Şimdi Ara

Sabancı Üniversitesi Hakkında (2018 Güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
82
Cevap
7
Favori
8.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 31
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 14 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • upower (31 mesaj) ByCrusader9 (8 mesaj) tazefasulye34 (5 mesaj) falcon1881 (4 mesaj) isminiverengenç (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41 mesaj) Mobil (43 mesaj) Tablet (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Sabancı Üniversitesi Hakkında (2018 Güncel)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: isminiverengenç

    Yönetim Bilimleri TM oluyor ona girdikten sonra MF olan Elektrik Elektronik Mühendisliğine geçmem mümkün olur mu ki

    Universitenin ozelligi bu zaten bolumsuz olmasi sikinti yok yani mf puaniniz olsun yeter sizin de mf puaniniz var anladigim kadariyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    164 Mesaj

    Evet var.Anladım çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    230 Mesaj

    Hocam ben zaten itüyü tercih ederim de gelir mi ki orası?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yussagi

    Hocam ben zaten itüyü tercih ederim de gelir mi ki orası?

    Itu gelebilir turkce kontenjanini ingilizceye kaydirdilar tamamen he son yillarda ilgi de az denemekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Yurtlar nasıl sanırım 2 veya 4 kişilik olabiliyor sadece
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ostromen888

    Yurtlar nasıl sanırım 2 veya 4 kişilik olabiliyor sadece

    Aynen oyle, serbestligi muazzam gonul rahatligiyla turkiyenin en iyi yurtlari diyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kai Yerimdar

    Bursluluk oranı daha fazla artırmalı %80lere geldi ama hala Koç değil bro birde okula yüzme havuzu şart

    Havuz bence de olmali yer de var aslinda kampuste



    Kontenjan politikalari her sene iyiye gidiyor bu konuda suan universite uzerine duseni yapiyor bence, koc ilginc bir kontenjan politikasi denedi bu sene bakalim ne olacak, %50 ve %25 leri ucacak o kesin de ucretlilerde cakilabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Hocam rastgele sabancinin yuzde 25lik bolumlerini yazmistim sirasiz.
    Sanat ve sosyal bilimler programi gelmis ne yapmaliyim cs okumak istiyorum hic beklemiyordum gelmesini
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Hocam rastgele sabancinin yuzde 25lik bolumlerini yazmistim sirasiz.
    Sanat ve sosyal bilimler programi gelmis ne yapmaliyim cs okumak istiyorum hic beklemiyordum gelmesini

    Hiçbir şey yapmana gerek yok, hayırlı olsun bölüm seçiminde özgürsün tamamen mfden puanın oluşması yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upower -- 9 Ağustos 2017; 0:44:27 >
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj

    Sagolun :)



    14 Agustos ve 16 Agustosta hazirlik sinavlari varmis, neler cikiyor nasil cikiyor bilginiz var mi? Yarim donem okumak istiyorum hazirligi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Sagolun :)



    14 Agustos ve 16 Agustosta hazirlik sinavlari varmis, neler cikiyor nasil cikiyor bilginiz var mi? Yarim donem okumak istiyorum hazirligi

    Google a sabanci elae sample yazin inceleyin hocam ilk asama kolay, ikincisi zordur ilkini gecebilecek ingilizceniz varsa yarim donem okursunuz ama 2.sinava yine de girin ingilizceniz iyi ise atlayin derim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Hocam ELAE 1.sinden SL almisim ikincisine girsemde girmesemde bir donem mi okuyacagim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Yarin Elea 2'ye daha girecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Hocam ELAE 1.sinden SL almisim ikincisine girsemde girmesemde bir donem mi okuyacagim?

    Ikincisine girip basarili olursan hazirligi atlarsin basarisiz olursan yarim donem okuyacaksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj

    Abi bu kesin bilgi mi ben cunku bu ELAE 1 'De kafami bile kaldiramadim yetistirmek icin, yapabilecegimin en iyisini yaptim ama yarinki sinav benim ingilizce seviyemin bayaa ustunde olacak eger sadece bir donem okuyacaksam cok sevinecegim cunku yuzde 25 bursluyum 45 bin lira yerine 22.5 bin lira gidecek bu sene. 2.sinavi batirirsam En kotu kacinci rota yerlestirilirim? Kac rota var?



    Tesekkur ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    upower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Abi bu kesin bilgi mi ben cunku bu ELAE 1 'De kafami bile kaldiramadim yetistirmek icin, yapabilecegimin en iyisini yaptim ama yarinki sinav benim ingilizce seviyemin bayaa ustunde olacak eger sadece bir donem okuyacaksam cok sevinecegim cunku yuzde 25 bursluyum 45 bin lira yerine 22.5 bin lira gidecek bu sene. 2.sinavi batirirsam En kotu kacinci rota yerlestirilirim? Kac rota var?



