Şimdi Ara

SADECE SONY XE9005 Android TV (ANA KONU)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.337
Cevap
136
Favori
451.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 gün
  • Cevaplayan Üyeler 655
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 258
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 145
  • Favoriye Eklediklerim 146
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • istanbul_s (979 mesaj) rambocuk (407 mesaj) cocarca33 (329 mesaj) recep (258 mesaj) MMistanbul (258 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5033 mesaj) Mobil (3616 mesaj) Tablet (338 mesaj) Mini (210 mesaj) Uygulama (582 mesaj) (2 mesaj)
  • @
14 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> SADECE SONY XE9005 Android TV (ANA KONU)
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Güncelleme ile ilgili bir gelişme var mı?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    495 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mühendis266

    Merhaba arkadaşlar 75xe9005 cihazım var son kalanlardan almıştım sonradan 7-8 adet stuck pixel denilen durum olduğunu gördüm yalnızca siyahta ortaya çıkıyor ve yanına gitmeden görünmüyor pixeller ölü değil görüntüde aktifler sadece siyah fonda takılı kalıyorlar şimdi ben servisi aradım resim vs istendi cihazı merkez alacakmış bunun sonunda ya iade ya değişim çıkıyor ancak bu cihazdan yok artık biliyorum ve bu fiyata asla alamam bu durumda yeni 9 serisinden verirler mi ? Yani merak ettiğim para iadesi ve değişim benim seçeceğim bir durum mu servis iade derse ve yeni seri vermez düşük seriden teklif ederse anlamı kalmaz benim için ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olabilecek var mı ?
    Cihazı aynı özelliklere sahip yada misli ile değiştirmek zorundalar kanunda böyle. Örneğin ben farklı bir markanın bluray oynatıcısını kullanırken dokunmatik ekranı arızalandı. Ellerinde aynı model kalmadığı için bir altını getirmişler. Es kaza kursa servis sende onaylarsan bir daha sittin sene geri veremezsin. Aldığım bluray oynatıcı da wi-fi vardı fakat yeni gelende yoktu. İstemem dediğimde servis rapor tuttu ve aynı özelliklere sahip bir üst modelini getirdiler. Servisin karşısında ne istediğinizi bilmeniz gerekiyor. Yoksa üzülürsünüz.
    |
    |




  • Onbaşı
    26 Mesaj

    Bu dedikelriniz benim için daha makul .Uygulayacağım teşekkürler .
    |
    |
    L@civert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1846 Mesaj

    Film ve altyazı dosyasını aynı isimle kaydettikten sonra utf-8 olarak kaydetme işi nasıl oluyor biraz açar mısınız?



    Teşekkür ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Duff MC ® kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1028 Mesaj
    Tv den 4k yayın izlemem için örneğin trt 4k ne yapmam lazım arkadaşlar
  • Binbaşı
    1270 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: must33_35

    Tv den 4k yayın izlemem için örneğin trt 4k ne yapmam lazım arkadaşlar
    Trt 4k kanalini acman lazim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj

    Windows kullaniyorsaniz ; altyaziyi notpad'le acin, farkli kaydeti secin ve gorseldeki Encoding yazan yeri utf-8 yapin.

    |
    |
    ozzo27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3208 Mesaj
    Beyler şöyle bir sorunum var birkaç gündür.
    Tv, kablosuz ağ ile bağlı internete. Internet sürekli çekiyor, onda problem yok. Ama tv izlerken bazen 3, bazen 5, bazen de 7-8 dakikada bir, kablosuz ağ’a bağlandı diye bir uyarı çıkıyor. Resimde görüldüğü gibii. Tabiiki TV izleme zevkiniz sıfırlanıyor zira tüm ekran soluyor, ve sol üstte kocaman bir uyarı kutucuğu.

    Kablosuğ ağı, unut dedim, hatta kablosuz ağı komple kapattım. Ona rağmen bu uyarı halen çıkıyor (kablosuz ağ kapalı olmasına rağmen)

    Yeni kurulum yaptım ama cihaz sıfırlanmadığı için bir işe yaramadı.
    Cihaz sıfırlama yada fabrika ayarlarına dön gibi bir seçenek de bulamadım.

