Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (635. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.434
Cevap
218
Favori
960.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 633634635636637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _TUTANKHAMUN_ kullanıcısına yanıt

    Onların televizyonlarının sol tarafında 4,30 metrelik dev bir pencere yok.... Sensör açık olmazsa her ışık değiştiştiğinde parlaklığa müdahale etmek zorundasın.... Özellikle sabah ışığında 20 de ekranda detay görmen mümkün değil... Adamlar böyle durumlarda kullanılsın diye sensör koymuş..... Sensörü açıkken parlaklık 48 de olsa ortam karanlıkken otomatik 20 civarlarına çekiyor ....

  • dkartal D kullanıcısına yanıt
    2018de 6300 almıştık dayıma fiyat şaka gibi gercekten ülke ne duruma geldi
  • Serpantino kullanıcısına yanıt
    ayarlar-uygulmalar - media player uygulamasına gelin, uygulamada varsayılan olarak ayarlanmıştır. Onu kaldırın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sergenss

    Arkadaşlar merkezi sistem uydu yayını kullanıyorum. Hiç bir kanalda bir sorun yok ama Tv8 bu şekilde ne yaptıysam düzeltemedim. Önerisi olan var mı. 5-10 dakikada bir bu şekilde takılmalar oluyor.

    Bende de aynı takılmalar oluyor benim tespitim cep telefonunun etkilemesi şeklinde.

    Mobil ağ açık durumda evde bir telefon varsa etkileniyor.mobil ağ kapatılınca yayın normale dönüyor.

  • bayse B kullanıcısına yanıt

    denemediğim şey kalmadı ama bir türlü olmuyor:(

  • az evvel tvye android 9 güncellemesi geldi

    İlginç!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manon Lescout -- 22 Ocak 2021; 12:59:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Tv ye airpods bağlantısı nasıl yapılabilir
  • Manon Lescout M kullanıcısına yanıt

    Sıkıştırılmış Dosya Adı

    • sony_dtvota_2016_1607140100_eua_auth.zip

    Dosya Sürümü

    • 6.7140

    Dosya Boyutu

    • 1 682 795 603 bayt

    Yayın tarihi

    • 18-11-2020



    bahsettiğin yazılım bumu ? bu ise yüklü olan yazılım zaten sony from sitesindeki en son yazılım ...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manon Lescout

    az evvel tvye android 9 güncellemesi geldi

    İlginç!

    2 aydir kullaniliyor zaten..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Smiths

    Arkadaşlar merhaba, kd65xf9005 kullancısıyım ufak bir sorunum var konuda geçmiş mesajlara göz gezdirdim aynı sorunu yaşayan başka birini fark edemedim sorunum şu;


    Tv uzun süre kapalı kaldıktan sonra açıldığında; örneğin sabah gün başlarken, belirli bir süre sonra (10dk-20dk) görüntü donuyor, kumanda tepkilerine cevap vermiyor, fakat arkada oynayan içeriğin sesi gelmeye devam ediyor yani içerik arka planda aslında devam ediyor, bu sorun konsoldan oyun oynarken de yaşanabiliyor, youtube videosu izlerken de olabiliyor ya da tivibu ile tv izlerken de olabiliyor, içeriğin kaynağı farketmiyor yani, takılma olduktan sonra kumandadan açma/kapama düğmesine uzun süre basarak restart attırıp düzeltebiliyorum ya da bir süre sonra zaten kendisi restart atıyor, restart attıktan sonra sorun bir daha yaşanmıyor taa ki yine tv uzun bir süre kapalı kalıp ilk açılma vakti gelene kadar, sonra aynı döngü tekrar ediyor.


    Sorunu bir türlü çözemedim en son yazılım sürümümü indirdim v6.7140 usb ile kurulumunu yaptım, factory reset attım 3-4 kere yine de çözüm olmadı, sorun tivibu ya da soundbar kaynaklı olabilir düşüncesiyle bu aygıtların hdmi bağlantılarını kestim sorun yine devam etti, tv de uydu kurulumu yok sadece digital içerikler tüketiyorum.


