< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (671. sayfa)
-
-
Xf9005 cihazımda android 9 yüklü. Netflixte özellikle dolbyvision içeriklerde resmen karanlıktan başka bi görüntü yok. Bunun çözümü var mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mustaka89
Xf9005 cihazımda android 9 yüklü. Netflixte özellikle dolbyvision içeriklerde resmen karanlıktan başka bi görüntü yok. Bunun çözümü var mıNormalde tv’nin android özelliklerini kullanmam sırf sizin için kontrol ettim bahsettiğiniz sorun bende yok
-
Teşekkürler ilginiz için, ama çoğu sahne karanlık kalıyor çok zor izleniyor bende. Sıfırladım sorun yine aynı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Rica ederim
-
Maalesef bu cihazın kronik sorunu. Çözümü yok bazı ayarlar biraz daha iyi hale getirebiliyor ama o zaman da doğallığı bozuluyor.
-
böyle bir sorun yok efendim mutkaka herhangi bir ayar yapmanız gerekiyordur..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar, netflix son 9 güncellemesi ile bayağı düzeldi. Diğer kaynaklar normal sadece netflix de bu problem varsa mutlaka ayarlarınızda sorun vardır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ya herşey güzel sadece netflix dolbyvision filmlerde çoğu sahne karanlık, rica etsem ayarlarınızın görüntüsünü atarmısınız ben hiç bi ayarı değiştirmedim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Netflixte dolbyvision içeriklerin çoğu sahnede karanlık kalması kronik sorunmuş arkadaşlar. Servisi aradım, yabancı kaynaklara baktım, hard reset attım. Kayınpederimde bu modelin 2020 jenerasyonu var işletim sistemi biraz daha farklı ve yağ gibi akıyor bu cihaz orda da sıkıntılı. Kendi uydu kanal geçişi hızı da hakeza berbat. İyi yönleri tabiki var ama fanboyluk yapacak kadar iyi bi cihaz değil. Yeni model Sony kullanıp bu cihaza bakarsanız ne demek istediğim daha iyi anlaşılacaktır. Herkese iyi forumlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ayrıca Amazon prime aldım orda da uhd hdr izliyim dedim yine karanlık kalıyor. Canlı ya alınca kalite bozuluyor. Ağız tadıyla film izlemek zor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mustaka89
Netflixte dolbyvision içeriklerin çoğu sahnede karanlık kalması kronik sorunmuş arkadaşlar. Servisi aradım, yabancı kaynaklara baktım, hard reset attım. Kayınpederimde bu modelin 2020 jenerasyonu var işletim sistemi biraz daha farklı ve yağ gibi akıyor bu cihaz orda da sıkıntılı. Kendi uydu kanal geçişi hızı da hakeza berbat. İyi yönleri tabiki var ama fanboyluk yapacak kadar iyi bi cihaz değil. Yeni model Sony kullanıp bu cihaza bakarsanız ne demek istediğim daha iyi anlaşılacaktır. Herkese iyi forumlarBende Xh9505 var onceki Tv xf9005 idi..
Bende dolby Vision 3 ayar var..Dolby Vision karanlik-parlak-Canli..
Karanlik ile parlak arasinda asiri fark yok ama Canli da 4k gibi net izliyorsunuz...Bir yazilimla Dolby visiona canli mod eklense Xh9505 gibi, keyifle izlenir..Netflix modu var o da canliya gore karanlik kaliyor..
Aslinda karanlik dediginiz tam net performansi verir,goruntu netligi adina...Gunduz izlerken sikinti olur sadece..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 26 Ağustos 2021; 13:31:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bizde o ayarlar yok hocam dolbyvision da işte. Diğer ayarlar görüntünün içine ettiği kadar aydınlık vermiyor. Resmen bu yüzden en fazla 1080p filmler izliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar.. son bir ay içinde D-Smart go ve exxen izledikten sonra TV'ye döndüğümde ses kapanıyor. Yeniden başlatınca düzeliyor sadece. Yaşayan veya çözümünü bilen var mı?
Ayrıca UEFA kupalarını exxende izlemek eziyet olacak gibi.. 100mb İnternet varw. TV kablosuz bağlı şu anda gerçi ama yayın çok kötü..
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar, varsa diğer kaynaklardan bşr deneyin (tv box, ps vs) yoksa aptoid veya kodi den netflix uygulamasını indirip seyredebilirsiniz.Bazı arkadaşlar bu şekilde çözmüşlerdi işi. Şehir dışında olduğum için kendi ayarlarımı gönderemedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkür ederim kodi den denemeye çalışacağım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Rica ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
daha öncedende sizin gibi sıkıntısı olan bir arkadaş vardı, galiba cihazdan bir uygulamayı kaldırıp, play dan yenisini indirip öyle çözmüştü, geçmiş konuları bir araştırın derim....
-
Merhaba kanal listesi hazırlayan var mı? Çok ihtiyacım var.
Bir de kanal nasıl yükleniliyor onu da anlatabilir misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X