Şimdi Ara

Sağlık olsun, helal olsun... üzülmeyin...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
1.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Madem "milliler yarı finaldeeee" diye konu var.
    Bunun tersi ihtimali de var.
    Buraya kadarmış, en azından bizi bu aşamaya getirdikleri için kendi adıma onalara teşekkür ediyorum.
    Terim'e rağmen canla başla mücadele ettiler.
    Go home Terim...
    Yaktın bizi Terim...
    ....
    ....



    _____________________________
  • Fatih Terim
    _____________________________
  • Bu Terim düşmanlıgını bi anlamıyorum Adam sayesinde burdayız dağılan millileri soyunma odasında hırslandıran toparlayan O
    _____________________________
  • inşallah bu başlığa bir daha girmem
    _____________________________
  • tuncayın golü ofsayt degildi
    _____________________________
  • ahh servet ahh mum gibi aradık seni

    gökhan zana

    bide salak tuncay kaleciyle karşı karşıya nası atamadı ya
    _____________________________

    he still waiting for god's choice
  • Yendikden sonra ilk mesajında şunu görmek için sabırsızlanıyorum.


    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi temizdeniz -- 20 Haziran 2008; 23:35:44 >



    Bir kaç değişiklik yaptım dakikada bakalım tutturabilcem mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stay Away From Me -- 20 Haziran 2008; 21:40:41 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yazıklar Olsun
    6 ay önce açıldı
    Hayırlı olsun
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: N!ghTM@sTeR

    Yendikden sonra ilk mesajında şunu görmek için sabırsızlanıyorum.


    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi temizdeniz -- 20 Haziran 2008; 23:18:44 >




    Hem de seve seve...
    _____________________________
  • Hakan Şükür' ün Türkiye'den çekdiği şutta kesinlikle faul yoktu. Hakem Yaktı Bizi.


    Arda Turan bugunki golün şutunu daha 5 yaşındayken çekmişti.


    Noluyoruz yaaa.
    _____________________________




  • Hep hakem yüzünden çıkartmazlar bizi arkadaş Türkün Türkten başka dostu yoktur
    _____________________________
  • yeni hedefimiz artık dünya kupası
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mert_961

    Hep hakem yüzünden çıkartmazlar bizi arkadaş Türkün Türkten başka dostu yoktur


    sitebne hakem....
    zaten hırvat asıllıydı...
    ahanda
    _____________________________
  • Portekiz maçında bile daha iyi oynamıştık

    çok mu abarttım ne
    _____________________________
  • ya nasıl 6 dk uzatma verır ya uzatmada gol yenirmi ya offf :@

    rüştü hep senın yuzunden bacak arandan nasıl gol yemeyi becerdin :@
    _____________________________
  • rüştü olmucak goller yedi...

    panterdir benim evladım volkan olsaydı o goller yenmezdi.

    fatih terimin havası alındı böylece geçmiş olsun....
    _____________________________
  • Bu kadar olur ya ben 7. gol ofsayt dı hakan balta ileri çıkmıştı iyi bakın özetlerde ..

    bi maçta 4 kırmızı kart görülür mü ya !!!
    _____________________________
    ///
  • Sanırım konu anlam kazanmaya başladı...
    _____________________________
  • Millet üzülmeyin sağlık olsun...
    En azından zam yapamayacaklar ve onlarca canın da bir hiç uğruna yitip gitmesi önlenmiş oldu, en azından sevinmeyi öğrenene kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizhan_ -- 26 Haziran 2008; 0:25:41 >
    _____________________________
  • 20 Haziran diyor Tuncay diyor ne diyor lem bunlar matrix mi burası???
    _____________________________
  • neden konu açamıyorum. bu herkeste böyle mi? maçla alakası var mı çok konu açılmasın diye falan? sadece bende böyle değilse eminim birileri sormuştur da bulamadım hiç..
    _____________________________


    Keep Walking...

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.