Şimdi Ara

Sabancı Üniversitesi Hakkında (2018 Güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
7
Favori
8.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 31
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 14 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • upower (31 mesaj) ByCrusader9 (8 mesaj) tazefasulye34 (5 mesaj) falcon1881 (4 mesaj) isminiverengenç (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41 mesaj) Mobil (43 mesaj) Tablet (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> Sabancı Üniversitesi Hakkında (2018 Güncel)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: tazefasulye34

    Bu konuda bir çok soru cevaplanmış. O yüzden uplayayım dedim :) Başka sorularınız varsa sorabilirsiniz, zaman buldukça cevaplamaya çalışırım.
    Konu sahibi olarak 3 sene once de ben universite tercoh donemimde size soru sormustum onu hatirladim zaman cabuk gecmis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upower -- 28 Temmuz 2018; 8:3:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    Evet ben de şimdi fark ettim :)). Sınavlar açıklandı bir kere daha uplayalım.
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Bir kere daha up! Sorularınıza açığım :) Müsait oldukça bakacağım.
    |
    |
    tazefasulye34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    232 Mesaj

    Ankaradan istanbula gelmeye değer bir üniversite mi? (Odtü mü sabancı mı bir nevi) Bir de okulda ücretlilerle tam burslular arası maddi açıdan fark oluyor mu? Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Selam,

    Ne beklediğine ve ne istediğine bağlı. Mesela bölümde kararsızsan ve ne okumak istediğini tam kestiremiyorsan bence kesinlikle değer. Ama kafandaki bölüm netse ve Ankara'da yaşıyorsan ve Ankara daha çekici geliyorsa Odtü yaz. Odtü'nün savunma sanayisi açısından +sı var. Sabancı İstanbulda bu da başka bir artı. Ya da nispeten az öğrenciyle okuyayim diyorsan yine sabancı yazılabilir. Mesela EE'de 30 kişi malzemede 25 kişi vs falan oluyor okuyan.Bilgisayarda 70-80 civarı sanıyorum. Bunun gibi küçük farklılıklar var. Bence kalbinden neresi geçiyorsa orayı yaz iki tercihin de çok güzel :))

    Maddi açıdan fark oluyor mu derken soruyu tam anlayamadım ama şöyle cevap vereyim. Genelde maddi durumu çok iyi olan arkadaşlar işletme endüstri müh gibi bölümlerde okuyor. Genel olarak bu maddi farklardan dolayı pek sıkıntı yaşayan görmedim ama.
    Yemekhane ücretleri açısından soruyorsan yemekhane ücreti vs tam burslu burssuz vs herkes için aynı.Maddi durumun kötüyse, ihtiyaç bursu çıkıyor, genelde benim çevremde gözlemlediğim bu en azından.
    |
    |
    DangerliFenerli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Er
    13 Mesaj
    Hocam Endüstri Mühendisliği grubundan girersemde 1 yıl sonunda istediğim bölümde okuyabiliyor muyum?
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Nereden girersen gir her bölümü okuyabilirsin. Tek şart 240 bin barajı.

    Bir de şöyle bir şart var mesela endüstri'den girdin ama psikoloji okuyacaksın, türkiyedeki en düşük puanlı psikoloji bölümüne yetecek tm puanını almış olman lazım. (500k falan o da :)))

    Kısacası bir şartı yok denilebilir :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazefasulye34 -- 9 Ağustos 2018; 11:32:16 >
    |
    |
    hesabinbiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    13 Mesaj

    Endüstriden girip bilgisayar okuyacağım hocam sıkıntı yok benim için teşekkürler.
    |
    |
    tazefasulye34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    2018 UP'u :)
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: upower

    2018 UP'u :)
    hocam ea sıralamam 858 boğaziçi iktisat düşünüyordum ancak sabancı da kafamı karıştırdı biraz. farklı bir sistemleri var. ufak bi özet geçebilir misin ekonomi bölümü üzerinden?

    boğaziçi mi sabancı mı sizce?
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mannis

    hocam ea sıralamam 858 boğaziçi iktisat düşünüyordum ancak sabancı da kafamı karıştırdı biraz. farklı bir sistemleri var. ufak bi özet geçebilir misin ekonomi bölümü üzerinden?

    boğaziçi mi sabancı mı sizce?

    Alıntıları Göster
    Pm attım
  • Binbaşı
    1149 Mesaj
    up
    |
    |
  • Yüzbaşı
    276 Mesaj

    Bana da atabilir misin? Merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Hocam 1400.cüyüm sabancı boun arasındayım bana da pm atabilir misin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IAbuzerI -- 13 Ağustos 2018; 13:3:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    70 Mesaj
    Uppp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj

    Ben de kardeşim için bir pm alabilir miyim :)
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Hocam şu ulaşım işini çözmeyecekler mi ya ? Listeye yazmak istiyorum ama Tuzla da :(

    En azından bir Metro projesi falan da mı yok oraya ?
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: LaktozSuzSüt

    Hocam şu ulaşım işini çözmeyecekler mi ya ? Listeye yazmak istiyorum ama Tuzla da :(

    En azından bir Metro projesi falan da mı yok oraya ?
    Metro projesi sabiha'ya olan bile açılması en az 2021 yılını bulacak diye düşünüyorum bu bağlamda bence şuan üniversiteye girenler metro göremez mezun olduğunda dahi.

    Ulaşımın tek yolu shuttle, Kadıköy güzergahına ve 4.Levent shuttle güzergahına düzenli shuttlelar var onun dışında 1-2 yere daha var ama onlar çok seyrek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upower -- 13 Ağustos 2018; 14:36:51 >
    |
    |
  • Çavuş
    40 Mesaj
    Hocam %75 bursla girip bursu %100 yapma olanakları olarak ne vardır?1 yıllık mı yükseltiliyor mezun olana kadar kalmazsan korunuyor mu?ve yükseltme zorlukları nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    BU SENE TM OLARAK BURDA BİR BOLUME GİRSEM 1.SENENIN SONUNDA ISTEDIGIM MUHE GİREBİLİR MİYİM
    |
    |
    cscolt1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.