Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.419
Cevap
218
Favori
959.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayers!

    Belçika malı üstad. Tv nin arkasında ve kolinin yan tarafında bahsettiğiniz ibare yer alıyor.
    Ben onu elbette gördüm.Fakat orada sony europe ve belgium yazınca sony avrupanın Belçikaya bağlı olduğunu ve oradaki merkezinin adresini verdiğini düşündüm.Ama meğerse orada tv fabrikası varmış ve üretiliyormuş.Sayenizde öğrenmiş olduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demiurgos kullanıcısına yanıt
    Maalesef direk belçika hocam. Japonya üretimi olsaydı geçen senenin modeli olan xe9005 e göre kalite bu kadar düşük olmazdı. Bakalım 2019 modeller ne üretimi olacak. Direk çin üretimi olursa şaşırmam herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 17 Ocak 2019; 1:8:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.

    Başıma gelen bir olayı sizinle paylaşmak isterim.
    Konu güncel olduğu için buraya yazıyorum.

    Bir ay kadar önce SONY 55xf8505 model tv yi hepsiburada üzerinden Doğubank Bilişim den aldım.
    Kendim çalıştığım için servis kurulum yaparken evde değildim. Mest elektronik yetkili servise telefonda özellikle evde olmayacağımı ve ölü piksel testi yapmalarını rica ettim. Sorunsuz notuyla kurulum yapıp gitmişler, eve geldiğinmde testi ben de yaptım ve 3 adet ölü piksel gördüm. Hemen yetkili servis, aldığım firma ve hepsiburadayı bilgilendirdim ve değişim istedim. Detaylı fotoğraflarla mail attım. Yetkili servis bir kaç gün sonra eve gelip yerinde görmek istedi. Geldiler gördüler fotoğraf çekip, tvyi almadan gittiler. Daha sonra yine bi kaç gün sonra sürekli aramalarıma rağmen tvyi gelip alıp servise götürüp orada incelemek istediler. Buna da tamam dedim ve gelip tvyi alıp servise götürdüler. Araya haftasonu da girdi, sanıyorum 3-4 gün sonra cevap gelmediği için ben aradım ve bana '3 adet ölü pikselin izlemeye engel olmadığı ve bu şekilde kullanmam gerektiğini, tv yi evime geri getirip kuracaklarını' söylediler. Getirip kurdular. Sony eurasia ile görüştüm, mailleştim. Hangi garanti belgesinde az sayıda ölü pikselin garantiye girmediğini sordum. Bi kaç gün sonra aradılar, kullanma klavuzunun LCD ekran kısmına, SONY piksellerin %99.99 oranında çalışırlığını garanti eder ibaresi koymuşlar. Yani açık açık, kullanma klavuzuna biz bu tv de bulunan tüm piksellerin tamamına garanti vermiyoruz demişler. Hesaplayın kaç milyon piksel var ve kaç yüz tanesi garanti dışı kalıyor bu durumda.
    Evet bunu yapan marka SONY. Yani anlayacağınız genel merkezlerinden de değişim kararı çıkmadı.
    Tüm mailleşmeler elimdedir. İnanmayan varsa gönderebilirim.

    Yani diyeceğim odur ki, SONY artık kendi malının arkasında duran bir marka değildir.
    Eski SONY kalitesi diye bir durum artık kalmamıştır.
    Alacak kişiler, para verip aldıkları sıfır televizyonun elden ele gezmesi, servise gidip gelmesi, paketinden çıkarılıp tekrar paketlenme taşıma evreleri sırasında deforme olmasını ve red cevabı alarak ölü pikselli televizyonu kullanmayı göze alarak alsınlar.

