Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SAĞLIĞINIZIN DEĞERİNİ BİLİN.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
39
Cevap
3
Favori
3.296
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> SAĞLIĞINIZIN DEĞERİNİ BİLİN.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      630 Mesaj
      10 Haziran 2019 08:02:20 Konu Sahibi
      Eğer sağlığınız yerindeyse her şey hallolur ve düzelebilir. Diğer her şey geçip gider. Para kazanırsın biter, sevgilin olur gider, araba alırsın kaza yaparsın, ev alırsın iflas edip borca yatırırsın. Bunların hepsi olabilir ama bu şeyler için sağlığınızdan olmayın. Hepsi geçici ama sağlık bir kere bozulduğu anda bir daha toparlaması zor.



      Ciddi bir hastalığa yakalandım(sormayın ne diye) ve bir yıldır onunla uğraşıyorum. Hayat kalitemi sıfıra indiriyor. Bugün tekrar doktora gidicem kritik bir gün benim için.

      Şimdi diyorum ki içimden abi hastalığın yokken ne iyiydin be. Kıymetini bilememişsin o zamanların... dert ettiklerim aslında dert değilmiş kendi kendimi derde sokuyormuşum. Yok param yok napıcam, sınavı geçemezsem napıcam, kız arkadaşım giderse nolucak, biri arkamdan konuşmuş vsvs. Böyle saçma şeyleri dert etmişim kendime. Bunlar dert değil sadece dert edinmedir. Sağlığınız iyiyse parada gelip geçer kızda, arkadaşta.



      Bu hayat cidden çok kısa ve zaman dert edinmek ya da saçma şeylere üzülüp vakit kaybetmeye deymez. Kendinize çok iyi bakın ve bir kere geldiğimiz bu hayatın keyfini çıkarın.



      En son okumak isteyenler için bu konuyla da biraz alakalı bir şiir paylaşmak isterim. Jorge Luis Borges - Anlar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      _____________________________




    • Yarbay
      6406 Mesaj
      10 Haziran 2019 08:25:51
      En azından sen hayattan rahatlıkla gideceksin ama ya tedavisi olmayan hastalıklarla boğuşan benim gibi insanlar her dakikan acılarla geçiyor ve ötenazi yasal olsa yaptırmayı düşünüyorsun.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Onbaşı
      15 Mesaj
      10 Haziran 2019 09:29:03
      Allah şifa versin hocam.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    • Teğmen
      183 Mesaj
      10 Haziran 2019 09:41:42

      Ben de öyle.
      Şuan tek yapmak istediğim fiziksel ağrılarımı bir nebze azaltıp psikolojik sorunlarımı ortadan kaldırmak.
      Eğer bunları yapamazsam hayatta hiçbir şeyi başaramayacağımı biliyorum.
      Zamanında intihar edicektim ama yaşama isteğim yüzünden yapmadım.
      Bakalım umarım biraz düzelirim ama bu süreçte hayatımdan çok fazla zaman kaybettim.
      |
      |
      NitroNos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Teğmen
      148 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Fun Lovin Criminal


      10 Haziran 2019 09:43:01
      yaşamayan bilmez kanka. hayat kalitesi ne demekmiş yaşayınca anlıyorsun ama her türlü yaşanıyor. partiye devam bebeğim
      _____________________________
      <-- Her gün değişen harika müzikler için DJ'lere selam veriniz -->
    • Yüzbaşı
      630 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:04:49 Konu Sahibi

      Gerçekten sizi çok iyi anlıyorum. Belki çaresiz bir hastalık değil benimkisi ama belli de olmaz o yola gidiyor gibi. İşin acı boyutunun dışında psikolojik kısmı gerçekten yıkıcı etki yapıyor. Ben acılara alıştım şahsen ama gülüyorsun mesela alttan alta hasta olduğun aklına geliyor o gülüşün tadı kalmıyor. İyi bir olayla karşılaşıyorsun ama hastasın ve başına iyi bir olay gelmesinin önemi pekte kalmıyor. Gerçekten bu psikolojideyim 1 yıldır. Yoruldum.



      Siz daha zorlu yollardan geçmişsinizdir belki kimse kimin ne yaşadığını bilemez ama Allah yardımcınız olsun. Mucizelere inanın. 3-4 ay ömür biçilen vakalar bile kurtulabiliyor bazen. Hayatın ne getireceğini bilemeyiz. Umarım hepimiz kurtuluruz.