    Tesekkur ederim :)

    Yarım dönem okuyacaksın en kötü :)

    Benim zamanımda böyleydi yani sen yine de yapabileceğini yap ama ikinci sınav ilk sınavdan çok çok daha zor, internette sampleları var onlara bak hazırlıklı git, atlarsan çok güzel olur.

    Ayrıca 1.sınıfta mutlaka ortalama kasmaya bak burs alabilmek toplamda 85 kişinin bursu yükseltiliyordu sanırım, bazıları tam burs, bazıları 50 burs ve bazıları 25 burs şeklinde, ilk sene ciddiye alırsan üniversitenin en kolay senesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upower -- 15 Ağustos 2017; 12:10:53 >




  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: upower


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Abi bu kesin bilgi mi ben cunku bu ELAE 1 'De kafami bile kaldiramadim yetistirmek icin, yapabilecegimin en iyisini yaptim ama yarinki sinav benim ingilizce seviyemin bayaa ustunde olacak eger sadece bir donem okuyacaksam cok sevinecegim cunku yuzde 25 bursluyum 45 bin lira yerine 22.5 bin lira gidecek bu sene. 2.sinavi batirirsam En kotu kacinci rota yerlestirilirim? Kac rota var?



    Tesekkur ederim :)

    Yarım dönem okuyacaksın en kötü :)

    Benim zamanımda böyleydi yani sen yine de yapabileceğini yap ama ikinci sınav ilk sınavdan çok çok daha zor, internette sampleları var onlara bak hazırlıklı git, atlarsan çok güzel olur.

    Ayrıca 1.sınıfta mutlaka ortalama kasmaya bak burs alabilmek toplamda 85 kişinin bursu yükseltiliyordu sanırım, bazıları tam burs, bazıları 50 burs ve bazıları 25 burs şeklinde, ilk sene ciddiye alırsan üniversitenin en kolay senesidir.

    Hocam ELAE 2. sınavından LG detailed UL-E almışım (E-UL:45-54)

    Son sayfadaki soruları sınavı teslim ederken farketmiştim herhalde yapsaydım D alırdım.



    Şuan UL-E ile yarım dönem mi okuyacağım yoksa tam bir dönem mi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    321 Mesaj

    Dostum 2.sınavdaki puanının bir önemi yok ilk sınavdaki puanına göre 3. Veya 4. kura yerleştireceksin 3.kura geçersen yani 1.sınavda ucundan geçtiğini düşünüyorsan 1 sene okursun ama 75 üstü falan yaptıysan yarım bu kurları da oryantasyonda öğrenebilirsin sadece.Puan veya kur bilgisi vermiyorlar okul başlamadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ByCrusader9 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9


    quote:

    Orijinalden alıntı: upower


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCrusader9

    Abi bu kesin bilgi mi ben cunku bu ELAE 1 'De kafami bile kaldiramadim yetistirmek icin, yapabilecegimin en iyisini yaptim ama yarinki sinav benim ingilizce seviyemin bayaa ustunde olacak eger sadece bir donem okuyacaksam cok sevinecegim cunku yuzde 25 bursluyum 45 bin lira yerine 22.5 bin lira gidecek bu sene. 2.sinavi batirirsam En kotu kacinci rota yerlestirilirim? Kac rota var?



    Tesekkur ederim :)

    Yarım dönem okuyacaksın en kötü :)

    Benim zamanımda böyleydi yani sen yine de yapabileceğini yap ama ikinci sınav ilk sınavdan çok çok daha zor, internette sampleları var onlara bak hazırlıklı git, atlarsan çok güzel olur.

    Ayrıca 1.sınıfta mutlaka ortalama kasmaya bak burs alabilmek toplamda 85 kişinin bursu yükseltiliyordu sanırım, bazıları tam burs, bazıları 50 burs ve bazıları 25 burs şeklinde, ilk sene ciddiye alırsan üniversitenin en kolay senesidir.

    Hocam ELAE 2. sınavından LG detailed UL-E almışım (E-UL:45-54)

    Son sayfadaki soruları sınavı teslim ederken farketmiştim herhalde yapsaydım D alırdım.



    Şuan UL-E ile yarım dönem mi okuyacağım yoksa tam bir dönem mi??

    Benim zamanimda 1.sinavi gecip de route 3 baslayan yani 2 donem okuyan olmamisti, muhtemelen 1 donem okuyacaksin. Bunun sonucunu da en gec oryantasyonda ogrenirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Onbaşı
    29 Mesaj
    Bu konuda bir çok soru cevaplanmış. O yüzden uplayayım dedim :) Başka sorularınız varsa sorabilirsiniz, zaman buldukça cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazefasulye34 -- 28 Temmuz 2018; 7:6:46 >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.