    Buna benzer bir problemi olan, çözümünü bilen yada fikri olan var mıdır?




    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Binbaşı
    1270 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    Beyler şöyle bir sorunum var birkaç gündür.
    Tv, kablosuz ağ ile bağlı internete. Internet sürekli çekiyor, onda problem yok. Ama tv izlerken bazen 3, bazen 5, bazen de 7-8 dakikada bir, kablosuz ağ’a bağlandı diye bir uyarı çıkıyor. Resimde görüldüğü gibii. Tabiiki TV izleme zevkiniz sıfırlanıyor zira tüm ekran soluyor, ve sol üstte kocaman bir uyarı kutucuğu.

    Kablosuğ ağı, unut dedim, hatta kablosuz ağı komple kapattım. Ona rağmen bu uyarı halen çıkıyor (kablosuz ağ kapalı olmasına rağmen)

    Yeni kurulum yaptım ama cihaz sıfırlanmadığı için bir işe yaramadı.
    Cihaz sıfırlama yada fabrika ayarlarına dön gibi bir seçenek de bulamadım.

    Buna benzer bir problemi olan, çözümünü bilen yada fikri olan var mıdır?

    Bende de bu tarz hata var hocam ya bende uyuz oldum



    Gecen hafta utube a gircektin internet baglantisi yok dedi ayarlara girdim baglantidan kopmus ne alakaysa tekrar baglan dedim oylr baglandi



    Yine internet gerektiren bi uygulamaya girdim ayni sorun. Baglanti kopuyor ne alakaysa ayarlardan girip tekrar baglanmak lazim ama son gunlerde boyle. Daha onceden hic boyle bi sorun yoktu. Hayir guncelleme falanda gelmedi ki anlamadim bende



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3208 Mesaj

    Sıfırlama var mı peki tv’de? Yazılımı tekrar yüklesek?
    2mizde de olması enteresan...
    Dediğin gibi eskiden olmuyordu. Bi ara elektrikler gitti, bi ihtimal ondan mı acaba dedim ama ne alaka.. kablosuz bağlantıyı kapatmama rağmen yine çıkıyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cocarca33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1270 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    Sıfırlama var mı peki tv’de? Yazılımı tekrar yüklesek?
    2mizde de olması enteresan...
    Dediğin gibi eskiden olmuyordu. Bi ara elektrikler gitti, bi ihtimal ondan mı acaba dedim ama ne alaka.. kablosuz bağlantıyı kapatmama rağmen yine çıkıyor
    valla sifirlama olur zaten fabrika ayarlarina donebiliriz de pek donesim yok:))

    dur bakalim amerikaya aralik ayinda guncelleme gelmisti. bize de bu ay gelebilir. umarim guncellemeyle duzelir bu sorun. niye cikti bu sorun onu da anlamis degilim ama... bence cogu kiside var bu. arkadaslar tvnin utube uygulamasiniza bi girin bakalim sizde de internet baglantisi yok vs tarzi sorun cikcak mi?

    sende girsene hocam bi
  • Binbaşı
    1347 Mesaj

    Xf9005 kullanıcısıyım hocam. Arada sırada nadirde olsa bende bu problemi yaşıyorum. Bence bunun sebebi android yazılımı. Yerli yersiz internet sorunu çıkar, yerli yersiz kumanda işlemez. Dünyanın en gereksiz yazılımı android olsa gerek.

    Fabrika ayarlarına dönünce kumanda olayı çözülmüştü ama 1 hafta sonra yine sapıtıyor. Arada tabiki bunu yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 12 Ocak 2019; 16:46:7 >
    |
    |
    cocarca33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3208 Mesaj

    Girdim. Youtube’da bi sıkıntı yok. Giriyorum izliyorum.
    Şimdi internet modemini kapattım. Baktım ne yapacak diye, 10dk içinde uyarı vermedi.
    Açtım modemi, 5dk sonra yine uyarı verdi.
    Televizyonun wifisini kapatıyorum yine uyarı veriyor ama işin ilginç yanı. Ha bide ‘bu ağı unut’ diyorum, yine de o ağ ismiyle aynı uyarıyı veriyor.
    Şuan tek çözüm modemi kapatmak gibi gözüküyor, problem değil tv’de internet olmasın ama interneti kullanan başka bisürü cihazım var. Modemi kapatamam. En kötü cihazı kısıtlaması yapacağım modem ayarlarından, o olacak ama bence bu yeni yazılım yada fabrika ayarlarına dönmek ile de çözebiliriz. Ama nasıl dönceğiz fabrika ayarlarına

