Şimdi Ara

Sadece Boylamasına Kanalları Olan Lastiğe Bıçakla Yanal Diş Açmak Mantıklı mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
5.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgbayraktar

    İyiki Edisyon dan önce doğmamissiniz ampulü sen icat Ersen nazil olurdu bilmiyorum
    Duyduğum en koyu fikir

    Teşekkür ederim.

    Edisyon Edison heralde. İmla ve yazım kuralları uygulamalarınıza hayran kaldım.
  • işin sonu kamyon altında bitebilir... lastiklere desen yapan kalıp... kesme yapan makinasındanda haberiniz var... bıçakla açıyı ve derinliği dengeli yapamazsınız... + tutunma değerini düşürürsünüz... desenler tutunmayı sağlamaz... ancak ıslak yolda suyu tahliye için lastiğin hamuru sertse desen yumuşatmaz...
  • Combalac kullanıcısına yanıt
    Lütfen lise fiziğinizle bana cevap vermeyin. Ne dediğimi biliyorum emin olun yol tutuşu azaltır bu yapacağınız. Belki açacağınız kanallar suyun tahliyesini hızlandırıp ıslak zeminde iyileşme sağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çay

    Lütfen lise fiziğinizle bana cevap vermeyin. Ne dediğimi biliyorum emin olun yol tutuşu azaltır bu yapacağınız. Belki açacağınız kanallar suyun tahliyesini hızlandırıp ıslak zeminde iyileşme sağlar.

    Lise fiziği? Tamam siz üniversite fiziğiyle alan-basınç sürtünme formüllerini yazın hesaplayın bakalım, kalın lastik mi yoksa dar tabanlı lastik mi daha iy yol tutar?
  • Aracın yer ile temas ettiği nokta olan lastikler hafife alınacak bir konu değildir, başka bir konu hakkında tasarruf yapılır ama lastikler için asla, tavsiyem sahibinden.com da ihtiyacı olan birine daha uygun bir fiyata verebilirsiniz. Sıfır ihtiyacınıza uygun lastikler sizin için doğru tercih
  • http://www.turkiyef1.com/full.php?ID=14915
    Bak ne demiş burada:"Bu oluklu lastiklerle aracı mükemmel şekilde kullanmak zorundaydınız. Tabii sürüş de her zamankinden daha zor oluyordu" dedi. Bridgestone'un oluklu lastiklerinin frenlere hassas olduğunu ve yol tutuşunun zayıfladığını ifade eden Alonso...
    Yol tutuş aşırı arttığı için oluklu lastik kullanımına geçilmişti uzun süre önce. Şimdi kanatlar küçüldüğü için 2009da azalmayı dengelemek için pürüzsüz lastiklere geçildi.

    Burada da yabancı wikipedi makalesi var.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_tyres
    In 1998 grooved tyres were introduced with 3 grooves in the front tyres and 4 grooves in the rear tyres.[1] Between 1999 and 2008, regulations required the tyres to feature a minimum of four grooves in them, with the intention of slowing the cars down.

    Birde lise fiziği demişim ama doğrusu ortaokul fiziği olacaktı. Lise seviyesinde fizik bilseydiniz statik sürtünmeyi de bilirdiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 38DS315 -- 7 Mayıs 2014; 16:17:19 >




  • Diş açma makinesinin linki var mı??

    Makineyle açmak daha mantıklı olur.

    Bıçakla hem oluklar eşit olmaz hem de istemeden lastiğe zarar verilebilir.
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle doğru bir uyarı olmuş..böyle hassas bir operasyon manuel değil otomasyonlu yapılmalı. Bir de şu aklıma geldi. Zamanla lastik aşınıyor ve diş derinliği kaybolduğu için ortalama 4 seneden fazla kullanamıyoruz . Bu tip aşınmış lastiklerin mevcut kanallarını da derinlemesine kazımak sureti ile kanalların dişlerini yeniden derinleştirmiş olup 4 sene daha güvenle kullanamazmıyız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    quote:

    Orijinalden alıntı: zgbayraktar

    İyiki Edisyon dan önce doğmamissiniz ampulü sen icat Ersen nazil olurdu bilmiyorum
    Duyduğum en koyu fikir

    Teşekkür ederim.

    Edisyon Edison heralde. İmla ve yazım kuralları uygulamalarınıza hayran kaldım.


    Evet mobilden yazarken bazen karışıyor
    Gece vakti benim tebessüm etmeme sebep olduğun icin bende sana teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Diş açma makinesinin linki var mı??

    Makineyle açmak daha mantıklı olur.

    Bıçakla hem oluklar eşit olmaz hem de istemeden lastiğe zarar verilebilir.

    http://www.lastik.tv/?urun-3255-DiS-ACMA-MAKiNASI.html

    Daha ucuzu ve pahalıları var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Kesinlikle doğru bir uyarı olmuş..böyle hassas bir operasyon manuel değil otomasyonlu yapılmalı. Bir de şu aklıma geldi. Zamanla lastik aşınıyor ve diş derinliği kaybolduğu için ortalama 4 seneden fazla kullanamıyoruz . Bu tip aşınmış lastiklerin mevcut kanallarını da derinlemesine kazımak sureti ile kanalların dişlerini yeniden derinleştirmiş olup 4 sene daha güvenle kullanamazmıyız

    Hocam ağzından bal damlıyor ancak öyle birşey mümkün değil :) Lastiğin diş hariç kalınlığı zaten bir kaç milim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Aracın yer ile temas ettiği nokta olan lastikler hafife alınacak bir konu değildir, başka bir konu hakkında tasarruf yapılır ama lastikler için asla, tavsiyem sahibinden.com da ihtiyacı olan birine daha uygun bir fiyata verebilirsiniz. Sıfır ihtiyacınıza uygun lastikler sizin için doğru tercih

    Tavsiyeniz için teşekkürler hocam.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.