      Ben çok özledim sağlıklı bir şekilde düşünüp, huzurla uyumayı...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: NitroNos , madmahmutd
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      630 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:08:14 Konu Sahibi

      Teşekkürler. Allah bütün hastalara şifa versin İnşallah.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      SainstFurkanKa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      630 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:10:23 Konu Sahibi

      Yaşarken arka tarafta dönen acı var hocam. Bir yere gidiyorsun acılar ve onun getirdiği psikolojik etki de senle geliyor. Dışarıdayken bir nebze iyi ama evdeyken yalnız kalınca iyice sıkıntı oluyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Lenora kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Er
      1 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:11:45
      Yaradan sağlığına kavuştursun
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      12 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:27:00
      Hocam çok haklısınız ama maalesef ki insanoğlu işte bir şeyi elinden kaybetmeden değerini anlayamıyor. Umarım en yakın zamanda eski halinize dönersiniz, eskiden dert ettiğiniz şeyleri de dert etmeden daha rahat ve güzel bir hayat yaşarsınız :)



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Binbaşı
      1785 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:33:11
      Öncelikle geçmiş olsun dostum.

      Yalnız bu cümleleri herkes her yerde duyuyor bildiğin üzere. Ama başına gelmeden kimse anlayamaz. Sahip olunan bir şeyin kıymetini onu kaybettiğinde anlıyor insan malesef, ona sahipken anlamıyor.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4585 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:36:08
      Geçmiş olsun
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      10 Haziran 2019 11:38:09
      yaklaşık 3 aydır ben de aynı düşüncedeyim. sağlığın ne demek olduğunu anladım. okul değil 1 sene isterse 3 sene uzasın, 5 sene işsiz gezeyim mühim değil. yeterki sağlık olsun. günlerce yataktan çıkamayıp, daha sonra çıkmak istediğinizde ya bir şey olursa çıkmasam mı acaba diye düşündüğünüz oldu mu hiç? ben saat,mekan,hava durumu farketmeksizin ne zaman istesem dışarı çıkan, günlerce eve gelmeyen orda burda sürten birisiydim. ee noldu şimdi? dışarda 10 dakka duramıyorum artık. önce sağlık gerisi illa gelir...
      _____________________________
    • Yarbay
      6406 Mesaj
      10 Haziran 2019 12:03:00

      Özelde hastalığınızı söyler misiniz belki bildiğim bir şey dir.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      madmahmutd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      573 Mesaj
      10 Haziran 2019 12:06:32
      Geçmiş olsun hocam. Siz çok olgun birisiniz ve azminizle beraber bu olumsuz durumu bertaraf edip bir süre geçtikten sonra bu yazıları okuyacak ve pes etmediğiniz için kendinizle gurur duyacaksınız.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      6406 Mesaj
      10 Haziran 2019 12:06:44

      Hocam size şöyle söyleyeyim liseyi 6 senede bitirdim kullandığım ilacın ve serumun hattı hesabı yok.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MotosikletPilotu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      3620 Mesaj
      10 Haziran 2019 12:20:45
      Asiri katiliyorum, heergun sukrediyorum sagligimiz icin. Dusunun oyle hastaliklar varki senin benim 10 dakika rahat oturmamiza muhtac adam surekli aci cekiyor halsiz gucsuz para pul vs hicbisey. Fakir olsaydimda kendi kendime yuruyup kossam normal yasasam keske diye tercih eder cogu.
      |
      |
      _____________________________
      Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres ! Oracle Ucretsiz deneme surumu icin pm atabilirsiniz. Tum urunleri 60 gune kadar bulut uzerinden kullabilirsiniz, ogrenciler, kisisel meraki olanlar ve isi icin test etmek isteyenler buyrun
    • Binbaşı
      1480 Mesaj
      11 Haziran 2019 04:51:37
      Ne kadar paran ne kadar malın mülkün olursa olsun sağlığın olmazsa ne yazar...

      Allah korusun hocam birşey olsa sonsuz yokoluşa gideriz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      Setup Üzerinde Çalışıyor...

      Bu kısım daha sonra doldurulucaktır.

      Verdiğimiz Rahatsızlıktan Ötürü Özür Dileriz...
    • Yüzbaşı
      619 Mesaj
      11 Haziran 2019 08:27:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: Kancaaa Teşekkürler. Allah bütün hastalara şifa versin İnşallah. Alıntıları Göster
      Allahümme Amin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2108 Mesaj
      11 Haziran 2019 08:41:03
      geçmiş olsun hocam. hastalık nedir?
      |
      |
      _____________________________
      Naughty Rotten Rhymer
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.