|
Her tarafım ağrıyor belim, eklemlerim vs. Ayrıca acayip bir üşüme var. Yaklışık üç gündür böyle normal grip mi bu arkadaşlar? Burnum vs akmıyor bu arada. |
|
_____________________________
|

|
Her tarafım ağrıyor belim, eklemlerim vs. Ayrıca acayip bir üşüme var. Yaklışık üç gündür böyle normal grip mi bu arkadaşlar? Burnum vs akmıyor bu arada. |
|
_____________________________
|
|
bayılacak gibi olma baş dönmesi - mide bulantısı ve ishal de var mı? |
| _____________________________ |
|
Baş dönmesi yok mide bulantısıda normalde yok ama sigara içiyorum odan azıcık var:( ishal yok. Böyle halsizlik görmedim ve acayip üşüyorum. |
|
_____________________________
|
|
ben de bu saydıklarım da vardı genel salgın var diyip geçti klasik antibiyotik ve ağrı kesici yazıp |
| _____________________________ |