBİNDEN diye hitap eden insan gününü site ilanlarında geçiren insandır. Bu özellik sadece Türk insanına özgü



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1844 Mesaj
    Adam Türk, İngilizce'de büyük İ yok, SAHİBİNDEN yazarken kullanmış bu harfleri. Yani ingilizce klavyede olmaması lazım en azından. Genel ifadeler de Türkçe mantıkla yazılmış, orjinal bir ingilizce göremedim ben.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    sana diyeck ki o kadar yolu gelemem ya almazsan? meshur para gonderme sistemi var ordan tanidigin birine para gonder, gonderdigin dekontun fotosunu atta sende para oldugunu anlayayim. sayet dediklerini yaparsan dekonttaki bilgilerden senin parayi cebe indirip tozu dumana katacak. bide bunlar genelde yurt disi da yasiyolar ki isin pesine dussnde sonuca ulasamiyosun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14695 Mesaj
    no damages , original paint.
    Boya takıntısından da haberi varmış (!)
  • Yarbay
    4794 Mesaj
    Adam emek harcıyor kızmayın
    |
    |
  • Binbaşı
    1907 Mesaj
    Geçen ben de görmüştüm, şikayet etmiştim dolandırıcı ilanı diye yayından kaldırılmıştı. Yine mi koymuş, adam azimli kafaya koymuş dolandıracak..

    Aslında adam 14000TL, yani aracın aslında olması gereken fiyatı (hatta o bile çok ya) istiyor. Ama ülkem, güzel ülkem, saçma otomobil piyasası hiçbir zaman düzelmeyecek olan bir tanecik ülkem için anormal bir fiyat...

    Edit: Zaten kaldırılmış ilan, devamını okuyunca gördüm.. Bir de yoğun ilgiden yazmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otosarrafı -- 15 Haziran 2016; 8:04:43 >
    |
    |
  • Yarbay
    3109 Mesaj
    Plakayı aldım inş araç Konya'dadır da bi denk gelir Scotlandın haritasını bi çizeyim üzerine
  • Yarbay
    3710 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Plakayı aldım inş araç Konya'dadır da bi denk gelir Scotlandın haritasını bi çizeyim üzerine

    Bu tür kişiler kendi araçlarını ilana koymuyor.sağda solda buldukları araçların resimlerini çekip koyuyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5830 Mesaj
    dün 25bine 1 tan a6 ilanı vardı 3-4 saat sonra kaldırıldı. Sahibinden.com editörleri ne iş yapıyo acaba anlamıyorum. Herhalde elleri işte gözleri oynaşta ilan onaylıyolar
  • Yarbay
    4094 Mesaj
    Yabanci olsa 'sahibinden' demezdi, o kisaltma bize ait.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
ankara gülüş tasarımı
Webtures SEO;SEO Nedir?
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.