Şimdi Ara

sadece internet explorer 6.0 yeniden kurmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ie hata veriyor arkadaşlar sadece ie 6.0 ı yeniden nasıl kurabilirim.



    _____________________________
    vızzzzzt tokai.
  • ie 7 yi kaldırdın mı tekrar ie6 geri gelir. ie yi hiçbir şekilde sisteminden kaldıramazsın zaten.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: abormen

    ie hata veriyor arkadaşlar sadece ie 6.0 ı yeniden nasıl kurabilirim.


    Windows XP'de Internet Explorer 7'yi kaldırarak Internet Explorer 6'ya dönmek için
    • "Başlat"ı ve sonra "Denetim Masası"nı tıklatın.
    • "Program Ekle veya Kaldır"ı tıklatın.
    • İletişim kutusunun üst kısmındaki "Güncelleştirmeleri göster" seçeneğini işaretleyin.
    • Listede kaydırma yapın ve çalıştırdığınız Internet Explorer 7 sürümünü vurgulayın, sonra da "Değiştir/Kaldır"ı tıklatın. (20 Mart'ta yayımlanan Internet Explorer 7 Beta 2 Önizlemesi veya sonraki bir sürümünü çalıştırıyorsanız, "Güncelleştirmeleri göster" seçeneğini işaretlemeniz gerekmez.)
    _____________________________




  • Xp cd sini takıp çıkan pencerede bileşenleri yükle seçeneğine tıklayın.(ie7 yi kaldırdıktan sonra) oradan ie6 nın yanına tick atın yükleyin.
    _____________________________

    1st Galactic Empire
    Imperial IT Officer
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.