Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (324. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.429
Cevap
218
Favori
960.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YCELENK Y kullanıcısına yanıt
    Kaça aldınız?bende yeni almıştım renk hakkında bilgim yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iyi akşamlar olsun forumdaşlarım.ses sistemi önerisi olarakçDali Rubicon 2,Sonus faber Venere 1.5,KEF LS50 raf tipi hoperlörlerden biri ile denon avrx2400 ve polk sub 3 lüsü nasıl bir kombinasyon olur.varsa tavsiyelerinizi alalım. bütçe 10 bin civar bu sistemi 65xf9005 tv de kullanacağım.
  • Su ana kadar kac tane lg uhd ve oled aldim olu piksel, banding yuzunden iade ettim samsung aldim kac tane yine olu piksel gecen sene sony xe modelini aldim yine olu piksel bu sene basinda sony 55xf9005 aldim yine olu piksel gecen hafta belki seytanim bacagini kirarim sorunsuz panel gelir dedim xf9005 aldim yine olu piksel yani 13 tane tv elimden gecti sorunsuz tv ye denk gelmedim son aldigimi iade etmeyecem biktim artik gercekten tv yi kullanip hakem heyetine verip aldigim parayla model yukseltecem artik buyuk ihtimal ondada sorun cikar yine ayni yontemle her sene model yukseltir dururum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aranızda ölü pikseli tespit edip yinede kullanan var mı?gerçekten kararsızım alacağım yeni tv de belki 2 adet ölü piksel olur bilemedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymasterrr

    Kaça aldınız?bende yeni almıştım renk hakkında bilgim yok
    hocam yeni dediğim 29kasımda watanda 5799tl ye düşmüştü ozaman aldım ama yarın gelecek tw şuan 7bine çıkmış durumda watanda merak ettiğim orjinal ayarmı izlenmeli yoksa renk ayarına gerek warmıdır
  • aher23 kullanıcısına yanıt
    Benim tahminime göre teknosa, vatan computer, media market gibi siteler koşulsuz iade aldıkları için sorunlu veya az sorunlu her tv kolaylıkla iade ediliyor.Haliyle bu iade edilen tv leri başka müşterilere gönderiyorlar.pes edende kalıyor.Özellikle yeni çıkmış bir tv almayacaksanız, xf serisi gibi 1 yıllık tv alacaksanız, bu sitelerden uzak durulması taraftarıyım.Ben sony center mağazalarının internetteki satışlarından alıyorum..En azından iade edilmiş ürün göndermedikleri için tv nin iyi çıkma ihtimali artıyor.Eksi tarafı sıkıntı çıkarsa iade şansı düşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baymat -- 5 Aralık 2019; 23:23:34 >
  • baymat B kullanıcısına yanıt
    Açılmış kutu anlaşılamıyor mu?
    Bu markalar bize 2. Kalite mal da yolluyor olabilirler. Bu sayede Daha ucuza satabilir ve bu tür ürünleri de elden çıkarabilirler. Herseyi beklerim ben!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 5 Aralık 2019; 23:41:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kutunun altını filan kesti servis.bence yeni kutuda var bunlarda ancak seni no veya kullanma saatinden anlaşılır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • stylerbb kullanıcısına yanıt
    Hocam ışık sızmasından kasıt siyah ekranda belli olan grimsi bulutlanmalarsa şuan nerdeyse bütün led tv lerde var.Kimisinde az kimisinde çok.Rtings sitesinede bakıyorum orayada teste gelen tüm tv lerde bu durum belli oluyor.
  • Okan9455 kullanıcısına yanıt
    Benim ki eski mevzu hocam lg tvydi. Örnek için söyledim. Fald ve oledlerde ışık sızması yok. X90f ve x950g de de yok. X950g kullanıyorum şu an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony xf serisinden 49 inc hangi modeli tavsiye edersiniz.?
    Kullanım amacım netflix ve maç olacak.
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cio35

    Sony xf serisinden 49 inc hangi modeli tavsiye edersiniz.?
    Kullanım amacım netflix ve maç olacak.
    Teşekkürler
    Türkiye'de yok diye biliyorum, satışta gördünüz mü?
  • cio35 C kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam 49xf8596 modeli öneriliyordu ama satışta yok artık. Ben bu modeli bulamayınca 55xf9005 aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler vatan bilgisaya tv iade etmeye geldim.internetten almıştım.kurulum yapılmış filan diyolar. Sorun çıkarırlarsa ne yapayım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymasterrr

    Beyler vatan bilgisaya tv iade etmeye geldim.internetten almıştım.kurulum yapılmış filan diyolar. Sorun çıkarırlarsa ne yapayım?
    "Kurulum yapılmadan ölü pixelleri nasıl görebilirdim" diyebilirsin.
    Bastırman lazım...