    Bu arada, satıcı Doğubank Bilişim yani Nurpa elektronik gerçekten çok kaliteli bir firma. Hertürlü yardımcı oluyorlar.
    Kendileri ile hiç bir sorun yaşamadım. İhtiyaç halinde yine kendilerinden alışveriş yapacağım. Kendilerine teşekkür ederim.
  • hackedbyaf H kullanıcısına yanıt
    Haklısınız kızmakta ama maalesef artık bunu tüm üreticiler yapıyor. Bunu değiştirmenin tek yolu tüketici olarak bizlerin bu şartlar altında ürünleri almayarak boykot etmemiz, tabi global anlamda. Ancak bu da imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hackedbyaf H kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine verin her türlü alırsınız paranızı geri.Onun oraya %99.9 yazması önemli değil.Birkaç ay beklersiniz ama içiniz rahat eder.Yapmanız gerekenler de kolay,bir külfeti yok.İnsanımız hakkını aramadığı için bunlar iyice azıyor.
  • Merhaba, xf90 a bein connect uygulaması yüklenebiliyor mu? Bilgisi olan arkaş varsa yardımcı olursa makbule geçer. (Digitürk kullanıyorum). Uğraştım biraz ama bein connect uygulamasını yükleyemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hackedbyaf H kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhaba;

    Türkiye'de ki hangi marka olursa olsun Türkiye Genel Merkezi hep sıkıntılı, müşteri odaklı değil.

    Ben 55xf9005 tv'imin değişim sürecinde çok problem yaşadım. Cihazım servisteydi 20 iş günü geçti. Müşteri hizmetleri ile görüşüyordum. Ukala bir şekilde gidin hakkınızı mahkemede arayın bekleyeceksiniz diyordu.

    Sonra Sony İngiltere'ye mail gönderdim. Yaşadığım problemi müşteri ilişkilerinin kötülüğü vs. Anında yanıt geldi. Elimdeki fatura ve servis formunu istediler ve yerel Sony yetkilileriyle yaşadığım sorun için özür dilediler. Gönderdim ve 1 gün içerisinde iade kararım çıktı. Tekrar Sony Türkiye'yi arayarak para iadesini istemediğimi değişimi istediğimi belirttim. Onlar da ellerinde stok olmadığını o yüzden beni bekletemeyeceklerini söylediler ve başka seçenek sunmadan ücret iademi gönderdiler.

    Ben Tv yi 6.750 TL vatandan almıştım. Dolar kurunun artmasıyla tv 8.500 ila 10.000 TL civarına çıkmıştı. Vatan ile görüştüm Tv'yi gene aynı paraya verdiler. Kocaeli de ikamet ediyorum. Ellerinde o anda olmadığı için etraftaki illerden talep ettiler. Bir sonraki gün Sony'yi gene İngiltere'ye şikayet ettiğim için arandım ve şunu söylediler. Fatih Bey yaşamış olduğunuz sıkıntılar için üzgünüz eğer vatan ile ilgli tv de bir problem yaşarsanız Sony Türkiye olarak burdan Tv'nizin değişimi yada yenisini sağlama konusunda destek olacağız dediler. Sorun kaydının açık bırakacaklarını söylediler :) ki o zamana kadar kaç kere aramıştım benle ilgilenmemişlerdi ben ne zaman sorun bitti dersem o zaman kaydı kapatacaklarını belirttiler.

    Bende kendilerine şunu söyledim Sony İngiltere'ye şikayet edene kadar neden böyle ilgilenmediniz. Vs vs. Yani üstad Türkiye de isen hangi marka yada ne olduğunun önemi yok. Tüketici olarak bir kıymetin yok. Ama bunun böyle olmasını sağlayan işte gene bizim Türkiye Genel Müdürlüklerimiz. Orda çalışan bizim insanlarımız. Bize kıymet verme durumu yok. Bu durumların bi benzerini hem Samsung da hemde Lg de yaşadım nerdeyse birebir aynı. O yüzden Sony İngiltere ye hemen durumu yazdım.

    Türkiye de isen 3. sınıf insandan farkın yok.
  • featich F kullanıcısına yanıt
    Sizin değişim/iade nedeniniz neydi acaba, merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • surferbabe S kullanıcısına yanıt
    Tv'im kendi kendine kapanıyordu. 4 kere kırmızı ışık uyarısı alıyordum.

