Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SACRED

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    Sacred hakkında konuşalım oynayan var mı?



    |
    |
  • Yarbay
    3162 Mesaj
    biraz araştırır mısın sacred ile ilgili bi ton konu var.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    hadi ya ben bulamadım yeniyimde :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    pohuauhahua olm generoso burda nereedeyse herkez sacret oynuyo..

    başka açıcak konu bulamadınmı??

    neyse ben level 26 dark elf oldum haydı hayırrlısı [bandt]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    biliyoz biz senin ne olduğunu bende 35 oldum woodelfle
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    olm sen 29 diyosun size geldiğim zaman 23 çıkıyo..

    35'ten 6'tı çıkar.. [^]

    o zaman sen 29'sun.. [evlol]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    o zaman hastaydım ne dediğimi bilmiyodum şimdi biliyorum ayrıca ben seni tanımııyorum ki evine geldim falan?? yalan söyleme
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    ''o zaman hastaydım ne dediğimi bilmiyodum şimdi biliyorum'' ayrıca ben seni tanımııyorum ki evine geldim falan?? yalan söyleme
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    niye yalan söylüyon hem yalan söylüyon hemde o zaman hastaydım diyon!!!
    ------------------------------
    [gitar] for real
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    tamam kişiselleştirmeyelim rahatsızlık vermeyelim insanlara şimdi derler gidin pmde tartışın..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    Sacredde arada bir windowsdan atıyo bende ama bazı yerlerde ve hep aynı yerde! neden bilen varmı? sanal bellek olayıyla bi parça çözdüma ama yine atıyo bazı yerlerde
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    sacred.freehomepage <<< gayet güzel ve yararlı bi site biraz amatör ama olsun oyun daha yeni aradığınız herşey burda olabilir mesela dragonların yerleri gizli itemlerin yerleri gibi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    evet doğru söylüyorsun.. bu konuyu kapatalım....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    yabancı bi forumda okudum oyunda Anka kuşu varmış bulan gören var mı??
    |
    |
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    Level 59 seraphim.[pray]Var mı rakip?Gold'da oynuyorum.Yaklaşık 1 aydır oynuyorum.P.zesi antalyaya gidiyorum 6 gün sacred oynuyamıyacam,gelince finallare calışmak zorundayım.Yani çaklaşık 20 gün pek oynuyamıyacam[bwlng]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    keşke adam gibi online oynayabilsek şu oyunu
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
son dakika
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.