    Var mı bilgisi olan?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cocarca33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1270 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    Girdim. Youtube’da bi sıkıntı yok. Giriyorum izliyorum.
    Şimdi internet modemini kapattım. Baktım ne yapacak diye, 10dk içinde uyarı vermedi.
    Açtım modemi, 5dk sonra yine uyarı verdi.
    Televizyonun wifisini kapatıyorum yine uyarı veriyor ama işin ilginç yanı. Ha bide ‘bu ağı unut’ diyorum, yine de o ağ ismiyle aynı uyarıyı veriyor.
    Şuan tek çözüm modemi kapatmak gibi gözüküyor, problem değil tv’de internet olmasın ama interneti kullanan başka bisürü cihazım var. Modemi kapatamam. En kötü cihazı kısıtlaması yapacağım modem ayarlarından, o olacak ama bence bu yeni yazılım yada fabrika ayarlarına dönmek ile de çözebiliriz. Ama nasıl dönceğiz fabrika ayarlarına

    Var mı bilgisi olan?
    Evet cozum olabilir belki fabrika ayarlarina donmek ayarladan yapiliyor suan tv acik degil tam hatrlamiyorum yerini ama ayrlarda



    Bencede androidle ilgili bir sorun ben tvyi ac kapa yapinca duzelmisti herhalde bide wifiyi ac kapa yaptim tvdeki. Sonra tekrar baglandim ikinci kopmada



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: M.Mayers




  • Yüzbaşı
    972 Mesaj
    Önceki sayfalarda kumandadan fabrika ayarlarına dönüş komut şekli verilmişti geriye doğru bakın bulursunuz.
    |
    |
  • Yarbay
    3208 Mesaj

    Sorunu çözdüm..
    Problem modem ayarlarındaki gelişmiş WMM ayarları ile ilgili. Resimde kırmızı ile işaretlediğim ayarı KAPALI olarak işaretleyin, sorun ortadan kalkacak. Yalnız dikkat direkt WMM değil, benim ASUS modeminde WMM no-Acknowledgment diyor geçiyor, onu kapatmanız lazım.

  • Binbaşı
    1270 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    Sorunu çözdüm..
    Problem modem ayarlarındaki gelişmiş WMM ayarları ile ilgili. Resimde kırmızı ile işaretlediğim ayarı KAPALI olarak işaretleyin, sorun ortadan kalkacak. Yalnız dikkat direkt WMM değil, benim ASUS modeminde WMM no-Acknowledgment diyor geçiyor, onu kapatmanız lazım.

    Nedir hocam bu ayar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3208 Mesaj

    WMM, Wifi Multimedia'nın kısaltılması. Yani kablosuz olarak multimedia uygulamalarını iyileştiriyor.
    Bu yukarıdaki bahsettiğim ayar ise multimedia uygulamalarına daha çok destekleyip performansını artırıyor ancak çok gürültülü kablosuz sinyal ortamlarında daha çok hata oranına sahipmiş.

    |
    |
    cocarca33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    Arkadaşlar sony 75xe9005 uhd 4k fiyatı teknosa
    13.500 tl idi





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tema59 -- 13 Ocak 2019; 23:20:4 >
  • Teğmen
    137 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzo27

    Sony 65xe9005 kullanıcısıyım, zaman zaman kumanda tv yi açmıyor, ancak fişi çekip takınca açıyor ve o zamanda baştan bağlanıyor Android ekranı ile. İleride bir sorun çıkartır diye endişeleniyorum. Bir nedeni var mıdır bunun?
    1 haftadır aynı sorun bende de başladı. fişi çekmene gerek yok. alttaki açılış ışığının gözükmesi neredeyse 1 dakikayı bulduğu için hiç açılmayacak zannedip fişi çekiyorsun. sebebini bende çözemedim. öyle pil falan değil bu sorun.
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,969
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.