    İlk başta içindeki bir parça bozuk dediler. Sonrasında panel arızası dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Güle güle kullanın. Kurulumda dikkat edilmesi gereken özel bir durum yok sanırım, varsa da ben bilmiyorum. Gelen kişileri özenli davranmaları için takip etseniz yeter İşini düzgün yapanı tenzih ederim ama genellikle iş yetiştirme çabası içinde aceleyle yarım yamalak iş yapıp gidiyorlar. Ben buna mahal vermemek için önceden tv'nin kurulacağı yeri genişçe açtım, kabloları vs. hazırladım. Tek amacım servis huzurunda cihazın sorunsuz olduğunun görülmesi ve garantisinin başlatılmasıydı. Ölü piksel ya da başka bir kusur için test yapacak mısınız diye sordum, "yok abi zaten videolar var, flash diske kaydedip denersiniz" dediler. Cihazın çalıştığını da Youtube'dan Gülşen videosu açarak teyit ettiler ve gittiler Güldüğüme bakmayın, aslında çok sinir bozucu bir durum ama daha fazlasını beklemiyordum... Onlar gittikten sonra gerekli ayar ve kontrolleri yaptım, şansıma problem yoktu.

    Ses çıkışını test etmedim açıkçası, harici ses sistemi kullanıyorum çünkü. Ama servis sesi sonuna kadar açıp Gülşen izlerken bir tv için kabul edilebilir kalite ve şiddette geliyordu. Film için kesinlikle tatmin etmez ama tv yayınları için yeterliydi.

    Gelip dediginiz gibi hemen kurup bilgileri verip gittiler ,test vs dedim gerek yok dediler ben kendim baktim olu piksel vs birseyle karsilasmadim. Suana kadar internet baglantisini cok verimli kullanmasi dikkatimi cekti goruntu olarak ulusal tv cok basarili ,youtube 4k kesinlikle tatmin edici.film izleme daha olmadi yeni tv onunda deneyimleri kullanirim.

    Ps4 pro var oda ayni mesafede wifi kullaniyor fakat verimlilik olarak tv cok cok basarili 4k videolarda takilma yukleme olmuyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hackedbyaf H kullanıcısına yanıt
    Sonyden kastin. Sony turkiye. Turkiyedekilerin her zamanki hali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba xe9005 modelleri japonya üretimimiydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın. Ben ethernet kablosu ile kullanıyorum. O da sorunsuz haliyle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japon üretim Sony TV mi

    Ancak Elevated Standart serisi projeksiyon almanız lazım 30k üzeri anca görürsünüz o eski Made in Japan yazısını
  • Özdentv Ö kullanıcısına yanıt
    Yok be hocam nerdee. Yanlış hatırlamıyorsam xe9005 slovekya üretimi idi. Tam emin değilim ama. xe nin kalitesi daha iyiydi xf ye göre. Eski kalite yok artık sony de maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 18 Ocak 2019; 23:38:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynen üstad eski kalite kalmadı.sony nin oled lerinden umutluyum onunda biraz zamana ihtiyacı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özdentv Ö kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam. Daha led teknolojisinin sorunlarını çözemediler. Oledi nasıl çözecekler bilemiyorum. Dünya kadar para öde, diken üstünde tv izle. Bu oled teknolojisini bu şekilde piyasaya sürmeleri bile tam bir komedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 19 Ocak 2019; 20:56:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar tv 3 gün önce kuruldu. Bugün usb den film izlemek istedim fakat belleği algılamadı. Aynı usb belleği samsung tv de sorunsuz kullanıyorum. Tv de bir ayarı var mı? Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlat tv ye vavoo tv uygulaması yükleyen varmı aranızda varsa yöntemini yazabilirmi.teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wquzun -- 19 Ocak 2019; 21:36:7 >
  • mustafaatasoy M kullanıcısına yanıt
    Tv nin video oynatıcısı usb ve hdd leri bazen görmeyebiliyor. Tv ye kodi yi kurun sıkıntınız ortadan kalkacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.