    Benzer durumu yaşayıp çözüm bulan ya da önerisi olan bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.

    bu sorundan dolayı sony sultanbeyli servisi ile iletişime geçtim, gelip sorunu kendileri de gördükten sonra cihazı götürdüler, gelişmelere göre tekrar güncelleyeceğim son durumu.





  • The Smiths kullanıcısına yanıt

    g.olsun....Yalnız servise giden üründen pek hayır gelmiyor, tv nizi teslim alırken iyice inceleyin....

  • başka çare yoktu maalesef, her şeyi denedim çözülmedi son çare servise başvurduk, benim de çok güvenim yok göreceğiz

  • Merhaba arkadaşlar,


    Merkezi sistem uydu alıcısı var binada. Şimdiye kadar Digiturk kullanıyorduk. Üyeliği iptal edip Tv'nin uydu alıcısı ile izlemek istiyorum. Hangi yolları izlemeliyim? Turksat'a bağlanacağım sanırım ama Tv menüsü bildiğimiz uydu alıcısı menülerinden biraz farklı.


     

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Smiths

    bu sorundan dolayı sony sultanbeyli servisi ile iletişime geçtim, gelip sorunu kendileri de gördükten sonra cihazı götürdüler, gelişmelere göre tekrar güncelleyeceğim son durumu.



    Alıntıları Göster

    Bana dün geldi .. gözlemlediğinim bir değişiklik olmadı.

  • sp@wn kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanall44

    Sıkıştırılmış Dosya Adı

    • sony_dtvota_2016_1607140100_eua_auth.zip

    Dosya Sürümü

    • 6.7140

    Dosya Boyutu

    • 1 682 795 603 bayt

    Yayın tarihi

    • 18-11-2020



    bahsettiğin yazılım bumu ? bu ise yüklü olan yazılım zaten sony from sitesindeki en son yazılım ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony tv kullananlar PS4 te oyun oynarken tv de hangi ayarı kullanıyor direkt oyun ya da sinema vs..modunda mı oynuyorsunuz

  • MErhaba beyler bizim tv de 5.1 ses desteği var mı? Yani ayrıca bir cihaza gerek duymaksızın 5+1 ses stiemi ile gerçek 5.1 surrond ses alabilirmiyiz?


    kafamda logitech z 5500 yada sony dav dz 740 - 840 - 340k serilerinden birini almak varda.

  • shinnok kullanıcısına yanıt

    var ...

  • Netflixde içerik bilgilerine baktığımızda ses formatı bilgisi verilmiyo acaba bizim tv de desteklemiyomu anlayamadım.


    Netflix müşteri hizmtleri siin cihazda 5.1 desteği yok dedi sorduğumda :


    işte cevap :


    Netflix DILARA


    5.1 surround ses desteğine sahip, Netflix uyumlu bir cihazınız varsa da içerik açıklama sayfasında yazar.


    Cihazınızın desteklediği seslendirme seçenekleri sunuluyor açıklama ekranında.


    Netflix DILARA

    Sizlerde 5.1 de dolby atmos da yok.


    Netflix DILARA

    5.1 surround ses desteğine sahip, Netflix uyumlu bir cihazınız varsa da içerik açıklama sayfasında yazar.

    Netflix DILARA

    Şu an sizlerde listelenmemesinin nedeni cihazınızın ses çıkış ayarlarının yapılmamış olması. Cihazınızın ses çıkış ayarları stereo veya Doğrusal PCM olarak ayarlanmışsa bunun yerine 5.1 uyumlu seçeneğini seçmeniz gerek.

    Netflix DILARA

    Bunu da cihaz üreticiniz yardımıyla yapabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shinnok -- 23 Ocak 2021; 18:35:58 >




  • 
Sayfa: önceki 633634635636637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.