    PC monitorlerinde bazı markalar 3 pixele kadar sa değişim yapmıyor.
    TV de durum nasıldır bilmiyorum.
    Sıkıntı çıkarırlarsa Sony Türkiye ye danışmakta fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyaha -- 6 Aralık 2019; 10:25:5 >
  • siyaha kullanıcısına yanıt
    İnternetten aldım zaten bunları dememe gerek var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • baymat B kullanıcısına yanıt
    Ben 1 yıl vatanda 7 yılda mediamarktta çalışan hala mediamarktta çalışan biri olarak söylüyorum çok yanlış bilmeden söylenmiş cümle bunlar yok koşulsuz iade alındığından dolayı sorunsuz ürünler müşteriye geri satma filan böyle bir durum söz konusu bile değil koşulsuz iade kapsamında alınan ürünler tv telefon laptop beyazeşya kulaklık vb... kesinlikle ve kesinlikle fabrikasyonel ayıbı olmalı veya satışta söylenmiş olan yanlış bilgi olmalı servisin kurduğu tv nin memnuniyetsizlik iadesi yoktur anca hakem hekeyitine gitmesi lazım geri alınan ürün olursada
    Müşteriye gösteriliyor ve ekstra indirim yapılıp garantisinin devam ettiği belirtiliyor EN ÖNEMLİ KISIM SERVİS BU ÜRÜNÜ TEKRAR KURDUĞU ZAMAN BU KUTU AÇILMIŞ TV KULLANILMIŞ ŞU KADAR GARANTİSİ KALMIŞ İLK KURULUMDA YAŞANAN PROSEDÜRLER (ölü piksel canlı piksel gibi) bu kapsama dahil değildir diyor. Yani müşteriye iade edilmiş bir ürünü geri satmak müşteri bilmeden imkansız bu bir suç lütfen konuyu bilmedende böyle firmalara yazı yazmayın ben ümraniye mediamarktta tv bölümünde çalışıyorum birgün yolunuz düşerse beklerim size daha detaylı bu durumu anlatabilirim.Sony XF9005 serisinin satışından memnun olduğu için bu yıl üretimine devam etti kutunun seri nosunun yanında aldığınız tv nin üretim yılı yazmakta bilgilerinize.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • SultanApex S kullanıcısına yanıt
    Türkiye de satışı yok herhalde
    49 inçte de düzgün bir model bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemkarasoy

    Ben 1 yıl vatanda 7 yılda mediamarktta çalışan hala mediamarktta çalışan biri olarak söylüyorum çok yanlış bilmeden söylenmiş cümle bunlar yok koşulsuz iade alındığından dolayı sorunsuz ürünler müşteriye geri satma filan böyle bir durum söz konusu bile değil koşulsuz iade kapsamında alınan ürünler tv telefon laptop beyazeşya kulaklık vb... kesinlikle ve kesinlikle fabrikasyonel ayıbı olmalı veya satışta söylenmiş olan yanlış bilgi olmalı servisin kurduğu tv nin memnuniyetsizlik iadesi yoktur anca hakem hekeyitine gitmesi lazım geri alınan ürün olursada
    Müşteriye gösteriliyor ve ekstra indirim yapılıp garantisinin devam ettiği belirtiliyor EN ÖNEMLİ KISIM SERVİS BU ÜRÜNÜ TEKRAR KURDUĞU ZAMAN BU KUTU AÇILMIŞ TV KULLANILMIŞ ŞU KADAR GARANTİSİ KALMIŞ İLK KURULUMDA YAŞANAN PROSEDÜRLER (ölü piksel canlı piksel gibi) bu kapsama dahil değildir diyor. Yani müşteriye iade edilmiş bir ürünü geri satmak müşteri bilmeden imkansız bu bir suç lütfen konuyu bilmedende böyle firmalara yazı yazmayın ben ümraniye mediamarktta tv bölümünde çalışıyorum birgün yolunuz düşerse beklerim size daha detaylı bu durumu anlatabilirim.Sony XF9005 serisinin satışından memnun olduğu için bu yıl üretimine devam etti kutunun seri nosunun yanında aldığınız tv nin üretim yılı yazmakta bilgilerinize.
    Cem Bey
    yazınız çok karmaşık olmuş, ben bir şey anlayamadım açıkçası.
    Biraz daha net ve anlaşılır yazarsanız sorun yaşayan bir çok kişi
    bilgi sahibi olabilir.
    Sektörün içinden biri olarak bir çok kişiye faydanız olabilir.




  • siyaha kullanıcısına yanıt
    Fabrikasyonel ayıbı olmayan garantisi servis tarafından başlatılmış hiçbir ürün koşulsuz iade olamaz. Diyelim iade oldu bunu tekrar müşteriye kullanışmamış gibi anlatılıp 0 (sıfır) ürün diye söylenip satılamaz bu yüz kızartıcı suç tazminatsız kovulma sebebidir bizim sektörde.Servisin kurulum yaptığı her açtığı ürünün seri numarasını sisteme giryor garantisini başlatıyor bu ürünün seri nosunu bir daha silip yeniden başlatma gibi bir durum söz konusu bile değil çünkü sony merkezde oluyor bu bilgiler serviste değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.